En av varorna kunde inte levereras enligt besked jag fick angående ett onlineköp från Apotek Hjärtat. Jag fick dock aldrig något besked om kreditering utan beloppet jag betalt in blev ändrat i... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
En av varorna kunde inte levereras enligt besked jag fick angående ett onlineköp från Apotek Hjärtat. Jag fick dock aldrig något besked om kreditering utan beloppet jag betalt in blev ändrat i... Ver mais
A empresa respondeu
Apotek hjärtat Ica Maxi Norsborg. Det är flera minuter kvar till stängning. Ska hämta ut viktiga mediciner. Då säger han att han inte kan hjälpa flera. En kvinna som väntat 20 minuter säger att de... Ver mais
A empresa respondeu
Urusel service, dom lovar att leverera men får löften heja tiden om att varor ska komma. Sen får man medelanden om förseningar.. och blir otrevligt bemött när man frågar var varorna är . Sen när v... Ver mais
A empresa respondeu
Den mest otrevliga människa från kundtjänst ringer mig och uppger att jag bett om rådgivning. Förklarar att jag i så fall gjort det av misstag. Ifrågasätter varför ordern inte ens skickats då den skul... Ver mais
A empresa respondeu
Köp dina receptbelagda läkemedel på nätet och handla receptfria läkemedel online! Välkommen till apoteket med hjärta!
Kolonnvägen 20, 169 70 , Solna, Suécia
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Respondeu a 75% das suas opiniões negativas
Geralmente responde dentro de uma semana
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Apotek hjärtat Ica Maxi Norsborg. Det är flera minuter kvar till stängning. Ska hämta ut viktiga mediciner. Då säger han att han inte kan hjälpa flera. En kvinna som väntat 20 minuter säger att det här inte är bra. Det är 4 personer som inte fått hjälp och bes lämna.
Kan man inte hjälpa dom som kom in i apoteket i god tid innan det skulle stänga? Åker man buss och den är sen hadde det sett dåligt ut om föraren plötsligt sa till resenärerna att dom måste lämna bussen 4 stopp innan slutstationen för att hen ska sluta för dagen?
Nej Hjärtat, hjälp dom som har kommit in i apoteket i god tid innan tiden ni ska stänga.

Resposta da Apotek Hjärtat
Beställ dina mediciner från vilket apotek somhelst men inte Apoteket hjärtat!!
Strul varje ggr och förseningar och lång kö o problematiskt att nå kundtjänst!
Så trött på detta nu

Resposta da Apotek Hjärtat
En av varorna kunde inte levereras enligt besked jag fick angående ett onlineköp från Apotek Hjärtat.
Jag fick dock aldrig något besked om kreditering
utan beloppet jag betalt in blev ändrat i min bank.
Jag hade mejlat om det här flera gånger utan svar. Jag hade förväntat mig en kreditering av inbetalt belopp i stället för en senare ändring av debiterat belopp i min bank. Detta hanteringssätt blir väldigt otydligt för kunderna.

Resposta da Apotek Hjärtat
För jäkligt hur de beter sig!!
Den enda gången i mitt liv som jag glömde hämta ut ett paket var från dem, och de vägrar betala tillbaka pengarna för varor som jag aldrig fick!!!
Handla INTE av det här usla företaget! Scammers!

Resposta da Apotek Hjärtat
Den mest otrevliga människa från kundtjänst ringer mig och uppger att jag bett om rådgivning. Förklarar att jag i så fall gjort det av misstag. Ifrågasätter varför ordern inte ens skickats då den skulle levererats samma dag som jag blir uppringd. Han ljuger då ihop en historia om att de sökt mig massor av gånger och att det faktiskt är mitt eget fel att den inte är skickad. Attityden är mer än beklaglig och otrevligheterna haglar. Jag ber om uppgifter till hans chef, vilket han vägrar ge och han avslutar istället samtalet. Nej, det är definitivt färdighandlat på detta apotek!

Resposta da Apotek Hjärtat
Totalt obefintlig kundservice.
Jag fick beställningen skickad till fel apotek för att hjärtats sida inte fungerade korrekt så att det ej gick att välja leverans. Jag försökte omedelbart både via chatt och mail att rätta till problemet. Hjärtat svarar inte förrän TRE VECKOR senare - vägrar annulera ordern och tycker att jag ska köra i två timmar för att hämta ut paketet och dessutom betala 150 kr extra för dröjsmål. De tar inget som helst ansvar: varken för att deras sida orsakade problemet eller för deras otroligt långa svarstider. De kan heller inte heller se att jag gjort allt jag kan i god tro för att lösa problemet utan dröjsmöl utan väljer istället att vara snorkiga och arroganta.
Välj ett annat apotek.

Resposta da Apotek Hjärtat
Önskade hjälp via tfn. När hennes info inte stämmer säger hon att "nu lägger jag på luren"
Inte precis det man förväntar sig

Resposta da Apotek Hjärtat
Urusel service, dom lovar att leverera men får löften heja tiden om att varor ska komma. Sen får man medelanden om förseningar.. och blir otrevligt bemött när man frågar var varorna är .
Sen när väl firman som ska köra ut det så skriver dom också att beställningen blir försenad.
Absolut den sämsta upplevelsen jag haft med något företag.

Resposta da Apotek Hjärtat
Krångligt apotek som uppenbarligen inte vill ha kunder!
Fått sitta i en kundtjänst i en hel halvtimme för något jag kunnat mejla om. Men apotek hjärtat verkar inte vilja göra saker lätt för sina kunder. Returer ska man ringa om eller chatta om tydligen. Så då får man ringa in och sitta och vänta i en halvtimme?! För nåt så enkelt?! Här bryr man sig inte om kunder i alla fall de märker jag.
Handla någon annanstans. De här är inte bra kundservice å alternativen är ju ungefär likadana ändå.
Uppdatering:
Apotek hjärtat svarade aldrig på mitt mail. Därefter fick jag så lov å göra en retur I butik, där de tog onödigt lång tid och var krångligare än allt själv.
Undvik!

Resposta da Apotek Hjärtat
För en månad sen gjorde jag en beställning för upphämtning på apotek. Men ingenting kom, inget sms ingenting. Ringde första gången och då sa dom att det inte allrtid är så att man får ett sms. Åkte till apoteket, inget paket. Ringde igen till kundtjänst och då skulle dom göra en ombeställning på varorna och "och skynda på". Väntade en vecka, inget sms, inget besked, inget sms. Ringer igen, kundtjänst hittar ingen ny ombeställning, "bara en anteckning". Åker igen till apoteket inget paket. I fredags pratar jag med "kundtjänst" igen, och de lovar att skicka e-post med besked från någon "överordnad". Men ingen e-post kommer. Ser när jag kommer hem att dom har ringt en gång, men det var inte uppgörelsen, jag skulle ju få via e-post. Idag när jag ringer, efter 50 minuter i telefonkö, och frågar om det överhuvudtaget existerar eller någonsin har existerat någon beställning, så vet dom inte, men påstår att dom har ringt till mig "flera gånger", vilket inte är sant. Nu har jag fått tillbaks pengarna och avslutat mig som kund och kommer naturligtvis att välja ett annat apotek!

Resposta da Apotek Hjärtat
Ingen leverans på 14 dagar trots att varan fanns i lager. Vid kontakt med kundtjänst under 4 tillfällen så hänvisar de till fel lagersaldo, systemfel där ordern har fastnat samt att varan håller på och plockas på lagret. 4 dagar går och varan är fortfarande i plock på lagret. Två kundtjänstmedarbetare lovar att återkoppla på mail när de vet mer, men det sker aldrig.
Ringer in på nytt och ber att få makulera ordern den här gången, men det går såklart inte då man hänvisar till att ordern har gått för långt i systemet och har plockats på lagret redan. Hänvisar då till konsumentköplagen och mina rättigheter som konsument i det här fallet, men det går fortfarande inte att makulera ordern påtalar kundtjänst. 30 minuter senare när vi har avslutat samtalet för att vi inte kom någon vart så får jag mail om att ordern är makulerad.
Vad är kontentan av detta? Jo att det är synd att man ska få hjälp först när man skriker högst. Att man dessutom ska behöva stångas fram och tillbaka i en timme i telefon och behöva hänvisa till lagen för att få sin vilja igenom är bara det tröstlöst.
Ett tips är att börja ta ägandeskap för folks ärenden och inte försöka bli av med kunden så fort som möjligt genom kassa standardsvar. Kunden kommer i de allra flesta fall ringa tillbaka, det är ni som förlorar på återringare och högre belastning i onödan.
Jag har själv jobbat inom kundtjänst och Apotek Hjärtat gör precis alla fel man kan göra. Kommer såklart inte att beställa härifrån flera gånger och råder fler att göra detsamma. Recensionerna talar sitt tydliga språk.

Resposta da Apotek Hjärtat
Sämsta skitföretaget i mannaminne!
Beställde massa olika Barebells proterinbars men det fattades hela 8st Caramel CHASEW.
Mejlat kundservice flera gånger utan svar och det har nu gått över 1vecka. Lägg ner företaget när ni inte kan svara kunderna eller göra rätt för er. Pinsamt.

Resposta da Apotek Hjärtat
Ni makulerade en order som jag ringde om och sen skulle jag beställa ny medicin, vilket jag gjorde! Då hade de makulerat den också och påstår att jag har fått min medicin att jag hade tagit ut den! Ändå står det både på mejlen och på hemsidan och på Klarna att det inte finns någon order eller faktura! Så om ni beställer online medicinen gör inte det! Nu får jag vänta länge på att få ta ut medicinen kommer aldrig mera beställa med recept från er

Resposta da Apotek Hjärtat
Tar betalt för beställningar men levererar aldrig. Deras chat är ett skämt - totalt värdelös. Ringer man tar det evigheter innan man kommer fram. Kundservice kan inte svara på något och vägrar hjälpa en. Det påstods att ordern redan kommit så pass långt att det inte gick att avboka. Loggar man in på hemsidan och kollar själv är statusen försenad.
1 stjärna är tyvärr mer än förtjänat.

Resposta da Apotek Hjärtat
Skulle köpa fästingtabletter till mina katter. Portkoden man skriver in på hemsidan för leverans går chockerande nog inte över till Bring (vet inte om detta gäller för andra leverantörer med). De levererade därför i sin tur inte mina varor. Chattade, ringde och mailade med Apoteket Hjärtats kundtjänst i dagar, och det var den absolut sämsta support jag någonsin fått. Jag frågade efter mina varor. Då svarade de: "Läs i dina leveransvillkor." Va??!! Och liknande helt sjuka svar. De levererade inte varorna och vägrade att återbetala beloppet eller sända mig varorna på nytt. Det gick så långt att jag förberedde ett ärende till ARN. Jag kommer aldrig någonsin handla på Apoteket Hjärtat igen, varken på nätet eller i butik efter den upplevelsen.

Resposta da Apotek Hjärtat
Worst customer service, not even responding to the cases. Complaint made on 05th May 26 ( one of the product i bought had black particles seems like contamination) and several follow up emails sent , however no response until 06th June. Are your longer waiting times is like one month??. Answer is from them below is standard response and i stopped buying from them.

Resposta da Apotek Hjärtat
Jag har tidigare valt att handla hos Apotek Hjärtat eftersom leveranserna brukar vara snabba, men mina två senaste onlineköp har varit en besvikelse.
Vid mitt senaste köp lade jag beställningen på en fredag. Kort därefter fick jag meddelandet: "Vi har frågor gällande din beställning och kommer därför att kontakta dig via telefon inom kort." Ingen kontaktade mig. På onsdagen skickade jag därför själv ett mejl till kundsupporten och frågade vad frågan gällde, om något blivit fel och varför ingen hade ringt. Jag fick aldrig något svar. Beställningen levererades först på fredagen, en vecka efter att den lagts, och nu två veckor senare har jag fortfarande inte fått någon förklaring till meddelandet eller något svar från kundtjänst.
Den långa leveranstiden är dessutom samma problem som jag upplevde vid mitt förra onlineköp. Tidigare har snabba leveranser varit den främsta anledningen till att jag valt att handla från Apotek Hjärtat, men den fördelen verkar tyvärr ha försvunnit.
Jag vill även lyfta min upplevelse på Apotek Hjärtat Flygstaden i Halmstad. Detta var för ungefär två månader sedan. Jag skulle hämta ut antibiotika till mitt barn, en medicin som blandas på plats. Den ordinerade produkten fanns inte inne, men jag hade läkaren på telefon som ordnade en ny ordination direkt. Under situationen upplevde jag den kvinnliga farmaceuten som otrevlig och stressad. Bland annat fick jag kommentaren "vi har många i kö". Jag förstår att det kan vara högt tryck, men jag stod där för att få ut antibiotika till mitt BARN och behövde hjälp. Jag gick därifrån både ledsen och illa bemött.
Tyvärr har mina senaste erfarenheter av Apotek Hjärtat präglats av både bristande kommunikation, långa leveranstider och ett bemötande som inte levde upp till mina förväntningar.

Resposta da Apotek Hjärtat

Resposta da Apotek Hjärtat
Inget utlovat paket till apotek, två veckors försening. Inga mediciner. Aldrig mer!

Resposta da Apotek Hjärtat
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.