Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semple... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semple... Ver mais
A empresa respondeu
Danmarks bedste salgteam kan kun opleves ved Audi i Odense. Det er vores anden bil som vi har fået leveret ved Audi Odense. Alexander levere bare service, informere og overholder alle aftaler 100%.... Ver mais
A empresa respondeu
Vi har haft et virkelig godt forløb hos Audi Odense, både med vores Q2 og nu vores nye Q4, og oplevelsen har været i top hele vejen igennem. Særligt vil vi fremhæve Mathias Alnor, som har gjort... Ver mais
A empresa respondeu
Det kan ikke finde fejlen SOS antenen eller modulen. Det er rigtigt, at bilen har været diagnoseret i december. Men der var ingen garanti for at problemet skyldes antennen i taget. Bilen meldte SOS f... Ver mais
A empresa respondeu
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Middelfartvej 50, 5200, Odense, Odense V, Dinamarca
Pede aos clientes que escrevam opiniões
Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas
Na Trustpilot, focamo-nos em conteúdo criado por pessoas reais. Ainda assim, esta empresa pode usar a nossa ferramenta de respostas assistida por IA, para ajudá-los a redigir respostas.
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Svært at komme i kontakt med firmaet.
Der herskede forvirring og manglede orientering undervejs.De beholdt min bil 15 dage, for at lave to små reparationer. Hvis jeg var blevet orienteret om det inden, havde jeg valgt et andet værksted.
Ved afhentning skulle jeg selv finde min bil blandt 1000 andre biler. Godt nok efter en anvisning på en plads, men den passede ikke. Så det tog en time at find bilen. Jeg fik hjælp, da jeg selv rakte ud til et stk personale, der også var længe om at finde bilen.
En anden gang, så skal I hente bilen og aflevere den til jeres kunde. DET ville være god kunde service

Resposta da Audi - Odense
God service venlige og imødekommende bilen er køreklar ved afhentning tak

Resposta da Audi - Odense
Vi har haft et virkelig godt forløb hos Audi Odense, både med vores Q2 og nu vores nye Q4, og oplevelsen har været i top hele vejen igennem.
Særligt vil vi fremhæve Mathias Alnor, som har gjort en kæmpe forskel. Han har været utrolig imødekommende, professionel og ikke mindst proaktiv gennem hele processen. Mathias er flere gange gået det ekstra skridt, både i forbindelse med aflevering af vores gamle bil, udlevering af den nye og generelt i hele forløbet. En service over forventning, bør man ikke lade gå uset hen. :-)
At der er fokus på både detaljen og kunden, har givet stor tryghed, og det har haft stor betydning for os ifbm. ny bil, fordi vi sætter pris på når forløbet er nemt. :-)
Fremadrettet kommer vi fortsat til kun at handle hos Audi Odense, og vi sender uden tvivl alle vi kender Mathias’ vej. :-)

Resposta da Audi - Odense
Super service som altid de har alt under kontrol 😀😀😀😀😀😀😀

Resposta da Audi - Odense
Fantastisk og professionel service med overholdelse af tider

Resposta da Audi - Odense
Jeg fik hjælp til at komme af med min gamle bil. Bestilte en ny og fik en lånebil indtil den kunne blive leveret. Sød, venlig og kompetent betjening under hele forløbet.

Resposta da Audi - Odense
En umådelig trist oplevelse/service hvis man skal på værksted hos Audi, Odense.

Resposta da Audi - Odense

Resposta da Audi - Odense
Har altid været tilfreds med værkstedsbesøg ved Audi , har fået alle service udført der siden 2009 ( jeg har haft bilen fra ny af ) også købt ved Audi Odense .

Resposta da Audi - Odense
Besøget hos Audi levede ikke op til mine forventninger. Man fandt ikke fejlen, som dig stadig var der dagen efter at jeg havde hentet bilen.

Resposta da Audi - Odense
Det er den bedste service man får af meget kompetente sælger (Odense) - den bedste kvalitet af bilmærker

Resposta da Audi - Odense
Altid en fornøjelse at hente ny bil hos Audi Odense 💪👍🚙🚙

Resposta da Audi - Odense
Super service og altid stor faglighed hos Audi Odense. Alt overholdt til punkt og prikke og perfekt betjening

Resposta da Audi - Odense
Har købt min nye/brugtbil A6 plug-in hybrid S-Line Daytona Grey 💪
God og venlig behandling og jeg er mega glad for min nye bil.
Den kører fantastisk 🙌

Resposta da Audi - Odense
Ønsker du enormt arrogant rådgivning, og et personale der er ligeglad med dårlig service og ikke kan forklare hvorfor de har lavet hvad på bilerne? - Så er du kommet til det rette sted.

Resposta da Audi - Odense
God bedring en god service og meget troværdig

Resposta da Audi - Odense
Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semplers system svigtede eller var “nede”
Det blev dog opvejet af sælgeren opfølgning under forløbet. Ligeledes efter levering af bilen, blev jeg kontaktet og spurgt ind til hvordan det gik med bilen. Super godt.

Resposta da Audi - Odense
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.