OurFamilyWizard Opiniões 

101
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

The fact you can not purchase a monthly subscription is ridiculous. Nor will they offer you money back if its not needed for a whole year, So if you have a child who turns 18 before the renewal year i... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 2 em 5 estrelas

The responses on the app from my ex-wife does't show her time stamp, and vice versa. I don't see responses for my ex unless I log into the application. This makes coordinating visitations with my daug... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

if i could give a zero for customer service i would. I have worked on trying to get the “fee waiver” for over three months. I have done all the steps, talked to 6 representatives, gotten 6 ticket numb... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I have seen OurFamilyWizard help so many families. I work with a non-profit and see directly how the program assists with communication. It reduces conflict, keeps everything in one place, helps with... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Empresa de software

Escrito pela empresa

The leading app for more peaceful co‑parenting. Streamline your parenting schedule, shared expenses, and communication with the #1 court-recommended co‑parenting app.


Informações de contacto

2,3

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

101 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,3

Todas as opiniões

(101)

24 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

unethical red flags

I was told I had to use this app but I can never get the account created, the account creation forces you to accept terms that state they will send you advertising, phone call limits are hidden behind paywalls, and the company has dishonest Google reviews which leads me to the suspicion that people are being paid to give positive reviews. As a computer scientist expert I can tell you that this app has multiple red flags and I would avoid if possible.

22 de outubro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We appreciate you bringing these concerns to our attention. Agreeing to marketing emails isn’t required to create an OurFamilyWizard account, although in some regions consent is needed before we can email additional information about getting started, which can understandably be confusing. Calling features also vary by plan, and we agree those differences should be clear before purchasing.

Classificada 1 em 5 estrelas

Not worth the price

Not worth the price.

I have an extremely difficult person to coparent with and we both found that this app was just a money grab. There was nothing offered that I couldn’t manage on my own for free.

20 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

Some parents find the biggest value from our app is having communication, schedules, expenses, and records together in one place, while others already have systems that work well for them. We understand why the cost wouldn’t feel worthwhile if the tools weren’t helpful in your situation.

Classificada 1 em 5 estrelas

The fact you can not purchase a monthly…

The fact you can not purchase a monthly subscription is ridiculous. Nor will they offer you money back if its not needed for a whole year, So if you have a child who turns 18 before the renewal year is out you are basically screwed for a whole year. And they basically just say oh well.

1 de outubro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We understand your frustration with this. Our subscriptions are currently offered annually rather than month-to-month, and we know paying for a full year doesn’t fit every family’s circumstances, especially when you may only need the account for part of that year. We appreciate the feedback that you’d like more flexibility around both payment options and cancellations.

Classificada 1 em 5 estrelas

if i could give a zero I would

if i could give a zero for customer service i would. I have worked on trying to get the “fee waiver” for over three months. I have done all the steps, talked to 6 representatives, gotten 6 ticket numbers, and shown proof I qualify for ALL 3 of the qualifications. Although you only need to meet one of the three qualifications to apparently receive it, I have yet to and am out of compliance with a COURT ORDER. The response time is pathetic and they never give real information about how to obtain the waiver, leaving me to believe after 6 hours of time invested into saving myself the $150 fee, that THE WAIVER SEEMS FAKE! has anyone ever actually gotten it? I am very concerned with the legitimacy of this app, regardless of the bugs and inability to send long videos, if you are not court ordered to use this app don’t waste your time or money.

16 de outubro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

Our fee waiver program is real, and qualifying parents do receive waivers. If you’ve already submitted the required documentation and still haven’t received a clear answer, we understand why you’re questioning the process. Please start a new thread with us at info@ourfamilywizard.com so our team can review what happened with your existing requests. We apologize for the frustration.

Classificada 2 em 5 estrelas

I think this website is BS, but Our Family Wizard is much worse.

The responses on the app from my ex-wife does't show her time stamp, and vice versa. I don't see responses for my ex unless I log into the application. This makes coordinating visitations with my daughter almost impossible. I can't believe the court orders this application when it's so objectly pathetic. I suppose good marketing, and bribery, is all you need nowadays to get people to pay money.

19 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We hear how frustrating this is, especially when you’re relying on the app to coordinate parenting time. Every message should clearly show when it was sent, first viewed, and read, so those timestamps should be easy to find. If you aren’t seeing them, please contact info@ourfamilywizard.com so our team can investigate.

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible Customer Service

I used their service for 13yrs. My divorce decree expired and they automatically charged me for another year. I missed the cancellation by a day and tried to get a refund. I figured after 13yrs they would give me a break. They made it impossible. I couldn't ask for a refund through the app. Then when I called the next day during business hours after a 15min hold, the agent said he would email me a link to "request a refund" and then when I tried to complete the form answering their "are you a human question" it glitched and wouldn't let me continue. I understand "policy" but not being able to contact and be heard after being a client for 13 years is really a slap in the face. I would absolutely not recommend them for this reason.

6 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We’re really sorry this happened, especially after 13 years with OurFamilyWizard. We understand why this would feel extremely frustrating, and we would never want a longtime customer to feel unheard or like there was no way to get help.

Refund policies can depend on where the subscription was originally purchased, but we’re always willing to take another look. Please reach out again to info@ourfamilywizard.com and include the details you shared here, including the renewal timing, the trouble with the refund form, and your support call. We’d like our team to review the full situation!

Classificada 1 em 5 estrelas

**★☆☆☆☆ (1/5)**

**★☆☆☆☆ (1/5)**

I cannot recommend Our Family Wizard.

The biggest issue is that the base plan limits voice calls between co-parents to just **45 minutes per month**. The problem is that Our Family Wizard is **not providing phone service**. The calls use your existing cellular or Wi-Fi connection through your own carrier, yet the app artificially limits the amount of time you can talk unless you pay to upgrade your subscription.

In other words, your phone carrier is providing the network, your internet or cellular plan is carrying the call, and Our Family Wizard simply places a software restriction on how long you can communicate. Once you reach the monthly limit, your only option is to upgrade or purchase additional minutes. Unused minutes also do not roll over to the next month.

Customer support has also been disappointing. Responses are often slow, which is especially frustrating when many users are required by court order to use the platform and cannot simply switch to a competing product.

The software has useful documentation features, but the business model feels designed to upsell users rather than support families. When a platform is court-ordered for many customers, it should prioritize accessibility, responsive support, and fair pricing—not create artificial communication limits that appear intended to generate additional revenue.

If you have a choice, I recommend evaluating other co-parenting platforms before committing to Our Family Wizard.

23 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We’re sorry OurFamilyWizard hasn’t felt accessible or supportive enough. Calls use the app to keep co-parenting communication in one organized place, with call history and recording options available on eligible plans, but we understand your concern about monthly call limits and unused minutes. For those concerned about safety, it is helpful to not have to share their phone numbers to Call in the app.

We also hear your feedback about support response times and pricing. Families rely on OurFamilyWizard during stressful situations, and we know timely help matters. If paying is difficult right now, we do offer a fee waiver program for parents who qualify. Our team can share more at info@ourfamilywizard.com.

Classificada 1 em 5 estrelas

Scammers profiting of broken familles.

Scammers profiting of broken familles.

Bottom feeding rats.

7 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

Hi! The app is designed to support safer, more organized co-parenting communication with secure records. If you are willing, you can reach out to our team at info@ourfamilywizard.com for more information on how to get the most value out of your account.

Classificada 1 em 5 estrelas

Don't believe the refund thing…

I signed up for this app as it had a 30 day refund policy. My co parent refused to use the app, so I went to get my refund.
Because I got the subscription through Google Play Store, our family wizard will not give me a refund. Neither will Google.
Thanks for being a totally unhelpful expense at a Google time in my life.

6 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We’re sorry this felt like an added expense at an already difficult time. When a subscription is purchased through Google Play, Google controls the billing and refund process, and OurFamilyWizard can’t issue or override those refunds directly. Even if your co-parent won’t join, your account can still be used to document communication attempts, schedules, and other co-parenting records. You can contact our team at info@ourfamilywizard.com for more information on using your account in this way.

Classificada 1 em 5 estrelas

Praying on parents

Praying on parents - customer services doesn’t exist and you have to upgrade after a year if you use journal - disgrace

4 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We’re sorry this has been your experience. To clarify, there isn’t a specific restriction that forces you to upgrade after a year to keep using the Journal. If you’re running into an access issue, you can reach our team by email at info@ourfamilywizard.com.

Classificada 5 em 5 estrelas

I love this app

I love this app. It works great with Coparenting.

12 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

Thank you for your review!

Classificada 2 em 5 estrelas

Read the fine print, and beware...

If you’re considering using OurFamilyWizard, read the fine print first, thoroughly. If you're in a FDV situation, tread carefully and seek legal & MH advice first.

Once your account is created, you do not have meaningful control over your own data. Even after subscription ends, the company refuses to delete personal data, relying on broad interpretations of “shared data” and legal exceptions to retain everything indefinitely.

Attempts to exercise basic privacy rights under GDPR result in circular responses, policy links, and refusal to provide clear, specific justification for data retention.

The platform positions itself as a neutral co-parenting tool, but in practice it can enable ongoing one-sided control and abuse with no transparency around delivery or account status.

If you’re comfortable with permanent data retention and limited control over your own information, it may suit. If not, think carefully before committing.

Calendar, Journal and expense sharing sections of the app are woeful, isolated and cumbersome. Expect to be double-triple handling information between parties. There are better solutions, much better (& far cheaper and functional!)

My review is not based on a couple of weeks usage, But over a several years.

21 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We’re sorry this has been your experience, especially given the length of time you’ve used the platform and the seriousness of the concerns you raised.

OurFamilyWizard is designed to maintain an accurate, time-stamped record, and that can limit deletion in situations where information is shared between linked accounts and needs to remain intact as part of the record. That said, privacy rights and data handling are taken seriously, and requests under GDPR should receive clear, specific guidance.

If you’re willing, please email info@ourfamilywizard.com and ask for your request to be routed to the team that handles privacy and data questions, so they can review your situation and provide a direct explanation based on your account and region.

Classificada 1 em 5 estrelas

Garbage app

Garbage app. Facilitates the other co parent to further alienation, all while costing $ to "communicate"

Just another money making piece of the family court system.

26 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We’re sorry the app hasn’t met your expectations. OurFamilyWizard can’t force healthy co-parenting or prevent alienation, but it can keep communication and documentation in one secure, time-stamped place, which can help show patterns of behavior over time if your professionals need to review. If you’d like help using the tools in a more structured, lower-conflict way, email info@ourfamilywizard.com.

Classificada 1 em 5 estrelas

I wanted to cancel my subscription

I wanted to cancel my subscription. Delete my account but was unable to because I needed the co parent to approve it. It is my account but I cannot cancel or delete my account. There response was AI driven and a standard response. I tried several times to get resolution and I'm still trying.

12 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We’re sorry this has been so frustrating. Canceling a subscription and deleting an account are two separate actions. You can cancel your subscription so it does not renew. Please email info@ourfamilywizard.com or call US 866 755 9991 with the email on your account, and our team can help confirm your cancellation status!

Classificada 1 em 5 estrelas

Less than 1

Less than 1, awful customer service… seriously find another app

8 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We’re sorry this has been your experience. If you’re willing, please email info@ourfamilywizard.com with a brief note on what happened so our team can help address this!

Classificada 1 em 5 estrelas

This app is so messed up

This app is so messed up, payments are constantly screwed up. You search for help and it sends you to an email. Tells you it will get back to you then it use to be less then 100 dollars now it’s 140 and limits pay transfers it’s not worth the money when your constantly contacting there non existence support team. It’s nothing but taking money and I’m a veteran limited income in a wheel chair and my ex is married to an active duty soldier and they do nothing for me I’m sure my ex gets the free account while they destroy me on money I don’t have. Do not accept this app in a child custody agreement they will destroy you raw.

13 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We understand how stressful this would be, especially when money is tight and our app isn't working the way you want it to.
Veterans do qualify for our military discount, and our team can help confirm what you are eligible for and make sure your account is set up correctly. Please call +1 866-755-9991 with the email on your account and a brief note that you are a veteran, and we will help with next steps!

Classificada 1 em 5 estrelas

Clunky app and poor data privacy

Awful app, feels like it was written in about 2005, not even text formatting!

And non-compliant with GDPR. Avoid.

10 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We appreciate the feedback on usability and formatting, and we are continuously working to improve our user experience. OurFamilyWizard takes privacy and data protection seriously. Our team would be happy to hear more about your concerns; please email info@ourfamilywizard.com so our team can learn more!

Classificada 1 em 5 estrelas

The two people where were meant to be…

The two people where were meant to be using this service stopped using it. Then an automatic subscription was taken from my credit card, I have asked for a refund but I gget this : Unfortunately, OurFamilyWizard does not offer refunds for renewed subscriptions, so we're unable to issue a refund at this time. Your account will remain active until the current subscription expires or renews automatically.
Just another way to take money off parents trying to help kids.

30 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

Thanks for reaching out. Subscriptions will auto-renew until your auto-renewal is turned off through the correct channel (depending on how you originally signed up). Per our policy, we don't offer refunds on processed auto-renewals. If you’d like help confirming your current auto-renewal status so it doesn’t happen again, you can connect with our team directly by email at info@ourfamilywizard.com.

Classificada 1 em 5 estrelas

No Help If Co-Parenting Breaks Down

Considering OFW is setup to help co-parenting, when comminication breaks down and you need support (as is the other parent not signing up) they won't give you a refund as per terms and conditions, nice way to treat people, great way to take your money and run :(

1 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We’re really sorry you’re dealing with this. We understand how discouraging it is when communication breaks down and the other parent does not sign up. Even in that situation, you can still use OurFamilyWizard on your own to document messages, schedule changes, and expenses in one secure, time-stamped place. If you’re willing, email info@ourfamilywizard.com and our team can share tips to help you get the most out of your account.

Classificada 1 em 5 estrelas

Our Family Wizard offers has a30 day…

Our Family Wizard offers has a30 day refund policy, I paid for my subscription via Google pay and because of this OFW claim they can't refund my subscription. Google pay will not refund either. This is false and misleading advertising by Our Family Wizard.
The subscription is of no use to me and I am within the 30 day period.
Please tefund my payment as per your 30 day refund policy.

5 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da OurFamilyWizard

Resposta da OurFamilyWizard

We’re really sorry for how stressful this has been, especially when you’re still within the 30-day window. When a subscription is purchased through Google Play, refunds have to be handled through their system, which we can’t override directly. Please email us at info@ourfamilywizard.com with your account and purchase details so our team can review your case and see if there’s anything more we can do on our end.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais