Audi - Odense Opiniões 432

TrustScore: 4.5 em 5

4,3

Middelfartvej 50, 5200 Odense, Odense V, DK


Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semple... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Danmarks bedste salgteam kan kun opleves ved Audi i Odense. Det er vores anden bil som vi har fået leveret ved Audi Odense. Alexander levere bare service, informere og overholder alle aftaler 100%.... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Det kan ikke finde fejlen SOS antenen eller modulen. Det er rigtigt, at bilen har været diagnoseret i december. Men der var ingen garanti for at problemet skyldes antennen i taget. Bilen meldte SOS f... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Vi har haft et virkelig godt forløb hos Audi Odense, både med vores Q2 og nu vores nye Q4, og oplevelsen har været i top hele vejen igennem. Særligt vil vi fremhæve Mathias Alnor, som har gjort... Ver mais

A empresa respondeu


Informações sobre a empresa

  1. Oficina de reparação automóvel
  2. Loja de peças automóveis
  3. Loja de acessórios para automóveis
  4. Concessionário auto
  5. Serviço de leasing de carros

Escrito pela empresa

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


Informações de contacto

  • Middelfartvej 50, 5200, Odense, Odense V, Dinamarca

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

432 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Na Trustpilot, focamo-nos em conteúdo criado por pessoas reais. Ainda assim, esta empresa pode usar a nossa ferramenta de respostas assistida por IA, para ajudá-los a redigir respostas.

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Manglende opfølgning på telefonisk…

Manglende opfølgning på telefonisk henvendelse.manglende opfølgning på henvendelse på mail. Firmaet lover at devil kontakte en indenfor 24 timer.

16 de junho de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Finn,

Tak for din anmeldelse.

Det beklager vi meget, og vi forstår godt din frustration.

Det er vigtigt for os at få undersøgt sagen nærmere, så vi kan forstå forløbet og følge op korrekt.

Du er meget velkommen til at kontakte os på kontooprettelser@semler.dk med dine kontakt oplysninger samt bilens registreringsnummer, så vi kan dykke ned i sagen og vende tilbage til dig.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

De var der for mig

De var der for mig fra da jeg prøvekørte bilen, bestilte den og fik den leveret
Jeg har leaset biler i mange år og det her var den bedste oplevelse jeg har haft

4 de junho de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at vi var der for dig hele vejen fra prøvekørsel til bestilling og levering – og at det har været den bedste leasingoplevelse, du har haft.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

God oplevelse

God oplevelse, aftaler på pris og reperationer overholdes. Seriøse servicemadarnejdere og mekanikere.

5 de junho de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Käte,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en god oplevelse, og at aftaler om pris og reparationer blev overholdt. Tak også for de pæne ord om vores servicemedarbejdere og mekanikere.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

Classificada 3 em 5 estrelas

Syntes ikke om at de oplyser fejlene er…

Syntes ikke om at de oplyser fejlene er fundet og at de så kommer igen flere gange efter rep.

4 de junho de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig kede af, hvis vi ikke har levet til dine forventninger. Vi beklager, at vi ikke kunne udbedre fejlen ved dit første besøg, og at du har været nødsaget til tage turen flere gange.

Vores kunder betyder alt for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge det til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Super god service og dejlige biler.

Jeg har været helt igennem glad og tilfreds med forløb før, under og indtil videre efter at have modtaget min nye bil.
Alt er godt.

22 de maio de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Nikolaj,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har været glad og tilfreds med hele forløbet – før, under og også efter modtagelsen af din nye bil – og at alt er godt.

Rigtig god fornøjelse med bilen.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Helt igennem venlig og professionel…

Helt igennem venlig og professionel personale.
Stor tak til Jacob😎

4 de junho de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Alex,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet helt igennem venligt og professionelt personale. Stor tak fordi du fremhæver Jacob

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

God oplevelse

4 de junho de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Johan,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for besøget, hvor det glæder os, at du havde en god oplevelse!

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Classificada 4 em 5 estrelas

At jeg fik et gavekort og bil kan køre…

At jeg fik et gavekort og bil kan køre igen.

4 de junho de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej John,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os meget, at du giver os 4 stjerner!

Vi håber at kunne gøre os fortjente til den femte stjerne i fremtiden.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

God oplevelse og en meget kompetent…

God oplevelse og en meget kompetent salgsrådgiver,

22 de maio de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Henriette,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en god oplevelse og mødt en meget kompetent salgsrådgiver.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastisk service

Fantastisk service. Værkstedet sørgede uopfordret for kulance på en dyr reparation.

20 de maio de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Hans,

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at vores service og værksted levede op til dine forventninger.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Den venlige og faglige betjening

Den venlige og faglige betjening, som sædvanlig

21 de maio de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Stoney,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du igen har oplevet den venlige og faglige betjening – som sædvanlig.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Torben,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du altid oplever god service ved indlevering

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Super service og god gennemgang af min…

Super service og god gennemgang af min nye bil 🙃🙃

12 de maio de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Flemming,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har fået super service og en god gennemgang af din nye bil.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense - en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Audi gør hverdagen nemmere

Audi levede op til de krav, man kan forlange af et kvalitetsmærke.

7 de maio de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Bjarne,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Super god service 😊 samt information om…

Super god service 😊 samt information om hvad der bliver lavet på bilen.

6 de maio de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Eric,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har fået super god service og god information om, hvad der bliver lavet på bilen.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

De var meget opmærksomme på os da vi..

De var meget opmærksomme på os da vi kom ind i butikken, og sælger var meget kompetent og ikke anmassende, men gav rigtig god information om bilen og dens udstyr..

10 de fevereiro de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Klaus,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at I blev mødt med opmærksomhed fra start, og at sælgeren var kompetent, ikke anmassende og gav rigtig god information om bilen og dens udstyr.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Classificada 3 em 5 estrelas

Dyrt dyrt dyrt

5 de maio de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Finn,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du oplever det som dyrt.

Vores kunder betyder alt for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Classificada 1 em 5 estrelas

Det kan ikke finde løs ledning til SOS modulen eller antenen.

Det kan ikke finde fejlen SOS antenen eller modulen.
Det er rigtigt, at bilen har været diagnoseret i december. Men der var ingen garanti for at problemet skyldes antennen i taget. Bilen meldte SOS fejl før jeg fik skiftet antenne i højre bagskærm for ca. 2 år siden og melder stadig SOS fejl. Denne SOS fejlmelding har stået på siden jeg købte bilen. I april 2026 har den fået service eftersyn, hvor bilen endnu engang er blevet testet, og der blev ikke fundet nogen fejl. Jeg er blevet henvist til at kontakte Audi Fredericia med mine fejl, dette kunne de ikke klare i Odense.

25 de abril de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Halit,

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan se, at bilen var på værkstedet tilbage i december, hvor vi diagnosticerede udfordringen og gav dig et tilbud på udskiftning af SOS-antennen. Vi har ikke modtaget tilbagemelding på tilbuddet.

Hvis du ønsker at få antennen skiftet, er du meget velkommen til at kontakte os, så finder vi en tid til det. Du kan ringe til os på tlf. 70 70 10 25 for tidsbestilling, eller sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med bilens registreringsnummer, dit telefonnummer og en kort beskrivelse af, hvad du ønsker hjælp til.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Classificada 5 em 5 estrelas

Aldrig har det været nemmere at købe…

Aldrig har det været nemmere at købe bil🌞🌞
STOR TAK til Mathias Alhnor😎😎

24 de abril de 2026
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Hans,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at det aldrig har været nemmere at købe bil

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Classificada 1 em 5 estrelas

Lang ventetid på 15 dage til afhentning og dårlig service

Svært at komme i kontakt med firmaet.
Der herskede forvirring og manglede orientering undervejs.De beholdt min bil 15 dage, for at lave to små reparationer. Hvis jeg var blevet orienteret om det inden, havde jeg valgt et andet værksted.
Ved afhentning skulle jeg selv finde min bil blandt 1000 andre biler. Godt nok efter en anvisning på en plads, men den passede ikke. Så det tog en time at find bilen. Jeg fik hjælp, da jeg selv rakte ud til et stk personale, der også var længe om at finde bilen.
En anden gang, så skal I hente bilen og aflevere den til jeres kunde. DET ville være god kunde service

15 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense

Hej Eva,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi rigtig kede af at høre, og vi beklager den oplevelse, du har haft.

Vi beklager især, at du ikke blev informeret om ventetiden, og at reparationen endte med at tage 15 dage. Vi beklager også, at bilen var svær at finde blandt de andre biler ved afhentning, og at det tog så lang tid.

Vores kunder betyder meget for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge den til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais