Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

2,0

Mau

TrustScore: 2 em 5

12 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Har jobbat upp nya 300dagar men har…

Har jobbat upp nya 300dagar men har inte få ersättning på över 4-månader jag har kvar dagar från tidigare period som är dokumenterade men får inte ut dom förrän dom ska få dokument för arbetad tid skickad till dom under och som är under utredning..jag har skickat in alla document ,men dom dög inte åt dom så dom beställer egna document…samma visa varje gång…transports a-kassa suger..!!!

12 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

undvik undvik

undvik undvik aldrig använd det här företaget du kommer aldrig att få din fördel eller om du på något sätt hittar en väg igenom deras lömska ormtrick så får du ett absolut minimum de är de mest snåla människor jag någonsin stött på värsta företaget någonsin deras service är så dålig jag har sagt upp mitt medlemskap

17 de outubro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

VARNING!

VARNING! ⚠️
Vill du ha ersättning om du blir arbetslös?
Ok, varför då gå med i Transportarbetarnas A-kassa? Du får inte en krona. Dom hittar på saker så du inte får någon ersättning.

14 de outubro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Skäms på er Transport A-kassa…

Det var så mkt positivt med att byta till transport när jag bytte jobb. Allt talade för hur bra det var. Efter 2 år och oturen är framme och företaget varslar, så får man aktivera denna delen med transport.
Då börjar problemen. Total värdelös information. Frågade tydligt vad som gäller. Gjorde alla stegen men otroligt nog så "glömde" personen jag talade med bort viktigt information som gjorde att allt tar så mkt mer tid. Har gång på gång försökt få tala med " den tilldelade" handläggare jag har. Men absolut omöjligt!
Det enda som tjatas är hur mkt det är att göra för transport. Man ska ha förståelse m.m.. men vänta nu..
Det är väl mig ni ska hjälpa. Sen telefon kön.. allvar. Över timmen i kö för att sen inte ens få svar på mina frågor. Förlåt men ni dessa personer jag talat med är totalt inkompetenta. Inte en enda gång har jag fått svar på mina frågor. Inte en enda gång. Allvar.. ni borde skämmas.
Har lagt så många timmar nu på samtal med er.

Men efter all tid man lagt, en månad senare så helt plötsligt så KAN man tydligen få tala med sin handläggare. Vilket jag fick och denna person sa, ditt ärende är klart i slutet på veckan "2a februari och i nästa vecka kommer din utbetalning.. " men idag 5e februari", loggade jag in för att se beslutet. Men som jag misstänkte, man har inte ens börjat med mitt ärende. Finns ingenting gjort. Alltså Transport A-kassa, ni leker med oss kunder.
Ni förstår förmodligen inte vilken situation ni sätter oss pga av er slöhet.

Jag ångrar rakt ut så oehört mkt att jag bytte till er. Skulle aldrig gjort detta. För ni ljuger era kunder rakt i ansiktet.

Ska avråda alla jag kan att gå över till er. Verkligen avråda..

1 de janeiro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Värsta a-kassa

Värsta a-kassa. Du är ok så länge du behöver inte deras hjälp. 8 veckor sedan jag var utan arbete , och dom fortfarande måste ta ett beslut. Bättre att ha 2 öl på krogen end att betala dom för ingenting . ;)

10 de agosto de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Jag har upplvet samma sak.

Jag har upplvet samma sak.
Har varit meddlem sedan1987 och bytt från Metall a-kassa vilket var bäst till transport a-kassa på grund av jobbet, dom sänkte min a-kassa
ersättning nästan till hälften och fyra dagar i veckan och lite senare fick jag lämna tillbaka en del också.
Ringde jag till transport a-kassa och pratade med en person som lyssnade inte alls och sa massa andra saker som var inte alls svar till min fråga och hörde jag några andra skrattade i bakgrunden också.
Det var väldigt dåligt uppleveslse för mig och jag mådde mycket dåligt länge på hur transport a-kassa
behandlade mig.

19 de agosto de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ett gäng tjuvar,mobbare,racister

Ett gäng tjuvar,mobbare,racister
Jag har varit medlem sedan 1997 ,27 år,blev sjukskriven 2017 och har inte kunnat jobba,sökt Akassa 25% och dom har fått alla uppgifter dom behöver väl dokumenterade från arbetsgivare, försäkringskassan, arbetsförmedlingen mm, jag har fullt rätt till ersättning,sen fick jag ett beslut om beviljad ersättning,2 veckor senare så ändrade dom till avslag, motivering är att dom jobbar som ett gäng racister som trakasserar,mobbar och psykar alla Taxi förare eftersom 95% av förarna är invandrare
Hoppas att någon normal människa ser dethär och ta en titt på gänget som härskar som dom vill utan att dom anger deras efternamn

29 de junho de 2023
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais