Beyond Polish Opiniões 

170
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,7

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

After reading the reviews…l now know this company is questionable to order from. My experience was awful the CS was almost non existent. Hope people read the reviews before any purchases. I learn a va... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Done with this company. I’ve ordered multiple times over the past year and their marketing is basically a scam… offering $20 back on orders over $100 (only non-sale items), then putting everything you... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I’ve shopped Beyond Polish for over two years, with excellent experiences and outcomes each time. Their products are fresh, their shipping is fast, and their products range from what’s newest... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I ordered by first order from Beyond Polish on April 19th and received it on the 28th. While shipping took a little longer, I would expect that during the Covid pandemic. I ordered the CND starter kit... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Manicure
  2. também em
  3. Farmácia

Informação fornecida por diversas fontes externas

Since we launched in 2014, Beyond Polish has grown into a flourishing family business with a team of passionate and dedicated people. Our team is devoted to handpicking quality products, curating inspiring collections, and discovering brands you desire. We offer a wide variety of products from top names including OPI, CND, Essie, NYX Professional Makeup, and more.


Informações de contacto

2,7

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

170 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,7

Todas as opiniões

(170)

6 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Order was not correct

After reading the reviews…l now know this company is questionable to order from. My experience was awful the CS was almost non existent. Hope people read the reviews before any purchases. I learn a valuable lesson.

24 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Beyond Polish

Resposta da Beyond Polish

Hi Rita, we’re sorry to hear that you were disappointed with your experience. We understand how frustrating it can be to receive an incorrect item and feel like you’re having difficulty getting the help you need.

We’re glad we were able to connect with you and provide a resolution. Since you preferred to keep the incorrect item you received, we issued a refund for the discounted item, allowing you to keep it without needing to return it.

We always want to make sure our customers are taken care of, and we’re sorry that your experience did not reflect the level of service we aim to provide. We truly appreciate you sharing your feedback, as it gives us an opportunity to continue improving our customer support.

Classificada 1 em 5 estrelas

Done with this company

Done with this company. I’ve ordered multiple times over the past year and their marketing is basically a scam… offering $20 back on orders over $100 (only non-sale items), then putting everything you would want to buy on sale. They also offer “rewards” that you can never use. Did a bit of shopping around and their pricing is extremely high. There are less spam-y and scam-y options for your nail needs. Beyond Polish is beyond a rip off.

18 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Beyond Polish

Resposta da Beyond Polish

Thank you for sharing your feedback, Jessica. We’re sorry to hear you’re disappointed with your experience. Our promotions and rewards do have specific terms, and we’re always happy to clarify how they work. If you’d like, please reach out to our Customer Care team at hello@beyondpolish.com so we can review your concerns and assist you further. 💗

We appreciate your support of Beyond Polish!

Classificada 1 em 5 estrelas

Steals your money, does not ship product

I ordered one bottle of Bubble Bunny gel polish on 8/6/26. I recieved shipping information however the package has not left their warehouse. I contacted them on 8/19/26 and asked about shipping. They went back and forth over email telling me to "wait". On 8/21/26 they told me that they would ship a replacement. When I checked on 8/24/26 to get new shipping details I was told to "track the old order". They take your money and do not send the product. I will have to report this to the CC company to get my money back.

24 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Beyond Polish

Resposta da Beyond Polish

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the confusion and inconvenience caused by the shipping delay.

A new shipment was already sent out to replace the original order, which appears to have been lost in transit. We also sent you an email with the updated tracking number so you can follow the replacement shipment.

We understand how frustrating it is to wait for an order, and we’re sorry for the miscommunication along the way. We hope the replacement arrives safely and promptly. Thank you for your patience and understanding.

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered a nail polish and my order…

I ordered a nail polish and my order was returned to the sender. I've tried to contact the company many times and got no response. Is this a legit company? Should I make an alert that this company nothing but the scam?

18 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Beyond Polish

Resposta da Beyond Polish

We’re sorry for the frustration and concern this experience has caused. We’d like to reassure you that Beyond Polish is a legitimate company, and we take concerns like this very seriously.

If your order was returned to the sender, we’d be happy to look into what happened and assist you with the next steps. Please reach out to our Customer Care team at hello@beyondpolish.com with your order information so we can review your order directly.

You can also reach us through our Live Chat, Monday through Friday, 8:00 AM–5:00 PM PST, and our team will be happy to assist.

We apologize that you had difficulty reaching us and hope we can have the opportunity to resolve this for you. 💗

Classificada 1 em 5 estrelas

Worst customer experience

I ordered several mystery boxes. On their website that they wrote that I wouldn't get duplicates if I didn't order same themed boxes. I followed their instructions and ordered just one of each theme but yet I got a total of 7 duplicates out of the 30 polishes I ordered. Lane responded and said they would get in touch. Days passed by and they did nothing. I reached out again and was told I would have to pay to return the duplicates and I would get store credit. Why would I want to pay to send back something they sent incorrectly. Lane then proceeded to lie and say boxes are premade contrary to what it's said on the website. Nothing but liars and incompetent POS that work there. Stay away as some of the polished were old, faded, and not the best quality.

24 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Beyond Polish

Resposta da Beyond Polish

Andrea, we’re very sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We understand how frustrating it is to receive duplicate items after following the guidelines outlined on our website, and we apologize for the disappointment this caused.

Our mystery boxes are curated in advance to allow for efficient fulfillment, and while we do our best to minimize duplicates across different themes, there are rare instances where overlap can occur. We regret that this was not communicated clearly and understand how that contradiction led to confusion and frustration.

We’re also sorry that our resolution did not meet your expectations. Our return policy for mystery items is intended to be consistent across all orders, but we understand why paying return shipping for an error feels unfair, and we regret that this situation was not handled more smoothly.

Your feedback regarding product condition and communication has been shared internally so we can review both our quality checks and how these concerns are addressed going forward. While we’re sorry this experience led to such a negative impression, we appreciate you taking the time to provide detailed feedback, as it helps us improve.

Classificada 1 em 5 estrelas

Never ever trust this Company

Never, ever, ever buy from this shop!
They scam you into buying from them, and then keep your shipping insurance fee, which by the way is FREE through USPS insurance for any shipper. Other companies too! They never ship your products, say there’s no stock. Then put your items back in stock, when you ask for a refund 6 weeks later. Lane was the contact person. Scammers! I would never do business with this “company” again! Horrible, scammers!

1 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Beyond Polish

Resposta da Beyond Polish

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you sharing your concerns. We want to clarify that we are a legitimate business and do not engage in deceptive practices. Our optional shipping protection fee is provided through a third-party service and is clearly disclosed at checkout; it is not USPS insurance and is entirely optional.

In rare cases, inventory discrepancies can occur, which may result in order delays or cancellations. When this happens, customers are always eligible for a refund for unavailable items, and we regret if the timing of your refund did not meet expectations.

We take accusations of misconduct very seriously and are disappointed to hear that your interaction left such a negative impression. Our team, including the representative mentioned, works to assist customers within our policies. If you believe there is still an unresolved issue with your order, we encourage you to contact our customer service team directly so it can be reviewed and addressed appropriately.

Classificada 1 em 5 estrelas

Buyer Beware

Buyer Beware

I have purchased gel polish from this company multiple times, but my most recent experience was very disappointing. I received a defective polish that, even when applied twice within 24 hours by a licensed nail technician, was wrinkled and began peeling almost immediately.

When I reached out to customer service, I was told to return the product but was not assured of a refund. Rather than acknowledging the issue and honoring the proof provided, the representative chose to debate the matter.

Professional nail services require both time and money, and receiving a defective product from a company I once trusted was frustrating and disheartening. Unfortunately, due to the lack of accountability and poor customer service, I will not be purchasing from this company again, nor can I recommend them to others.

Updated 12/26/25: Beyond Polish thanks for the reply. That polish was returned however, I never received any refund.

14 de setembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Beyond Polish

Resposta da Beyond Polish

Thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry to hear about the issues you encountered with the gel polish and the frustration caused by the service you received. This is certainly not the experience we aim to provide, especially to a returning customer.

We understand how disappointing it is to invest both time and money into professional nail services, only to have a product not perform as expected. When a product appears defective, our intention is always to review the situation carefully and resolve it fairly. We regret that our communication came across as dismissive or argumentative—that is not our standard, and we apologize for that experience.

Your feedback has been shared with our customer service team so we can review this interaction and improve how these concerns are handled moving forward. While we’re sorry to hear you won’t be shopping with us again, we do appreciate the trust you placed in us previously and the time you took to bring this to our attention.

Classificada 1 em 5 estrelas

Coupons never work

I get discount coupons from Beyond Polish several times a week. The problem is that they do not work. When you contact Beyond Polish, they have reasons why the coupons do not work. Also the cost to get free shipping is high. Once your order does ship it takes a long time for it to arrive. I realize that I am the one making the mistake. It takes too much effort to order from Beyond Polish. I need to take my money to other companies.

10 de setembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Beyond Polish

Resposta da Beyond Polish

Thank you for sharing your honest feedback. We’re truly sorry for the frustration you’ve experienced with our coupons, shipping thresholds, and delivery times. Our promotions do have specific terms and exclusions, and while we do our best to make these clear, we understand how disappointing it can be when a discount doesn’t apply as expected.

We also understand your concern regarding our shipping costs. We do sell many of our products at lower than retail price and, in most cases, process orders within one business day. We take great care in packing our orders to ensure they arrive safely, and our team works seven days a week to help get orders out as quickly as possible.

While we’re sorry to hear you’ve decided to shop elsewhere, we appreciate you giving us a try and taking the time to share your experience. Your feedback is valuable and helps us continue to improve.

Classificada 1 em 5 estrelas

If I could give this company NO STARS STAY AWAY.

If I could give this company NO STARS, I would. They have the worst customer service in a company I have EVER seen. When you try to return an item for a REFUND, which was in the drop down choices, they come back with, we only offer store credits. That went on 2 times. I should've known better than to order again. Some of their polish arrives separated, which means it's old. They tell you they are going to give your a REFUND and bam, they hit you with a store credit. It cost me over $75 to return 3 different orders and they could care less if you are unhappy. I used up my last store credit and I will NEVER use them again...STAY AWAY.

18 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Beyond Polish

Resposta da Beyond Polish

Thank you for sharing your feedback. We understand how frustrating it can be when an order does not meet expectations.

To clarify, our policy offers store credit for returns, which is stated at checkout and in our return guidelines. That said, we never want our customers to feel misled or undervalued.

If you experienced any issues with the condition of your items, please reach out to our customer care team directly with your order number so we can review and assist further.

We also sent you an email regarding the payment breakdown for your recent order and refunded you the shipping fee back to your original payment method.

We appreciate your input, as it helps us continue improving the customer experience.

Classificada 1 em 5 estrelas

Will I ever get my order?

Over 5 days since my order was placed and it’s still processing not even shipped. Contacted CS twice and basically said there was nothing they can do.

9 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Beyond Polish

Resposta da Beyond Polish

Hi Dianne,

Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the delay with your order. We understand how frustrating it can be to wait, especially when you're looking forward to receiving your items. Also, we had a chance to review the conversation you had with our customer service team, and it appears they did respond and were actively working to assist you. I’m sorry if there was any misunderstanding or if the experience felt unresolved.

While our team is working hard to process all orders as quickly as possible, occasional delays may occur due to higher-than-usual volume or warehouse processing times. We understand you’ve already contacted customer service, and we truly appreciate your patience.

Please know that your order is important to us, your order has already shipped and you should have received tracking information on your email.

If there are any updates or changes, you’ll be notified right away.

Thank you again for your understanding.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great experience with Beyond Polish

I had an excellent experience ordering from Beyond Polish. Everything arrived quickly and SO WELL PACKAGED. Very secure. I order a lot of stuff, and normally don’t pay much attention to that, but I actually commented to my friend about how well it was packaged. No chance of a broken bottle in my shipment. Plus each of my polishes were new and fresh and I feel I received great pricing! I also like the huge variety of nail supplies they carry. I’m very happy!

21 de maio de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

You won’t regret it!

I’ve never had one issue ordering from Beyond Polish, they are my go to website for ordering nail polish. They have the best deals, a variety of brands, and their customer service is AMAZING. On my most recent order I got contacted by a young lady who is a representative of the company stating that one of the colors I purchased was out of stock and if I wanted to replace it with a different color. I asked if she was sure because the website shows as available. After digging and double triple checking she found the original color I wanted and shipped my order the same day! That meant a lot. The open communication with me about what was going on with my order and the fact that she actually looked again and found the original color meant a lot. Other company’s would have been lazy to look and just repeat that they didn’t have the color. I only purchase from Beyond Polish. I don’t even purchase nail polish from stores anymore lol, I know the quality I’m getting from the website. I highly recommend them!

8 de maio de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent

The products I purchased were great quality and the checkout process was so easy!

2 de maio de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Great Place to Order my supplies

Great Place to Order my supplies. I have been ordering from this company for a while now. Never had an issue. Prices are always great and the quality of the product never lets me down. Will continue to order from them. Thank you

29 de abril de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

An absolute scam of a company

An absolute scam of a company; they sold me an OPI polish that I've used for years, it was the incorrect shade but marked with the shade I ordered. I sent them a photo and they tried to gaslight to me to believe it was the correct shade. After reading other reviews, this has happened to other people, Do not buy from this company.

22 de abril de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

This was a great transaction

This was a great transaction! I bought a bunch of nail color for summer. It was a great price and shipping was very quick and free! I will certainly be ordering more! Great experience with a new company to me!

5 de abril de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Return policy changed to Store credit only

I’ve been ordering from Beyond Polish for several years without any problems until my most recent order. Apparently they no longer return any items for a refund, it’s only store credit. No thank you and quite unscrupulous to change return policy without notification, clearly a money grab. There are several other online nail polish/product suppliers to order from so will bot br ordering from Beyond Polish ever again and have offered by store credit to my daughter. Can’t abide companies like this.

20 de abril de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Beyond The Best

Love the product, can't get enough. Fast shipping. Customer service is friendly and very helpful. Definitely a company I would reccomend doing business with.

9 de abril de 2025
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais