Auto met defecten, repareren niet, vragen wel geld
Slechte auto gekocht, had mankementen en hebben deze gerepareerd zeiden ze. Ze hebben 8 pogingen gedaan en elke keer gezegd dat ze het hebben gerepareerd. Op het eind namen ze niet meer op. Uiteindelijk gedreigd met juridische afhandeling en op hun kosten bij een dealer laten repareren








