Dr SW Clinics Opiniões 

158
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

I had a great experience during my visit to SW Clinic last week. The staff were very friendly, welcoming and professional. I arrived a little early for my appointment, so I had to wait briefl... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I've had the O-Shot and other treathments at Dr SW Clinics,and every experience has been excellent.The team is friendly,professional,and always makes me feel comfortable .Everything is explained cl... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I have wanted upper eyelid surgery for years I found Dr Sw Clinic online non surgical as I did not want to go under the knife. The staff were lovely helpful and friendly. After watching videos and the... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I can 100% recommend Dr Wakeel and his team. I have had various treatments and have always been more than happy with the results. Dr Wakeel is amazingly skilled in his profession and very sincere and... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Clínica de saúde
  2. também em
  3. Clínica de cirurgia plástica
  4. Clínica de dermatologia

Escrito pela empresa

Dr Sherif Wakil clinics offers you the most effective Regenerative and Functional medicine treatments in cosmetic and Sexual rehablitation both surgical and non-surgical at our Harley Street Clinic London. Dr SW Clinics specialises in cosmetic treatments and sexual rejuvenation treatments for both men and women. Dr Wakil founded The O Concept™ protocol, which is an umbrella protocol with over 100+ treatments, tailored made to each patients' medical condition. This multiple global awards winner protocol attracts patients form all over the glob, so far Dr SW Clinics has treated over 25,000 patients. At Dr SW Clinics our main ethos is: "Giving you results that reflect your best self, on your best day, never completely different".


Informações de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

158 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 50% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de um mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,6

Todas as opiniões

(158)

33 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Highly suspicious positive reviews

I only booked in to have a procedure with Dr Wakil due to the positive reviews he had received but on further analysis these reviews look dubious - let me explain. On Trust Pilot the vast majority of reviews are from individuals who have never posted before, which is unusual and on the few occasions where an individual has posted more than once, that review is for a product that the reviewer has also given five stars. For example, on Trust pilot on the 30th December 2024 Ines posted a five-star review about dr sw clinics. Ines has one other review - a five-star review for a company called Car Service History, posted on the 20th December. On the 30th December 2024 a completely different reviewer called Theodore posted a five-star review about dr sw clinics and on the 19th December also posted a five-star review about the same car company. This seems absurdly unlikely that two different patients who have only posted two reviews would have had a procedure with the same surgeon and a service from the same car company only days apart. This is not just a one off - on the 17th December 2024 Olivia Marriot posted a five-star review about dr sw clinics and on the 27th November, she posted a five-star review about Weatherseal Windows LTD. Also, on the 17th December Lucas Fletcher posted a five-star review about dr sw clinics and also on the 27th November posted a five-star review for Weatherseal Windows LTD. In total there are 12 - very negative one-star reviews, only one 2, 3 or 4-star reviews - yet 134 five-star reviews. On average there are 10 - 20 five-star reviews posted each month, which seems a lot considering the clinics opening hours and there being only one principal practitioner. It is a moral and probably clinical offence to post false reviews.

On a separate matter and in response to the reply of my last review - Everyone gets sick - but why didn’t you just tell me this - rather than keeping me in the dark of 5 hours. This is extremely unprofessional

It is also not true that Dr Wakil or his clinic made an effort to contact me after the procedure - far from it. I made three separated telephone calls requesting a meeting or conversation with Dr Wakil, who was unavailable. I made it extremely clear that I was worried about the results of the procedure and sought his help. It is only after consulting with three separate dermatologist, and at their prompting, I have to sought to raise this issue once again.

re. your comment about Tixel - why an earth did you accept my booking for Tixel when you already knew that you could not offer it. I knew exactly what treatment I was after and explained this clearly on booking the procedure and you seemed very happy to take my money.

18 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Friendly professional

There was a wait, however the team are so friendly and the procedure went well.

I’m pleased with my results,
A friendly and professional practice

15 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Thank you very much for such a great review! We work really hard to offer the best treatment and environment. We are glad to see that reflected on your visit. We made sure Dr Wakil and the team got the recognition they deserved. They were happy to see your review.
Dr SW Clinics hope to see you again soon!

Classificada 5 em 5 estrelas

Shaon Roy

They are very helpful. Their treatment is very Very good

27 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Thank you very much for such a great review! We work really hard to offer the best treatment and environment. We are glad to see that reflected on your visit. We made sure Dr Wakil and the team got the recognition they deserved. They were happy to see your review.
Dr SW Clinics hope to see you again soon!

Classificada 5 em 5 estrelas

Treatment

Hi my experience thus far has been excellent, the staff are knowledgeable and caring about the treatment I am going through which puts one at ease.

28 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Thank you very much for such a great review! We work really hard to offer the best treatment and environment. We are glad to see that reflected on your visit. We made sure Dr Wakil and the team got the recognition they deserved. They were happy to see your review.
Dr SW Clinics hope to see you again soon!

Classificada 5 em 5 estrelas

I recently had a non-surgical…

I recently had a non-surgical blepharoplasty at Dr. SW Clinics, and I couldn't be happier with my experience. Dr. Wakil was incredibly professional and took the time to explain the procedure thoroughly, making me feel comfortable and well-informed. His expertise and approach put my mind at ease.

I also want to mention Hiba, the patient advisor, who was fantastic throughout the process. She was friendly, attentive, and always available to answer my questions, which made the experience much smoother.

Overall, I highly recommend Dr. SW Clinics for anyone considering this procedure. The combination of Dr. Wakil's skill and the team support made for a seamless and positive experience. I'm thrilled with the results!

7 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Thank you very much for such a great review! We work really hard to offer the best treatment and environment. We are glad to see that reflected on your visit. We made sure Dr Wakil and the team got the recognition they deserved. They were happy to see your review.
Dr SW Clinics hope to see you again soon!

Classificada 5 em 5 estrelas

Dr Sherif Wakil is a magician

Dr Sherif Wakil is a magician. He has helped me to stop the ageing process and now I look 20 years younger.
He is helped by great assistants like Hiba who listen at the client and give the best possible service.
I think it is the best aesthetic clinic in London and in the UK.

15 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Thank you very much for such a great review! We work really hard to offer the best treatment and environment. We are glad to see that reflected on your visit. We made sure Dr Wakil and the team got the recognition they deserved. They were happy to see your review.
Dr SW Clinics hope to see you again soon!

Classificada 5 em 5 estrelas

Successful Plexr blepharoplasty

I was concerned about my hooded upper eyelids and bags under my eyes, which made me look constantly tired. I have just had the Plexr non-surgical blepharoplasty and am absolutely delighted with the result. The procedure was exactly as described and Dr Wakil and his staff were all tremendously helpful and redponsive to all my questions. I would highly recommend this treatment.

4 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Thank you very much for such a great review! We work really hard to offer the best treatment and environment. We are glad to see that reflected on your visit. We made sure Dr Wakil and the team got the recognition they deserved. They were happy to see your review.
Dr SW Clinics hope to see you again soon!

Classificada 5 em 5 estrelas

Dr Wakil and the team at Dr SW Clinics…

Dr Wakil and the team at Dr SW Clinics are all amazing, knowledgeable and really lovely. I have been to a number of aesthetic practitioners and Dr Wakil is above all of them. He listens but is always honest as to what he thinks is beneficial given his experience. I love his honesty, but more importantly his welcome. He always makes you feel the most important patient. Thank you for an amazing clinic and experience. Highly recommend, don't look any further.

4 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Thank you very much for such a great review! We work really hard to offer the best treatment and environment. We are glad to see that reflected on your visit. We made sure Dr Wakil and the team got the recognition they deserved. They were happy to see your review.
Dr SW Clinics hope to see you again soon!

Classificada 1 em 5 estrelas

Dreadful money grabbing

Dreadful money grabbing , most unreliable people . Avoid this company at all costs

2 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Dear Mr. Marshal,
We appreciate your feedback and regret that you feel this way about our clinic, especially considering you never took any treatment with us. You had a consultation where a treatment plan was proposed with one of our doctors, which you chose not to pursue. Our team provided you with additional assistance, including a second consultation with Dr. Wakil last year, who explained a revised treatment plan.
Unfortunately, it appears the proposed costs were beyond your budget, and while we couldn’t accommodate your request for significant discounts, we did process a refund of the consultation fee as a courtesy.
It’s important to clarify that no money were taken from you at all, as you did not engage in any treatments. Our clinic is very reputable, serving patients from over 90 countries, and we aim to ensure every patient's needs are met at all times.
If you wish to reconsider the treatment options offered, please don’t hesitate to contact us. We remain dedicated to your satisfaction and well-being.
Best regards,
Dr SW team

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing experience

I had the pleasure of visiting the clinic and was attended by Isha. The atmosphere was exceptional welcoming. My treatment was conducted flawlessly, and I was throughly impressed by the entire team's professionalism. Isha, in particular, demonstrated an outstanding level of care and customer service. Thank you Dr SW for assembling such a remarkable team at your clinic.

18 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Thank you very much for such a great review! We work really hard to offer the best treatment and environment. We are glad to see that reflected on your visit. We made sure Dr Wakil and the team got the recognition they deserved. They were happy to see your review.
Dr SW Clinics hope to see you again soon!

Classificada 1 em 5 estrelas

WHAT FELT LIKE A NEAR DEATH EXPERIENCE

WHAT FELT LIKE A NEAR DEATH EXPERIENCE
Absolutely do not recommend! If I can offer anyone advice, it’s to stay far away from this place.

I should have paid attention to the other negative reviews, but the discounted offer swayed me into booking. It was the worst decision I’ve ever made. If I could rate them zero stars, I would. They’re happy to take your money and then completely disregard you afterward.

I had the ALURION BALLOON procedure, and initially, the staff seemed nice. However, once I arrived for my procedure, everything changed. The nurse was rushed and unprofessional, which made me feel anxious. I asked for my sister to be present during the procedure for support, but Dr. Sharif was dismissive and patronising, making no effort to calm me down.

The level of medical negligence I experienced was shocking and needs to be reported to the CQC. After the balloon insertion, I received no in clinic care despite facing severe issues. I experienced extreme vomiting and nausea for three days, far worse than the "mild side effects" I had been warned about. Despite their promise of a 24/7 on-call nurse, I couldn’t get hold of anyone. The medication that was recommended caused me to vomit, yet Dr. Sharif made no effort to adjust or change it. Eventually the vomiting had stopped but the discomfort was very much there. After one month, my condition worsened, and I was rushed to A&E with agonising stomach cramps.

The hospital surgeons had no choice but to removing the balloon due to the pain I was in. Days after my discharge, I finally received a message from the nurse, who was more concerned about how I got her number than about my condition. There was no compassion, she completely disregarded my well-being.

I was never warned about this particular complication during the consultation or in the consent forms. When I asked for a refund due to the serious health issues I faced, they ignored me for months, only to later inform me that I wouldn’t be getting my money back.

This establishment is a disgrace and should be shut down. I will be taking legal action.

27 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Dear Shiva,
Thank you for taking the time to leave us a review. I am sorry that you didn’t have the best experience. At Dr SW Clinics, it is extremely important to us that we meet your expectations. Putting patients’ interests first is extremely important to us.
I would value a personal conversation with you to fully understand your problem.
Please call me directly on 020 3006 8459 because I want to listen and help improve your experience.
Thank you,
Dr SW Clinics

Classificada 5 em 5 estrelas

I was by Ishla today and what a…

I was by Ishla today and what a friendly atmosphere down SW! My treatment went beautifully. I do appreciate her and her sense of customer service is superb! The smile oh it’s unbelievable too. Thank you Dr. SW for a great team at your clinic much appreciated. Gina

2 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Thank you very much for such a great review! We work really hard to offer the best treatment and environment. We are glad to see that reflected on your visit. We made sure Dr Wakil and the team got the recognition they deserved. They were happy to see your review.
Dr SW Clinics hope to see you again soon!

Classificada 5 em 5 estrelas

Great team excellent service given …

Great team excellent service given from the beginning of my treatment plus great follow up care ,thanks for your excellent service given.

15 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Thank you very much for such a great review! We work really hard to offer the best treatment and environment. We are glad to see that reflected on your visit. We made sure Dr Wakil and the team got the recognition they deserved. They were happy to see your review.
Dr SW Clinics hope to see you again soon!

Classificada 5 em 5 estrelas

I was very happy with the level of care…

I was very happy with the level of care and professionalism I received from the Dr SW Clinics. Dr Wakil, nurses and Staff were happy, professional and willing to answer all of my questions and concerns and made me feel very Comfortable. Thank you so much!!
They have changed my life.
Highly recommended.

16 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Thank you very much for such a great review! We work really hard to offer the best treatment and environment. We are glad to see that reflected on your visit. We made sure Dr Wakil and the team got the recognition they deserved. They were happy to see your review.
Dr SW Clinics hope to see you again soon!

Classificada 1 em 5 estrelas

Worst doctor and clinic I've been to

Worst doctor and clinic I've been to. Kept waiting for nearly 1 hour 45 mins. He wants to be an actor and kept asking about my agent! Left with bleeding chest and terrible bruising. Feel shaken.

20 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Dear Razor Sharp, Thank you for your review, I am afraid I looked under your name in our the system and we do not seem to have anyone with this name who came to the clinic at all and there is not much info in the review, is there any way else to spell your name, are you sure you are reviewing the right clinic? Please if you are a patient of ours, I would very much encourage you to contact the clinic on 02030068459 or email us at info@drswclinics.com and we will do our best to rectify any issues you might have.
Many thanks and we wish you all the best.
Dr SW Clinics

Classificada 1 em 5 estrelas

I had very bad experience with Dr

I had very bad experience with Dr. SW , he doesn’t care about clients I had injected in my P….. Now i am suffering more than before treatment. I told him about issue but useless its just waste of time and money. Be careful

19 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Dear Adil,
Thank you for taking the time to leave us a review. I am sorry that you didn’t have the best experience. At Dr SW Clinics, it is extremely important to us that we meet your expectations. Putting patients’ interests first is extremely important to us.
I would value a personal conversation with you to fully understand your problem.
Please call me directly on 020 3006 8459 because I want to listen and help improve your experience.
Thank you,
Dr SW Clinics

Classificada 5 em 5 estrelas

You wouldn't want to go anywhere else…

You wouldn't want to go anywhere else if you go to Dr SW Clinics for treatments, the experience from A to Z by Dr Sherif is outstanding.

19 de janeiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Thank you very much for such a great review! We work really hard to offer the best treatment and environment. We are glad to see that reflected on your visit. We made sure Dr Wakil and the team got the recognition they deserved. They were happy to see your review.
Dr SW Clinics hope to see you again soon!

Classificada 3 em 5 estrelas

Being Harley Street

Being Harley Street, had great hopes for a good result. No. I had Plepharoplasy on my eyes in the hope of better eyelids. It was suggested I had my under eyes done as well. Mistake. They have never recovered 4 months on. Still red and swollen. Unfortunately, I was taken in on my check up to have a Fat transfer from my belly to face. Sounded simple and pain-free. No, again I was told 1 to 3 days swelling. 7 days on my eyes are worse than ever. £7,500 later. Definitely not impressed. Don't be taken in by what they say at beginning of treatment. I could go on. In fact I will. I was telephoned on the morning of procedure. I was asked what would I like for lunch. After giving my order. No lunch? Just a ploy to get my final payment. Never again. Still waiting for call to see how I'm recovering and to offer a appointment to check results.

29 de janeiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Dear Jayne,
we are very sorry to hear about your experience, in fact we are rather shocked, as you gave us the most beautiful video testimonial which is already in our Youtube channel, in which you are saying how amazing the treatment is and you could very clearly see the great difference, so we we are really very surprised to see this review, according to our system you have been contacted by our patient advisor more than 7 times after the procedures to check on you and hear any concerns.
we are very sorry to hear what you said now, we tried to call you for a follow up so we can rectify any issue you might have but you didn't t come back to us, if you don't mind could you kindly call us to book a face to face appointment with the doctor to discuss any concerns you have.
Dr Wakil is the Global ambassador of Plexr machine and he has very high satisfaction rate and we are really sad to see any unsatisfied patient of ours. please do get in touch at your convenience to rectify any issue for you. Much appreciated
Dr SW Patient Quality Control

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic advice and great care

I received fantastic advice from Dr Wakil followed by an efficient appointment booking and simple and clear care throughout the process. I'm absolutely delighted with my results, more for my boost in confidence than anything else.

16 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Thank you very much for such a great review! We work really hard to offer the best treatment and environment. We are glad to see that reflected on your visit. We made sure Dr Wakil and the team got the recognition they deserved. They were happy to see your review.
Dr SW Clinics hope to see you again soon!

Classificada 1 em 5 estrelas

AVOID PLEXR HERE!!

In January 2023 I had the plexr treatment here which was an awful experience. Firstly the doctor was really rude and intimidating when performing the surgery when I was in excruciating pain. The pain I felt was unbearable and the treatment is advertised as pain free. The doctor offered to give me a numbing injection without telling me any side affects. It turned one eye so large my other eye was small. I had to remain like this for 3 weeks and could not leave my house without wearing a hat. I was very worried because the downtime advertised is 14 days however this took over a month for the swelling to go down. Now I thought I would get results from all this torture however nothing! I was left with scaring and dark eyes please see photos. Till this day my eyes have trauma and are dark . I’ve been constantly asking for a refund and this firm has failed to refund me. I will now be taking them to court. Please see all photos attached and save yourself the time do not get plexr or any treatment here! Don’t be fooled by the reviews, you’ll be waiting in the waiting area for hours before being seen and that was my biggest red flag however I stayed for the treatment.

17 de janeiro de 2023
logótipo da Dr SW Clinics

Resposta da Dr SW Clinics

Dear Laura,
Thank you for taking the time to leave us a review. I am sorry that you didn’t have the best experience. At Dr SW Clinics, it is extremely important to us that we meet your expectations. Putting patients’ interests first is extremely important to us.
I would value a personal conversation with you to fully understand your problem.
Please call me directly on 020 3006 8459 because I want to listen and help improve your experience.
Thank you,
Dr SW Clinics

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais