Dorothyperkins Opiniões 

3618
•
TrustScore: 1.5 em 5

1,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Never buy from this company again Terrible customer service via AI, I wish I was able to rate this company with a zero. I used to buy Dorthy Perkins dress. The latest order was terrible. Quality of t... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Accidently added the incorrect address for an order. Realised mistake immediately. You cannot cancel your order or change the address even seconds after placing the order. Ai chat bot is the only help... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

How I wish I read these reviews before I’d placed my order. The items I received were not from Dorothy Perkins, but Debenhams and a companion called ‘Where’s That From’. Both items were too small and... Ver mais

Classificada 2 em 5 estrelas

Very poor quality sandals - worn out after very short time. These were bought from another retailer but with DP brand and extremely shoddy. Waste of 'real leather' straps which are cracking after a... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de moda feminina
  2. Loja de acessórios de moda
  3. Loja de calçado

Informação fornecida por diversas fontes externas

With a great collection of affordable, feminine womens clothes updated daily in sizes 6 to 22, Dorothy Perkins offer dresses, maternity clothing, boots, tops, cardigans and coats.

Escrito pela empresa


Informações de contacto

1,6

Muito mau

TrustScore: 1.5 em 5

4 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Na Trustpilot, focamo-nos em conteúdo criado por pessoas reais. Ainda assim, esta empresa pode usar a nossa ferramenta de respostas assistida por IA, para ajudá-los a redigir respostas.

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

1,6

Todas as opiniões

(3618)

156 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible customer service

Terrible customer service

12 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello Karen,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that you have been unhappy with the customer service provided.

We do value your feedback, especially when it helps us identify areas for improvement. We are sorry that we didn’t meet your expectations on this occasion, and we hope you decide to give us another chance in the future.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

I’d rate zero stars if I could

I’d rate zero stars if I could. They add in a delivery protection fee to the total amount of the order 😡I’m fuming! I’ve contacted re messenger and they’re saying I can only get that amount refunded if I return the order (when it arrives) and for returning an order you’re charged an additional £1.99!!!! It’s disgusting and I’ll never order from these swizzlers again. Disgusting company.

11 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello Christine,

Thank you for taking the time to leave a review. We have recently introduced a new option at checkout for additional protection for your parcel with Swap protect. Customer’s do have the option to opt-out of this if they don’t wish to purchase before checking out. Once purchased we are unable to cancel the protection.

We know our customers value the wide range of items and great price points that we offer. As the cost of shipping has increased so steeply, we have had to look at where we can adapt our overall offering without compromising the great value that we have across all of our products. This has meant that we will be applying a charge of £1.99 to returns so that we can continue to offer great prices and products and do this in a more sustainable way.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Don’t order anything from Dorothy Perkins!

Do not order anything from Dorothy Perkins! It has taken almost 6 weeks to get a refund for an item that I returned. There is no communication from them at all. I have sent several emails and not had one reply! There is no phone number to talk to anyone either! I will not shop with them ever again 😒

22 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello Sandy,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that you have yet to receive a response to your inquiry regarding your refund.

As we are an online based customer service centre, we do not have the facilities to make or receive calls. All contact is done so online so we can keep a full record of your case. Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Refund for returns not issued

Returned items 4 weeks back, and refund not received yet. There is no customer service contact, and when you try to contact the “sms” service provided, the AI gives nonsensical responses, eventually passes you to be served by a human “once available” and 2 weeks later still no one has responded.

Scam?!?

9 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello Kay,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry t0 hear you have yet to receive your refund. We have up to 14 days to process your return once received and issue your refund back to your account. Depending on your payment method it can then take up to a further 5 days to show as an available balance again. I can assure you that the refund for your return will be processed.

Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Classificada 5 em 5 estrelas

I found using the messenger system…

I found using the messenger system really handy. Had my query answered promptly.

5 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello Katherine,

Thank you for taking the time to leave a lovely 5* review.

It’s great to hear your recent query was resolved is such a timely and efficient manner. Positive feedback is great to hear, and we appreciate your kind words.

Thank you and take care.
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered some clothes on the 28th of…

Ordered some clothes on the 28th of December as they were on sale. Delivery is meant to be kn 2 days time. Order still shows as "In Progress". I contacted customer care. Kai at Dorothy Perkins just told me the same details as were oj the site. No explanations as to why my items were not despatched and asked me to contact again close to the delivery date (in 2 days time). Unimpressed and received to answers or support.

5 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello Nura,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that there has been a delay with your order. Our customer service team will have asked to allow until a date for the parcel to arrive as this is the earliest date in which they can declare this as lost.

The parcel is expected to get to you before then and the courier will be working hard to deliver this as soon as possible. Although the majority of our orders are delivered within the timeframe selected at checkout, delays with them do sometimes happen that are out of our control and when they do, the courier asks to allow time to have the delay sorted and the parcel delivered. Rest assured, should the parcel not reach you, we will absolutely have this order refunded or resent for you. I appreciate your patience with this.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Sent me the wrong item

Sent me the wrong item. Never sent the correct one.
Over a week, no reply other than one clearly meant in reply to someone else. I will never purchase from again. Also sent a damaged item but I cannot get them to reply. Zero responsibility.

27 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear that you have received an incorrect and faulty item.

Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Items not ordered. Refund refused

Ordered items on 6th Dec for delivery on 15th Dec. But items not received. Told to wait to 26th or 27th Dec. Asked for refund. Message ignored. 26th came i asked for refund. They asked for order number and email....which was in the chat trial provided it again. Then message ignored. Asked again for refund. They requested again email and order number. In total 4 times I provided them with order number and email, even though it's all in the chat trail. Currently on 3rd Jan they have ignored my further massages. No way of communicating other than through messenger. They are taking no responsibility even though they have admitted losing my order. A shambles and immoral. Next step I guess is small claims court.

3 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear that there has been a delay with resolving the issue of your order being lost in transit.

I will need a few more details from you to get this looked into. Please could you reply to the message you will have received off Trustpilot requesting more information. We will require your order number and email address linked to your order.

Many thanks,
- Rebecca

Classificada 5 em 5 estrelas

Highly recommend messenger agents

Kai was super helpful when I needed to return items.

28 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hi Laura,

Thank you for taking the time to leave us a 5* review!

I’m so pleased Kai was able to provide you with a wonderful customer service experience. Positive feedback is great to hear, and we appreciate your kind words.

Thank you and take care.
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Misleading Christmas delivery

Misleading Christmas delivery

22 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello Penelope,

Thank you for taking the time to leave a review. We do value your feedback, especially when it helps us identify areas for improvement. We are sorry that we didn’t meet your expectations on this occasion, and we hope you decide to give us another chance in the future.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Worst customer experience ever

Worst customer experience ever. Would give it zero stars if I could. I will never buy from Frasers group again. Placed order DUX046581181 on 14th November 2025 for 3 items of clothing totalling £84.24. Returned the 3 items on 20th November 2025. Received notification these had been received on 22nd November 2025 (although did not see this email until I got in touch with customer service in December as it had gone into my spam). Multiple attempts to contact customer service which takes over a week to get a response each time you respond to an email even if you reply immediately. No refund was received in my bank account when queried the refund due they said one item had been missed off the refund and they refunded me £28.08 for one of the items to my credit card and said the refund for the other items had been processed. I complained again when I still had not received this refund and was finally told that the other two items had been refunded to a gift card for £59.77. I responded informing them I did not request a refund to a gift card and just got the automated response saying we will be in touch. They are clearly not processing refunds correctly as can be seen by the partial refund and by other reviews and by the time I get a response the giftcard will likely have run out anyway as they only give 90 days to use it. Is this the tactic used for keeping customer money?

Further update: They are now claiming that I selected the refund via gift card which I definitely did not and say they cannot do anything now. I have started a charge back complaint with my bank but by the time that is sorted the gift card will probably have run out anyway as apparently they only last 90 days so I will probably end up over £50 out of pocket. I feel this is their tactic.

20 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello Ruth,

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience. We have recently introduced a new option in how customers can receive refunds. You will now be offered two options when logging your return -

(i) refund to gift voucher

(ii) refund to original payment method

It is a customer’s responsibility to ensure you are carefully reading and understanding the options available before continuing to the next page/step. These options are clearly set out online, and selections made at this stage are final once you continue. Once an option has been selected, we are unable to make changes or cancel it.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolute scammers...still awaiting refund nearly a month later

Absolute scammers...order items that turn up separately from different"brand partners" ..returned all but 1 item back in November and I'm still waiting for my refund I've contacted and contacted and been told refund in process for various items...Absolute shambles!!!! Do not order from this company

20 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that you have had some issues with your refunds.

I will need a few more details from you to get this looked into. Please could you reply to the message you will have received off Trustpilot requesting more information. We will require your order number and email address linked to your order.

Many thanks,
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered 4 dresses and only 2 arrived

It is now 26th January and still no response, oh wait, that is not quite true. This is what I received on 17th January when I chased them again on "Our Customer Service team will respond to your email as quickly as possible between the hours of 7am - 10pm UK time, 7 days per week". Looks like I will be taking them to court, not just for the cost of the dresses not received but for my time of chasing, £15 per letter/communication and the £35 fee of submitting said small claims.

TO BE CLEAR this order was placed on 9th November 2025. So 2 months is the usual for a reply then? 56% of your reviews is about poor performance in regards to refunds and returns. You are clearly in breach of many laws DP. I ordered 4 dresses and only 2 arrived. I measaged on whatsapp and got their autobot saying all 4 were dispatched, which isnt true. I have emailed 3 times, whatsapp and fb messenger them and no reaponse. I love DP dresses, but this experience has made me realise with no customer call number issues like these will not be resolved. Effectively DP have stolen/committed fraud and gone silent. Do not buy from them.

11 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello Ceri,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that you have yet to receive all of the items in your order.

Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Classificada 5 em 5 estrelas

Returned 5 dresses only refunded me for…

Returned 5 dresses only refunded me for 4 dresses ,emailed them twice but no reply not happy .update dorothyperkins have refunded the missing dress thank you

26 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello Julie,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that you have yet to receive your full refund.

Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Poor customer service

One of the worst customer services ever. The items arrived in poor quality and wrinkled. When trying to resolve the issue, the customer service did not cooperate and did not refund my postage costs, so trying on these items has cost me, and it is not supposed to. Thus, it is not worth buying from this company when there are many online retailers that offer free returns. I will watch out to see if they refund the money for the items in due course.

I will not buy from them again.

10 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that the items arrived in this condition.

I will need a few more details from you to get this looked into. Please could you reply to the message you will have received off Trustpilot requesting more information. We will require your order number and email address linked to your order.

Many thanks,
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Never again

Bought a monsoon black bandeau dress . Received a white laced dress. No customer service available. Charging delivery insurance with preticked boxes which is Completely illegal. Kept one top from 10 items. All extremely poor quality items. Some with the do not remove tags already loose in the bag. Should be shut down immediately. Save the stress, anxiety and youre money from buying from this awful store. Ive no doubt they are going out of business soon

13 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that you have received an incorrect dress, and that you are unhappy with some of the items in your order.

You can return any unwanted items back for a refund using the online returns page linked below, as well as the incorrect dress received.
https://dorothyperkins.myreturnsportal.com/search-order

As we are an online based customer service centre, we do not have the facilities to make or receive calls. All contact is done so online so we can keep a full record of your case. You can contact us using the link below from the website.
https://www.dorothyperkins.com/pages/informational/contact-us

We have recently introduced a new option at checkout for additional protection for your parcel with Swap protect. Customer’s do have the option to opt-out of this if they don’t wish to purchase before checking out, and it is a customer’s responsibility to ensure you are carefully reading and understanding the options available before continuing to the next page/step.

We do value your feedback, especially when it helps us identify areas for improvement. We are sorry that we didn’t meet your expectations on this occasion.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

No Refund - Impossible to Contact Store - Zero Customer Service

I returned a coat to DP (DUX047214531). Royal Mail tracking shows it was delivered back to them but I haven't received a refund. There is absolutely NO WAY of contacting them. On the website, it says there are 3 options, there is actually only ONE, which is Facebook. I'm not on Facebook. The other link to Messenger is broken, with an error code coming up. I'm absolutely disgusted that this is the way customers are being treated, there is zero customer service and it seems that the retailer is trying very hard to make it impossible for people to contact them to resolve any issues. Happy to take your money but reluctant to give it back when they actually send the wrong size item. If this review is read by DP I would appreciate some form of contact or information about how I can actually get to speak with someone!

2 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello Diane,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that there has been a delay with your refund. I can see that our customer services team have been in touch via email to advise on your refund, which will have been back in your original payment account no later than 14th December.

Take care
- Rebecca

Classificada 5 em 5 estrelas

Customer service member Kai was very…

Customer service member Kai was very quick to respond, was to the point and did not waste my time

12 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello,

Thank you for taking the time to leave us a 5* review!

I’m so pleased Kai was able to provide you with a wonderful customer service experience. Positive feedback is great to hear, and we appreciate your kind words.

Thank you and take care.
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

No way of contacting them

Sadly, DP has gone down hill drastically. They have no phone number and no email address. They only have social media messenger which is answered by AI and never actually answers your question. When asked to speak to someone, AI tells you they’re very busy and no one ever gets in contact. I’m still waiting for my refund and looking at legal advice now as there’s no way of contacting them.

12 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello Emma,

Thank you for taking the time to leave a review, and I do apologise for the delayed response from our team regarding your refund.

As we are an online based customer service centre, we do not have the facilities to make or receive calls. All contact is done so online so we can keep a full record of your case. Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible

Paid for next day delivery (should have been delivered 10th Dec). Hasn’t even been dispatched yet and seems impossible to get any sort of update from a human. DUX048554405

Edit, arrived 12th Dec. Please refund the next day delivery cost.

10 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Dorothyperkins

Resposta da Dorothyperkins

Hello Page,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that there was a delay with your order. Although the majority of our orders are delivered within the timeframe selected at checkout, delays with them do sometimes happen that are out of our control.

I have refunded the next day delivery cost for you now for £6.99, and this will be back in your original payment account no later than 23rd January.

Take care
- Rebecca

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais