V12 Sports And Classics - Wolverhampton Opiniões 

1956
•
TrustScore: 4 em 5

3,8

Cannock Road 122, WV10 0AF Wolverhampton, England, GB

•

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 4 em 5 estrelas

Deontae was very helpful during my visit to V12 Wolverhampton. He took the time to explain everything in detail, making the process much easier to follow. I appreciated that he didn’t rush through any... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 4 em 5 estrelas

Visited V12 Sports and Classics Wolverhampton to look at a car. The staff were approachable and easy to talk to, which made the experience comfortable. Jess was lovely throughout. They were friendly a... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Everybody was extremely friendly. Our sales person Liam was thorough and helpful and made my whole experience of buying my new car very enjoyable. The person who dealt with all the necessary admin was... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 2 em 5 estrelas

Was interested in a BMW car, contacted company via online form, had an initial response to online form, then no reply from specific questions asked. A few days past before i eventually had a response... Ver mais

A empresa respondeu


Informações sobre a empresa

  1. Concessionário de carros usados
  2. também em
  3. Concessionário auto
  4. Concessionário de veículos motorizados

Escrito pela empresa

V12 Sports and Classics are the UK’s fastest growing, independently owned Used Car Supermarket and sell the best quality used cars at the lowest prices in the UK! Hinckley | Wolverhampton | Stoke-on-Trent | Worksop


Informações de contacto

  • Cannock Road 122, WV10 0AF, Wolverhampton, England, Reino Unido

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

2 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 99% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,8

Todas as opiniões

(1956)

1745 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I purchased a Volvo XC40 from V12…

I purchased a Volvo XC40 from V12 Sports and Classics Wolverhampton. Liam handled the process and was both friendly and professional, answering my questions with knowledge and clarity. The dealership had a good atmosphere, making it easy to feel comfortable while sorting out the details. Liam was efficient throughout, which made things straightforward.

30 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for taking the time to leave us such a great review! We’re delighted to hear that Liam made your experience at V12 Sports and Classics Wolverhampton straightforward and enjoyable. It’s fantastic to know that his friendly, professional approach and knowledge helped you feel comfortable throughout the process. We’ll be sure to pass your kind comments on to Liam and the team. We hope you’re enjoying your Volvo XC40 and wish you many happy miles!

Classificada 5 em 5 estrelas

staff are very helpful and…

staff are very helpful and knowledgeable, finance company was easy to deal with and the whole process went smoothly.

30 de agosto de 2026
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for your kind review! We’re delighted to hear that you found our team helpful and knowledgeable, and that everything from the finance process through to completing your purchase went smoothly.

We really appreciate your feedback and are pleased we could make the experience easy and straightforward. We hope you enjoy your new car! 🚗😊

Classificada 5 em 5 estrelas

Jessica was professional throughout and…

Jessica was professional throughout and took the time to explain everything clearly. They answered all my questions without making me feel rushed, which I appreciated. It was handled in a friendly and straightforward manner.

31 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear that Jessica was professional, friendly and took the time to explain everything clearly.

It’s great to know that you felt comfortable asking questions and never felt rushed throughout the process. We’ll be sure to pass your kind words on to Jessica.

Thank you for choosing us, and we hope you enjoy your new vehicle! 🚗😊

Classificada 5 em 5 estrelas

Visited the dealership recently and had…

Visited the dealership recently and had a really pleasant experience. Jessica was friendly and approachable throughout, making everything feel straightforward. She explained things clearly and was happy to answer questions without any fuss. I never felt rushed or pressured, which made the whole process more comfortable.

The team were polite and professional, keeping things well-organised at every stage. It all ran smoothly, and it was easy to see they value good communication with customers. Nothing seemed like too much trouble for them.

It’s nice dealing with people who know how to make the experience simple yet thorough. Left feeling quite happy with how it all turned out.

31 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you so much for taking the time to share such a detailed review! We’re delighted to hear that you had such a pleasant experience with us.

It’s fantastic to hear that Jessica was friendly, approachable and took the time to explain everything clearly, while ensuring you never felt rushed or pressured. We’ll be sure to pass your kind words on to her.

We’re also pleased that the wider team helped keep everything organised, professional and straightforward throughout your visit. Providing clear communication and making the customer experience as comfortable as possible is something we really value.

Thank you again for choosing us and for your recommendation. We’re so pleased you left feeling happy with your experience! 😊🚗

Classificada 5 em 5 estrelas

Alex was very helpful

Alex was very helpful. He explained all the options available us properly.

29 de agosto de 2026
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear that Alex was helpful and took the time to clearly explain all the options available to you.

We really appreciate you choosing V12 Sports & Classics and taking the time to share your experience. We hope you enjoy your new car! 🚗

Classificada 5 em 5 estrelas

great experience great staff good deal…

great experience great staff good deal realy appreciate thnku so much for gave me best deal

25 de agosto de 2026
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for your fantastic feedback! We’re delighted to hear you had a great experience with our team and were happy with the deal.

We really appreciate you choosing V12 Sports & Classics and taking the time to share your experience. Thank you, and we hope you enjoy your new car! 🚗😊

Classificada 4 em 5 estrelas

Visited V12 Sports and Classics…

Visited V12 Sports and Classics Wolverhampton to look at a car. The staff were approachable and easy to talk to, which made the experience comfortable. Jess was lovely throughout. They were friendly and professional, with no pushy sales tactics. Although we didn’t end up purchasing the car, we felt well looked after during our visit.

29 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear that you found the team friendly, approachable and professional, and that Jess looked after you so well.

It’s great to know you felt comfortable throughout your visit and didn’t experience any pressure. We’re sorry that you didn’t find the right car this time, but we really appreciate you considering V12 Sports & Classics and taking the time to share your experience.

We hope to welcome you back in the future! 😊

Classificada 2 em 5 estrelas

Car great ,warranty Dodgy

Bought a car last October from the Wolverhampton branch and gave them a good review. I have in recent months changed my opinion but for some reason can't change my review. So here is a new one.
Car was great initially even though the rep was more interested in selling the warranty and paint work protection . Cars are at the top end of market value , well presented until you look closer. They all have an AA check which is a basic one. I had a short test drive and then the sell started. I bought the warranty but not the paint protection, which they then threw in for free ( because they jumped the gun and did it before I had said yes ). Now the issue. Car developed a major steering issue out side of the 3 month warranty so no problem let's use the expensive warranties 2000 warranty I was sold ....gold cover no less.....
Not worth the paper it's printed on. More loop holes than my granny's knitting and they insist you use there chosen garages for the inspection to verify the issue. Where they will then say it isn't covered.
If you do decide to buy a car from V12 just be mindful and don't buy the addons as they are a scam . I did approach V12 about there extended warranty they sold and they said it's nothing to do with them take it up with warranties 2000 . Utter tosh .

18 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for taking the time to share your updated experience. We’re sorry to hear that your opinion has changed since your original review and that you’ve been disappointed with the warranty process.

We understand your concerns regarding the steering issue and the experience you’ve had when trying to make a claim through the extended warranty. We appreciate that this has been frustrating, particularly given the circumstances you’ve described.

Your feedback has been noted and passed to the relevant team for review. We’re sorry that your experience has not met the standards we aim to provide.

Classificada 5 em 5 estrelas

Went to purchase a car on 26/8/26

Went to purchase a car on 26/8/26
Great customer service by Josh.
Friendly and very helpful. Pleased with service and purchase of vehicle

26 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear that you had such a positive experience when purchasing your vehicle with us on 26/08/26.

It’s fantastic to hear that Josh provided friendly, helpful and great customer service throughout your visit. We’ll be sure to pass your kind comments on to him.

Thank you for choosing V12 Sports and Classics, and we hope you enjoy your new vehicle! 🚗😊

Classificada 1 em 5 estrelas

Aftersales

Unfortunately due to issues that came to light after purchasing my car from V12 Sports And Classics, I can only award one star, mainly for aftersales care. Overall very disappointing.

In reply to your standard answer, you need to be more joined up as a company and communicate with your other departments, especially the after sales, who I'm afraid put maximum profit before customer satisfaction.

15 de agosto de 2026
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience following the purchase of your vehicle has left you disappointed, particularly regarding our aftersales service.

We take concerns about vehicle issues and the support provided afterwards seriously. We’d welcome the opportunity to look into what happened and understand where we fell short. Please contact our customer care team with your vehicle details and review information so we can investigate this further and work towards a resolution.

We appreciate your feedback and apologise for the frustration caused.

Classificada 1 em 5 estrelas

The worst sales experience ever

I went here with a specific car in mind to test drive and then purchase outright no mess no fuss. Oh no, in-between arriving at 10.15am and leaving at 14.15pm we were Subject to some of the worst and most forceful sales tactics iv ever experienced. The salesman would not take no for an answer when trying to practically force us to buy one of their extended warranties or there bodywork Polish or a tracker system. The only reason I didn't walk out is because I wasn't going to go through that hell again at another car dealer. So ultimately I caved inorder to get the hell out of there but now we now had to wait another hour for what they call a valet. Oh my ! Well if i could put enough pictures on here to show you a v12 valet, what an absolute lie, there is no way on earth this car was valeted. All in all a horrific experience never will I return to a v12 dealership. If your paying by finance or want the extended warranties then this is the place, if not then stay away......v12 no means no

8 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry to hear that your visit did not meet the standard of service we aim to provide.

We take your comments regarding the sales process, additional products and the vehicle preparation very seriously. Our aim is always for customers to feel informed and comfortable with their purchase, never pressured into taking products or services they do not want.

We’re also disappointed to hear your concerns regarding the valet and the condition of the vehicle. This is certainly not the experience we want our customers to have.

We apologise again for the frustration caused and appreciate you bringing this to our attention.

Classificada 5 em 5 estrelas

Very pleasant and professional customer…

Very pleasant and professional customer service. Richard, who assisted us, was very friendly; he was knowledgeable and articulate. The car was ready for a test drive. The vehicle was flawless and exactly as we had expected. A very pleasant, family-like customer service experience.

21 de agosto de 2026
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that Richard provided such friendly, knowledgeable and professional service throughout your visit.

It’s fantastic to know the car was exactly as you expected and ready for your test drive. We’re especially pleased that you enjoyed the welcoming, family-like experience we aim to provide.

We’ll be sure to pass your kind comments on to Richard. Thank you for choosing V12 Sports & Classics, and we hope you enjoy your new car!

Classificada 2 em 5 estrelas

Slow to respond to queries….

Was interested in a BMW car, contacted company via online form, had an initial response to online form, then no reply from specific questions asked. A few days past before i eventually had a response and excuse for delay, however car had been sold during that time. I realise a deposit can reserve a car, but I’m reluctant to do that without basic questions being answered. My car search and cash continues elsewhere…….!

15 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

We’re sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. We appreciate that you wanted your questions answered before committing to a deposit, and we regret that the delay meant the BMW was sold in the meantime. We’ll take your feedback on board and review how we handle online enquiries to improve our response times. We wish you all the best with your search and hope we can have the opportunity to assist you in the future.

Classificada 1 em 5 estrelas

We arrived at v12 sports and classics…

We arrived at v12 sports and classics having done a 2hr trip, we had done a online part ex on there site which when there was no where near the same figure but had already shown my daughter the car and she had fell in love with it. Had a test drive all good, I noticed it had different make tyres on front which isn't good as you should always change both if a problem. Bought car which we thought was a good price but not really as I had forgot about the £300 deposit i paid to reserve car my fault i know but so did they so this was lost on the part exchange. On driving car home the service fault came on 40 odd days late so there cars are not serviced. We have now had a service which isn't cheap at are local mercedes dealer and they found a cut on the inside of front tyre which had gone through the wire. New tyres on front needed. In hindsight was this car a bargain absolutely not anymore I honestly would have been better off buying from a main dealer.

5 de agosto de 2026
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re sorry to hear that you feel disappointed with your experience.

Regarding the £300 reservation deposit, we acknowledge this was missed when the part-exchange figures were discussed by both parties. We are currently looking into this with a view to reimbursing the £300 deposit to you.

Our vehicles are competitively priced according to their individual condition, history and servicing, and service intervals can vary between manufacturers and vehicles. The service warning appearing after purchase does not mean the vehicle was not appropriately prepared at the time of sale.

Thank you for your feedback, and we hope your daughter continues to enjoy the vehicle.

Classificada 5 em 5 estrelas

They are very professional people and…

They are very professional people and friendly l would recommend them to all my friends

12 de agosto de 2026
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you so much for your kind words and recommendation! We’re delighted to hear that you found the team professional and friendly. We really appreciate you taking the time to share your experience, and we hope to see you again in the future!

Classificada 5 em 5 estrelas

This is the second car I’ve purchased…

This is the second car I’ve purchased from V12 Sports and Classics Wolverhampton. The process was clear and straightforward, and Sarda was very helpful on both occasions.

16 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for choosing V12 Sports and Classics Wolverhampton for a second time! We’re delighted to hear that you found the process clear and straightforward on both occasions. It’s fantastic to know that Sarda was so helpful throughout your experiences. We really appreciate your continued loyalty and hope you enjoy your new car!

Classificada 5 em 5 estrelas

Car purchase

Met Daniel, who showed us round the car in question, he was straight talking and honest to deal with, which is exactly what is needed when buying a car you have saved up for over a long time.
There were a few points to talk about and with a check in with his manager a deal was done.
No additional charges or additions, which was refreshing.
Company A+++
Daniel A++++

Absolutely fantastic service and experience, which made buying a car a pleasure, credit to Daniel on this.

We will be certainly looking at their stock when I renew again.

Thanks again
Matt & Jess

15 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you so much, Matt and Jess, for your fantastic and detailed feedback! We’re delighted to hear that Daniel provided you with the honest, straightforward service you were looking for and made the whole experience of buying your car such a pleasure.

It’s great to hear that everything was handled clearly and that you felt comfortable throughout the process. We’ll be sure to pass your kind words and A++++ rating on to Daniel — he’ll be thrilled to know he made such a positive impression.

Thank you for choosing V12 Sports and Classics, and we look forward to welcoming you back when you’re ready for your next car. Enjoy your new vehicle!

Classificada 5 em 5 estrelas

Jess was really helpful and overall a…

Jess was really helpful and overall a great experience.

15 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear that Jess was so helpful and that you had a great overall experience. We’ll be sure to pass your kind words on to her. Enjoy your new car!

Classificada 1 em 5 estrelas

Extremely disappointing after-sales service – promises made but not kept

My husband purchased a Range Rover Velar from the Wolverhampton branch on 10th July. At the point of sale, we were specifically told that the passenger-side electric wing mirror was not working. We agreed to purchase the vehicle on the understanding that the fault would be repaired when we returned to have the GardX treatment completed.

Unfortunately, what should have been a straightforward repair has turned into an extremely frustrating experience.

We were promised that the branch manager would personally contact us the following week. No call came and I had to repeatedly chase the branch before eventually getting the vehicle booked in.

We then travelled over an hour back to Wolverhampton and spent around four hours at the dealership. The GardX was completed and they attempted to replace the wing mirror, but we were then told the replacement mirror didn’t solve the problem and would have to be returned because it was expensive.

We were subsequently promised that the vehicle would be collected from my husband’s workplace the following week, taken to an auto electrician, repaired and returned to him.

Again, nobody contacted us.

I eventually contacted Aftercare myself, who appeared to know nothing about what had been arranged.

Since then, at their request, we have taken the vehicle to a local garage for a diagnostic test. Around 10 historic faults were cleared, which the garage believed were associated with the vehicle previously having a flat battery, but this still hasn’t resolved the wing-mirror problem.

We are now being told to take the vehicle to a Range Rover main dealer for another diagnostic because they have the appropriate expertise. Why were we not advised to do this from the beginning?

What concerns me most is that this was a known fault when the vehicle was sold to us. We didn’t discover it weeks later. The dealership knew about it, told us about it and assured us that they would repair it.

Instead, we have spent our time travelling backwards and forwards, making phone calls, chasing promised callbacks and arranging diagnostic appointments for a fault that existed when the vehicle was purchased.

My husband is also expected to continue driving a vehicle with a passenger-side mirror that he cannot properly adjust, which we are understandably uncomfortable with.

I am particularly disappointed with the management of the Wolverhampton branch. There have been plenty of promises but very little follow-through.

Over-promising and seriously under-delivering.

We purchased what should have been a lovely vehicle and should have been enjoying it. Instead, less than two weeks into ownership, we are already making a formal complaint and trying to get the dealership to take responsibility for a fault they knew about from day one.

I sincerely hope someone now takes ownership of this situation and gets the vehicle repaired properly without us having to continue chasing.

UPDATE TO MY PREVIOUS REVIEW

Following my previous review, I was told that someone would be in touch regarding a £99 refund. Well, that hasn’t happened either.

I have now received the latest response to my formal complaint, and unfortunately my experience continues to get worse.

The passenger wing mirror fault was an issue from the time we purchased the vehicle and was raised from the outset. The vehicle was subsequently returned to the Wolverhampton branch, where we were told that a replacement mirror had been tried but had not resolved the problem and that an auto electrician would be required.

Despite this, I have now been told by the complaints department that the fault was “formally reported outside of the initial 30-day period” and that they will therefore not cover the £420 diagnostic fee requested by Land Rover Shrewsbury.

I simply do not understand how they can maintain that the fault was reported outside 30 days when this was an existing issue that was raised at the beginning and that the dealership themselves were already aware of and had attempted to rectify.

They are now expecting us to pay £420 for a main-dealer diagnostic report before they will even consider authorising further repair work.

After spending a considerable amount of money on a Range Rover Velar, I did not expect to be left chasing a fault that existed from the outset, paying hundreds of pounds simply to diagnose it, repeatedly chasing promised contact, and now also chasing a £99 refund that I was told would be arranged.

I have given the dealership and complaints department ample opportunity to resolve this reasonably.

I am now escalating the matter to the finance company and will provide them with the full timeline, correspondence and evidence showing when the fault was first raised. I will also pursue the complaint through appropriate external channels

14 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you for taking the time to share your experience. We are genuinely sorry to hear about the difficulties you have experienced following your purchase of the Range Rover Velar.

We completely understand your frustration, particularly as the wing-mirror fault was identified and discussed at the point of sale and you were assured that it would be resolved. We also apologise for the delays, missed communication and the fact that you have had to repeatedly chase updates and make additional journeys to have the issue addressed.

We appreciate that this is not the level of service you should expect, especially when you purchased the vehicle in good faith and were expecting the agreed repair to be completed. We are also sorry that previous attempts to resolve the issue have been unsuccessful.

We would like to ensure this is properly reviewed and that someone takes ownership of the matter through to resolution. We are looking into this with the relevant team and look into the outstanding repair and £99 refund.

We apologise again for the inconvenience caused and appreciate your patience while we work to get this resolved.

Classificada 5 em 5 estrelas

Brilliant.

V12 sports and classic is a great company with really nice staff that would work around your needs, I had a good experience purchasing my new vehicle from there.

7 de agosto de 2026
logótipo da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Resposta da V12 Sports And Classics - Wolverhampton

Thank you so much for your kind review! We’re delighted to hear you had such a positive experience with the team and that we could work around your needs. We hope you enjoy your new vehicle and really appreciate your recommendation! 🚗😊

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais