Colorfulswan Opiniões 

184
•
TrustScore: 2 em 5

1,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Be very careful when buying from this company. Item titles and pictures are nothing like the actual product you receive. I ordered what was advertised as a sculpture based on a photo I sent. The examp... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Ho letto precedenti recensioni negative sul servizio offerto. Prodotto difforme da quanto evidenziato nel sito. La mia esperienza è ancora più negativa avendo ordinato e pagato qualcosa che non ho m... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered a wooden plaque with a relief carving, but I received one with a standard engraving instead—not the relief I expected. I was really disappointed. But the service from a truly wonderful woma... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Re order number: 1857074024 Both personalised crystal candle holders arrived safe and undamaged today and the quality is excellent, very impressed with the speed of... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

Escrito pela empresa

Welcome to Colorfulswan, your first choice for personalized gifts. Gifts are not just objects, but also expressions of emotion and love. Every gift is unique and is a special bond between the giver and the recipient. We offer a wide range of customizable products, including elegant night lights, carefully crafted jewelry, stylish clocks, practical homewares and unique crafts. The design of each item reflects the personalized style of the gift, and customization makes each item truly unique. What makes us different is that we have a complete industry and team. We operate our own factory, equipped with advanced technology and skilled craftsmen. To further ensure a good shopping experience, we maintain a long-term and reliable partnership with a professional shipping team. This allows us to handle logistics efficiently and ensure that your gifts are delivered on time and intact. Customer satisfaction is at the core of everything we do. We attach great importance to the experience of each customer and are committed to providing excellent support throughout your shopping process. Whether you are selecting a product or going through the after-sales process, our professional customer service team is always ready to answer any questions you may have. We strive to provide our customers with a smooth, hassle-free shopping experience and are always here to help. At our store, your vision and satisfaction are our top priority. If you have any questions or need any assistance with product selection or customization, please feel free to contact our customer service team and we will be happy to assist you.


Informações de contacto

1,8

Mau

TrustScore: 2 em 5

184 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 70% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de um mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

1,8

Todas as opiniões

(184)

82 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Garbage product

Product was extremely cheap and not well made. Not real leather or copper. Customer service offered $5 for a $112 purchase to make things right.

14 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

Dear customers
We have always operated with integrity, put customers first, answered customers' questions, and ensured that every customer has a satisfactory experience. We accept supervision from consumers. If you are not satisfied with our products, you can contact our after-sales customer service email again: colorfulswanofficial@gmail.com
We will handle it properly for you, please trust us again.
Looking forward to your reply

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered a decanter with a photo of my…

Ordered a decanter with a photo of my friends dogs on and when it arrived you couldn’t make out the picture of the dogs as quality was very poor

27 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

Dear customers
We have always operated with integrity, put customers first, answered customers' questions, and ensured that every customer has a satisfactory experience. We accept supervision from consumers. If you are not satisfied with our products, you can contact our after-sales customer service email again: colorfulswanofficial@gmail.com
We will handle it properly for you, please trust us again.
Looking forward to your reply

Classificada 5 em 5 estrelas

Great customer service

I Appreciated the customer service and was able to reach helpful staff when I needed it!

12 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

We sincerely thank you for your feedback, thank you for liking our products, we will collect any valuable suggestions and suggestions, and strengthen our service attitude, so that customers can be satisfied and comfortable shopping experience, we are very happy And look forward to continuing to cooperate with you in the future

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolut schirch gravierte Geldbörse

Absolut schirch gravierte Geldbörse. Innen alles mit irgendeinen Kleber verpickt und Expressversand gezahlt und die Firma hat es als Kleinpaket normal versendet. Paket kam erst nach 14 Tagen statt an 5 Tagen an. Absolut NICHT zum Empfehlen!!!

26 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

Sehr geehrte Kundinnen und Kunden, wir handeln stets integer, stellen unsere Kunden an erste Stelle, beantworten Kundenfragen und sorgen dafür, dass jeder Kunde zufrieden ist. Wir akzeptieren die Kundenbetreuung. Sollten Sie mit unseren Produkten nicht zufrieden sein, können Sie sich jederzeit per E-Mail an unseren Kundenservice wenden: colorfulswanofficial@gmail.com. Wir kümmern uns um Ihr Anliegen. Vertrauen Sie uns gerne wieder.
Wir freuen uns auf Ihre Antwort.

Classificada 5 em 5 estrelas

I love the delivery time and quality of…

I love the delivery time and quality of the product

29 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

We sincerely thank you for your feedback, thank you for liking our products, we will collect any valuable suggestions and suggestions, and strengthen our service attitude, so that customers can be satisfied and comfortable shopping experience, we are very happy And look forward to continuing to cooperate with you in the future

Classificada 1 em 5 estrelas

Turned up broken

Turned up broken. Said I could have another product as long as I paid another £8.00 for the privilege. Tried to get a refund and send the product back but they just want me to spend more money. Quality of the product is terrible and the glue didn’t even last the delivery let alone being outside open to the elements

22 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

Dear customers
We have always operated with integrity, put customers first, answered customers' questions, and ensured that every customer has a satisfactory experience. We accept supervision from consumers. If you are not satisfied with our products, you can contact our after-sales customer service email again: colorfulswanofficial@gmail.com
We will handle it properly for you, please trust us again.
Looking forward to your reply

Classificada 3 em 5 estrelas

A bit disappointed in the quality of…

A bit disappointed in the quality of the glass received. Looked much cheaper than the one on the images. Would not reorder.

19 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

Dear customers
We have always operated with integrity, put customers first, answered customers' questions, and ensured that every customer has a satisfactory experience. We accept supervision from consumers. If you are not satisfied with our products, you can contact our after-sales customer service email again: colorfulswanofficial@gmail.com
We will handle it properly for you, please trust us again.
Looking forward to your reply

Classificada 1 em 5 estrelas

Not fit for purpose

This is meant to be a light up door number to hang outside your house. I assumed it was powered by solar but it has a usb charge cable hanging off it. Rubbish

9 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

Dear customers
We always operate with integrity, put customers first, answer customer questions, and ensure that every customer can have a satisfactory shopping experience. We accept supervision from consumers. We have checked your order information. The product you ordered is a style that uses USB connection. If it is a solar doorplate, our product page will clearly state it. If you have any questions, you can ask our customer service before ordering, and we will reply in time: colorfulswanofficial@gmail.com
If you have any questions, you can contact us and trust us again.

Classificada 5 em 5 estrelas

Came out very good and clear,also great…

Came out very good and clear,also great quality in colour and pictures come out so amazing. I'd definitely go with yous agian as you have great quality

17 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

We sincerely thank you for your feedback, thank you for liking our products, we will collect any valuable suggestions and suggestions, and strengthen our service attitude, so that customers can be satisfied and comfortable shopping experience, we are very happy And look forward to continuing to cooperate with you in the future

Classificada 1 em 5 estrelas

Product was absolute rubbish

Product was absolute rubbish. My 8 year old would have done better with cardboard and scissors. Never use this company. I rated a 1 because I was not given zero or negatives as an option.

22 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

Dear customers
We have always operated with integrity, put customers first, answered customers' questions, and ensured that every customer has a satisfactory experience. We accept supervision from consumers. If you are not satisfied with our products, you can contact our after-sales customer service email again: colorfulswanofficial@gmail.com
We will handle it properly for you, please trust us again.
Looking forward to your reply

Classificada 1 em 5 estrelas

The product was not as advertised

The product was not as advertised. I was promised a proof before production of a custom product - no proof was provided. The custom pint glasses were shipped in a plastic bag. One of them was in shards by the time is arrived, the other was in 2 pieces, and the design was tiny and distorted - nothing like advertised. I spent a lot of money for shards of ugly cheap glass. Immediately tossed in the recycling bin.
Waste of money.

10 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

We have always operated with integrity, put customers first, answered customers' questions, and ensured that every customer has a satisfactory experience. We accept supervision from consumers. If you are not satisfied with our products, you can contact our after-sales customer service email again: colorfulswanofficial@gmail.com
We will handle it properly for you, please trust us again.
Looking forward to your reply

Classificada 2 em 5 estrelas

First the sign was misreading and…

First the sign was misreading and didn't look anything like picture.Second after 7 months sign delamianated and look like dog poop. Don't trust this company.Again typical Chinese crap. BUYER BEWARE

15 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

Dear customers
We have always operated with integrity, put customers first, answered customers' questions, and ensured that every customer has a satisfactory experience. We accept supervision from consumers. If you are not satisfied with our products, you can contact our after-sales customer service email again: colorfulswanofficial@gmail.com
We will handle it properly for you, please trust us again.
Looking forward to your reply

Classificada 5 em 5 estrelas

Great product

Great product! My wife loved it! I highly recommend them. Do not listen to the other reviews please give them a chance like I did.

9 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

We sincerely thank you for your feedback, thank you for liking our products, we will collect any valuable suggestions and suggestions, and strengthen our service attitude, so that customers can be satisfied and comfortable shopping experience, we are very happy And look forward to continuing to cooperate with you in the future

Classificada 5 em 5 estrelas

Great experience

Great product, great service, well packaged for delivery. Very pleased.

15 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

We sincerely thank you for your feedback, thank you for liking our products, we will collect any valuable suggestions and suggestions, and strengthen our service attitude, so that customers can be satisfied and comfortable shopping experience, we are very happy And look forward to continuing to cooperate with you in the future

Classificada 1 em 5 estrelas

Have not recieved item

12 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

UK060855316YP
Dear Customer
Your package is still through customs, so it takes time to update, we'll keep track of your package,
if there is any new information will inform you immediately. we try our best to solve problem.We are also urging the logistics processing. If you cannot receive the package, we will deal with it further. Thank you for your patience

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service

Excellent service, the necklaces are so beautiful. Fast shipping & quick delivery which is always good
I highly recommend

7 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

We sincerely thank you for your feedback, thank you for liking our products, we will collect any valuable suggestions and suggestions, and strengthen our service attitude, so that customers can be satisfied and comfortable shopping experience, we are very happy And look forward to continuing to cooperate with you in the future

Classificada 5 em 5 estrelas

I purchased a beautiful sign

I purchased a beautiful sign, I emailed the company before hand to send me proofs of the design before I committed to purchasing as I wanted to ensure they could produce exactly what I wanted.
I received the sign 1-2 weeks later and I’m sooo pleased with it!

1 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

We sincerely thank you for your feedback, thank you for liking our products, we will collect any valuable suggestions and suggestions, and strengthen our service attitude, so that customers can be satisfied and comfortable shopping experience, we are very happy And look forward to continuing to cooperate with you in the future

Classificada 1 em 5 estrelas

Poor quality and very overpriced item

Poor quality and very overpriced item. Ordered a door sign and it has exposed electronics by design. Certainly not fit for purpose.

My item arrived broken and trying to get a full refund impossible. They did say they would replace it but whats the point as quality was dreadful.

Poor customer service and will never use again.

I however will stick to Amazon in future who have fantastic customer service.

DO NOT TRUST THIS COMPANY THEY ARE A SCAM

21 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

Dear Customer
We have always operated with integrity, answered customer questions with a customer-first attitude, and provided every customer with a satisfactory experience. Regarding the damage to your house number, we have applied for a partial refund as compensation for you. We apologize for the inconvenience. If you have any follow-up needs, please contact us again through our customer service email: colorfulswanofficial@gmail.com
We will handle it properly for you, please trust us again.
Looking forward to your reply

Classificada 1 em 5 estrelas

Found it very poor

Found it very poor , still not received my order, needed it 13 days ago, think it’s been over 2 months that I have been waiting , no response from customer service, and tracking it but nothing has updated for ages . As for a refund , no response . Very poor and disappointed customers service .

13 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

UJ994894565YP
Dear customer
We are sorry to have kept you waiting for so long. We understand that waiting is always a difficult thing to endure.
Your item has been shipped, but it was delayed due to some uncertain factors. Therefore, it usually takes more working days to ship.
Can you wait another week? If the package is still not delivered, please contact us and we will do our best to solve the problem and provide you with satisfactory service. Looking forward to your reply.

Classificada 1 em 5 estrelas

Untrustworthy

Untrustworthy! I ordered a house sign through Colourful Swan recently and the item that I received, was made from a different material and didn’t look like the image they show on their website. I asked for it to be remade or a refund, they refused and now they just ignore my emails. They trade under several other companies as well a be aware.

1 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Colorfulswan

Resposta da Colorfulswan

Dear customers
We have always operated with integrity, put customers first, answered customers' questions, and ensured that every customer has a satisfactory experience. We accept supervision from consumers. If you are not satisfied with our products, you can contact our after-sales customer service email again: colorfulswanofficial@gmail.com
We will handle it properly for you, please trust us again.
Looking forward to your reply

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais