BowFlex Opiniões 

2792
•
TrustScore: 4 em 5

3,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Since I bought the machine this has been an ordeal. When I got the machine back in June, the arms were damaged. I asked for a replacement and then they just sent me one arm, another week or more to aw... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

This is my second pair of Bowflex dumbbells. The first pair dated back almost 20 years ago. Despite the eventual problem with the latching mechanism, the dumbbells were exceptionally constructed.... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I have owned a Bowflex before, well I still have it. I just lost parts in a move. I enjoyed using the Bowflex as a way to stay in shape. Due to various injuries related to my previous career as an M1A... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

The bow flex trainer is an amazing device. It has helped me literally lose 10 pounds and put myself in Great!!!!!! anaerobic shape easy to install great videos for training. Highly recommended.

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

Escrito pela empresa

Official USA site for BowFlex Home Gyms. BowFlex is your solution for home fitness. No gym membership required. Get a complete workout at home with the BowFlex homegym.


Informações de contacto

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

3 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 84% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,8

Todas as opiniões

(2792)

1389 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

User friendly website.

User friendly website.

11 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your review, Sylvia! We're glad to hear you found our website user-friendly and easy to navigate. We appreciate you choosing BowFlex and hope you enjoy your new equipment.

Thank you for your support!

The BowFlex Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Nothing

It’s wa fine

11 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your review, Lance! We're glad to hear your ordering experience went well and appreciate you choosing BowFlex. We hope you enjoy your new equipment, and if there's ever anything we can assist you with, our team is always here to help.

Thank you again for your support!

The BowFlex Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Check out was easy to navigate and…

Check out was easy to navigate and purchase was quick

12 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your review, Robert! We're glad to hear that you found the checkout process easy to navigate and that your purchase was quick and seamless. We appreciate your support and hope you enjoy your new BowFlex equipment.

Thank you for choosing BowFlex!

The BowFlex Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Payment issue on vacation and no…

Payment issue on vacation and no supports

27 de junho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your feedback, Mark. We're sorry to hear you experienced a payment issue, especially while you were away on vacation, and that you weren't able to get the support you needed at the time.

We understand how frustrating that situation can be. Our team would be happy to review the issue and work with you to resolve any outstanding concerns as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention.

The BowFlex Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Issue processing order requesting a…

Issue processing order requesting a call and office is closed no-one to assist.

12 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your feedback, Nate. We're sorry to hear you experienced an issue while placing your order and were unable to reach our team because our office was closed. We understand how frustrating that can be.

Our team will be happy to review your order and assist with any issues as soon as we're available. We appreciate your patience and the opportunity to make your experience a better one.

Thank you,

The BowFlex Team

Classificada 1 em 5 estrelas

The weights are good so far

The weights are good so far. However, I have a 121.67 charge on my card from you folks I did not authorize. I hope we can resolve this.

6 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your feedback, Joe. We're glad to hear you're enjoying your new weights, but we're sorry to learn about the unexpected charge you mentioned.

We'd like the opportunity to review this with you and determine exactly what occurred. Our team is committed to ensuring any billing concerns are resolved promptly, and we'll be happy to investigate the charge and provide clarification.

Thank you for bringing this to our attention.

The BowFlex Team

Classificada 3 em 5 estrelas

$50 off voucher did not work

10 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your feedback, Stephen. We're sorry to hear that your $50 voucher did not work as expected. That's certainly not the experience we want you to have.

Our team would be happy to review what happened and ensure the issue is resolved. We appreciate you bringing this to our attention and look forward to making things right.

Thank you,

The BowFlex Team

Classificada 5 em 5 estrelas

It was very easy to order the 50 pound…

It was very easy to order the 50 pound power rods. I have had nightmares trying to order other weights. Recently I wanted to replace all my power rods and ordering them was so difficult. There should be a site to just order power rods! I am a personal trainer and have owned several universal systems and have settled on Bowflex because of the ease of operation. i’ll give you five stars for your equipment, please help all of your patrons by updating your website to just include a section to order power rods. Thanks.
PHYS-ED😎

11 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your thoughtful review, Edward! We're honored to hear that, as a personal trainer and longtime BowFlex owner, you've continued to choose our equipment for its ease of use.

We're also grateful for your feedback regarding replacement power rods. We understand how important it is to have a simple, straightforward way to order replacement parts, and we appreciate your suggestion for a dedicated power rod ordering section on our website. We'll be sure to share your comments with the appropriate teams for consideration.

Thank you again for your continued support and for choosing BowFlex. We wish you many more great workouts!

The BowFlex Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Great price

Great price, good terms and free shipping.

11 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your review, John! We're delighted to hear that you found great value in our pricing, financing options, and free shipping. We appreciate your support and hope you enjoy your new BowFlex equipment for years to come.

Thank you for choosing BowFlex!

The BowFlex Team

Classificada 5 em 5 estrelas

What an easy process that was

What an easy process that was. From choosing the right bike to the super easy financing process at a 0% interest rate. Absolutely amazing. Thank you.

10 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your fantastic review, Joshua! We're thrilled to hear that everything—from finding the right bike to completing the financing process—was easy and seamless. It's great to know you had such a positive experience, and we hope you enjoy every ride on your new BowFlex bike.

Thank you for choosing BowFlex!

The BowFlex Team

Classificada 5 em 5 estrelas

I had a bowflex years ago and loved it

I had a bowflex years ago and loved it, but moved to another state and had no room to take it with me so I gave it to a friend who still has it. Guess he loves it too..

10 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your review, John! It's wonderful to hear that you enjoyed your previous BowFlex so much that you passed it along to a friend who's still putting it to good use. We're honored to have earned your trust again and hope your new BowFlex provides many more years of great workouts.

Thank you for choosing BowFlex!

The BowFlex Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Build Quality & Convenience

Build quality, convenience, and saving of space.

10 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your review, Timothy! We're glad to hear that the build quality, convenience, and space-saving design were important factors in your decision to choose BowFlex. We hope your new equipment exceeds your expectations and helps you reach your fitness goals.

Thank you for choosing BowFlex!

The BowFlex Team

Classificada 5 em 5 estrelas

It was very easy to do.

9 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your review, Karen! We're so glad to hear that your experience was easy and straightforward. We appreciate you choosing BowFlex and hope you enjoy your new equipment for many years to come.

Thank you for your support!

The BowFlex Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Easy to adjust

Price and reviews

9 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your review, William! We're delighted to hear that our pricing and customer reviews helped you choose BowFlex. We hope you enjoy your new equipment and that it provides many great workouts for years to come.

Thank you for choosing BowFlex!

The BowFlex Team

Classificada 1 em 5 estrelas

They don’t back their warranty.

Purchased a machine about 4-5 years ago. Invested a lot of money into a good one, and a few months ago it started acting up. Had a technician out and he confirmed the drive motor is shot. Called bowflex but they will not warranty. The drive motor should have a lifetime warranty but after only a few years I’m out thousands and bowflex won’t stand behind their equipment. Maybe it’s because they’re im bankruptcy or they just don’t care after the machine is sold, but they won’t stand behind their warranty or equipment.

I would have paid for the technician to replace if bowflex would have replaced the part for free. But no, they won’t.

I can understand equipment can be faulty which is why warranties exist, but when a company won’t stand behind their products…I’ll never buy or recommend bowflex again.

Buyer beware.

30 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for taking the time to share your feedback, Lisa. We're sorry to hear about your experience and understand how disappointing it is when a major component fails after you've invested in your equipment.

We recognize your concerns regarding the drive motor warranty. Since the BowFlex brand transitioned to new ownership in 2024, warranty coverage is determined by the original terms applicable to the product and the date of purchase. While we strive to assist customers whenever possible, we are unable to provide warranty coverage outside of those terms.

We understand this is not the outcome you were hoping for, and we regret the frustration this situation has caused. Your feedback is important to us and will be shared with the appropriate teams as we continue working to improve the customer experience.

Thank you for sharing your experience.

The BowFlex Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Lack of long term support

We bought a bowflex hvt a few years ago and it along with the app was amazing. Easy to use and worked great.
That is until bowflex dropped the app. Rendering this machine almost useless without the guided workouts and exercise videos to follow.
Contacting support was a waste of time.
I'd avoid their products as they don't care about long term support

8 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your review, Martin.

We're sorry to hear about your experience and understand how disappointing it has been to lose access to features that were an important part of your HVT workouts. We recognize your frustration and appreciate you taking the time to share your perspective regarding long-term product support.

Your feedback regarding the app experience and long-term support has been shared with the appropriate teams as we continue working to improve the customer experience.

Thank you for taking the time to provide your feedback.

Best regards,

BowFlex Customer Experience Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Used Recall voucher without any issues

Used Recall voucher without any issues, was able to use a gift card for the balance. Did not need to set up an account could order as a guest.

8 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your review, Gene!

We're delighted to hear that you were able to redeem your recall voucher without any issues and that the checkout process was smooth. It's great to know you were able to apply a gift card toward the remaining balance and complete your purchase as a guest with ease.

Thank you for choosing BowFlex and for taking the time to share your experience. We hope you enjoy your new equipment and wish you many successful workouts ahead!

Best regards,

BowFlex Customer Experience Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Great Sales Rep, Great Company and Products!

Great sales rep! I purchased the M-16. He was very personable, had all the information I needed about shipping and package weights, walked me through the process, and completed the sale. Then, he transferred me to Customer Service to get the $46 part I needed to repair my old M-5 which is STILL like brand-new after over a decade. Bowflex and it's reps ROCK!! This is my third Bowflex purchase. I also bought a weight set. Couldn't be happier. I see no reason to shop with any other company!

8 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your review, S. Patterson!

We're thrilled to hear about your outstanding experience. It's wonderful to know that our sales representative provided the information you needed, made the purchasing process easy, and helped connect you with the right team to support your M5.

We're especially honored by your continued loyalty over the years. Knowing that your M5 has served you well for over a decade and that you've chosen BowFlex for your third purchase is the highest compliment we could receive.

Thank you for your continued trust in BowFlex. We truly appreciate your support and wish you many more years of successful workouts!

Best regards,

BowFlex Customer Experience Team

Classificada 5 em 5 estrelas

The quality is unmatched

The quality, design, and craftsmanship of Bowflex products is unmatched. I’ve used Bowflex products for 20 years.

8 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your review, William!

We're honored to hear that you've trusted BowFlex products for the past 20 years. Knowing that you continue to value the quality, design, and craftsmanship of our equipment means a great deal to us.

Thank you for your continued loyalty and for being part of the BowFlex family. We truly appreciate your support and wish you many more years of successful workouts!

Best regards,

BowFlex Customer Experience Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Deceptive $50 email sign up bonus since…

Deceptive $50 email sign up bonus since it can’t be used for discount item.

8 de julho de 2026
logótipo da BowFlex

Resposta da BowFlex

Thank you for your review, Monte.

We're sorry to hear that your experience with the email sign-up offer did not meet your expectations. We understand how frustrating it can be to discover that a promotional discount cannot be combined with items that are already on sale.

Your feedback regarding the promotion and how its terms are communicated has been shared with the appropriate teams as we continue working to improve the customer experience.

Thank you for taking the time to share your feedback.

Best regards,

BowFlex Customer Experience Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais