Schuringoccasions Opiniões 14

TrustScore: 2 em 5

1,9

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

1,9

Mau

TrustScore: 2 em 5

14 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Auto met defecten, repareren niet, vragen wel geld

Slechte auto gekocht, had mankementen en hebben deze gerepareerd zeiden ze. Ze hebben 8 pogingen gedaan en elke keer gezegd dat ze het hebben gerepareerd. Op het eind namen ze niet meer op. Uiteindelijk gedreigd met juridische afhandeling en op hun kosten bij een dealer laten repareren

21 de novembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Koop hier geen auto!

In februari een auto gekocht bij Dicky Schuring, waarvan mij werd verteld dat de distributieriem recent was vervangen en auto goed was onderhouden. Toen ik echter enkele maanden later bij de APK stond bleek hier niks van waar te zijn en zat ik met een auto die 2700 euro aan reparaties moest hebben waaronder:
- uitgerekte distributieriem
- lekke uitlaat
- veer gebroken
- aftapplug voor olie dichtgekit
- voor en achter banden zijn verschillende maat en 9, 16 en 17 jaar oud.

Telefoontjes worden weggedrukt, aangetekende brieven retour gestuurd en op brieven wordt niet gereageerd. Zwaar opgelicht door deze verkoper!

22 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Koop hier geen auto mensen!!

Koop hier geen auto mensen! Dirk (of Dicky) Schuring is een oplichter eerste klasse. We hebben een auto gekocht op 22 december 2025, bij proefrit zei hij ohh ja er brandt een lampje op het dashboard maar dat is maar een kleinigheidje. Alleen de bochtverlichting. Laat ik maken en dan kun je de auto ophalen. Uiteindelijk heb ik de auto pas op 27 januari geleverd gekregen. En daar kwamen nog meer technische problemen naar voren waaronder de gordel aan bestuurderszijde die niet uitrolt. Met Dirk Schuring zijn geen afspraken te maken. Hij drukt telefoontjes weg of soms neemt hij per ongeluk wel op omdat ik het met een andere telefoon probeerde, maar dan liegt hij over slecht bereik in Duitsland. Ook op 2 (!!) ingebrekestellingen heeft hij niet gereageerd. Gaat hij stoer lopen doen met SUCCES! Ik heb de zaak nu overgedragen aan een gerechtsdeurwaarder. Inmiddels ben ik in contact met meerdere gedupeerde autokopers met vergelijkbaar slechte ervaringen met deze verkoper.
Update; binnenkort dient er een zitting bij het kantongerecht.

22 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

ZWARE OPLICHTERS!

ZWARE OPLICHTERS!
Pas op bij aankoop ze hebben mij een kapotte auto verkocht en ze wille ook nog eens dat ik de reparatie betaal

3 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Schuring Occasions | Kampen

Schuring Occasions | Kampen

Een foto toevoegen
Schuring Occasions | Kampen
2,3
(3)

Autodealer in Kampen
Overzicht
Reviews
Foto's
Over
Review-overzicht van Google
Reviews zijn niet geverifieerd
5
4
3
2
1
2,3
(3)

Ginger Spaans
3 reviews·1 foto
Niet gepubliceerd
Koop hier absoluut geen auto. De eigenaar heeft glashard ons voorgelogen over de staat van de auto en het onderhoud wat hier aan gedaan zou zijn. De remcilinders/schoenen waren compleet versleten en op sommige plekken zelfs afgebroken. …Meer
We kunnen deze content op dit moment niet publiceren.
Details en acties bekijken

Angelina Smit
3 reviews
3 weken geleden
Nieuw
Het slechtste ooit. Niet alleen maakten ze valse reclame door te zeggen dat de auto's in perfecte staat waren, maar er waren ook dubieuze en verdachte zaken gaande met het papierwerk. Vermijd dit ten koste van alles.

Stephan Van Losser
4 reviews·1 foto
een week geleden
Nieuw
1 ster is zelfs teveel voor deze oplichters!
Ze maken afspraken met je en komen geen afspraak na! Ze geven je 3 maanden garantie maar laten je die 3 maanden compleet langs de kant liggen! …Meer

Michelle Hoffmann
8 reviews
2 jaar geleden
Fantastisch! Snelle hulp in een noodgeval op de terugweg. Echt geweldig! Heel erg bedankt!!!
Vertaald door Google·Origineel bekijken (Duits)
Ginger Spaans
3 reviews·1 foto
zojuist
Nieuw
Koop hier absoluut geen auto. De eigenaar heeft glashard ons voorgelogen over de staat van de auto en het onderhoud wat hier aan gedaan zou zijn. De remcilinders/schoenen waren compleet versleten en op sommige plekken zelfs afgebroken. Hierdoor heb ik bijna een ongeluk gehad met mijn 11 weken oude baby. Dit was 3 weken na aanschaf van de auto en binnen de garantie periode die meneer Schuring aanhoud. Meneer Schuring reageert echter niet meer nadat hij en werkt niet mee aan een oplossing. Wij hebben aangifte gedaan en hebben binnenkort een afspraak op het politiebureau. We zijn op zoek naar meer mensen die door deze man zijn gedupeerd. Mocht je een soortgelijk verhaal hebben (binnen de garantieperiode of niet) dan hoor ik dit graag.

24 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Oplichters

Koop hier GEEN auto. Het zijn oplichters. Krijgt geen contact met ze, als je ze nodig hebt. Doen valse beloftes. En zo kan ik wel doorgaan. Mensen wees verstandig en ga ergens anders een auto halen. Goedkoop is duurkoop!!!

14 de outubro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ruikt naar oplichting!

Lijkt allemaal leuk en aardig. Communicatie is er totaal niet. Ook na aankoop niet. Beloftes worden niet nagekomen. Geen auto kopen hier. Kilometer stand blijkt terug gedraaid te zijn. Ik wil niet beweren op internet dat schuring dat heeft gedaan, maar ze zouden het moeten geweten hebben!! Zichzelf ingedekt in het contract!! Let op!

14 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Schuring Occasions louche handelaren


Inderdaad, alles lijkt okay. Schuring importeert regelmatig auto's. Mijn auto werd aangeboden zonder kenteken (import) als zijnde van bouwjaar 2016.
Na afgifte van het kenteken bleek de wagen van mei 2015 te zijn. Hiervoor een te kleine compensatie gehad. Binnen een week kwam ik stil te staan met de auto wegens koeling problemen. Auto laten repareren door plaatselijke garage. Kosten ruim 500 Euro. Heb mij beroepen op wettelijke garantie. Kreeg van Schuring geen enkele reactie. Op mijn voorgestelde schikking is niet gereageerd. Het bedrijf is onbereikbaar en reageert niet op mails en/of whatsapp. Naast deze ervaring kan ik nog veel meer negatieve punten opsommen. Bedrijf presenteert zich als RDW erkend. Zegt helemaal niets. Samenvattend: Koop hier geen auto!!!!!
Er is genoeg aanbod van fatsoenlijke bedrijven.

25 de setembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Onbeschoofde verkoper/ eigenaar die…

Onbeschoofde verkoper/ eigenaar die zich niet ook niet presenteerde!
Auto kan proefgereden pas na koop. Ook omdat ingebouwd was in de showroom, terwijl in vertelde dat ik kwaam proefrijden Welke idiote/ naiefe koper doet dat?
Geen eigenlijk interesse in verkoop omdat hij mijn inruil auto hij niet gezien heeft.
Zelfs starten van de motor om de airco te testen niet mogelijk.
Auto niet conform Consumenten voorwaarden omdat er worden heleboel extra verzekeringen voirgeschoteld: vanaf 395 Euro tot 995 Euro. Geen sprake van BOVAG garantie terwijl de pijs 2000 Euro boven Finnik advies waarde van 7k tot 10k.
Mijn advies is: "laat u deze autohandel links liggen en ga ergens anders!"

19 de julho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Zeer teleurstellend

Had interesse in een auto, maar wilde eerst een indicatieve inruilprijs voor onze auto. Op verzoek foto's doorgestuurd. Na een week bellen, mailen en appen nog geen enkele reactie. Uiteindelijk toch telefonisch contact, maar de auto was inmiddels verkocht ....

10 de junho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Waardeloze klantenservice

Ik heb sleutels terug gestuurd volgens afspraak (20-09-2024) omdat deze niet pastte en zou een terugbetaling ontvangen,maar heb tot op heden nog niets ontvangen. Meerdere mails gestuurd maar geen reacties. Waardeloze klantenservice.

6 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

EERST LEZEN!

EERST LEZEN!

Lees mijn review op google!

Deze mensen plaatsen nep reviews van zichzelf met 5* en laten de eerlijke en oprechte reviews over hun diensten verwijderen door Google.

Daniesha is de vriendin van Schuring Junior.

13 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Best leuke aankoop werd desillusie

Best leuke aankoop werd desillusie

Half maart 2024 viel mijn oog op een mooie occasion bij autobedrijf schuring in Kampen. We maakten een afspraak buiten openingstijden.
Al daar aangekomen werden we heel vriendelijk ontvangen door de heer schuring Junior met eerst even een gemoedelijk kennismaking gesprekje en een lekkere bak koffie. De auto waarom het ging stond klaar in de showroom en was netjes schoongemaakt maar niet overdreven zodat je de eerlijke auto zag zoals hij was.
Prima zo!
De heer schuring reed de auto netjes naar buiten gaf ons de sleutels en zei ga je gang loop er omheen ga eronder, erin, bekijk hem helemaal Je hebt alle tijd. En maak gerust een proefrit, geen haast.
We konden alle puntjes van kritiek opschrijven die we zagen en bij een eventuele aankoop zou hij dat op contract zetten en oplossen zo niet repareren. Na de proefrit die echt helemaal prima was (al waren de bandjes duidelijk niet meer helemaal gaaf) besloten wij verder aan tafel te gaan.
De puntjes van kritiek werden opgeschreven met de belofte dat het allemaal opgelost zou worden. Daarnaast kreeg de auto nog een aflever beurt werden alle vloeistoffen etcetera bijgevuld en gecontroleerd of vervangen. Een eindcontrole en een nieuwe APK plus 3 maanden garantie op alles wat draait en rolt.
We onderhandelde nog iets over de prijs en werden het volledig eens.
Het leek oppervlakkig allemaal prima te zijn.
Enfin een kleine 10 dagen later kon ik de auto ophalen. Wederom een hartelijk gastvrij welkom met een lekkere bak koffie door vader en zoon schuring. Heel gemoedelijk hebben we een babbeltje gemaakt en de zaak rond gemaakt.
Na 2 weken rijden echter bleek er toch nog een euvel te zijn bij de klimaat sensor/ventilator. Deze werkte niet goed en maakte herrie in het interieur.
Heer schuring ging ermee akkoord om het bij mijn eigen garage te laten repareren en de rekening aan hem te sturen.
Helaas heeft hij zich hier niet aan de afspraak gehouden en niets betaald!!!!
Twee maanden later liet ik vier nieuwe banden opleggen omdat de banden die erop zaten niet meer best waren.
Bij het opleggen van de nieuwe banden werden wij door de monteur geattendeerd op het feit dat alle vier de lichtmetalen velgen aan de binnenkant behoorlijk krom waren!
Dat is iets wat wij niet konden bekijken voor de aankoop. Ruim binnen de garantietermijn hebben we dit netjes fatsoenlijk gemeld aan garage schuring.
Omdat het een draaiend deel is zouden wij recht hebben op garantie.
Echter het bedrijf kaatste de bal terug en zei dat het waarschijnlijk onze eigen schuld was.
Zelf ben ik al op leeftijd en rij niet veel en overmatig voorzichtig en ga zeker niet als een idioot drempels over.
De heren schuring waren niet van plan om dit te vergoeden binnen de garantietermijn.
Wat erger was dat ze de telefoon niet meer opnamen. Op meerdere e-mails en whatsapps met contact verzoek om een en ander te bespreken werd niet meer gereageerd.
Meerdere malen beloofden ze om terug te bellen maar hebben dat niet gedaan.
Kortom volledig in gebreke gebleven bij het oplossen van een gegronde klacht.
Vader en zoon schuring zijn echt aardige mensen en tijdens de aankoop procedure hebben we alle aandacht gehad en des te meer valt dit mij enorm van ze tegen!
Om een klant zo in de steek te laten terwijl het oplossen van het probleem nu echt niet zo'n enorme kostenpost is.
Nu kan ik zelf dokken voor een verborgen gebrek wat 100% onder garantie valt.
Ik kraak echt niet de hele auto af want behalve die verborgen gebreken rijdt hij prima en ben ik zeer tevreden alleen hierin ben ik echt diep teleurgesteld!

Rob Weststrate - Uden (N.Br.)

23 de outubro de 2024
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais