Audi - Aarhus Opiniões 718

TrustScore: 4.5 em 5

4,6

Grenåvej 347, 8240 Risskov, DK


Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Første gang jeg var på værkstedet , gik det lidt galt med hensyn til færdiggørelse af bilen, kørte et par gange forgæves da bilen ikke var færdig, havde godt nok en lånebil , men manglede lige en sms... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

⭐⭐⭐⭐⭐ Jeg har købt en Audi gennem salgsrådgiver Johannes Blumensaat, og jeg har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut. Johannes var meget professionel, imødekommende og tog sig tid til a... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Min Audi var til service ved Audi Aarhus i januar måned. Dette var en dårlig oplevelse, som der også kom en anmelde af og kontakt til Audi Danmark. Til servicet blev der også lavet bremseserv... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Imødekommende personale der hurtigt hjælper. Har dog oplevet bilen ikke var klar til aftalt tid, men de tog hurtigt action, og det blev løst

A empresa respondeu


Informações sobre a empresa

  1. Oficina de reparação automóvel
  2. Loja de peças automóveis
  3. Loja de acessórios para automóveis
  4. Concessionário auto
  5. Serviço de leasing de carros

Escrito pela empresa

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


Informações de contacto

  • Grenåvej 347, 8240, Risskov, Dinamarca

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

718 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Na Trustpilot, focamo-nos em conteúdo criado por pessoas reais. Ainda assim, esta empresa pode usar a nossa ferramenta de respostas assistida por IA, para ajudá-los a redigir respostas.

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastisk oplevelse fra start til slut…

Fantastisk oplevelse fra start til slut og har fået den fedeste el-bil jeg kunne ønske mig.

22 de junho de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du har haft en fantastisk oplevelse fra start til slut – og at du har fået den fedeste el-bil, du kunne ønske dig.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Første gang jeg var på værkstedet

Første gang jeg var på værkstedet , gik det lidt galt med hensyn til færdiggørelse af bilen, kørte et par gange forgæves da bilen ikke var færdig, havde godt nok en lånebil , men manglede lige en sms eller opringning om at bilen ikke var klar til aftalte tid, men har nu været til service med opdateringer og rep. af adaptive systemer og har fået en fremragende behandling og kompensation, uden at brokke mig, så tak audi. bilen kører fremragende.

16 de junho de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Ivan,

Mange tak for din anmeldelse.

Vi beklager, at det første forløb ikke gik som det skulle, og at du måtte køre forgæves uden at få en SMS eller et opkald om, at bilen ikke var klar. Det tager vi til os.

Det glæder os rigtig meget at høre, at dit seneste besøg med service, opdateringer og reparation af de adaptive systemer gav dig en fremragende behandling og en god løsning – og at bilen nu kører fremragende

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

God service og altid hjælpsom personale

Imødekommende personale der hurtigt hjælper.
Har dog oplevet bilen ikke var klar til aftalt tid, men de tog hurtigt action, og det blev løst

2 de junho de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Olsen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplever god service og hjælpsomt, imødekommende personale, som hurtigt tager fat. Vi beklager, at bilen ikke var klar til den aftalte tid, men det er godt at høre, at der blev handlet hurtigt, og at det blev løst.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Utrætteligt personale

På trods af en del SW problemer med Audi A6 e-tron som ikke umiddelbart lader sig løse uden “back-Office” involvering forsøger personalet virkeligt at løse udfordringerne og giver ikke op på trods af at det er møg-svært at løse SW problemer på tværs af flere platforme (app, bil osv)

2 de junho de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Peter,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplever personalet som utrætteligt og vedholdende i arbejdet med at få løst softwareudfordringerne på din Audi A6 e-tron.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Reklamation over påsatte Falken…

Reklamation over påsatte Falken sommerdæk, som støjede ved motorvejskørsel. Fik i stedet Michelindæk, som er bedre. Fin fin service.

9 de junho de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at reklamationen blev håndteret, og at du nu har fået Michelin-dæk, som fungerer bedre og støjer mindre ved motorvejskørsel.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Så god en behandling skal man lede…

Så god en behandling skal man lede længe efter. Er så tilfreds med Audi Aarhus og deres smitsomme optimisme at jeg helt sikkert venter tilbage!.

11 de junho de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Simonsen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du er så tilfreds, og at du har oplevet en behandling, der er svær at finde andre steder. Tak også for de pæne ord om den smittende optimisme.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Johannes Blumensaat,

⭐⭐⭐⭐⭐
Jeg har købt en Audi gennem salgsrådgiver Johannes Blumensaat, og jeg har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut.
Johannes var meget professionel, imødekommende og tog sig tid til at besvare alle mine spørgsmål. Hele købsprocessen forløb trygt, ærligt og uden problemer. Han var god til at forklare detaljerne omkring bilen og sørgede for, at jeg følte mig godt informeret, inden jeg traf min beslutning.
Jeg kan varmt anbefale Johannes Blumensaat til andre, der overvejer at købe bil. Det er tydeligt, at han sætter kundeservice og kundetilfredshed højt.
Tak for en god handel og en rigtig god oplevelse med købet af min Audi. Vh Huda

12 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Huda,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os rigtig meget at høre, at du har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut, og at Johannes har været professionel, imødekommende og taget sig tid til at besvare alle dine spørgsmål.

Skønt at forløbet har været trygt, ærligt og uden problemer, og at du følte dig godt informeret undervejs.

Tak for din anbefaling – og rigtig god fornøjelse med din Audi.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Håndtering som aftalt

Håndtering som aftalt

8 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Gert,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at håndteringen var som aftalt.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Hansen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du fik god hjælp med udskiftning af dæk.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Har lige modtaget min nye Audi Q6 fra…

Har lige modtaget min nye Audi Q6 fra Audi i Århus, det har været en fornøjelse at handle med Søren Hauge og Ali på værkstedet kan kun anbefale den herfra.
Vh Jeffs køreskole

4 de junho de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Jeff,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at det har været en fornøjelse at handle hos os, og at både Søren og Ali på værkstedet har givet dig en god oplevelse.

Rigtig god fornøjelse med din nye Audi Q6

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Venlig betjening og meget engageret…

Venlig betjening og meget engageret medarbejder. Fik en grundig gennemgang ved udlevering.

27 de maio de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Allan,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du fik venlig betjening og mødte en meget engageret medarbejder – og at du fik en grundig gennemgang ved udlevering.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 4 em 5 estrelas

Salgsoplevelsen

>Prof salgsoplevelse og fin afleveringssession

14 de maio de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Keld,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en professionel salgsoplevelse og en fin afleveringssession.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Altid en fornøjelse!

Altid en fornøjelse at handle med Audi´s salgsteam og rådgivere.

4 de junho de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at det altid er en fornøjelse at handle med Audi’s salgsteam og rådgivere.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 3 em 5 estrelas

Rimelig service men høje priser

Rimelig service men høje priser

5 de junho de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Erik,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at servicen var Rimelig , og vi noterer samtidig din kommentar om, at prisniveauet opleves højt.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Rigtig flinke og gode ved kunderne

Imøde kommende god til at forklare hvordan det hele virkede

4 de junho de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Lars,

Vi sætter stor pris på din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god oplevelse hos os, hvor du blev mødt af imødekommende og service-minded personale.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Medarbejderne hos AUDI Aarhus er meget…

Medarbejderne hos AUDI Aarhus er meget hjælpsomme og imødekommende.

5 de junho de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Tobias,

Vi sætter stor pris på din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god oplevelse hos os, hvor du blev mødt af imødekommende og service-minded personale.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

En meget dygtig mekaniker

5 de junho de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Karsten,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Alt klappede.Og Audi sørgede for salg…

Alt klappede.Og Audi sørgede for salg af min gamle bil.Fair pris..
God instruktion ved overdragelse af den nye bil.

27 de maio de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Peter,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at alt klappede, at du fik en fair pris på din gamle bil, og at du fik en god instruktion ved overdragelsen af den nye bil.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Rigtig god oplevelse

Rigtig god oplevelse, fra vi kontaktede Århus til vi hentede bilen derude.👍

27 de maio de 2026
logótipo da Audi - Aarhus

Resposta da Audi - Aarhus

Hej Michael,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en rigtig god oplevelse hele vejen – fra første kontakt til afhentning af bilen

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais