Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Keine Lieferung erfolgt!!!! Ich habe im Mai 2025 eine Bestellung von 3 Puzzles gemacht und eine Bestellbestätigung erhalten. Bis zum 24.01.2026 keine Lieferung. Leider ist über careatunidragon.com ke... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Fast shipping, and the puzzle is beautiful and looks really well-made <3 Ist ein echt schönes Geschenk gewesen :) Von der Bestellung des Puzzles bis zur Ankunft des Päckchens hat es gerade einmal z... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Kingsize Houten puzzel van kameleon besteld via Amazon. Bestelling kwam 2 weken eerder dan verwacht. Product is netjes verpakt, goede kwaliteit, hij is compleet. Eenmaal af blijkt de puzzel nog... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Puzzle besteld op 30 november, maar krijg geen antwoord op mijn vragen per email wanneer hij wordt geleverd. Nog steeds niets ontvangen, ook geen track and trace code, enkel ordernr bij bestelling. U... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

3,2

Aceitável

TrustScore: 3 em 5

222 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,2

Todas as opiniões

(222)

3 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I recommend this site

I recently ordered a very nice puzzle from the site. The staff is very kind and offers quick answers to any concerns. The package arrived very quickly and the puzzle shape is very nice. I will definitely return to the site for other orders.

7 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Maria,
Thank you for your feedback and appreciation of the work of the customer care service. We are glad that you appreciated the quality and originality of our puzzles. We will be glad to see you again.

Classificada 5 em 5 estrelas

Unidragon puzzles are the best value…

Unidragon puzzles are the best value for money, thier quality is amazing, it is a real pleasure to touch and to assemble the details. I have been buying them for myself and as Chmas presents for 2 years and my friends are waiting to expand thier collections. Did not open the boxes yet this time , but had no problems with the delivery.

1 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Amy,
Thank you for your feedback. We are glad that you appreciated the quality of our puzzles and became our regular customer. Thank you for choosing our puzzles.

Classificada 5 em 5 estrelas

I highly recommend it to puzzle enthusiasts

I'm delighted to share my positive experience with the Unidragon puzzle. This puzzle is an absolute delight for anyone who loves a challenging and beautifully crafted jigsaw. The quality of the pieces is exceptional, and the attention to detail in the artwork is truly impressive. I found myself captivated by the intricate design and vibrant colors.
Assembling the Unidragon puzzle was not only a fun and engaging activity but also a great way to relax and unwind. The pieces fit together perfectly, and the final image was stunning.
I also appreciate the eco-friendly approach of Unidragon, using sustainably sourced wood and environmentally friendly inks. This commitment to the environment adds to the overall appeal of their puzzles.
In conclusion, Unidragon puzzle exceeded my expectations in terms of quality, design, and enjoyment. I highly recommend it to puzzle enthusiasts and anyone looking for a unique and visually striking puzzle experience.

20 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Verah,
Thank you for your feedback. We are glad that you appreciated the quality of the material and the idea of our puzzles.
We will be glad to see you again!

Classificada 5 em 5 estrelas

The wooden puzzle pieces are amazing

The wooden puzzle pieces are amazing, the kids just loved it! We had so much fun making de Kids World Map puzzle. Definitely will buy some for Christmas 🎅😍

23 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Antonia,
Thank you for your feedback. We are glad that you choose our puzzles. Thank you for your appreciation of the quality and the idea of our puzzles.
We will be glad to see you again!

Classificada 5 em 5 estrelas

Here I found the most beautiful…

Here I found the most beautiful puzzles.. I love all their pieces and highly recommend them.

26 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Roxana,
Thank you for your feedback. We are glad that you choose our puzzles. Thank you for your appreciation of the quality and the idea of our puzzles.
We will be glad to see you again!

Classificada 1 em 5 estrelas

I have lost count on how many email…

I have lost count on how many email I have sent Unidragon about this and feel Unidragon are being very rude to just ignore my emails.

I have not received order number ORDER #95624 that I placed in August, I have sent many emails about this and asked for a full refund, it’s 3 months now for this order to arrive and this is too long.

Please arrange a full refund and courtesy to reply to my email.

UPDATE;
Unidragon have now emailed me and have sent me a form to fill in (that is not fillable on my pad) stating that I am refusing the items. My reply to them was,
‘This form states that I am refusing the goods, this is not true, you have failed to supply the goods, the delivery company you used only attempted to deliver once, and when I look on the tracker it stated that they would deliver again on the next working day, they did not do this. So please send my refund to the account I used to pay for the goods’.

This is really bad, the form looks very, how can I explained, well have a look for yourself below, has anyone ever had to fill in a for like this when they have not delivered the items. Plus the form states it takes the postage from me.

Here is a copy of the form:
RUSARD LIMITED
ROA: 6 Fern Road Sandyford, Dublin 18, DUBLIN, Ireland
Business address: Suite 17, The Cubes Offices Beacon South Quarter, Dublin, D18 E932, IRELAND

Name of consumer(s): ______________________
Address of consumer(s): ______________________
Phone number/E-mail: _______________________




APPLICATION (application request)

I _____________ placed an order no. ______ for the amount of ___________.
According to the return policy posted on your website, I have the right to refuse the goods at any time before its transfer, and after the transfer of the goods within 14 days.
In case of refusal of the goods, I have the right to refund the amount paid within 14 days from the date of submission of the relevant claim, minus the cost of delivery.

Based on the above, I ask you to accept the rejection of the order no.__________, and return the amount of money paid for the order in the amount of__________________.

I ask you to make a refund using the following details (you must specify the full details of the current account): ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

29 de agosto de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Susan, When we received your first enquiry we contacted the transport company. We were told that they tried to deliver the parcel several times, but the buyer was not at home. Therefore, we asked you to contact the transport company yourself and arrange with them for a second delivery at a convenient time for you. We have not received any feedback from you on this matter.
Afterwards you requested a refund because you did not receive the parcel. We have not refused to give you a refund. We have a refund policy which is enshrined on our official website. Where it is stated that the refund is made at the request of the client. Twice we sent you an application form with a request to fill it out, but we received a refusal from you. We did not leave you unanswered and did not ignore you.

We are very sorry that you have a negative impression of our company. We will refund your money as soon as possible.

Classificada 5 em 5 estrelas

Love it

The most amazing wooden puzzle i have ever seen in my life! Amazing work!! You will have it for your whole life! High quality. Very good price and very fast shipping! Highly recommended. Thank you

22 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Maria,
Thank you for your feedback. We are very pleased that you appreciated the quality of our puzzles and our delivery service.
We look forward to seeing you again!

Classificada 5 em 5 estrelas

Top Service Top Quality

Always very happy with your service.👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 LOVE all the puzzles from Unidragon.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

18 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Sofia, thank you for your feedback. We are glad that you appreciated our puzzles and the work of the customer care service. We will be glad to see you again.

Classificada 5 em 5 estrelas

"I recently ordered a new Quezzle…

"I recently ordered a new Quezzle puzzle from Unidragon, but the transport company damaged the box. I was really disappointed, especially since I had been waiting for a long time to receive the puzzle.

I contacted Unidragon customer support, and they were incredibly helpful. They apologized for the inconvenience and immediately sent me a new puzzle. I received the new puzzle within a few days, and I was so happy with the way Unidragon handled the situation.

I'm really impressed with Unidragon's customer service. They went above and beyond to make sure that I was happy with my purchase. I highly recommend Unidragon to anyone looking for high-quality puzzles and excellent customer service.

Even though the transport company damaged the box, Unidragon fixed the problem quickly and efficiently. I'm very grateful for their help, and I'm excited to start working on my new puzzle!"

15 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Dima, thank you for your appreciation of the work of the customer care service. We are glad that you could appreciate the quality and idea of our Quezzle.

Classificada 5 em 5 estrelas

Bought for kids

Bought for kids. They love a lot.

10 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Nadia, Thank you for your feedback. We will be glad to see you again!

Classificada 5 em 5 estrelas

Quezzle Space Adventures

Quezzle Space Adventures
This is a high quality wooden puzzle (1000 pieces) with board game, mini games and 3D puzzles. I love the space theme, it was super fun to make it. There are astronaut and spaceship shaped pieces, too. I needed about 12 hours for it.

30 de setembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Viki,
Thank you for your feedback! Thank you for appreciating the quality, the idea and the unique cut of our puzzle.
We will be glad to see you again.

Classificada 5 em 5 estrelas

My INSPIRING UNICORN experience

To be honest, I got my own unicorn and I couldn't be happy! Everything about this puzzle is exceptional, from the gorgeous colours to the unique and different cuts of each piece. It's my first time having this kind of wooden puzzle and I am not disspointed, the quality is superior as well as the durability ( my degu squirrel decided that it was time to nibble on some pieces, but I got to her in time so everyone is safe :)) ).
It is indeed, a very challenging puzzle, but it did help me relieve some stress and anxiety. I also had a lot of fun while assembling it and living my own fairytail.
Also, the customer service was very proffesional and helped me when the puzzle got a little lost at the local postoffice.
I highly reccomend you giving UniDragon puzzles a chance since the craftsmanship is excellent and they do have puzzle for all ages.
Can't wait to get myself another one! 😍

12 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Darling Andreea, thank you for your feedback. We are glad that you appreciated the quality and unique cut of our puzzles. We also thank you for your high appreciation of the work of the customer care service. We will be glad to see you again.

Classificada 5 em 5 estrelas

INTERGALAXY BUTTERFLY 199 pcs a great…

INTERGALAXY BUTTERFLY 199 pcs a great gift for both a Child and an adult.
Assembly time in 3 hours.
So great this experience .

11 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Lulia, thank you for your feedback! We are glad that you appreciated our puzzle. Assembling a puzzle is a great opportunity to spend time with your family.
We look forward to seeing you again!

Classificada 5 em 5 estrelas

Great puzzle 🧩 Pop art “Cyber rabbit”

The most beautiful puzzle 🧩 then I ever seen. The puzzle is made of wood, most importantly, the colors are the same as in the picture.

We had a great time to collect the puzzle 🧩 with my family.

10 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Ekaterina, thank you for your feedback! We are glad that you paid attention to the quality of the material and paint of our puzzle. Assembling a puzzle is a great opportunity to spend time with your family.
We look forward to seeing you again!

Classificada 5 em 5 estrelas

Very qualitative !!!

“Mandala Tree of Life”
This puzzle is very qualitatively made of wood and carefully varnished, so that in the end you get a beautiful image of the tree of life. Every detail is well cut, polished and fits together perfectly for an ideal puzzle assembly. It came in a compact and beautiful box that I can use in my home as a decor item and that makes me very happy. Together with my daughter I assembled this puzzle and there were unique moments spent together away from gadgets and the virtual world. Fun and useful for the brain and attention. I recommend the puzzles from Unidragon!!!

10 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Ala, thank you for your feedback! We are glad that you paid attention to the quality of the material and the opportunity to use the puzzle as a decoration. Assembling a puzzle is a great opportunity to spend time with children.
We look forward to seeing you again!

Classificada 5 em 5 estrelas

Mandala tree of life (200 pieces)

Mandala tree of life (200 pieces) is the most beautiful puzzle I have tried. This wooden puzzle is beyond my expectations, it has an unique cutting-edge, every piece is unique and interesting. This puzzle is of superior quality. I definitely enjoyed the time I spent with this puzzle. I love it!

8 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Cristina, thank you for your feedback!
We are glad that you have noted our idea in the selection of the cut style for the details of each puzzle. We will be glad to see you again!

Classificada 5 em 5 estrelas

This puzzle is amazing

This puzzle is gorgeous. I made it with my husband and daughters. We've always wanted a tree of life puzzle. I recommend it for family moments when you spend time together.

7 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Roberta,
Thank you for your feedback. We are glad that you appreciated our puzzles and enjoy spending time with the whole family. We will be glad to see you again.

Classificada 5 em 5 estrelas

A wooden puzzle beyond my expectations

I liked doing puzzles since childhood. For me it is a relaxing activity and it stimulates my creativity.
This wooden puzzle is beyond my expectations and it is the most beautiful puzzle I have tried so far.
This puzzle has a unique cutting-edge, every piece is unique and interesting. I solved the Italian Riviera puzzle in few hours, it is easy and fun to make it. For vegetation, there are pieces in the shape of a butterfly. For water, there are pieces in seahorse shape and for buildings I discovered a roof-shaped piece. So awesome and brilliant!
The pieces don`t reflect the light, which I like it. The image is so accurate even in details. The quality is top! The box is made of wood and very artistic.
I was impressed and fascinated by this puzzle and I just love it!
I have already glued the pieces to put on the wall in my room. I would definitely love to try more puzzles like this.

6 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Elena, thank you for your feedback! We are glad that you have noted our idea in the selection of the cut style for the details of each puzzle. We will be glad to see you again!

Classificada 5 em 5 estrelas

“Italian Riviera” by @unidragon_com…

“Italian Riviera” by @unidragon_com (250 pieces) What fun shaped pieces and what a tough puzzle! 😅
The wibbly edge meant I had no idea when I had edge pieces in my hand! The trees and water were also tough to orient. So this took a lot longer than I expected - which makes it better value for money, right?
I definitely enjoyed the time I spent with this puzzle and I’m glad I have another one from this range sitting in my todo pile 😁

6 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Andreea, thank you for your feedback. We are very glad that you appreciated the quality and idea of our puzzles. We will be glad to see you again!

Classificada 4 em 5 estrelas

I actually really love Unidragon…

I actually really love Unidragon puzzles, but theyre not creating beautiful puzzles anymore. Ive been getting emails for new puzzles and theyre all terrible. Their latest one is a plain black and white although challenging puzzle, it's ugly. There was one that was japanese the great wave which is also plain and ugly. The other ones are meant for kids. Dont see myself buying from them anymore since theyre going down hill in their creations. The new puzzles also have a flat, straight edge instead of the beautifully shaped edges of previous puzzles. Unidragon's unique beautiful puzzles is what drew me in and now theyre unfortunately going in a plain, ugly direction.

4 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Unidragon

Resposta da Unidragon

Dear Tina,
Thank you for sharing your impressions. We're sorry you didn't like our new products. Maybe the mail had a problem, and you didn't get every letter. Despite that, we still create a lot of products with carved edges, like the Mandala Nascent Sun we just launched, and the Mandala Conscious Love we launched before that. As well as Birdy, Blooming Bouquet and Charming Bouquet. Please check out these new products, maybe you'll change your mind. It's really strange that you didn't get letters from us. Perhaps they went into spam. We hope that our new products will please you and make you change your mind about them.

Best regards, Unidragon Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais