Mermaids Swimwear Opiniões 

157
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,7

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Recently ordered from Mermaid Swimwear Not only was the Swim and Beachwear great quality and beautiful prices the customer service was excellent. They got back to me straight away and fulfilled m... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Special thank you to Abbie who dealt with my query efficiently. Her customer service has retained my custom and I will be shopping with the brand again soon. Thanks Abbie!

Classificada 5 em 5 estrelas

Daisy was really helpful in regards to a stock item and how a skirt fitted, came back within such a quick response! Also ordered a necklace yesterday and has been dispatched already very quick servi... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Mijn bestelling is niet aangekomen. Uiteindelijk is het retour gestuurd door de leverancier. Contact opgenomen met mermaids swimwear moest maar contact opnemen met postkantoor waar mijn pakket zou zij... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de roupas de praia
  2. também em
  3. Loja de acessórios de moda

Informação fornecida por diversas fontes externas

Mermaids is a unique line of luxury made to order swimwear and glamorous beachwear. The Mermaid girl is a jet-setter who is always on the go and loves to look fabulous, even in water! She


Informações de contacto

3,7

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

157 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,7

Todas as opiniões

(157)

5 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

A1 Customer Service experience

Really great customer experience with Mermaids - Abbie in particular was really helpful when I received a faulty item. She resolved my issue immediately and even included a lovely little gift with my replacement item. Thank you!!

14 de outubro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Loved my new bits

My GF loved the bits I got her for our honeymoon. Delivery was quick, very pleased! Defo will be buying again

13 de outubro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Mermaids Swimwear

Resposta da Mermaids Swimwear

Hey Callum,

Thank you so much for your wonderful feedback, we are so glad we could help you find the perfect pieces for your bride to be!
Your feedback is hugely appreciated!
Please don't hesitate to get in touch if we can help with anything in the future!
Have a perfect day!

Many thanks,
Mermaids Swimwear Customer Care

Classificada 1 em 5 estrelas

Material is awful

Material is awful, it broke the day it arrived. I brought the two piece cover up set for £40 and was definitely not worth that, it looked so cheap.

20 de setembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Mermaids Swimwear

Resposta da Mermaids Swimwear

Hi Katy,
Thank you for your review.
I am so sorry to hear that you was disappointed with your item purchased from us at Mermaids Swimwear.

As explained on our returns page, we do offer returns on all full priced items if received back to us within 14 days or store credit for anything between 14-28 days so we would have happily received this item back for a full refund.

We have also checked back at our records and have not received any prior contact from yourself advising us you was unhappy with your purchase and find this disappointing that we was not able to easily resolve your issue with your order this way.
We hope you find the above helpful and happy to assist further if you would like to contact info@mermaids-swimwear.com

Kind Regards,
Mermaids Swimwear Customer Care.

Classificada 1 em 5 estrelas

CHEAP MATERIAL, OVER PRICED, POOR QUALITY

Bought the HEDI SATIN co-ord in two colours, I returned one over 2 months ago and am still waiting for the refund.

The second set I wore once and the zip broke immediately, top also not long enough to tie around the body. Really awful quality, cheap material and poorly made, waste of £50+. I am also 5’8 and bought the large set, it was so long I ended up have to take off/hem nearly 7 inches off the bottom of the trousers.

Was a shame as the style looked nice online, would not recommend

23 de agosto de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Mermaids Swimwear

Resposta da Mermaids Swimwear

Hi Kate,
Thank you for your review.
I am so sorry to hear that you are disappointed with your purchase with us at Mermaids Swimwear. The Heidi Set is one of our best sellers and we've never had this feedback before in regards to the quality.

We would have happily accepted back both items ordered as we do offer returns on all full priced items if received back to us within 14 days or store credit for anything between 14-28 days so we would have happily received this item back for a full refund.

If for whatever reason you have still not received your refund on your returned item please do get back in touch to hello@mermaids-swimwear.com and a member of the team will kindly assist you further if required.

We hope this is helpful.
Kind Regards,
Mermaids Swimwear Customer Care.

Classificada 1 em 5 estrelas

The parcel that never came

I purchased their famous set on the 3 of august before going on holidays and I’ve never received it.I live in France and the shipping fees they made me pay were astronomical considering the fact that I had to pay in euros.
Also when I try to find my parcel online there hasn’t been an update since the 6th august it’s still somewhere in a whare house in Netherlands
Needless to say I’m very disappointed and that I will do everything to get my money back

21 de agosto de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Mermaids Swimwear

Resposta da Mermaids Swimwear

Hi Sara,
Thank you for your review.
I am so sorry to hear that you are disappointed with the service you have received at Mermaids Swimwear.

I can see that you placed an order for our Sicily Set on the 03/08/2021 at 11.10am and we dispatched out your order on the same day at 3.56pm. As we are based in the UK, the shipping price we charged at the time of purchase to France was £8.99 which we believe to be a pretty competitive price post Brexit to the EU for an independent brand.

As you can appreciate once an order has been dispatched from our warehouse we are highly reliant on our carrier to provide an efficient and safe delivery within the timeframes they advise us which we forward to our customers.

I can see you did not get in touch with us until the 23rd of September 2021 notifying us that your parcel had not been received and we then requested further information on your order to assist you with your parcel query and we have still not received a response.

I can see a refund was issued to you on a few days later as the carrier confirmed this parcel was lost in transit and the carrier accepts full responsibility for the delay.

We hope you find the above helpful and happy to assist further if you would like to contact info@mermaids-swimwear.com

Kind Regards,
Mermaids Swimwear Customer Care.

Classificada 1 em 5 estrelas

Awful quality and terrible customer service

I purchased a bikini for my daughter. She tried it on carefully. The quality and fit was terrible and I returned it. After over three weeks I have received an email saying it dies not meet their return standard. I have asked them to return the item so that I can assess, they have not done so. They surely cannot keep payment and the item. Awful company with terrible customer service.

18 de agosto de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Mermaids Swimwear

Resposta da Mermaids Swimwear

Hi Davinia,
Thank you for your review.
I am so sorry to hear that you was disappointed with our decision on your returned item purchased from us at Mermaids Swimwear.

Unfortunately as explained over email between the 17-18th of August our returns team refused your returned item due to the item was not received back in its original/resalable condition.

As a small independent company we have strict quality measures in place to ensure that all items are received back and dispatched in perfect condition.

The above is outlined on our returns page and was shared with you in our email response. If you do wish to discuss this further please contact us on hello@mermaids-swimwear.com and we will be happy to assist.

Kind Regards,
Mermaids Swimwear Customer Care.

Classificada 1 em 5 estrelas

Appalling service

Appalling service. I purchase a bikini which I didn't even try on.

The bikini when it was delivered looked nothing like on the site. It was about 5 x the size it should have been and of poor quality. There was a dye mark on the back. I didn't try it on and re-packaged and returned it. They've confirmed that it doesn't meet the returns requirements and refused to return my money.

I will never use this company again and implore others to boycott them. Disgusting service!!!!

18 de agosto de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Mermaids Swimwear

Resposta da Mermaids Swimwear

Hi Sheena, Thank you for your review.
I am so sorry to hear that you was disappointed with our decision on your returned item purchased from us at Mermaids Swimwear.

Unfortunately as explained over email on the 18th of August our returns team refused your returned item due to the item was not received back in its original/resalable condition.

As a small independent company we have strict quality measures in place to ensure that all items are received back and dispatched in perfect condition. The above is outlined on our returns page and was shared with you in our email response.

If you do wish to discuss this further please contact us on hello@mermaids-swimwear.com and we will be happy to assist.

Kind Regards,
Mermaids Swimwear Customer Care.

Classificada 1 em 5 estrelas

No parcel and no money back

I ordered bikini and i never recieved my parcel.
They made me money back but only for purchase, and 25 pounds for delivery they coudn’t refund. So unprofessional, i was so upset to order on such sh***y website…

6 de agosto de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I purchased a bikini and it literally…

I purchased a bikini and it literally had a Shein plastic protective liner on it. After inquiring about it I received no response. They literally buy their clothes from Shein and resell them for a profit.

20 de junho de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Mermaids Swimwear

Resposta da Mermaids Swimwear

Hi Eda,
Thank you for your review.
I am so sorry to hear that you was disappointed with your item purchased from us at Mermaids Swimwear.
All our of swimwear features our sewn in branded label on each item (top and pant or one label for a suit) and is made for us at Mermaids Swimwear.
We hope you find the above helpful and happy to assist further if you would like to contact info@mermaids-swimwear.com

Kind Regards,
Mermaids Swimwear Customer Care.

Classificada 1 em 5 estrelas

Made 3 orders with next day delivery…

Made 3 orders with next day delivery service which I paid for but they never arrived on the next day. I got my items days later on all the orders !
When I emailed them about it on the first order, they said that it was due to a technical issue. I do not believe this as it happened with other orders aswell!
DO NOT provide a service, if you cannot make it happen !

12 de junho de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Mermaids Swimwear

Resposta da Mermaids Swimwear

Hi Sara,
Thank you for your review.
I am so sorry to hear that you was disappointed with the delivery service provided from us at Mermaids Swimwear.

Our next day service is provided by DPD which we pride on being the most reliable, efficient and safe delivery courier in the UK.
Unfortunately as you can appreciate once a delivery has left the warehouse we are highly reliant on our carriers to provide the service sold to us as a company.

If you can kindly provide us with your order numbers we will happily look into this for you and refund the delivery paid as we agree if the service was not met you should be not be liable to cover this.
Please if you can send this to info@mermaids-swimwear.com we will have this investigated further.

Kind Regards,
Mermaids Swimwear Customer Care.

Classificada 1 em 5 estrelas

BAD !!! Really sheet

catastrophic quality! even aliexpress does better! I buy 3 dress
I paid 132,68 for 3 dress + 26,04 for the custom + 17,50 for the return so the total is 176,22
I had to send several emails to have a refund, they refunded me 104€ so if you want to loose time and money this is the right place

6 de junho de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Mermaids Swimwear

Resposta da Mermaids Swimwear

Hi Sabrina,
Thank you for your review.
I am so sorry to hear that you was disappointed with your item purchased from us at Mermaids Swimwear.

As explained on our shipping page, any orders placed outside of the UK we do not charge duty and taxes on your parcel and this is to be collected upon your order arriving into the destination country and is responsibility of the customer - unfortunately as this fee is not collected by us at Mermaids, we are unable to issue a refund on this.

As a small independent business, we aren't able to offer free returns at this time. As we continue to grow as a company this will be something that we will look into to better improve our service.

I can see a full refund on the returned items was issued on the 26/05/2021 2 working days after your return was received at the studio.

We hope you find the above helpful and happy to assist further if you would like to contact info@mermaids-swimwear.com

Kind Regards, Mermaids Swimwear Customer Care.

Classificada 1 em 5 estrelas

Unterirdischstes Kundenservice ever!

Unterirdischstes Kundenservice ever!
Antworten weder auf Mails noch auf PNs auf Insta.
Warte seit Längerem auf eine Bestellung. Keinerlei Rückmeldung. Man kommt sich langsam verarscht vor.
Paypal Support habe ich bereits kontaktiert, dass ich mein Geld wieder haben möchte.
Habe bei anderen Shops am gleichen Tag bestellt, auch aus UK und sogar aus China. Alles ist bereits schon da. Nur hier komischerweise nichts.
Einfach Enttäuscht.

16 de março de 2021
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais