Bestilte buffet, menu A, til 18 personer. Maden færdig til aftalt tid, afhentede selv, personale søde og servicemindede. Førsteklasses mad, ikke for stærkt, men til dem, der ville det, rigeligt s... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Vi bestilte pecking til fem personer samt kylling i karry- and- og okse i wok med tilhørende ris. Ikke alene tog de fejl af vores adresse, men peckingen havde en eftersmag af soya, karryen var tyndere... Ver mais
Horrible sushi. Dårlig tun, uigennemstegt crispy ebi, gamle ris, umodne avokadoer og gennemført slatten mad. Jeg forsøgte at ringe til restauranten i et forsøg om at sende maden retur og få pengene ti... Ver mais
Ok leveringstid men maden var bestemt ikke ventetiden vær om det så bare var 5 min. Maden virker på ingen måder som friske råvare men nu må vi se hvad maven siger om et par timer. Der udover var de... Ver mais
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Maden var kold da den endelig ankom
Maden var kold da den endelig ankom. Har ellers været glad for denne og bestilt før hvor det var bedre. Men ikke denne gang 😞
Jeg har fået madforgiftning og har…
Jeg har fået madforgiftning og har kastet op hele natten
Fantastisk og dejlig autentisk mad
Jeg har efterhånden spist hos Chengs Køkken ugentligt, hver gang jeg er på Sjælland. Det gør jeg fordi jeg elsker asiatisk mad! Det har endnu ikke skuffet.
Sidder også og spiser der i skrivende stund
Har lige bestilt fra dem og modtaget…
Har lige bestilt fra dem og modtaget min mad og må sige den røde karry med oksekød smagte af lam, jeg kontaktede derfor wolt, som så kontaktede restauranten og de fortalte så at de ikke ville kompensere da det var frisklavet, det nu egentligt ikke det der er problemet, nu var det fordi den smagte af lam. Jeg er meget skuffet.
Ikke pengene værd
En god ting at sige, var at maden kom hurtigt, men ellers ville jeg kun give en stjerne.
Vi bestilte sushi for anden gang, da første gang var godt.
Denne gang var det ikke pengene værd overhovedet..!!
Underkogte ris halvdelen var hårde og knaste, dåsetun i sushi!? Så burde de koster 10kr og ikke det vi gav. Avokado der var brun, intet crispy over det crispy vi købte. En sur/ sød sovs der lignede noget L… og smagte af vand. Ellers ærgerligt, da første gang vi fik sushi der fra, var den en helt anden oplevelse.
Absolut minus stjerner
Absolut minus stjerner!
Væreste oplevelse jeg noglesinde har prøvet.
D. 26 februar kl 17:30ish bestile min veninde og jeg mad fra Chengskøkken igennem Just-Eat. Kl 19:00 modtager vi maden.
Og kl 19:30 skriver vi den værste klage til Just-Eat over maden..
Det var ærligt talt, ulækkert. Risene var KNASSENE? Og avokadoen var brun.. Brun.
Laksen var mørk/lilla flere steder, lugtede af en kvindes * uden vask i 3 år...
Og var gummi konsistens?
Just-Eat ringer til Chengs køkken, uden svar.. de skriver så en mail. Og dagen efter modtager jeg en afvisning for refundering eller kompensation.
Jeg prøver at ringe til restauranten, de svarer ikke. Jeg ringer igen, han svare og jeg når at sige mit navn, også lægger han på.. det sker 3 gange.. indtil jeg beder ham om at lade vær med at ligge på, også forklarer jeg situationen. Jeg bliver mødt med at han råber af mig i telefonen, og kalder mig latterlig.. og de aldrig nogensinde havde fået en klage, det kan jeg jo se ud fra alle deres anmeldelser er en stor LØGN.
Til sidst smækker jeg selv røret på, og får fat på Just-Eat igen, de giver mig fuldstændig ret i sagen, og medhold. Men siger også at det er restaurantens ansvar at give mig en refundering..
Jeg ringer så til dem Igen, og bliver mødt med at blive råbr af.. IGEN.
Jeg truer så med min advokat, og så kunne han ligepludselig tale pænt til mig, men vil stadig ikke tage ansvar..
Igår d. 28 februar møder jeg så op fysisk sammen med min mor, som er inde for bogholderi/jura/osv afdelingen, for at finde ud hvad er alverden der foregår.
Jeg må være ærlig at indrømme, jeg var rasende. Og højst sandsynligt ikke talte særlig pænt, men jeg bliver IGEN mødt med at han råber, og teer sig som en 5årig. Og kalder situationen latterlig, og jeg var "for langt ude"..
Han påstår så at det er Just-Eat's problem og de har afvist refunderingen? Jeg ringer til Just-Eat mens jeg står der nede, også havde jeg min refundering på 5 minutter..
Aldrig, som i ALDRIG har jeg oplevet noget lignende. De burde fuldstændig lukke ned. Og aldrig arbejde i restaurant branchen, eller kundeservice.
Jeg siger tusind tak til Maria fra Just-Eat, du er et fantastisk menneske, og hjalp utrolig meget med at få ham på sin plads igen.
Virkelig dårlig sushi
Virkelig dårlig sushi med dåsetun.
Kan absolut ikke anbefales
Horrible sushi
Horrible sushi. Dårlig tun, uigennemstegt crispy ebi, gamle ris, umodne avokadoer og gennemført slatten mad. Jeg forsøgte at ringe til restauranten i et forsøg om at sende maden retur og få pengene tilbage, men der blev ikke svaret. Jeg kan ikke finde smiley rapporten på hjemmesiden, og det er decideret løgn når der står "helt friske råvarer”. Kæmpe øv.
Tvivlsom kylling
Vi var rigtig glade for Chengs køkken for nogle år siden, så vi tænkte at vi ville prøve det igen her til aften.
Jeg laver en online bestilling med afhentning kl.19.45. Da jeg ankommer til Chengs kl 19.35, og siger til ekspedienten at jeg godt ved at jeg er der lidt tidligt, giver hun mig en pose som allerede står klar på disken.
Da jeg kommer hjem er maden lunken og ikke varm.
Jeg bestilte en gongbao med oksekød, og min mand en panang curry med kylling.
Min ret skulle være meget stærk ifølge deres menu, men den er utrolig smagsløs, oksekødet er mørt men har en bismag, det virker ikke friskt.
Min mands kylling derimod er fyldt med fedt, de fleste stykker ser næsten ud som om de er coated med fedt. Jeg prøver et stykke men spytter det ud.
Jeg ringer med det samme til Chengs, forklarer situationen og aftaler at jeg kommer retur med maden. De vil gerne lave nye retter til os, men det afslår vi og beder om pengene retur.
Da jeg kommer retur til Chengs, viser jeg dem problemet med kyllingen. Hvorefter ejeren giver mig en lang smører om at de kun bruger ren kyllingenbryst, da jeg påpeger fedtet kyllingestykkerne i retten, siger han at det er thailandsk kylling og det er bedre end dansk, han prøver også at sige at det er kokosmælken, der har sat sig på kyllingen stykkerne, hvilket er det rene vås. Derudover bliver han meget fornærmet, og prøver at fortælle mig hvor mange retter han har solgt i dag og hvor mange år han har lavet netop disse retter.
Til sidst antyder han at vi har spist halvdelen af retten, hvilket jeg også hurtigt viser ikke er korrekt. Det ris der var taget fra, var jo blandet med sovsen og lå nu i den anden boks.
Det var slet ikke meningen at vi skulle ud i en lang diskussion, og da jeg kan fornemme at samtalen kører i ring,
siger jeg, at maden var ikke iorden og jeg vil gerne bede om pengene retur. Hvilket jeg til slut får.
Men vi kommer helt sikkert ikke retur, efter det møgfald som jeg fik.
Desværre ikke den bedste oplevelse
Desværre ikke den bedste oplevelse. Meget tørt, smagløst og kedelig mad, som oven i købet kom næsten 30 minutter for sent. Men de er da søde og imødekommende at snakke med.
Bad food
Bad food
We had ordered 3 items and all of them were inedible and also found a hair in one item which was very disgusting. Please improve the quality of the food—first and last time for us.
Leveret 25 min før bestilt tid
Leveret 25 min før bestilt tid, maden er kold og kedelig. Så rigtig dårlig oplevelse ☹️☹️☹️☹️
Så over 300 kr. smidt direkte i skraldespanden ☹️
Lang forsinkelse og skuffende mad
Havde bestilt online og modtog bekræftelse på afhentningstidspunkt.
Alligevel lod de os vente 27 minutter efter lovet tidspunkt! Vi var bogstaveligt talt 2 min. fra simpelthen bare at køre igen og finde et andet sted.
Oven i det var der ikke så meget som et undskyldende ord for ventetiden og dette til trods for, at der ingen brok lød fra os.
Som prikken over i’et var maden, sushien, ikke særlig imponerende. Ikke decideret dårlig, men smidt i bakken meget upræsentabelt.
Bliver sidste gang, vi henter her.
Vi bestilte mad 1/1 kl 17 og fik…
Vi bestilte mad 1/1 kl 17 og fik bekræftelse på ud-bringning på 20-45 minutter. Efter 45 minutter blev vi ringet op hvod de bad os om at hente maden eller ville der gå minimum 1-1,5 time yderligere.Lorteservice
Leverings omkostninger er steget fra…
Leverings omkostninger er steget fra 29kr til 59kr. Det er jo helt hen i vejret. Skal det leveres med fly !
Totalt smagsløst
Har bestilt mange gange fra Chengs køkken, hvor det har været super lækkert. Men de sidste 2 gange har virkelig været ringe. Gav den en chance til i dag, og øv det skulle jeg aldrig have gjort, mage til totalt smagsløst mad skal man lede længe efter. Så det var sidste gang at de fik mine penge.
Sushi er ikke friturestegte risruller
Sushi er ikke friturestegte risruller! Jeg har ALDRIG som i ALDRIG fået et ringere måltid end det jeg fik i dag. 24 “ruller” som alle - hver og en - havde været em tur i frituren! Det var helt galt og en meget dårlig oplevelse
Ok leveringstid men maden var bestemt…
Ok leveringstid men maden var bestemt ikke ventetiden vær om det så bare var 5 min.
Maden virker på ingen måder som friske råvare men nu må vi se hvad maven siger om et par timer.
Der udover var det meste smagsløst lige bortset fra det der smagte igennem af fisk ØV skulle havde valgt en af de andre omkringliggende som vi plejer det er en verden til forskel.
Fantastisks lækker mad!
Fantastisk mad, levering til tiden og smagte godt og så lækkert ud! Bestemt ikke sidste gang vi bruger dette sted! Og prisen også god! 🌟🌟🌟🌟🌟
Bestilte mad til levering i aftes
Bestilte mad til levering i aftes. Der gik 2 timer og 45 minutter inden maden ankom og der var maden slatten og kold. Jeg er ikke sikker på, at den stadig var egnet som menneskeføde.
Bestiller aldrig herfra igen og anbefaler ikke dette sted til nogen, desværre
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








