celebratejustright.co.uk Opiniões 

124
•
TrustScore: 1 em 5

1,2

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Highly advise against using this fraudulent company. We had a company event where 2 young pretty girls were requested. They sent one, with the other being 50year old plus unattractive out of... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

SCAMMERS- Paid 100 deposit cancelled day before said we would get a refund, never given, after searching and searching found an email address they said as it’s been 3 months they can’t refund, whe... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Booked a roly poly striper for a birthday party then six o clock the night before they message to say its cancelled due to covid .can't get in touch with them so will be taking them to the small claim... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Do not use! Cancelled with 5 days notice after being booked for months, offered a replacement for £65 extra. When I replied asking for a discount due to the inconvenience they just went ahead and canc... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

1,2

Muito mau

TrustScore: 1 em 5

124 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

1,2

Todas as opiniões

(124)

1 opinião nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Made the night

Booked a stripper for my sisters hen through celebrate just right and we all had a great time! The stripper wasn’t the exact one I picked but that didn’t matter, he still made the night! Would recommend.

17 de julho de 2019
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Booked a dwarf stripper for the groom…

Booked a dwarf stripper for the groom as a surprise then on the day they sent a WhatsApp cancelling! So we decided to get a refund so we could use the money on a night out for something else and they have told me it takes 4 days to get a refund! Absolutely terrible.

13 de julho de 2019
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Cancelled at last minute

I had booked a dwarf stripper however got a whatsapp on the day of the event cancelling with no explanation. After reading reviews it seems this is a regular thing that happens with this company.

As it was a hen party and people attending had paid to see a show we agreed to go along with a back up stripper Sam. Same was great and cannot fault him although I did request the funny option and not the sexy.

I wouldnt use this company again due to the cancellation and the way that they handled it. Although when Phoned the booking line and spoke to someone it was sorted out quickly. But after reading other reviews it seems this is a pattern.

7 de julho de 2019
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Untrustworthy - expect a last minute cancellation!

Don’t use this company if you live in Wales. Booked a male stripper for a hen party and called to confirm availability. They charged the deposit and emailed me a confirmation. On the day of the event they cancelled with absolutely no explanation (saying the reason the stripper gave was ‘not clear’) and did not even attempt to provide an alternative performer. This was a huge disappointment that derailed the entire day and caused a huge amount of last minute stress. Spent hours calling other companies (one suggested the cancellation was probably because of our location in West Wales—I would’ve liked to have had this honesty from Celebrate Just Right). DO NOT advertise availability for locations if you can’t rely on your performers to turn up or find a replacement — it’s false advertising and plain dishonesty. The only positive was that they processed the refund fairly quickly.

7 de junho de 2019
Opinião espontânea
logótipo da celebratejustright.co.uk

Resposta da celebratejustright.co.uk

Dear Lucy,

Yes we can confirm we had a cancellation from one of our performer due to serve illness. The event location (rural West Wales) was more than 100 miles from our next performer however he was not able to attend. In any other area we could replace entertainers very quick - again sorry for issues caused on the day.

Yes, we are looking into not proving entertainment in this area due to cancellations in these difficult rural areas (West Wales)

Again we do apologise for the cancellation and your refund has already been processed.

Kind regards

Celebrate Just Right Team

Classificada 4 em 5 estrelas

Very entertaining!!

Having booked an entertainer a couple of months before the night, I was very disappointed when our act cancelled in the morning. However, the team were quick to offer me a replacement and pulled out all the stops to arrange for Choon to step in instead. Choon was brilliant - he was funny, engaged well with everybody and make the night memorable for us. It might have been a bit weird to perform for a group of men, but he wasn’t phased. My only criticism is that the performance only lasted for one song...

21 de maio de 2019
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Whilst there was a mix up with the…

Whilst there was a mix up with the booking, which we only found out about on the day, I must confess I was extremely impressed with the speed at which Celebrate Just Right turned our evening from a downer to an upper!
Within 10 minutes of the original booking getting cancelled they had arranged topless waitresses in their stead...a far better idea than our original idea of the midget...and the guests loved the entertainment.
Would recommend again

21 de maio de 2019
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Not good at all booked a male stripper…

Not good at all booked a male stripper for a party guaranteed it would be the one you picked it was aload of rubbish was never going to be that stripper dont think he existed and the one we got could of been booked direct at 65 pound not 125 if we wanted him we would of booked him direct. If anyone books a stripper from here it will not be the one you pick

12 de maio de 2019
Opinião espontânea
logótipo da celebratejustright.co.uk

Resposta da celebratejustright.co.uk

Hi Gemma

First we do apologise you were unhappy with our services in County Durham we always do our best to provide the best experience

The original performer was seriously delayed (1.5 hours) hence why we did not want to disappoint you so we sent a replacement which we felt resembled the original performer.

The performer we sent is one of our best hunky performers in County Durham however we do apologise that you were not happy with our services.

We hope you do consider us again to rectify any wrongs

Kind regards

Celebrate Just Right

Classificada 5 em 5 estrelas

Funny tines with wonderful people

Funny tines with wonderful people. I can’t remember the name of guy - please say thanks for attending and would recommend him for another gig we have.

24 de dezembro de 2018
Opinião espontânea
logótipo da celebratejustright.co.uk

Resposta da celebratejustright.co.uk

Hi Johnny


Thanks for sharing your experience with us.


Kind regards


Celebrate Just Right

Classificada 5 em 5 estrelas

Jordan was fab

Thanks guys we really enjoyed it. Just like to say a big thank you to Jordan

29 de novembro de 2018
Opinião espontânea
logótipo da celebratejustright.co.uk

Resposta da celebratejustright.co.uk

Hi Jonathan

Thanks for your feedback and we will passed the message onto Jordan


Kind regards


Celebrate Just Right

Classificada 1 em 5 estrelas

Disappointing and not as promised

Edited in response to the response from Celebrate Just Right. In response to your message, I have reduced my review to one star, due to the outright lies you have told! Simon rang me on the Thursday night so it wasn’t a last minute change, the venue was in LS10, therefore not remotely rural, and no further members of my party have contacted you. I was disappointed before, but I’m downright disgusted now. Avoid this company like the plague, I cannot stand dishonesty.

I booked a stripper for a hen party and was given the choice of men and outfit. On the night, the stripper was late because he got lost, however did turn up. When he turned up, without being rude, because Simon was a very nice man and clearly experienced, he was by no stretch of the imagination was the guy I was assured he would be. Number 12, ‘Tank’, was nowhere to be seen.

Also, he was in and out (metaphorically) in 15 minutes .... including getting changed. Not quite what we were expecting and an expensive 15 minutes.

I also received a poor response to my complaint.

19 de novembro de 2018
Opinião espontânea
logótipo da celebratejustright.co.uk

Resposta da celebratejustright.co.uk

Hi Jenna

Sorry to hear about your experience with us.

The address was very difficult to find due to it being a very rural area but we do apologise regarding this. The performer that was lost was your original performer tank and due to no signal in the area from his mobile network. So we had to send another performer who knew the area more and lived only 10 miles away. However we had great feedback from other party members to say Simon was brill. In regards to the duration we can no guarantee the exact duration however we do advertise the performer for 20 mins show.

Again we do apologise regarding your experience with us.


Kind regards


Celebrate Just Right

Classificada 5 em 5 estrelas

Planned out well

He was slightly late but made up for it, good times x

17 de novembro de 2018
Opinião espontânea
logótipo da celebratejustright.co.uk

Resposta da celebratejustright.co.uk

Hi Johan


Sorry he was late slightly but we are glad you were totally understanding and he stayed later just to please everyone. Thanks for booking with us.


Kind regards


Celebrate Just Right

Classificada 5 em 5 estrelas

Thanks Celebrate Just Right

Please say thanks to Sam. Everyone thoroughly enjoyed it.

31 de outubro de 2018
Opinião espontânea
logótipo da celebratejustright.co.uk

Resposta da celebratejustright.co.uk

Hi Curtis

Yes we have passed your wonderful feedback on.

Thanks again


Kind regards


Celebrate Just Right

Classificada 5 em 5 estrelas

Great service

Easy to deal with, great communication. The model was professional but still made it a fun experience. Loved it :)

8 de setembro de 2018
Opinião espontânea
logótipo da celebratejustright.co.uk

Resposta da celebratejustright.co.uk

Hi Nicky

We loved having you as a customer of ours and we hope you book with us again.

Kind regards


Celebrate Just Right

Classificada 5 em 5 estrelas

was nervous booking as first time…

was nervous booking as first time booking anythinh like this but george was fab he made it so much fun and giggles from the games to the chats cocktail making
12 women were drinking their tears

7 de setembro de 2018
Opinião espontânea
logótipo da celebratejustright.co.uk

Resposta da celebratejustright.co.uk

Hi Audrey


What a great time. Thanks for sharing your feedback


Kind regards


Celebrate Just Right

Classificada 4 em 5 estrelas

Butler in the buff!!

We booked a male stripper/butler in the buff, for a colleagues hen do.
"Enzo" ,arrived at exact time we booked & was an all round lovely guy. Real gentleman who was a great sport & thoroughly entertaining.
Would definitely recommend this entertainments company.

21 de agosto de 2018
Opinião espontânea
logótipo da celebratejustright.co.uk

Resposta da celebratejustright.co.uk

Hi Julie


Thanks for your review we really appreciate it


Kind regards


Celebrate Just Right

Classificada 1 em 5 estrelas

I WON A COURT CASE AGAINST CELEBRATE JUST RIGHT

I WON A COURT CASE, PLUS DAMAGES, AGAINST CELEBRATE JUST RIGHT, FOR NOT RETURNING MY DEPOSIT AFTER A DISASTROUS FAILED BOOKING. YOU CAN DO THIS TOO, EVEN IF THE EVENT WAS IN THE PAST, UP TO SIX YEARS BACK, UNDER UK LAW.

IF YOU WISH TO DO THE SAME AND GET YOUR DEPOSIT BACK, I WILL TEACH YOU, FOR FREE, HOW TO DO IT. YOU CAN FIND ME ON FACEBOOK UNDER MY NAME AND WITH THE SAME PROFILE PICTURE.

Here's my review experience:

YOU WILL REGRET USING CELEBRATE JUST RIGHT. Awful service. The company is all promises and assurances before you've booked. Then, once you've paid your deposit, expect your day to fall apart.

I had booked a dwarf, three bunny girls and three cheeky butlers for my girlfriend's 30th birthday party. I had booked them to arrive at specific times because I wanted coverage throughout the party. The company offered me the choice of which men and women I wanted to attend. It also offered me the choice of clothing. I confirmed everything in writing and he confirmed receipt and understanding of all that was included, with a promise that all the contracted people would receive a thorough briefing before the day.

The problems started early: I was told they'd all be in contact with me before the party. Only the dwarf and one butler did so. Despite this, I was assured by the comany that they were all on track and confirmed. On the day itself, the dwarf and one butler arrived on time... the only problem was, the dwarf wasn't even an actual dwarf (i.e. he didn't have dwarfism)! And the butler? He wasn't any of the three men I'd specifically chosen.

The first waitress didn't show up. The second and third butlers didn't show up. The second two waitresses did in the end show up, but both were late, and not in the clothing they'd been hired to wear (one had no bunny ears, and both had no stockings or cuffs, both of which had been specified, and agreed to, by the company). Neither of them were any of the three girls I'd specifically requested, and agreed, with Celebrate Just Right.

The waitress and butler service was not great. When asked to do things, sure, they'd do it, but they weren't proactive, and the butler spent most of his shift on his phone at the bar!

The butler then went and got changed and finished early - though one of the company’s employees tried to claim when I complained that he'd stayed later (if standing around having a chat, not wearing your butler outfit, and no longer working, counts as him 'staying later', then yeah, sure, he stayed later. The company actually had the cheek to claim this as some kind of noble move on the part of Celebrate Just Right that they "weren't going to charge me for the butler staying late"! Ha! Complete JOKE!)

One of the waitresses also finished early. She just vanished, went and got changed, and then came back to the bar in her normal clothes. When I challenged her, she claimed she'd started at 17:30 - NOT true. She in fact spent 45 mins, from 17:15-18:00, doing her makeup, not serving drinks, which is time that I am NOT supposed to be paying for!

So in the end I got:

- A dwarf who wasn't a dwarf
- One out of three butlers, who wasn't one of the butlers I'd booked and who finished early
- Two out of three waitresses, both late and neither dressed as contracted, one of whom finished early
- An appalling service and after-care from Celebrate Just Right.

In the end I took the company to court and I won my deposit plus £500 damages. I was also sent an email trying to suggest that the company was somehow doing me a favour by attempting to resolve the issues on the day, and that it could have just left me high and dry. The company’s tone seemed to suggest that it thinks I should in fact be GRATEFUL for its extremely poor efforts! I've seen a better service attitude in former communist countries. What’s more, it claims it tried to argue to the court that there was “joint blame” on the day (RRIIIGGGHHHHTTT… I am jointly to blame for making a booking that didn’t show up! Makes perfect sense!) and behaves as if the fact that I called them 17 times that day was somehow very rude and inconsiderate of me!

Overall, DO NOT USE THIS COMPANY. You'll regret it dearly.

3 de agosto de 2018
Opinião espontânea
logótipo da celebratejustright.co.uk

Resposta da celebratejustright.co.uk

Dear James

Again we apologise regarding your event.

The staffing manager who dealt with your booking has now left the company due to the errors made.

The information we had from our staffing manager was wrong hence why your booking was escalated to court letters. Only until we reviewed all the evidence within 7 days after the event we [celebrate just right] saw we were in the complete wrong.

At this moment we were happy to pay the court letter fees and even offer you a FREE BOOKING in the future due to our major mistakes.

Again we do apologise and we do appreciate your feedback and we are always looking at way we can improve our services.

We hope that we can rectify our mistakes in the future.

Kind regards

Celebrate Just Right






A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais