Priceoutlet Opiniões 

24
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered a short sleeve polo shirt through Wowcher and when it arrived i discovered it was long sleeved. It was not a problem as i was thinking about buying a long sleeve shirt as well. I reordered a... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I ordered from Wowcher, a Sweaty Betty mystery top box and another Sweaty Betty mystery bottoms box. I received quicker than expected, and happy with what I received, all wearable. I would class som... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Bought 2 mystery boxes from Wowcher. One box arrived very quickly and was exactly as described. The other kept saying that Royal Mail was expecting it. I emailed them and after a little back and forth... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Still waiting on my orders to arrive. Tracking number doesn't exist according to yodel and no response from priceoutlet.co.uk to my emails. It's my daughter's birthday today. This was her birthday pre... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

2,4

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

24 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,4

Todas as opiniões

(24)

15 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 3 em 5 estrelas

Sweaty Betty Mystery Box

Same as other complaints. Ordered a Sweaty Betty muster box and order wasn’t delivered by the date outlined. I have sent 2 emails with no response.

Update:

The company has emailed me today apologising for the delay of service due to a backlog. My product has been shipped and a tracking number provided. Very please to have this resolved.

6 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Clearly a scam

Clearly a scam, ordered through Wowcher on 19th Jan, advised my order had been dispatched on 20th Jan. Royal Mail tracking says they are still waiting for the parcel. Multiple emails to Price Outlet, multiple emails to Wowcher and they are refusing to refund me. Will be requesting money back from bank and reporting as scam.

4 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Priceoutlet

Resposta da Priceoutlet

Thank you for your review. We are very sorry to hear about your concerns regarding your order. After reviewing our records, we can confirm that your order was successfully delivered on 6th February. We apologise for any confusion caused by the tracking information or communication delays prior to delivery.

Please be assured that we take all customer feedback seriously and would never knowingly allow any issue to go unresolved. If you have any remaining concerns, we kindly ask you to contact our customer support team directly at customerservice@priceoutlet.co.uk

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered sweaty Betty mystery boxes…

Ordered sweaty Betty mystery boxes household has three outstanding two of which were due 17 th of Jan . Have tried email states server down tried telephone states number not in use .

15 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Priceoutlet

Resposta da Priceoutlet

Thank you for taking the time to leave your review. We are sorry to hear that you experienced difficulties contacting us. Upon reviewing your order, we can confirm that it was successfully delivered on 22nd January. We also note that you have since placed additional orders with us, and we appreciate your continued custom.

Please be assured that our contact channels are fully operational, and we are always available to assist should you have any queries in the future. You can reach us using the contact information provided on our website.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais