Apotek Hjärtat Opiniões 818

TrustScore: 1.5 em 5

1,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 3 em 5 estrelas

En av varorna kunde inte levereras enligt besked jag fick angående ett onlineköp från Apotek Hjärtat. Jag fick dock aldrig något besked om kreditering utan beloppet jag betalt in blev ändrat i... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Apotek hjärtat Ica Maxi Norsborg. Det är flera minuter kvar till stängning. Ska hämta ut viktiga mediciner. Då säger han att han inte kan hjälpa flera. En kvinna som väntat 20 minuter säger att de... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Urusel service, dom lovar att leverera men får löften heja tiden om att varor ska komma. Sen får man medelanden om förseningar.. och blir otrevligt bemött när man frågar var varorna är . Sen när v... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Den mest otrevliga människa från kundtjänst ringer mig och uppger att jag bett om rådgivning. Förklarar att jag i så fall gjort det av misstag. Ifrågasätter varför ordern inte ens skickats då den skul... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Farmácia
  2. Drogaria
  3. Farmácia online

Escrito pela empresa

Köp dina receptbelagda läkemedel på nätet och handla receptfria läkemedel online! Välkommen till apoteket med hjärta!


Informações de contacto

1,3

Muito mau

TrustScore: 1.5 em 5

818 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 75% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Får man kasta ut folk som stått i kö pga snart stängdags?

Apotek hjärtat Ica Maxi Norsborg. Det är flera minuter kvar till stängning. Ska hämta ut viktiga mediciner. Då säger han att han inte kan hjälpa flera. En kvinna som väntat 20 minuter säger att det här inte är bra. Det är 4 personer som inte fått hjälp och bes lämna.

Kan man inte hjälpa dom som kom in i apoteket i god tid innan det skulle stänga? Åker man buss och den är sen hadde det sett dåligt ut om föraren plötsligt sa till resenärerna att dom måste lämna bussen 4 stopp innan slutstationen för att hen ska sluta för dagen?

Nej Hjärtat, hjälp dom som har kommit in i apoteket i god tid innan tiden ni ska stänga.

17 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej,

Vi beklagar händelsen, självklart ska man få hjälp om man kommer in i tid innan apoteket stänger.

Vi tar dina synpunkter på allvar och vill gärna få möjlighet att undersöka händelsen närmare. Hör gärna av dig till vår kundservice med datum och ungefärlig tid för besöket, så kan vi följa upp ärendet med det aktuella apoteket.

Trevlig midsommar!
Vänligen, Apotek Hjärtat 💚

Classificada 1 em 5 estrelas

Beställ dina mediciner från vilket…

Beställ dina mediciner från vilket apotek somhelst men inte Apoteket hjärtat!!
Strul varje ggr och förseningar och lång kö o problematiskt att nå kundtjänst!
Så trött på detta nu

16 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej,
Vi beklagar att du har upplevt återkommande problem med dina beställningar.

Vi vill gärna undersöka detta närmare. Hör gärna av dig till oss med mer information om ditt ärende, så ser vi över vad som har hänt och hur vi kan hjälpa dig vidare.

Ha en fin midsommarhelg! 🌼
Vänliga hälsningar, Apotek Hjärtat 💚

Classificada 3 em 5 estrelas

Apotek med dålig service

En av varorna kunde inte levereras enligt besked jag fick angående ett onlineköp från Apotek Hjärtat.
Jag fick dock aldrig något besked om kreditering
utan beloppet jag betalt in blev ändrat i min bank.
Jag hade mejlat om det här flera gånger utan svar. Jag hade förväntat mig en kreditering av inbetalt belopp i stället för en senare ändring av debiterat belopp i min bank. Detta hanteringssätt blir väldigt otydligt för kunderna.

31 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej och tack för din återkoppling.

Vi beklagar att informationen kring återbetalningen upplevdes som otydlig.
Vi tar med oss din synpunkt för att kunna förbättra vår kommunikation framöver.

Ha en fin midsommar! 🌼
Vänligen, Apotek Hjärtat 💚

Classificada 1 em 5 estrelas

DE LURAR DIG PÅ PENGAR!

För jäkligt hur de beter sig!!
Den enda gången i mitt liv som jag glömde hämta ut ett paket var från dem, och de vägrar betala tillbaka pengarna för varor som jag aldrig fick!!!
Handla INTE av det här usla företaget! Scammers!

28 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej,

Tack för din återkoppling. Vi beklagar att du är missnöjd.

När ett paket inte hämtas ut och returneras till oss hanteras återbetalning enligt våra köpvillkor. Beroende på ärendet kan kostnader för frakt, returhantering eller andra avgifter påverka återbetalningsbeloppet.

Önskar dig en fin midsommarhelg!
Vänliga hälsningar, Apotek Hjärtat 💚

Classificada 1 em 5 estrelas

Otrevlig kundtjänst

Den mest otrevliga människa från kundtjänst ringer mig och uppger att jag bett om rådgivning. Förklarar att jag i så fall gjort det av misstag. Ifrågasätter varför ordern inte ens skickats då den skulle levererats samma dag som jag blir uppringd. Han ljuger då ihop en historia om att de sökt mig massor av gånger och att det faktiskt är mitt eget fel att den inte är skickad. Attityden är mer än beklaglig och otrevligheterna haglar. Jag ber om uppgifter till hans chef, vilket han vägrar ge och han avslutar istället samtalet. Nej, det är definitivt färdighandlat på detta apotek!

12 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej,

Vi beklagar verkligen att du haft en så negativ upplevelse. Det du beskriver stämmer inte överens med den service vi vill ge våra kunder. Vi tar din feedback på största allvar och vill gärna undersöka händelsen närmare. Kontakta oss gärna med dina uppgifter så att vi kan följa upp ärendet.

Trevlig midsommar! 🌼
Vänliga hälsningar, Apotek Hjärtat 💚

Classificada 1 em 5 estrelas

Totalt obefintlig kundservice

Totalt obefintlig kundservice.

Jag fick beställningen skickad till fel apotek för att hjärtats sida inte fungerade korrekt så att det ej gick att välja leverans. Jag försökte omedelbart både via chatt och mail att rätta till problemet. Hjärtat svarar inte förrän TRE VECKOR senare - vägrar annulera ordern och tycker att jag ska köra i två timmar för att hämta ut paketet och dessutom betala 150 kr extra för dröjsmål. De tar inget som helst ansvar: varken för att deras sida orsakade problemet eller för deras otroligt långa svarstider. De kan heller inte heller se att jag gjort allt jag kan i god tro för att lösa problemet utan dröjsmöl utan väljer istället att vara snorkiga och arroganta.

Välj ett annat apotek.

2 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej,​

Vi beklagar verkligen de längre svarstiderna på mejl och chatt. Vi förstår att det kan vara frustrerande när man inte får hjälp direkt, och det är aldrig vår avsikt att skapa onödig väntan.​

Vi försöker besvara varje ärende så snabbt vi kan och arbetar kontinuerligt med att förbättra vår tillgänglighet. Vi uppskattar att du tar dig tid att kontakta oss.​

Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Apotek Hjärtat

Classificada 1 em 5 estrelas

Önskade hjälp via tfn

Önskade hjälp via tfn. När hennes info inte stämmer säger hon att "nu lägger jag på luren"
Inte precis det man förväntar sig

11 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Tack för att du delade med dig av din upplevelse. Vi beklagar verkligen att du inte fick den hjälp och det bemötande du förväntade dig från vår kundservice. Det är absolut inte den standard vi strävar efter, och vi tar din feedback på största allvar.​

Önskar dig en fin helg! Vänliga hälsningar, Apotek Hjärtat

Classificada 1 em 5 estrelas

Urusel service

Urusel service, dom lovar att leverera men får löften heja tiden om att varor ska komma. Sen får man medelanden om förseningar.. och blir otrevligt bemött när man frågar var varorna är .
Sen när väl firman som ska köra ut det så skriver dom också att beställningen blir försenad.
Absolut den sämsta upplevelsen jag haft med något företag.

10 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej,​

Tack för att du delar din upplevelse. Vi beklagar att bemötandet från vår Kundservice inte motsvarade dina förväntningar. Så ska det självklart inte vara, och vi tar till oss den här typen av feedback.​

Vi vill gärna förstå mer om vad som hänt och följa upp ärendet. Om du har möjlighet får du gärna återkoppla till oss via mejl kundservice@apotekhjartat.se med mer information, så att vi kan se över situationen och säkerställa att du får det bemötande du har rätt att förvänta dig.​

Önskar dig en fin dag! Vänliga hälsningar, Apotek Hjärtat

Classificada 1 em 5 estrelas

Krångligt apotek med dålig service!

Krångligt apotek som uppenbarligen inte vill ha kunder!

Fått sitta i en kundtjänst i en hel halvtimme för något jag kunnat mejla om. Men apotek hjärtat verkar inte vilja göra saker lätt för sina kunder. Returer ska man ringa om eller chatta om tydligen. Så då får man ringa in och sitta och vänta i en halvtimme?! För nåt så enkelt?! Här bryr man sig inte om kunder i alla fall de märker jag.

Handla någon annanstans. De här är inte bra kundservice å alternativen är ju ungefär likadana ändå.

Uppdatering:
Apotek hjärtat svarade aldrig på mitt mail. Därefter fick jag så lov å göra en retur I butik, där de tog onödigt lång tid och var krångligare än allt själv.

Undvik!

8 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej,​

Vi beklagar verkligen de långa kötiderna på telefon och de längre svarstiderna på mejl och chatt. Vi förstår att det kan vara frustrerande när man inte får hjälp direkt, och det är aldrig vår avsikt att skapa onödig väntan.​

Vi försöker besvara varje ärende så snabbt vi kan och arbetar kontinuerligt med att förbättra vår tillgänglighet. Vi uppskattar att du tar dig tid att kontakta oss.​

Önskar dig en fredag! Med vänliga hälsningar, Apotek Hjärtat

Classificada 1 em 5 estrelas

Apotek Hjärtat saknar både hjärta och hjärna och ljuger

För en månad sen gjorde jag en beställning för upphämtning på apotek. Men ingenting kom, inget sms ingenting. Ringde första gången och då sa dom att det inte allrtid är så att man får ett sms. Åkte till apoteket, inget paket. Ringde igen till kundtjänst och då skulle dom göra en ombeställning på varorna och "och skynda på". Väntade en vecka, inget sms, inget besked, inget sms. Ringer igen, kundtjänst hittar ingen ny ombeställning, "bara en anteckning". Åker igen till apoteket inget paket. I fredags pratar jag med "kundtjänst" igen, och de lovar att skicka e-post med besked från någon "överordnad". Men ingen e-post kommer. Ser när jag kommer hem att dom har ringt en gång, men det var inte uppgörelsen, jag skulle ju få via e-post. Idag när jag ringer, efter 50 minuter i telefonkö, och frågar om det överhuvudtaget existerar eller någonsin har existerat någon beställning, så vet dom inte, men påstår att dom har ringt till mig "flera gånger", vilket inte är sant. Nu har jag fått tillbaks pengarna och avslutat mig som kund och kommer naturligtvis att välja ett annat apotek!

8 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej,​

Tack för att du delar din upplevelse. Vi beklagar att ditt besök hos oss inte blev bra. Det du beskriver motsvarar inte våra riktlinjer för kundbemötande, och vi tar händelsen på allvar genom att föra detta vidare internt för att säkerställa att våra rutiner följs och att alla kunder får ett bra bemötande.​

Tack för att du uppmärksammar oss på detta.​

Önskar dig en fin dag! Vänliga hälsningar, Apotek Hjärtat

Classificada 1 em 5 estrelas

Vet Apotek Hjärtat vad kundservice betyder?

Ingen leverans på 14 dagar trots att varan fanns i lager. Vid kontakt med kundtjänst under 4 tillfällen så hänvisar de till fel lagersaldo, systemfel där ordern har fastnat samt att varan håller på och plockas på lagret. 4 dagar går och varan är fortfarande i plock på lagret. Två kundtjänstmedarbetare lovar att återkoppla på mail när de vet mer, men det sker aldrig.

Ringer in på nytt och ber att få makulera ordern den här gången, men det går såklart inte då man hänvisar till att ordern har gått för långt i systemet och har plockats på lagret redan. Hänvisar då till konsumentköplagen och mina rättigheter som konsument i det här fallet, men det går fortfarande inte att makulera ordern påtalar kundtjänst. 30 minuter senare när vi har avslutat samtalet för att vi inte kom någon vart så får jag mail om att ordern är makulerad.

Vad är kontentan av detta? Jo att det är synd att man ska få hjälp först när man skriker högst. Att man dessutom ska behöva stångas fram och tillbaka i en timme i telefon och behöva hänvisa till lagen för att få sin vilja igenom är bara det tröstlöst.

Ett tips är att börja ta ägandeskap för folks ärenden och inte försöka bli av med kunden så fort som möjligt genom kassa standardsvar. Kunden kommer i de allra flesta fall ringa tillbaka, det är ni som förlorar på återringare och högre belastning i onödan.

Jag har själv jobbat inom kundtjänst och Apotek Hjärtat gör precis alla fel man kan göra. Kommer såklart inte att beställa härifrån flera gånger och råder fler att göra detsamma. Recensionerna talar sitt tydliga språk.

5 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej!
Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra våra leveranstider och kundservice. Dina synpunkter hjälper oss i vårt förbättringsarbete. ​

Om du vill får du gärna kontakta vår kundservice via mejl kundservice@apotekhjartat.se med ditt ordernummer, så kan vi se över vad som hänt i just ditt fall och hjälpa dig vidare.​

Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Apotek Hjärtat

Classificada 1 em 5 estrelas

Sämsta skitföretaget i mannaminne

Sämsta skitföretaget i mannaminne!

Beställde massa olika Barebells proterinbars men det fattades hela 8st Caramel CHASEW.

Mejlat kundservice flera gånger utan svar och det har nu gått över 1vecka. Lägg ner företaget när ni inte kan svara kunderna eller göra rätt för er. Pinsamt.

4 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej,

Vi beklagar att du upplever problem med din beställning.

Vår kundservice har för närvarande cirka 7 dagars svarstid på mejl, men vi arbetar så snabbt vi kan för att besvara alla ärenden och självklart hjälpa till om något har blivit fel i en leverans.

Vi ber dig även att kontrollera din leveransbekräftelse. Det kan vara så att de saknade Barebells Caramel Choco-varorna har strukits från ordern på grund av att de tagit slut i lager. Om en vara inte kunnat levereras informerar vi alltid om detta i samband med att paketet skickas, och återbetalning sker automatiskt för de varor som inte skickats.

Om det fortfarande saknas varor som enligt leveransbekräftelsen skulle ha levererats kommer vi självklart att hjälpa dig så snart vi hanterar ditt ärende.

Tack för ditt tålamod.
Ha en fin helg!
Med vänliga hälsningar, Apotek Hjärtat 💚

Classificada 1 em 5 estrelas

Ni makulerade en order som jag ringde…

Ni makulerade en order som jag ringde om och sen skulle jag beställa ny medicin, vilket jag gjorde! Då hade de makulerat den också och påstår att jag har fått min medicin att jag hade tagit ut den! Ändå står det både på mejlen och på hemsidan och på Klarna att det inte finns någon order eller faktura! Så om ni beställer online medicinen gör inte det! Nu får jag vänta länge på att få ta ut medicinen kommer aldrig mera beställa med recept från er

3 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej och tack för att du delar med dig av din upplevelse!

För att kunna undersöka exakt vad som har hänt i ditt ärende och gå igenom uttag, receptstatus och orderhistorik, är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice via telefon. Då kan vi titta närmare på ditt specifika fall och ge dig mer detaljerad information.

Ha en fortsatt fin dag!
Vänliga hälsningar, Apotek Hjärtat 💚

Classificada 1 em 5 estrelas

Kundservice vägrar hjälpa med annullering av försenad order

Tar betalt för beställningar men levererar aldrig. Deras chat är ett skämt - totalt värdelös. Ringer man tar det evigheter innan man kommer fram. Kundservice kan inte svara på något och vägrar hjälpa en. Det påstods att ordern redan kommit så pass långt att det inte gick att avboka. Loggar man in på hemsidan och kollar själv är statusen försenad.
1 stjärna är tyvärr mer än förtjänat.

22 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Tack för din feedback. Vi beklagar att du har haft en frustrerande upplevelse och att din beställning inte levde upp till dina förväntningar.

Ibland kan det tyvärr uppstå förseningar, både i vår hantering och hos den speditör som ansvarar för leveransen. När en beställning redan har packats och/eller lämnat vårt lager är det inte längre möjligt för oss att stoppa eller avboka den, även om leveransstatusen senare visar en försening.

Vi förstår att detta kan upplevas som motsägelsefullt och beklagar om informationen du fått inte varit tillräckligt tydlig. Tack för att du delar med dig av dina synpunkter, de hjälper oss att förbättra vår service och kommunikation.

Önskar dig en fin helg!
Vänligen, Apotek Hjärtat 💚

Classificada 1 em 5 estrelas

Varning! Levererar inte varor, men vägrar återbetalning

Skulle köpa fästingtabletter till mina katter. Portkoden man skriver in på hemsidan för leverans går chockerande nog inte över till Bring (vet inte om detta gäller för andra leverantörer med). De levererade därför i sin tur inte mina varor. Chattade, ringde och mailade med Apoteket Hjärtats kundtjänst i dagar, och det var den absolut sämsta support jag någonsin fått. Jag frågade efter mina varor. Då svarade de: "Läs i dina leveransvillkor." Va??!! Och liknande helt sjuka svar. De levererade inte varorna och vägrade att återbetala beloppet eller sända mig varorna på nytt. Det gick så långt att jag förberedde ett ärende till ARN. Jag kommer aldrig någonsin handla på Apoteket Hjärtat igen, varken på nätet eller i butik efter den upplevelsen.

29 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej och tack för din feedback.

Vi beklagar din upplevelse. Efter utredning och kontakta med dig verkar det som att ditt ärende lösts då du blivit återbetalad för beställningen.

Önskar dig en fin dag!
Vänligen, Apotek Hjärtat 💚

Classificada 1 em 5 estrelas

Worst customer service

Worst customer service, not even responding to the cases. Complaint made on 05th May 26 ( one of the product i bought had black particles seems like contamination) and several follow up emails sent , however no response until 06th June. Are your longer waiting times is like one month??. Answer is from them below is standard response and i stopped buying from them.

5 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hi!

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience.

We are currently experiencing longer response times via email than usual, but please know that we are working as quickly as possible to respond to all inquiries.
If you need assistance more urgently, we recommend contacting us via phone or live chat, where we can often help you faster.

Best regards, Apotek Hjärtat 💚

Classificada 2 em 5 estrelas

Ingen återkoppling, sen leverans och otrevligt bemötande

Jag har tidigare valt att handla hos Apotek Hjärtat eftersom leveranserna brukar vara snabba, men mina två senaste onlineköp har varit en besvikelse.

Vid mitt senaste köp lade jag beställningen på en fredag. Kort därefter fick jag meddelandet: "Vi har frågor gällande din beställning och kommer därför att kontakta dig via telefon inom kort." Ingen kontaktade mig. På onsdagen skickade jag därför själv ett mejl till kundsupporten och frågade vad frågan gällde, om något blivit fel och varför ingen hade ringt. Jag fick aldrig något svar. Beställningen levererades först på fredagen, en vecka efter att den lagts, och nu två veckor senare har jag fortfarande inte fått någon förklaring till meddelandet eller något svar från kundtjänst.

Den långa leveranstiden är dessutom samma problem som jag upplevde vid mitt förra onlineköp. Tidigare har snabba leveranser varit den främsta anledningen till att jag valt att handla från Apotek Hjärtat, men den fördelen verkar tyvärr ha försvunnit.

Jag vill även lyfta min upplevelse på Apotek Hjärtat Flygstaden i Halmstad. Detta var för ungefär två månader sedan. Jag skulle hämta ut antibiotika till mitt barn, en medicin som blandas på plats. Den ordinerade produkten fanns inte inne, men jag hade läkaren på telefon som ordnade en ny ordination direkt. Under situationen upplevde jag den kvinnliga farmaceuten som otrevlig och stressad. Bland annat fick jag kommentaren "vi har många i kö". Jag förstår att det kan vara högt tryck, men jag stod där för att få ut antibiotika till mitt BARN och behövde hjälp. Jag gick därifrån både ledsen och illa bemött.

Tyvärr har mina senaste erfarenheter av Apotek Hjärtat präglats av både bristande kommunikation, långa leveranstider och ett bemötande som inte levde upp till mina förväntningar.

1 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej!

Tack för att du delar med dig av din upplevelse.
Vi beklagar att du har mötts av både bristande kommunikation, långa leveranstider och ett bemötande som inte motsvarade dina förväntningar.

Din feedback är viktig för oss och vi tar den vidare för utredning och förbättring.

Önskar dig en fin helg! 💚
Vänligen, Apotek Hjärtat

Classificada 1 em 5 estrelas

Ännu en förlorad kund.

Ännu en förlorad kund.

26 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej,​

Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse med oss.
Vi vill gärna förstå vad som hänt och hänvisar dig till att kontakta oss så vi kan förstå vad som gått fel. Vi uppskattar all feedback, eftersom det hjälper oss att bli ännu bättre på det vi gör.​

Ha en fin helg!
Vänliga hälsningar, Apotek Hjärtat 💚

Classificada 1 em 5 estrelas

Leveranser fungerar inte

Inget utlovat paket till apotek, två veckors försening. Inga mediciner. Aldrig mer!

26 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat

Hej!

Vi beklagar att din leverans tagit längre tid än förväntat. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra våra leveranstider och förstår att snabb leverans är viktigt. Dina synpunkter hjälper oss i vårt förbättringsarbete. ​

Om du vill får du gärna kontakta vår kundservice via mejl kundservice@apotekhjartat.se med ditt ordernummer, så kan vi se över vad som hänt i just ditt fall och hjälpa dig vidare.​

Önskar dig en fin dag! 💚
Med vänliga hälsningar, Apotek Hjärtat

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais