Snabb och bra administrativ behandling…
Snabb och bra administrativ behandling av mycket vänlig personal.
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Sök 66538 nya och begagnade bilar på Bilweb över hela Sverige. Vårt mål är att hitta din nästa bil, husvagn/husbil, motorcyklel och ATV.
Suécia
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Snabb och bra administrativ behandling av mycket vänlig personal.
Mycket prat och ren lögn om bilen tills jag konfronterade säljaren som då ej längre blev intresserad att sälja bil till oss. Ville inte skicka offert utan tog det "i runda slängar" per telefon. Oerhört oseriöst. OBS bilarna är oftast utan garantier men säljs sol att de var så..tills man konfronterar säljaren som då avslutar samtalet. Var försiktig här!
Inte en seriös sida. Sökningarna är troligen alltid fel för jag hittar bilar på en sökning som inte borde finnas där och på andra sökningar hittar jag inte bilar som borde finnas där. Och sökinställningarna är ett skämt och att svara på förslag/kritik är tydligen inte heller intressant. Så, det är en snubbe i en lada någonstans som satt upp skiten och underhåller den.
VARNING! Företaget lurar bilhandlare på markandsföringstjänster! Uttrycker sig som om de bäst på de dem gör och att stora företag klivit in i bakgrunden och "förbättrat" bolaget. Funktionerna och sidan är chanslös i jämförelse med t.ex. blocket. Erbjuder kostnadsfria testperioder med fina resultat som man lovar att följa upp utan automatiska förlängningar. Sedan uteblir återkopplingen med statistik och uppföljning helt. Istället börjar man fakturera abonnemangsavgifter. De hoppas att små abonnemangsavgifter inte skall märkas och glida igenom obemärkt hos större handlare. Akta er! Riktigt bluff-bolag! Gör inte rätt för sig och har noll koll på sitt kundregister. Även efter uppsägningar av tjänsten fortsätter man fakturera!
Ett mycket bra ställe, om man själv har dålig koll på bilens värde eller inte orkar prata med dryga däcksparkare. De löser allt och tar en skälig procent för besväret...
Toppbetyg.. 👍
Bra service och seriöst kunnande i alla led. Tryggt för både säljare och köpare. Jag har sålt och köpt flera fordon och är mycket nöjd
Väldigt dålig sortering av hemsidan. Skåpbilar är aldrig minibussar till att börja med. Tar extremt mycket tid att skrolla igen listorna. Info verkar ha skrivits i panik och är ofta fel. Många bilder man kollar på är ofta inte smickrande eller inbjudande med rostfläckar eller smutsig inredning.
Väldigt oseriösa och oprofessionella, både i stitt sätt att förmedla sk. "tjänster" och bemötandet mot kunder. Aldrig mer Bilweb igen!
Köparen med vinnande bud - köpte aldrig bilen. Buden på denna auktionssida gäller inte utan säljaren kan bjuda utan någon förpliktelser - mycket konstigt och märkligt.
Företaget marknadsför veteranbilar på webben.
I mitt fall blev objektet jag köpte nästa 50% dyrare efter köpet då ALLA dolda fel kom fram redan vid första körtillfället.
I annonsen skrev Bilweb:
"Bilen är moderniserad och går bra, behöver en uppsnyggning av motorrum. går som förväntat och behöver INGA direkta åtgärder för att tas i bruk".
Resultatet efter bärgning till garage:
Vid hämtningen av fordonet blir det växellådshaveri, fanns inte en droppe växellådsolja, vevhuset ej funktionellt med ett gigantiskt oljehaveri som resultat, trasiga hjullager ... till en kostnad av minst 35,000:-
Avråder alla å det starkaste att köpa bilar från dem såvida du inte är beredd att skruva ned bilarna i atomer vid köpetillfället för att hitta eventuella fel - för det måste du göra.
De på Bilweb hade absolut noll koll.
De svarar varken på mail eller telefonsamtal numera.
Ärendet är idag anmält till ARN.
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.