Heel goede ervaring gehad
Heel goede ervaring gehad. Na de aankoop van een auto kwam er een klein probleem aan het licht. Dit werd direct opgepakt en afgehandeld.
Nadat de leenauto het helaas opgaf, werden we ook super goed geholpen. Dat zie je tegenwoordig niet meer!








