EvoElsykler Opiniões 5

TrustScore: 3.5 em 5

3,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de bicicletas
  2. Loja de reparação de bicicletas

Escrito pela empresa

Vi er EVO, og siden vår start har vi vært opptatt av å tilby det beste av det beste når det kommer til elsykler. Vi håndplukker nøye produsenter som tilbyr elsykler med høy kvalitet, flott design og teknologiske nyvinninger som gir deg en fantastisk kjøreopplevelse. Vi selger kun det vi selv har lyst til å sykle på. Våre kunder er spredt over hele landet og inkluderer både privatpersoner og bedrifter, samt kommuner og offentlige institusjoner. Vi ønsker å bidra til et bedre bymiljø ved å tilby produkter som gjør det mer attraktivt å velge sykkel i stedet for bil. Hos oss kan du finne elsykkelen som får hjertet ditt til å slå litt raskere, som gir deg lyst til å sykle hele tiden, og som passer til enhver smak og behov. Velkommen til EVO - vi gir deg muligheten til å oppleve friheten ved å sykle på en elsykkel av høyeste kvalitet! Våre verdier er: Bærekraft, Kvalitet, Kundetilfredshet og lokal tilhørighet Bærekraftighet: Hos EVO fremmer vi bruken av elektriske sykler som et miljøvennlig alternativ til biler, som kan bidra til å redusere karbonutslipp og fremme en mer bærekraftig transportmåte. Kvalitet: Vi vektlegger betydningen av høykvalitets elektriske sykler med tiltalende design, teknologiske innovasjoner og en utmerket sykkelopplevelse. Vi velger nøye ut våre produsenter for å tilby kun de beste produktene til våre kunder. Kundetilfredshet: EVO tilbyr et bredt utvalg av produkter som passer til behovene til vårt mangfoldige kundegrunnlag, som inkluderer enkeltpersoner, bedrifter, kommuner og offentlige institusjoner. Vi tilbyr også kundestøtte og våre leverandørers garantiprogram for å sikre at våre kunder er fornøyde med våre produkter og tjenester. Samfunnsengasjement: Hos EVO søker vi å fremme sykkelkultur og forbedre det urbane miljøet ved å tilby produkter som oppmuntrer folk til å velge sykkel fremfor bil. Vi samarbeider også med ulike organisasjoner og arrangementer som støtter bærekraftig og aktiv transport.


Informações de contacto

3,4

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

5 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Min 9 år gamle Evo elsykkel har etter…

Min 9 år gamle Evo elsykkel har etter drøye 13 000 km. behov for en gjennomgang med påfølgende reparasjon og service.Sykkelen ble levert på EVO verkstedet i Nydalen,Oslo.
Verksmester ringte meg dage etter og opplyste meg om sykkelens tilstand.Kritiske deler må byttes,bremseskiver
,skiveklosser,girvaier,kjedering samt bremsevæske må erstattes med ny.Takk så mye for vel utført reperasjon og service. Mvh Tom N

23 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

svindel service

God sykkel, men en service som er så av en slik kvalitet at det minner om ren svindel , lever en strøken sykkel og få den tilbake ødelagt, hver gang ! Denne dyre sykkelen vil nok koste deg svært mye mer med denne svindel servicen en får fra EVO sykler! Skal du kjøpe deg en sykkel i den pris klassen så velg en butikk som har en service som står i stil, for EVO syklers service kan bare beskrives som en ren svindel , de lyver til deg og om deg , de sier de har byttet fks bremser, uten å ha gjort det, hver gang må du tilbake for å rette på feil oppstått etter deres service , lever en strøken sykkel, få den ødelagt tilbake, hold dere unna EVO sykler, virkelig synd at disse gutta klarer å ødelegge ett merkevare som Riese & Muller

23 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Usæriøs bedrift

Etter månedvis dialog med Evo for å lande en passende sykkel for matlevering, får jeg plutselig ikke svar på mine henvendelser. Jeg kontakter Espen direkte via epost og telefon, ingen svar. Jeg kontakter deres kontorer i Nydalen: "Espen er på ferie, tilbake på mandag". Jeg kontakter Espen igjen, gjentatte forsøk - uten hell. Nå har det gått over et halvt år.
Jeg har aldri opplevd å bli ghosta av en bedrift, forbanna pinlig på deres vegne.

5 de junho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Uakseptabel service nivå

Nå har sykkelen min vært på service i to uker uten at jeg har fått noe som helst informasjon underveis på hvorfor det tar så lang tid. Dette er helt uakseptabelt. Jeg har behov for sykkel i hverdagen og kan ikke vente så lenge på en liten service som skal utføres. Ingen tar telefon eller svarer på chat henvendelser. Utrolig dårlig service.

13 de junho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

Stort sett bra

OPPDATERT:
Daglig leder retter opp i inntrykket jeg har fått (se tilbakemelding). Ringer meg dagen etter og finner umiddelbart en løsning på problemet. God service slik jeg har vært vant til tidligere. Endrer derfor antall stjerner fra 1 => 4 tross den ubehagelige opplevelsen. Tydelig at dette bare dreide seg om en enkeltperson, og at det blir feil å trekke ned hele butikken for det

OPRINNELIG (1 stjerner):
Har brukt over 100k i butikken på HSD og GSD. Lenge fornøyd med service helt til ene sykkelen begynte å tulle seg. Ble sendt inn på verksted. Hentes, men har samme feil. Inn igjen på verksted. Hentes, samme feil. Inn igjen på verksted. Får da vite at den vil trolig være 3mnd til på verksted for skifte av ramme som er på veg. Spør da i butikken om hva regler for heving av kjøp er. Blir da umiddelbart amper stemning, bl a. "hvis du tenker å bruke lovverket mot meg da vil jeg vite det snarest for da kaster jeg bort tiden min på dette". Ubehagelig opplevelse, og det er etter vi har brukt så mye penger og tid hos EVO. Ber folk derfor om å tenke seg om både to og tre ganger før de kjøper dyre transportsykler her.

3 de março de 2022
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais