Cantourage Clinic Opiniões 

167
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Been with the clinic a couple of years and they have consistently the best customer service. Also knowledgeable clinicians, straight forward order placement, and if there are any issues - the team is... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I don’t have a bad word to say regarding Cantourage. The staff who work on the front line are fantastic from Ben to Ellen. If you have a query or need to check something you can call and will get answ... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

The staff at cantourage are absolutely awesome!! Nothing is ever too much trouble and they always deal with questions, queries and emails very promptly. Whilst stock issues can be annoying it’s not th... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I transferred to Cantourage near the end of June. Process was very efficient compared to other clinics. I had an initial consultation 25th june and seen pain specialist Dr. Gerard Sinovich... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Clínica especializada

Escrito pela empresa

We are a CQC registered Medical Cannabis clinic that provide consultations for private patients and prescribe cannabis based products for medicinal use. We serve patients looking for treatments for an array of conditions including; Pain, Psychiatry, Palliative Care, Neurology, Gastroenterology and Oncology.


Informações de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

167 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,6

Todas as opiniões

(167)

23 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing 5 star

All ways very helpful very knowledgeable very pleasant to chat too everything goes smoothly and quite quickly very pleased with the hole experience it's very easy and always goes the extra mile for you many thank for improving my quality of life

15 de agosto de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Thanks for such a great review Freddie.

We always work to go that extra mile so thank you for your thoughts and recognition to the team.

We will keep working hard to ensure we continue to improve the quality of your life and all the patients we see at the clinic! Thank you for trusting us with you care.

Best regards, Can Clinic Team

Classificada 5 em 5 estrelas

BEST THING I HAVE DONE IN THE LAST 12…

BEST THING I HAVE DONE IN THE LAST 12 MONTHS WAS TAKE THE STEP WITH CANTOURAGE OCT LAST YEAR , GREAT CLINIC, GREAT PRICING AND ALWAYS THERE TO HELP AT THE END OF THE PHONE , PRECRITON DELIVERED TO THE DOOR GREAT RANGES OF FLOWER TO SUIT MY NEEDS AND OIL ,

11 de agosto de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service and wide range of medications

Patient lead service. Very friendly and informative staff. Service has been much better than previous experience with a different clinic. Wish I had come here first. Ordering a repeat is simple, and not having a fee makes it much more affordable to access needed medications.

10 de agosto de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Exceptional Customer Service

Having been a patient at this clinic for almost a year, I must say Cantourage offer an exceptional service. Medical Cannabis clinics have a very difficult job in the UK due to strict regulations which can frequently lead to delays and issues with stock. Cantourage manage everything very professionally and offer the smoothest journey for their patients. I am very grateful for their customer service, it is amongst the best I have ever received from any company, which is impressive considering how many obstacles their industry faces on a daily basis. You can tell a lot of training and care go on behind the scenes as every staff member is knowledgable, competent and very understanding. Thank you.

4 de agosto de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Hi Dennis,

It's great to hear that you've had a positive experience with us at Cantourage, especially given the unique challenges we face in our industry. We strive for professionalism and to be a reliable point of care for our patients, so it's rewarding to hear we're on the right track.

We appreciate your recognition of our team's knowledge and understanding, we certainly put in a great effort. We'll certainly continue our efforts to ensure every interaction is up to the standard you've experienced.

Thanks again for your support. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to get in touch.

Best regards - Can Clinic Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing

Amazing, finally got to speak to somebody that understands everything that I suffer with, and totally understand and they were very supportive helpful and patient with me and the have gone out of their way to help me with everything as I am dyslexic and suffer with ADHD combined anxiety I would definitely recommend this clinic💯

3 de agosto de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Hi Andy, really appreciate your feedback and glad to see the hard work and training that the team undergo on a consistent basis is being put to good use. We always aim to go above and beyond so pleased to hear your ADHD and anxiety is being well looked after. Thank you for your trust.

Can Clinic Team

Classificada 5 em 5 estrelas

All the staff make things very very…

All the staff make things very very easy to get your repeat prescriptions and they're always available to give priceless advice regarding medicines. My experience with the clinics has been life-changing and I will be forever grateful

27 de julho de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Thanks for the feedback Keith.

Glad to hear out team are doing their duties well and of course we will always be there to help whenever you need. We've showed the team your review and to read that your treatment has been life changing gives us motivation to keep pressing forward through tough times.

We are grateful for you putting your trust into us to help you and we will keep working hard to take care of all our patients so they can feel the same as you.

Best regards, Can Clinic Team

Classificada 5 em 5 estrelas

cannot recommend enough

Very fast response when it comes to answering calls. Ellen was very helpful in responding to some further queries I had by email in a very fast manner. Having been with previous clinics who have had shockingly bad customer service cantourage are a breath of fresh air

24 de julho de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Hi Craig, Thanks for your review. It's great to hear you're happy with our quick response times, and that Ellen could help with your queries. We aim to offer a service that's better than what you've experienced before, so it's good to know we're on the right track.

If there's anything else you need, feel free to get in touch.

Cheers,

Can Clinic Team

Classificada 4 em 5 estrelas

NEARLY PERFECT

Overall I am very happy with the service I have received, cantourage answer the phone very quickly and try there best to help you if they can, the flowers that they have to sell are also very good I was actually shocked how good some of it is just do your research.the delivery times are very good on the main imports,But others they have to order in like adven or aurora take about 8 days at the fastest,once it even took 16 days. if they could just get that 8 days to maybe half that at 4 days then I would give 5 stars, overall would recommend and already am in the process of helping friends apply for it.

5 de julho de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Thanks for your feedback Jordan.

It motivates us to keep doing better when we read reviews like yours. To hear you're pleased with our quick response times and the quality of our products shows we are on the right path. We continually strive to do right by you and all our patients in the best way possible!

We acknowledge your feedback about the delivery times for specific items, and appreciate your honesty. Its something we are working on with each supplier to find ways to bring down the lead times and we feel like we are nearly there. We're working hard to improve this aspect of our service, which means we have had to invest in areas of the business which take time to ensure they work according to plan. We are not too far off and we hope to be able to bring these lead times down to 4 days and less to be honest! We will keep all patients updated with new developments.

Finally Thank you for recommending us and helping your friends apply. We look forward to continuing to help you, and hopefully, we'll earn that 5th star soon!

Best,

Can Clinic Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I’m not impressed

I’m not impressed. My initial appointment has been cancelled and put forward twice now! I’m looking for another clinic.

I’m so disappointed as I’m having awful issues with pain due to the continued delays and am worried the third appt will be cancelled too

3 de julho de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Hey Pickle,

We're really sorry to hear about your experience - it's certainly not what we aim for. We understand the frustration and difficulty that cancellations and reschedules can cause, especially when dealing with pain.

Our doctor availability has indeed been a challenge recently, and we want you to know we're actively working on this. We're in the process of bringing more doctors on board to decrease waiting times and prevent such issues in the future.

We genuinely appreciate your patience and hope we can make this right for you. If there's anything else you'd like to discuss, please don't hesitate to reach out.

Best wishes,

Can Clinic Team

Classificada 1 em 5 estrelas

DO NOT USE THIS CLINIC!!!!

My partner gets his prescription through this clinic and they are Highly unprofessional!! Just one example is that On one phone call the person my partner was speaking to about his order suggested that my partner try and access his own medication illegally due to a delay on the product as they had sent options that were out of stock meaning my partner had no access to medication this was the clinics fault! Yet he was suggested to go and buy drugs illegally, on top of that no apology or any compensation for his trouble. This is just one tip of the iceberg in terms of issues and if you need really medical help I would highly suggest you DO NOT Go here!!

1 de junho de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Dear Kofi

We appreciate you taking the time to share your concerns. However, the situation you described does not align with our standard procedures or professional conduct, and we feel it's crucial to address these discrepancies.

We take allegations of unprofessional behavior very seriously, but we must emphasize that suggesting a patient acquire medication illegally goes against our strict ethical guidelines and professional standards. This is a point on which we are unwavering and for which there can be no exception.

As a healthcare provider, we understand the importance of prompt and reliable access to medication. However, the suggestion that we sent unavailable options or left a patient without necessary medication is not the case.

Please note, your partner is receiving his medication tomorrow, so apologise if you feel we have not provided a true duty of care but this is not the case.

Given the seriousness of these allegations, we have reviewed these internally and found no instances matching the situation you described. While it is not our intention to question the validity of your experiences, the described scenarios do not reflect our operational conduct, and we cannot find any evidence supporting these claims.

We invite you to reach out to us directly to discuss this matter further should you wish.

Best regards, Cantourage Clinic

Classificada 5 em 5 estrelas

Brilliant clinic

Brilliant clinic. Moved from another clinic and this was the best decision I made!!
Staff are so helpful and kind and caring and have excellent patient care.
Everything is pretty easy and straightforward.
My life is a lot better since finding them!

15 de maio de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Dear Leanne,

Thank you for taking the time to share your experience at our clinic. We are truly grateful for your kind words and the trust you placed in us by choosing our clinic for your healthcare needs.

Your appreciation for our staff and their dedication to providing excellent patient care means the world to us. We strive to create a compassionate and welcoming environment and your acknowledgment of their kindness and care is incredibly rewarding.

We're thrilled to know that everything has been easy and straightforward for you. Our team works hard to ensure a seamless experience and your satisfaction is our ultimate goal.

Most importantly, we are delighted to hear that your life has improved since finding us. Your well-being is at the heart of what we do.

Once again, thank you for choosing our clinic and for sharing your experience with others. We are honoured to be a part of your healthcare journey and look forward to continuing to provide you with the highest quality of care.

Sincerely,
Cantourage Clinic

Classificada 5 em 5 estrelas

Would definitely recommend!

I recently moved from another clinic was pleasantly surprised by the experience. The virtual consultation process was easy to use and the staff I spoke with were all very friendly and helpful.

The doctor I spoke with was knowledgeable and took the time to answer all of my questions. Obtaining my prescription was a breeze, and the whole process was much more convenient than my previous clinic.

Overall, I was very happy with my experience at this cannabis clinic. The service was top-notch and the staff were a pleasure. I would definitely recommend this clinic to others in need of a cannabis prescription.

4 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Dear Rachel,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We truly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you had a positive consultation.

Our dedicated staff takes great pride in delivering excellent customer service, and your recognition of their friendliness and helpfulness means a lot to us.

We understand the importance of convenience, and we're thrilled to have surpassed your expectations in comparison to your previous clinic. Making the process of obtaining your prescription easy is one of our top priorities, and we're thrilled to have delivered on that.

Thank you for recommending our clinic to others in need of a cannabis prescription. We take pride in being a trusted and reliable healthcare provider.

Please don't hesitate to reach out if you have any further questions or if there's anything else we can assist you with.

Once again, thank you for your kind words and for choosing us as our clinic.

Sincerely,
Cantourage Clinic

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid this clinic

Never gets medication to you on time, unprofessional and not worth your money. Go to another clinic.

In the 4 months I was with them, they sent my medication to the wrong address, sent me the wrong strains, sent me medication containing a bug, constantly needed reminding to send a link to pay, payment links were often for incorrect figures so I had to call.

My time at cantourage clinic made my mental health worse.

22 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Dear Ollie,

We are sorry to hear that you had a negative experience with our clinic and that you found our service to be unprofessional.

We would like apologise for any errors in the strains or medication that you received, and for any issues with payment that you experienced.

We understand that receiving your medication on time is important, and we apologise if we were unable to meet your expectations in this regard. Please note that as a clinic, we do not process payment for medication.

We rely on our dispensing partners to take payment for medication and rest assured we always do what we can to ensure that payment links are provided to our patients in a timely manner.

We understand that you felt your time at our clinic may have had a negative impact on your mental health, and we apologise for any distress this may have caused. We are committed to providing the best care possible for our patients, and we hope that you will consider giving us another chance in the future.

Sincerely,
Cantourage Clinic

Classificada 1 em 5 estrelas

Over confident company that oversells…

Over confident company that oversells its faulty untested products and its doctor appointments for quick cash, while having no working medication in stock. Essentially, yet another capitalistic business destroying access to a medicinal plant for future generations. Cantourage is one of a number of fronts for new medical cannabis pharmacies who are trying to cash in on the changes in medical cannabis regulation. Managers are enthusiastic, but also incredibly arrogant and sadly know-it-all types with no real cannabis industry experience at all, however they love to talk as though they know everything about it - very typical for Britain right now. Cantourage should try bragging less about how great and knowledgable they are and measure themselves on actual patient outcomes. Patients are evidently not stupid and can see you are profiteering from incoming patient sign ups, while having no medication in stock to give to these same patients, as you promised you had, at sign up. To be frank, your doctors and your business get richer while patients are left waiting and suffering. This could all be excused, but what makes it worse is that when patients complain about this fact, you try to talk over them and talk down to them. Take five and do some hard introspection and please don’t fool yourself into thinking patients will come back to you after you have treated them in this way. Finally, you should know and accept that Cantourage is not a startup, you have a well defined business model, so you are not a startup and can’t use startup excuses for poor service delivery. I believe you are fully aware of your strategy for making money and now, so are your patients.

Edit Jan 2023: It's really interesting that you reply to me here on Trustpilot, in completely fake earnest, while knowing full well you have ignored my email requests for a full refund of the 99 pounds you owe me for a faulty prescription of untested medication which was never redeemed.

If you really want to make good with your customers you will return the money you stole from me and others, and stop trying to cover for your reputation by posting canned replies to each and every negative comment you see here on Trustpilot.

Patients like us need to be straight with companies like you and you need to know we are not fooled by your behaviour.

5 de outubro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Dear Jay Shaw,

We are sorry to hear that you had a negative experience with our clinic and that you feel we have oversold our products and appointments. Please know that we take all feedback seriously and strive to provide high quality care and support for our patients. We apologise if you feel we have not met your needs and if you feel that our staff were dismissive of your concerns.

We understand that access to medicinal cannabis is an important issue, and we are committed to providing safe and effective treatments for our patients. We again apologise if our actions have contributed to any frustration or suffering you may have experienced.

At our clinic, we value our patients and strive to create a welcoming and compassionate environment for all. We apologise if we have not met this standard in your interactions with us, and we will use your feedback to improve our services. We hope that you will consider giving us another chance in the future, as we are committed to providing the best care possible.

Sincerely,
Cantourage Clinic

Classificada 5 em 5 estrelas

Had my first appointment this morning…

Had my first appointment this morning and I couldn't have been happier with the way it went. The doctor was very friendly and knowledgeable and also comforting.

27 de agosto de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Dear Casey,

We are glad to hear that you had a positive experience with our clinic during your first appointment. It is our goal to provide high quality care and support for our patients, and we are glad to know that our doctor was able to make you feel welcome and comfortable.

We are committed to providing comprehensive and personalised care for our patients, and we are glad to know that our team was able to meet your needs. Thank you for choosing us as your healthcare provider.

Sincerely,
Cantourage Clinic

Classificada 1 em 5 estrelas

Appauling and unreliable

I moved here from another clinic and had a terrible experience, the clinic sent out brown flower with an expiry of 08/2022 right at the end of July, the flower causes headaches and burns your throat, they refused to exchange the product, and offered only a paltry £2 per g refund so £200 down the drain as the flower is unusable, they are terrible with customer service emails left unanswered for days, then there is the issue of their pharmacy 5 days from payment to sending out prescription absolutely appauling service.

13 de agosto de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Dear Derik,

We are sorry to hear that you had a negative experience with our clinic and that you were dissatisfied with the product and service you received. We apologise for any inconvenience this may have caused you and for not meeting your expectations.

We understand that access to reliable and high quality medication is an important aspect of care, and we are committed to providing safe and effective treatments for our patients. We are sorry if the product you received caused you discomfort and that you were unable to exchange it. We will use your feedback to improve our services and ensure that we are meeting the needs of our patients.

We also apologise for any delays in communication and for any issues you may have had with our partner pharmacy. We strive to provide timely and efficient services, and we will work to address any issues that may have caused delays.

Thank you for bringing these concerns to our attention. We value your feedback and are always looking for ways to improve our services. If you have any further concerns or issues, please don't hesitate to reach out to us via phone or email. We are here to support you and are committed to finding a resolution.

Sincerely,
Cantourage Clinic

Classificada 5 em 5 estrelas

Over joyed

Honestly, couldn't be more happy to have found Cantourage Clinic after constant struggles with previous clinics it feels like my voice and my knowledge of cannabis as a medication is being not just heard but understood and processed when it comes to my treatment plan and the medication prescribed. Dr Niraj Singh was super friendly and listened to absolutely everything I had to say. The doctor was also more than happy to go through everything with me & ensure that the medication I was being prescribed would not only be suitable to me but actually beneficial to me as a person alongside my conditions.

5 de agosto de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Dear Melancholy Sky,

We are glad to hear that you have had a positive experience with our clinic and that you feel heard and understood by our team. We understand that finding the right medication and treatment plan is important for our patients, and we are committed to providing comprehensive and personalised care. We are happy to hear that your consultation with Dr. Niraj Singh was helpful and that you feel confident in the medication prescribed.

We value your trust in our clinic and are committed to providing the best care possible. If you have any further concerns or issues, please don't hesitate to reach out to us. We are here to support you and are dedicated to finding a resolution.

Thank you for your kind words and for sharing your experience with us.

Sincerely,
Cantourage Clinic

Classificada 5 em 5 estrelas

Really friendly consultant

Really friendly consultant, made me feel at ease instantly. A really good experience. Very impressed so far.

5 de agosto de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Dear Bert Berty,

Thank you for your review and for sharing your positive experience with our clinic. We are happy to hear that you had a good consultation with our friendly consultant and that they made you feel at ease. Providing a comfortable and welcoming environment for our patients is important to us, and we are glad to hear that we were able to do that for you.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. We are here to support you and are committed to providing the best care possible.

Thank you for choosing our clinic and for your kind words.

Sincerely,
Cantourage Clinic

Classificada 5 em 5 estrelas

What a brilliant clinic

What a brilliant clinic. This is my third clinic as the other two just wasn’t affordable.

So happy with Cantourage,very helpful staff,Dr Niraj Singh was very friendly and absolutely brilliant to talk to as well as all the other staff at Cantourage,good quality products,one happy patient

5 de agosto de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Dear Daniel Jefferson,

Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience with us at Cantourage Clinic. We are glad to hear that you have had a great experience with us so far and that you have found our staff to be helpful and friendly. We appreciate your feedback and are committed to providing the best care and service possible to all of our patients.

Thank you again for your review. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us.

Sincerely,
Cantourage Clinic

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing Service

Had my first appointment this morning and can’t recommend cantourage enough, everyone I have spoken to so far has been so helpful and understanding.

The doctor was very knowledgeable and supportive.

2 de agosto de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Cantourage Clinic

Resposta da Cantourage Clinic

Dear Kenny M,

Thank you for your positive review and for taking the time to share your experience with us. We are glad to hear that you had a great appointment with our doctor and that you found our team to be helpful and understanding. We strive to provide the best care possible for our patients and are always looking for ways to improve our services.

Thank you again for your feedback. We appreciate your support and are glad to have been able to help.

Sincerely,
Cantourage Clinic

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais