Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 2 em 5 estrelas

The code purchased from the Go2play shop via the Difmark website is invalid. For two weeks (!), neither Go2play nor Difmark has helped me get my money back. This is a scam. Furthermore, there appea... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Hallo Leute, wünsche allen ein gutes neues Jahr und wollte alle warnen, wo bei diesem Händler einkaufen wollen. Ich habe für das Spiel Path of Exile 2 Early Access PC Official website CD Key erstanden... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Zamówiłem grę helldivers 2, opłaciłem i czekałem. Napisane było, że zamówienia z reguły są realizowane do 20 minut. Po 20 minutach zobaczyłem, że zamówienie zostało anulowane. Na szczęście pieniądze z... Ver mais

Classificada 3 em 5 estrelas

-update- Volledige teruggave aankoop bedrag, dus heel netjes geregeld. -oud bericht- Koop premium versie, daarna verdwijnt heel snel de premium versie en blijkt het een gewone versie te zijn. N... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

2,3

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

1 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,3

Todas as opiniões

(1125)

7 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Purchase was quick and easy.

Purchase was quick and easy. I bought a Netflix gift card. I was a little worried about using a random site, especially as through the course of my search I joined similar sites and quickly shut my account down afterwards. They had great reviews on Trustpilot (Admittedly I was worried these might be fake too!) But all went through quickly, smoothly, professionally and securely.

Make sure it is G2PLAY as other 'G2' site was one I asked my account to be removed from...too much palaver!

This is an excellent site providing, what is for me, a non-standard item. Will definitely use again.

2 de outubro de 2019
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I recieve an already redeemed fifa 20…

I recieve an already redeemed fifa 20 key and its impossible to solve the problem. Customer service is just impossible.

30 de setembro de 2019
Opinião espontânea
logótipo da G2PLAY.NET

Resposta da G2PLAY.NET

Hello!

Thank you for contacting us.

While we put customer satisfaction in very high regard and would be more than happy to help you, we are not able to find your order.

As such, please, if at all possible, provide the order number as a response to this message.

Kind regards,

Bobby

Classificada 1 em 5 estrelas

I have been scammed and bad cs.

29 de setembro de 2019
Opinião espontânea
logótipo da G2PLAY.NET

Resposta da G2PLAY.NET

Hi,
Thank you for contacting us.
We care deeply about our Customers satisfaction, unfortunately, we weren't able to find your order.
In order to provide you with the best Customer service, we would like to ask you to provide us with your order number or ticket ID.
Should our response be delayed, feel free to contact us - we are available 24/7.
Best regards,
Minia

Classificada 3 em 5 estrelas

Eerst geen premium, nu helemaal niets maar wel betalen!

-update- Volledige teruggave aankoop bedrag, dus heel netjes geregeld.

-oud bericht-
Koop premium versie, daarna verdwijnt heel snel de premium versie en blijkt het een gewone versie te zijn.
Na dit aangekaart te hebben blijkt ook nog dat de key die ze (de orginele key-verkoper) hadden gestuurd gedeeld was met een hoop anderen en daarom geblokkeerd.

edit: Contact gehad met de maker van de game, game-key blijkt dus gekocht te zijn met gestolen credit kaart, en is ongeldig.

25 de setembro de 2019
Opinião espontânea
logótipo da G2PLAY.NET

Resposta da G2PLAY.NET

Dear Hans,
please accept our apologies for the response in English.
Your issue is already solved via ticket WTZ-10404 and we are waiting for confirmation.
Kind regards,
Monika

Classificada 1 em 5 estrelas

The worst service i ever see

The worst service i ever see
More than 9 hours and i didnt reveive the key
I talk with support and no one answer
Baaad service
Dont buy from this site

24 de setembro de 2019
Opinião espontânea
logótipo da G2PLAY.NET

Resposta da G2PLAY.NET

Dear Abdo,
Please accept our apologies for the delay. Please, be informed that your order was held due to security reasons. Unfortunately, as you have opened the PayPal dispute, your order was automatically closed and we weren't able to dispatch your key. Please, be also informed that we have already refunded your order.
Should any questions or doubts arise, please feel free to contact us - we are available 24/7.
Best regards,
Minia

Classificada 1 em 5 estrelas

No keys no support

Orderd Borderlands 3. After 30 hours the Gamekey still not arrived. Suportticket is unanswerd since 24 hours. Not recommended for people which want to get theire games quick.
Still waiting for answer and borderlands....

20 de setembro de 2019
Opinião espontânea
logótipo da G2PLAY.NET

Resposta da G2PLAY.NET

Hello,
thank you for providing us with the order number.
The issue is already solved via tickety you created. If you are not interested in solution provided, please let us know.
Kind regards,
Monika

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible support.

Ordered a beta key for modern warfare. Received it quick, but the key is too short and/or claimed. Contacted support yesterday and still no response. I've made 3 tickets to no avail. It worked fine when I bought an ETS 2 DLC but now there's a problem.

20 de setembro de 2019
Opinião espontânea
logótipo da G2PLAY.NET

Resposta da G2PLAY.NET

Hello Joonas,
as we mentioned via ticket the key should be redeemed on the Call of Duty site directly. This information was provided in the activation details.
In case of any further issues, please contact us again.
Kind regards,
Monika

Classificada 1 em 5 estrelas

Been trying to contact support and have…

Been trying to contact support and have opened several tickets hoping to get a refund with no answers.

DONT BUY FROM THIS SITE

20 de setembro de 2019
Opinião espontânea
logótipo da G2PLAY.NET

Resposta da G2PLAY.NET

Hello,
we are really sorry for the delayed response.
Could you please contact us via ticket TEU-32731?
We will solve the issue as soon as possible.
Kind regards,
Monika

Classificada 5 em 5 estrelas

pleasantly surprised

Ordered an old online pass for a 360 game no longer available on the Microsoft store. Was skeptical due to mixed reviews for the site. Wound up being pleasantly surprised. Received my code via email within a few seconds of purchase and worked nicely. Great price too.

19 de setembro de 2019
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Per niente affidabile

Assistenza scandalosa. Gentili e disponibili soltanto quando fa comodo a loro. Mi è stata venduta una versione "incompleta" del gioco nonostante la descrizione contenesse i bonus, adesso vengo ignorato poiché non vogliono concedermi neppure il rimborso parziale.

16 de setembro de 2019
Opinião espontânea
logótipo da G2PLAY.NET

Resposta da G2PLAY.NET

Hello,
we are really sorry for the reply in English and delays.
Could you please provide us with order number or ticket ID?
We will solve your issue right away.
Kind regards,
Monika

Classificada 1 em 5 estrelas

Borderlands 3 Preorder disaster

Preordered Borderlands 3 on their site hoping to get the key around the time when the game would be released(1 am). Got pretty disappointed that now, after 17 1/2 hours into the release I didn't get a key. Bought the same "Bundle"(Game+DLC) on HRKgame and they delivered it instantly. DO NOT PREORDER ON THIS SITE!

13 de setembro de 2019
Opinião espontânea
logótipo da G2PLAY.NET

Resposta da G2PLAY.NET

Hello,
We are very sorry to hear about your issue.
In order to help you, our agents will do their best!
Unfortunately, we aren't able to locate your order. Therefore, we would like to ask you to send us your order number so we can investigate the issue.
We're looking forward to hearing back from you.
Best regards,
Minia

Classificada 1 em 5 estrelas

Horrible service

Horrible service - Support is a BOT

Don't buy your games a G2play. I pre-ordered Borderlands 3 so I could play it when it were released. Now its 10 hours past release, and I still havnt received my key.... When you try to contact costumersupport its a freaking BOT answering, and not working..
People are complaining on their facebook, and they are saying they will look into it, but process is so slow. Do yourself a favor - spend the extra bucks and buy it from the real vendor!

13 de setembro de 2019
Opinião espontânea
logótipo da G2PLAY.NET

Resposta da G2PLAY.NET

Hello,
Thank you for contacting us.
Please, rest assured that our support team will do their best to help you. Unfortunately, we aren't able to locate your order. Please, provide us with the order number or the e-mail address associated with your account.
We're looking forward to hearing back from you.
Best regards,
Minia

Classificada 1 em 5 estrelas

llevo dos dias intentando contactar con…

llevo dos dias intentando contactar con ellos para que me manden un codigo valido de un dlc del battlefield 4 que el que me mandron no era valido y ninguna respuesta despues de un dia y medio , estoy desesperado la verdad muy disgustado con el servicio , estoy pnsando en poner una denuncia como estafa

7 de setembro de 2019
Opinião espontânea
logótipo da G2PLAY.NET

Resposta da G2PLAY.NET

Hello,
thank you for your message and we are sorry that we can't reply in Spanish.
Could you please provide us with the order number or ticket ID?
Our Team will take care of your issue as fast as possible.
We are looking forward to your reply,
Monika

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais