Chengskokken Opiniões 28

TrustScore: 2 em 5

1,9

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Bestilte buffet, menu A, til 18 personer. Maden færdig til aftalt tid, afhentede selv, personale søde og servicemindede. Førsteklasses mad, ikke for stærkt, men til dem, der ville det, rigeligt s... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Vi bestilte pecking til fem personer samt kylling i karry- and- og okse i wok med tilhørende ris. Ikke alene tog de fejl af vores adresse, men peckingen havde en eftersmag af soya, karryen var tyndere... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Horrible sushi. Dårlig tun, uigennemstegt crispy ebi, gamle ris, umodne avokadoer og gennemført slatten mad. Jeg forsøgte at ringe til restauranten i et forsøg om at sende maden retur og få pengene ti... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Ok leveringstid men maden var bestemt ikke ventetiden vær om det så bare var 5 min. Maden virker på ingen måder som friske råvare men nu må vi se hvad maven siger om et par timer. Der udover var de... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

1,9

Mau

TrustScore: 2 em 5

28 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Har intet godt at sige…

Har intet godt at sige…

Vi bestiller vores mad med levering kl 18 via deres hjemmeside. Der står at maden vil ankomme kl 19, vi sidder så og venter indtil kl bliver 20 (2 timer) vi forstår ikke hvor vores mad bliver af og ringer derfor der ned hvor vi snakker med en ung pige som ikke forstår hvor vores ordre bliver af. Vi får derefter af vide at der vil gå yderliger en time. Vi siger derfor at det er for dårligt og om det så eventuelt er muligt at få rabat eller refundering på minium levering. Vi får den sure chef i røret som forklare at det SLET ikke er muligt at få en rabat eller refundering på vores mad, det er simpelhen for dårlig service som vi så forklare chefen. Han bliver derefter sur og annullere vores ordre!

Vi sætter aldrig vores fødder der igen med den dårlige service…

13 de fevereiro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

18 personers buffet, 5-stjerner

Bestilte buffet, menu A, til 18 personer.
Maden færdig til aftalt tid, afhentede selv, personale søde og servicemindede.
Førsteklasses mad, ikke for stærkt, men til dem, der ville det, rigeligt soya og chilimayonnaise med.
Masser af mad trods 18 sultne ganer, rigeligt til at man kunne få lidt med hjem.

13 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Hvis du gerne vil vente halvanden time på dit mad

Vi bestilte maden kl 18:00 og der stod på just eat at maden vil blive leveret indenfor 60 minutter. Jeg vælger så at ringe op og spørge efter maden, når der var gået en time. Han siger så i røget “de har travlt, men de er på vej” der går så halvanden time og fortsat ikke fået vores levering. Ikke forvent man får maden som de skriver inden for en time. Vores sidste gang vi vælger at bestille derfra.

11 de outubro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Orm i maden

Vi bestilte pecking til fem personer samt kylling i karry- and- og okse i wok med tilhørende ris. Ikke alene tog de fejl af vores adresse, men peckingen havde en eftersmag af soya, karryen var tyndere end suppe, til det punkt hvor den ikke en gang kunne "gribe fat" i risene, og så fik vi en ekstra middagsgæst i form af en død larve inde i en af minimajsene, hvormed vi prompte sløjfede hele middagen. FØJ!! 1004kr for hele balladen inkl fragt, her bestiller vi ALDRIG fra igen!!

2 de outubro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

bestilte catering til 10 personer

bestilte catering til 10 personer, der var rigtig meget mad, alt smagte meget godt, dog var stegte nudler lidt for fedtet, men det oplever jeg alle stader, deres hjemme lave forårsruller var lidt tørre, ( nok fordi der var meget kød i ) men ikke noget en smule soyasovs ikke kunne klare.

eneste lille minus var at jeg selv skulle hente, da der var underbemanding på chauffør til levering pga ferie.

24 de julho de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Første og sidste gang

Jeg bestiller gul karry med ekstra sauce- får leveret en gul karry med ekstra rød chili karrysauce. Restauranten mener at “alle kunder ved at ekstra sauce= rød chili karry” det fremgår så bare ikke på bestillingssiden. Selv Just Eat kundeservice som anerkender problemet kunne ikke tale med restauranten som ikke mente der var et problem. Første og sidste gang vi bestiller mad ved Cheng’s.

6 de março de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

God mad og alt i top

God mad og alt i top
Ellers men når chaufføren ringer og Beder mig komme ned på parkeringspladsen efter min levering som jeg har betalt 38kr i levering for fra Greve til Ishøj

Han tog ikke tlf da jeg ringede tilbage for at høre hvornår han var der

4min efter ringer han og siger jeg har været der men du var der ikke

Min kone gik så ned efter varerne som
Er okay (sushi) men min fiskefilet med pommesfrites var kold og pommesfritter slatne

God oplevelse fra kokken men dårlig oplevelse fra chaufføren som oven i købet kender min kone

28 de fevereiro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

IKKE TIL AT REGNE MED!

Maden er sådan set god, når man får den, selvom det er i drn dyre ende, men bestil aldrig hos dem, via Just Eat, de vil ikke levere og heller ikke give pengene retur!
Det er sket 2 gange nu, så det er ikke en enkelt fejl.

16 de fevereiro de 2022
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais