Flat Pack Kitchens Opiniões 

344
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 4 em 5 estrelas

Ordering on line was easy although purchase of hinges slightly confusing as they are ordered singly. Flat Pack Kitchens were badly let down by their couriers as the unit arrived damaged with signi... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Professional from start to finish! Highly recommended. Kitchen delivered on time by very helpful delivery crew. Items superbly packed, full item list, all there too. Very simple to assemble, very stur... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Mixed. Flat Pack Kitchens very helpful and quick turnaround. DX delivery service not great - waited in all day 8pm to 7pm and they didnt turn up - tracking claimed "no access" at delivery address. Utt... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Good points: quick efficient delivery, good precision cut parts, good quality drawer runners and hinges, and good novel construction technique (clickbox) when using optional glue to reinforce. Not... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de utensílios de cozinha
  2. também em
  3. Loja de móveis
  4. Loja de móveis para cozinha
  5. Loja self-service
  6. Remodelador de cozinhas

Escrito pela empresa

A huge range of kitchens available, doors and cabinets, delivered to your door within a few days. Normally dispatched within 48 hours. Always delivered within a week!

Kitchens delivered in less than a week!

Escrito pela empresa

Wide variety of kitchens dispatched within 48 hours
We have a huge range of kitchen doors, cabinets and accessories. All in stock and ready to dispatch.

Informações de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

344 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,3

Todas as opiniões

(344)

0 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Kitchen base units

The cabinets arrived when promised, quite rare at the moment. They went together in a very short time and I used wood glue to make a stronger joint as the instructions suggested, and they look good.
The only negative for me was some slight transit damage to a corner of the cabinet and a broken leg, no real noticeable damage to the packaging just a small creasing on one corner. I am sure that this would have been rectified but I repaired them to save time. Maybe there should be some additional protection in the packaging?

27 de fevereiro de 2021
Classificada 5 em 5 estrelas

Very satisfied customer.

Clear easy to use website, good prices and rapid delivery. have used twice and would recommend without hesitation.

24 de fevereiro de 2021
logótipo da Flat Pack Kitchens

Resposta da Flat Pack Kitchens

Hello Tracy, we are glad to hear, that you are pleased with the items that were purchased from us. Should there be anything further we can help with, please do not hesitate to contact us.

Classificada 5 em 5 estrelas

Really happy with our new Kitchen

We ordered out FPK kitchen following exhausting ourselves trying to find someone who would listen to what we needed. The two Tracey's were so patient with us constantly changing our minds on colour etc. The drawing was provided promptly and quote came in around what we could afford. After ordering the kitchen, everything went to plan with James and Tyler removing our old kitchen in half a day. FPK arranged a skip and a plumber (Nick) who was also very obliging and did a great job. The new kitchen is very nice and we would recommend FPK to anyone considering a DIY or installed kitchen.

20 de agosto de 2020
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Solidly Made Flatpack Kitchen Cupboards.

Carcases are made from 19mm high density Chipboard and are very quick to put together. Backboards are 8mm MDF. Doors and Drawer fronts are 19mm MDF. Finish is excellent and the packaging was more than adequate.

The suppliers - flatpackkitchens.co.uk - were very competent and the DX delivery company driver courteous and helpful.

15 de julho de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Bad customer service

Very poor customer service. Both people I spoke to on the phone are very dismissive and dont answer questions or have knowledge of their products or seemingly the trade in general. Disappointing. I am going to proceed with another company.

8 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Flat Pack Kitchens

Resposta da Flat Pack Kitchens

Hello Vasvie, thank you for taking the time to leave us a review. We are extremely disappointed to hear, that when you contacted us, we were not able to help with your queries or questions. As we do not have a record of you contacting us, could you kindly send us the details and the names, if you have them, of the members of our team, you spoke with, to info@flatpackkitchens.co.uk. Once this information has been received, we can investigate this matter further. Alternatively, if you would like to contact us again, you can call and ask to speak to the General Manager, Sian Perkins, who will be more than happy to assist you.

Classificada 1 em 5 estrelas

Kitchen two days late, hinges arrived nine days later, doors damaged. Avoid

Ordered kitchen units and we were given a delivery date as 17/06/2020. Nothing arrived, even though it said to wait until 7pm (we paid a member of staff to wait for the delivery). The next day we called and spoke to Katy, she said she could not find the information and would call back. No one called back, we then called Flat Pack Kitchens and were reassured that it would arrive by 7pm. Yet again no delivery (and further staff costs). On the 19th we had to call again, this time we were told it would arrive today (two days late). It arrived by the afternoon, however one door was damaged and no hinges were supplied. The hinges finally arrived on Friday the 26th - 9 days after they were supposed to be here. Has the company checked back with us to see if we were happy or even if everything arrived? No. Appalling customer service, just kept blaming the courier (DX) I would certainly avoid.

2 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Flat Pack Kitchens

Resposta da Flat Pack Kitchens

Hello Mark, thanks for taking the time to leave us a review and for your time earlier talking to our General Manager. We do apologise again, for the problems, you have experienced ordering from us on this occasion. We were experiencing some small delays with our deliveries, due to the situation at the time the order was placed, which we detailed on our website. We are also sorry to learn there was an additional delay with the hinges and also that a door had arrived damaged. Had we been made aware of this, we would have sent a replacement door. Once again, we are sorry for the inconvenience that was caused and we have now processed the refund for compensation. If there is anything else we can help with, please do not hesitate to contact us.

Classificada 4 em 5 estrelas

Great product and attractive price

Great product and attractive price. Website mention 4 or 5 days delivery which is not true but that I suppose is caused by Covid pandemic.
Driver forgot about one of the boxes but after a phone call it was delivered the next day.
Overall great deal.

26 de junho de 2020
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Not the best

Order a kitchen , should have been delivered on Wednesday, it wasn’t. Phoned up on Thursday and was told “ we don’t know where it is because the delivery firm that they use had their local substation hit by lightning”. “ with any luck it should arrive today “. I was also told “ if it arrives you can either refuse delivery or accept it and we will reimburse you for the inconvenience “. Kitchen arrived late afternoon. Kitchen fitter had to start on Friday instead of Thursday. Full day wasted. (Not to mention the cost)
Opened a box with one of the drawers in only to find out that it was all damaged at the back.
Still not been offered any sort of recompense

Not a happy bunny

21 de junho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Flat Pack Kitchens

Resposta da Flat Pack Kitchens

Hello Mr Griffiths, Thank you for leaving us a review. We are sorry for the problems, you have experienced ordering from us on this occasion. We experiencing some small delays, due to the current situation, which we detailed on our website. Thank you for your time early, discussing these issues with our General Manager. As discussed, we appreciate the damaged drawer has been resolved. However, we will be happy to send a replacement if required. Once again, we are sorry for the inconvenience that was caused and we have now processed the refund for compensation. If there is anything else we can help with, please do not hesitate to contact us.

Classificada 3 em 5 estrelas

Some damage to the shelving pack.

11 de junho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Flat Pack Kitchens

Resposta da Flat Pack Kitchens

Hello Mr J Ingham, thank you for leaving us a review and for your time on the phone yesterday to discuss the problems with the damaged shelf pack. We are sorry the item arrived damaged. As discussed, a replacement shelf pack is being dispatched for you and this will arrive early next week. Once again, we are sorry for any inconvenience this may have caused and if there is anything further we can help with, please do not hesitate to contact us.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service

Excellent service, ordered a sample door which arrived in a matter of days, can't wait to order my kitchen from them.

11 de junho de 2020
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Jayline gloss base cabinets, an attractive and sturdy support for work-tops.

We ordered and received seven Jayline gloss complete kitchen base units. These have been assembled and installed. We are pleased with the results, which make the older wall units look a bit dated. We have now ordered one more small cabinet, to fill a gap left by removing a radiator.
We originally went to Flat pack because B&Q no longer had the sizes we required, due to the lock-down. This did us a favour, so much better, worth the higher price. Recommended.

9 de junho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Flat Pack Kitchens

Resposta da Flat Pack Kitchens

Hello Ron, thank you for taking the time to leave us such a kind review. We are really pleased to hear, you are happy with your new kitchen!
If there is anything else we can help with, please let us know.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service

9 de junho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Flat Pack Kitchens

Resposta da Flat Pack Kitchens

Thank you Clare, for taking the time to leave us a 5* star review! If there is anything else we can help with, please do not hesitate to contact us.

Classificada 3 em 5 estrelas

Not perfect, but would buy again

Received a phone call shortly after ordering online to give me revised options for delivery due to Bank Holiday and actually had slightly quicker deliver than originally specified.
Door colours not quite as advertised, but could have taken the option of a sample if that had been critical. Units went together very quickly and easily, but pre-drilled hinge holes in unit didn't quite line up exactly with the door so had to create a couple of new holes.
Some items, especially ancillaries like hinges, packed in loose boxes with no tape or other sealing, so some risk of damage or loss of smaller items (although I received everything on my order).

26 de maio de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Flat Pack Kitchens

Resposta da Flat Pack Kitchens

Hello Mark,
Thank you for taking the time to leave us a review and for your feedback regarding how the hinges are packed. We are sorry for any confusion caused regarding the drill holes on our units. The doors for the complete larder units are drilled for the larger door to be fitted at the top and the smaller door at the bottom, I am sorry if this was not the case on this occasion. We will feedback the information to our supplier. If there is anything else we can do to help, please do not hesitate to contact a member of the team.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent,quality units

Arrived early,but no problem,look great,easy to fit .

26 de maio de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Flat Pack Kitchens

Resposta da Flat Pack Kitchens

Hello, thank you Steven, for taking the time to leave us a 5* star review! If there is anything else we can help with, please do not hesitate to contact us.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais