Tarpsandall Opiniões 

90
•
TrustScore: 4 em 5

3,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 4 em 5 estrelas

Nice heavyweight material; will not rip; easy to add additional grommets. My only complaint would be that individual panels varied in height by about an inch. I recall something on the website sayi... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

This product looks nothing like what is showed in photos on website. They’ve posted completely deceiving pictures. I don’t appreciate this nor do I feel like I received any valued customer service... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Trapsandall offers high-quality tarps that are durable, reliable and well-made. The quality of their products really stands out, and they are a great choice for anyone looking for dependable outdoor p... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

The tarp is quality material and will no doubt last for years even under heavy use. To illustrate how tightly woven the material is: I added snaps on one side. Similarly to grommets, it requires punch... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

90 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 14 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,8

Todas as opiniões

(90)

86 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Delays, delays, delays and no real schedule for delivery

My order was placed on May 21. I believe I was told 5 to 7 days to ship. Then that was postponed to June 15 and it’s been postponed “4 to 5 days” each week since. I keep receiving what I believe to be is a standard email that keeps stating “4 to 5 days” which is clearly absolute BS. That’s not scheduling that’s deceiving the customer. I’m beginning to wonder if I will ever receive my tarp. These guys will tell you what you want to hear and then totally disregard their promises.

17 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hi David, Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the delay and the repeated changes to the estimated shipping timeline.

As per the latest update, our team has expedited your order and is working to have it dispatched at the earliest. Additionally, we have initiated a refund request for the shipping charges as a gesture of apology for the inconvenience caused.

We appreciate your patience and understanding, and we will share the tracking details with you as soon as your order has been shipped.

Classificada 1 em 5 estrelas

Their website is a mess

Their website is a mess. Options appear and disappear. Three times I tried to place an order and I ended up with no options just a basic tarp. They claimed my email was wrong but they kept emailing me offers and ads. to my correct email. I never got written confirmation and they billed mt credit card immediately. Imcompetence!!

4 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hi Linda, we're sorry to hear about your experience and understand your frustration. We'd like the opportunity to look into this for you. Please email your order number and a brief description of the issue to reviews@groupbayport.com, and our team will investigate and assist you as quickly as possible.

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered a tarp with grommets and paid…

Ordered a tarp with grommets and paid for priority shipping. Even called and spoke with a representative to ensure delivery time. When the tarp didn’t arrive and I reached out they said due to unexpected delays I could expect the tarp in another week. I received no notification of the delay. I expect a full refund, we shall see. Unacceptable I will not be ordering from this company again! :)

1 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hey Tyler! We are sorry for the inconvenience caused. As per our records, your concern has been addressed via email and a refund has been offered. Thank you for your cooperation throughout. Feel free to contact us in case you require any further assistance.

Classificada 1 em 5 estrelas

Incorrect information on website

I ordered from them because their website stated that production would be 24 to 48 hours and shipping would be 2 to 10 days. In reality their production took 11 DAYS and they moved the delivery date out so the tarp will now arrive while I am on the trip I wanted it for. It will probably get stolen from my porch while I'm gone. What a waste of time and money. DO NOT ORDER FROM THEM! I contacted them via chat and that was more wasted time. They just repeated what I had said and apologized for their production delays. No offer to try to resolve the problem other than asking if someone else could take the package in. WTH??? I NEED the tarp for my trip. How about getting it to me on time? THAT would be a resolution. This company is awful.

1 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hey Wendy! We are sorry for the inconvenience caused. As per our records, your concern has been addressed via email and a resolution has been offered. Thank you for your cooperation throughout. Feel free to contact us in case you require any further assistance.

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered this Tarp on the 1st of June…

I ordered this Tarp on the 1st of June I was told i will get it by the 12th today is the 23rd of June nothing yet, I checked the online reviews and it is very bad. I wish i had checked this earlier.

23 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Dear Customer, We sincerely apologize for the delay and understand your concern. Kindly email us at reviews@groupbayport.com along with your order details so we can review the status of your order on priority and assist you with an update and appropriate resolution at the earliest.

Classificada 1 em 5 estrelas

placed an order31/5 the picture on the…

placed an order31/5 the picture on the website cleary shows grommets and holes for the fixings .. ordered the fixings too . Its arrived yestrday with no grommets or holes at all . theres no way of fixing this tapolin to my gazeebo.Have emailed there careline and await a response. need to return it and have the correct one delivered to me. dont mind paying for the additional work but not the delivery as I feel duped by their website

Updated 14.33
Customer service have emailed me .. here to help but not offering any real help , ive responded to them with a compromise

10 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hey Grant! We are sorry for the inconvenience caused. As per our records, your concern has been addressed via email and a replacement has been offered. Thank you for your cooperation throughout. Feel free to contact us in case you require any further assistance.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer service response.

I ordered custom sized privacy wind-screens for chain link fencing. I received a quality product, and any concern I had were promptly handled by the customer service team.

31 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hey Bradley! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Classificada 5 em 5 estrelas

Great product

Great product! Im a happy customer!

1 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hey Christina! We are delighted to hear that you are pleased with our product. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Classificada 2 em 5 estrelas

The measurements on every piece I…

The measurements on every piece I ordered are off by 3/4-1 inch causing them to not fit correctly.

2 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hello Scott, we are sorry for the inconvenience caused to you. The order has been processed as per the dimensions received with your order. However, there may be a standard size variance in the final product, as mentioned on our website. If you have any other concerns, please feel free to contact us.

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered a custom tarp that was 2" out…

Ordered a custom tarp that was 2" out of square so It didnt fit the pergola we ordered it for right. There was a seem at 6' on the 8' length and they could have made the tarp out of 1 whole peice. Lastly the tarp itself has white tie die looking marks on it that look like someone scribbled on it with white chalk. Received a half hearted response from someone in costumer service. I was fine with keeping it but feel I should have received a discount for the poor workmanship and stained canvas. I dont recommend ordering anything from this company.

13 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Dear Customer, We sincerely apologize for the experience you've had. Kindly email us at reviews@groupbayport.com with your order details and images of the concerns raised. Our team will review the matter thoroughly and assist you further with an appropriate resolution.

Classificada 1 em 5 estrelas

I paid to get it delivered less than a…

I paid to get it delivered less than a week, they sent a message stating it would be delivered in about 2 weeks I sent a email requesting the extra money reimbursed back to me. They never responded to the email or offered money back. I tell all my friends not to buy from them and I will make a statement with BBB and Amazon.

25 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hi Jack, We are sorry to hear about your experience. We are unable to locate your order from this review alone. Please email your order number to reviews@groupbayport.com so we can investigate the shipping charges, delivery timeline, and communication concerns. Your feedback is valuable and will be considered as we continue working to improve our customer experience.

Classificada 4 em 5 estrelas

accurate dimension

accurate dimension, good !!!

1 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

We are delighted to hear that you are pleased with our product. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Classificada 3 em 5 estrelas

Did not realize product was made and…

Did not realize product was made and shipped from India.

23 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hi Karen, We are sorry for any confusion regarding the manufacturing location. As noted on our website, all our tarps are designed in Lawrenceville, GA, and manufactured in India. We strive to provide this information upfront so customers can make informed purchasing decisions. Your feedback is valuable and will be considered as we continue improving the customer experience.

Classificada 1 em 5 estrelas

I order them thinking they was privacy…

I order them thinking they was privacy curtain

21 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hi Ronald, Our team has reached out to you and has offered a resolution. We are currently awaiting your response to provide further assistance.

Classificada 5 em 5 estrelas

Canvas Tarp

We ordered a canvas tarp to cover our pool solor cover when we roll it up on the reel,so the sun does not burn it.It arrived in a timely manner for a custom order. The material was heavy duty and quality all the way around. It was exactly what we needed at a fair price. Thank you Tarps and All. I would highly reccumend your company and you product.

20 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hey Susan! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Classificada 1 em 5 estrelas

11 days waiting

11 days waiting, I still haven't recd my order, but you asked about my experience twice already 🤣. So here is my one star review! I hope my order arrives soon!

19 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hi Thomas, We sincerely apologize for the delay and the inconvenience caused.

Kindly email us at reviews@groupbayport.com with your order details so our team can check the status immediately and assist you further on priority.

We truly appreciate your patience and understanding.

Classificada 3 em 5 estrelas

Getting the package through UPS was a…

Getting the package through UPS was a problem. I have been spoiled by Amazon. Item itself was OK, though I think I missed the options for "holes" for mounting. Also cutting and threading could use improvement. Some of the thread is already loose. Suggest your description be "more clear" about options. Otherwise item was as ordered.

18 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hi Robert, Thank you for your feedback. We’re glad to hear the item was received as ordered, and we appreciate your comments regarding the delivery experience and product finishing.

We also take note of your suggestions regarding clearer option descriptions for mounting holes and improvements in cutting and threading. Your input is valuable and will be shared with our team for review and enhancement.

We appreciate your support and look forward to serving you again.

Classificada 5 em 5 estrelas

Order process

Order process, confirmation with drawing of custom order, refinement and notification of completion was a great process. I’m very confident that they’ll do a great job on any order.

12 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hey Denise! We are delighted to hear that you are pleased with our service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Classificada 1 em 5 estrelas

Unable to get a shipping timeline and…

Unable to get a shipping timeline and ETA regarding tarps. There is a ticketing system for your query, a number is assigned and then there is no follow-up to your question.

13 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hi Jennifer, We sincerely apologize for the inconvenience caused and understand your frustration regarding the lack of updates and follow-up.

Kindly email us at reviews@groupbayport.com along with your order number so we can review the status of your tarps and provide you with the shipping timeline and ETA at the earliest possible time.

We appreciate your patience and look forward to assisting you further.

Classificada 1 em 5 estrelas

Don't buy a custum tarp with the clear…

Don't buy a custum tarp with the clear plastic. They don't hold up to the winter. They get brittle and crack. They don't hold up to the wind. They tear. The other solid HD material will hold up to the wind. The clear is too thin.

1 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Tarpsandall

Resposta da Tarpsandall

Hi Kevin, we’re sorry to hear about the issue. We are unable to locate an order associated with your username from this review, so we kindly request that you please email us at reviews@groupbayport.com with your order number so our team can review the matter in detail and assist you further. Your feedback is important to us and will be taken into consideration as we continue working to improve the overall customer experience.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais