Fishneo Opiniões 

232
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 4 em 5 estrelas

It took longer than I expected to arrive, but I love the clothes that I got. Some of the fabrics weren't what I expected but looking back, I think that was me not reading carefully. I still like the c... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Bought a couple of shirts from fishneo online on 26/09 still haven't received items 15/10 the tracking number they supplied has an error and doesn't tell me anything, I'm beginning to think I'm not go... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I love the bright colors and nice fabric used in my order. Wearing my outfit made me feel fancy and beautiful and was versatile. I was able to go out to eat at a nice restaurant and go to a theme park... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

The materials and design are top notch ! Great customer service, as well! I stand w and highly recommend Fishneo! Peace robot9000

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de roupa

Escrito pela empresa

Fishneo is inspired by traditional Japanese art and modern streetwear, our designs incorporate symbolic Japanese characters and patterns to create unique, culturally rich garments.


Informações de contacto

3,6

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

232 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,6

Todas as opiniões

(232)

213 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Too expensive for the quality

Too expensive for the quality. Sends garbage then makes you pay to return it. Scam scam scam.

7 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Hey, Jaime,

Thanks for leaving your review – and honestly, we get why you're angry.

Quality is something we take seriously, and it sounds like we really dropped the ball on your order. That's not what we want, and it's not what we promise.

On the return part – you're right, it's not ideal. We ship from China, and return shipping can be expensive. We know that. We don't love it either. But we should be upfront about it, and we're working on making our policies clearer so people know what they're getting into before they buy.

If your items weren't up to standard, that's on us. We'd like to make it right – not with a generic offer, but something that actually works for your situation. If you're open to it, please reply with your order number, and we'll take a fresh look at what happened.

We're not here to scam anyone – we're a small team trying to make cool designs, and sometimes we get it wrong. But we want to fix it when we do.

All the best,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 1 em 5 estrelas

No possibility of returning a product

Very unreliable company. When making a purchase, it is not mentioned that returning the product is practically impossible. The return address is in China, and the shipping cost is twice the price of the product itself.
Do not order unless you are 100% sure that the product is right for you, because the return process is simply not within reasonable limits.

6 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Dear Aleksandra Crnkovic,

Thanks for your review – we really do appreciate honest feedback like this.

You're right to point out the return situation. Our return address is in China, and international shipping costs can be more than the item itself – which makes returns impractical for many customers. We should be clearer about that on our site, and we're looking at ways to do that.

In cases like this, we try to offer alternatives that don't leave you out of pocket – like a partial refund or a discount on a future order. It's not a perfect solution, but it's often more practical than asking you to pay for return shipping.

If you haven't already spoken to our support team about your specific order, please contact us with your order number – we'll take another look and see what we can do to make things fair.

We're sorry this has been frustrating, and we appreciate you giving us the chance to improve.

All the best,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 2 em 5 estrelas

Cheap quality and way overpriced

Didn't take too long to arrive and I like the design on the top (I got one of their matching vest top and baggy trouser sets) but the material is really cheap look and feel. The top is swimming costume fabric and the trousers are cheap synthetic and thin. For about £45 including postage I was expecting much better quality. I would have expected to pay half that for the quality I got. I am keeping them because I can't be bothered to deal with returning, I will wear them around the house but wouldn't wear them out.

27 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Dear Bessie Ray,

Thanks for taking the time to write this – we really appreciate the honest feedback.

You're right about the fabric. That set was meant to be lightweight, but we can see how it might come across as cheap and thin – especially for the price. We're sorry about that.

We'd actually really like to look into this properly. If you could send us a couple of photos showing the fabric close‑up, we can share them with our factory and check if there's been a batch variation or a quality control slip on that specific run. It would help us a lot in figuring out what went wrong.

And we completely get why you're not returning it – the international return process is a pain, and we should be more upfront about that. We're not happy that you're left with something you'd only wear around the house. That's not what we want for you.

If you're open to it, let us know what feels fair – whether it's a partial refund, or a discount on something we know is better quality. No pressure – we just want to make it right.

All the best,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Easy to use

Nice products to choose from

1 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Dear Susan Whistler,

Thanks for taking a moment to leave this – we really appreciate it.

Glad you liked the range we've got up. We try to keep things interesting, so it's nice to know the selection caught your eye.

If you ever need a hand picking something out – or just want to check sizing or fabrics – feel free to contact us. Always happy to help.

Hope you enjoy your stuff, and we'd love to see you back when you're ready for more.

All the best,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 5 em 5 estrelas

They're the BEST T-shirts Ever!

They're the BEST T-shirts Ever! I have several. Soft and comfy. Smart and Funny! Now that Yayoi Kusama has moved on, I must get more!

1 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Hey modmadge,

Honestly, this made our day – thank you.

We're really happy to hear you've got several of our tees and that the softness, comfort, and humour have landed with you. That's the sweet spot we're always aiming for.

And yes, we're with you – Kusama's work is something else. If you're looking to add more before certain designs drift out of stock, we'd say now's a good time.

If you ever want a little help picking your next one – or just want a discount code to soften the blow – you can contact us anytime before you order. We'll sort you out.

Thanks again for being a repeat customer. We really appreciate it.

All the best,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Really liked the graphics and quality, but wrong size delivered

Really liked the graphics and quality of tee shirt. It is quite heavy, so not for hot weather. Took a while to get here, but I expected that.

30 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Dear Nancy Larsen,

Thanks again for your review – we really appreciate the honesty.

We checked your order using the name you provided, and just to clarify: the purchase was actually for a 4XL. So the item you received did match what was ordered – but we completely understand that it may not have fit the way you expected, especially if you were going by another brand's sizing.

We also noticed you've already placed another order with us – thank you! For next time, if you're ever unsure about sizing, feel free to reach out before you order. We're happy to help you choose the right fit, and we'd love to offer you a special discount as a thank you for giving us another chance.

We really appreciate your understanding and your continued trust. If there's anything else we can do, just contact us.

All the best,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Compliment

I surprised - very good quality!
The delivery time was like expected.

100 Cotton - love it

1 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Hi, Ronnie Lison,

Thanks for taking the time to leave a review – and for the kind words. It means a lot to hear that you were surprised by the quality, especially because we put a lot of care into making sure our cotton pieces feel right.

Glad the delivery landed when you expected it to – and that the 100% cotton worked out for you. That's exactly what we aim for.

If you ever want to grab another piece and need sizing advice, just contact us – we're happy to help.

Enjoy your new tee, and thanks again for giving us a go.

All the best,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 5 em 5 estrelas

I adore fishneo Tshirts .

I adore fishneo Tshirts - I will have to buy more soon , I have gotten 2 so far the mesh style and they are gorgeous well made and vibrant colours, I love this product worth every penny....Post is a little longer due to coming from overseas.....which is fine , Just enjoy the product when it arrives.....Plus staff respond to emails quickly.

6 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Dear Janette,

Wow – thank you for such a lovely review. It honestly made our day.

Knowing that you're already two Fishneo tees in and love both of them – the quality, the colours, the feel – that's exactly what we hope for. And we really appreciate your patience on the shipping side too; you're right, it takes a little longer coming from overseas, but we're glad you see it as part of the experience.

Also, a huge shoutout to our support team – they'll be really happy to hear you found them quick to reply.

Since you mentioned you'll be buying more soon, we'd love to make that next order a little sweeter. Just contact us before you place your next order and we'll send you a special discount code – a small thank you for being such a thoughtful customer.

If you ever need sizing help or want to know what's new, just give us a shout.

Thanks again – we really appreciate you.

All the best,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Good ... everything!

Good price, good design, proper size, product matches advertised images!

Delivery as expected in line with stated period.

28 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Dear Alan C,

Thanks for taking the time to leave such a clear and positive review – we really appreciate it.

It's great to hear that everything landed the way it should: price, design, sizing, and the product matching the photos. That's exactly what we aim for every time.

And we're glad the delivery arrived within the time we promised – we know that part matters a lot too.

If you ever have questions on sizing for future orders or just want to see what's new, feel free to reply anytime.

Hope you enjoy your piece, and we'd love to see you back soon.

All the best,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 4 em 5 estrelas

I thought I’d be waiting weeks for…

I thought I’d be waiting weeks for delivery, but it arrived 10 days after I ordered, and I’m so happy with the outfit! The fabric of the trousers is a little thinner than I expected, but still has enough weight to hang nicely. I am UK size 14 hips and waist, size 12 chest, 176cm tallI ordered XXL but should have gone for XL bottoms and L top.

The only reason I can’t give a 5 is that I’m assuming returning the goods for a different size is impractical. It was pretty obvious that the company ships straight from Asia though, so I knew what to expect.

29 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Hey Vicky,

Thanks for taking the time to leave such a detailed review – we really appreciate it.

Glad the delivery came sooner than you expected – that’s always a nice surprise! And it's great to hear you're happy with the outfit overall.

The fabric point is fair – it’s lighter than some might expect, but we’re glad it still hangs nicely. And we really appreciate you sharing your measurements and sizing breakdown (XL bottoms, L top) – that’s genuinely helpful for other customers to see.

On the returns side: you're absolutely right that we ship from Asia, and international returns can be a hassle. We don't pretend otherwise. That said, if you ever want to order again and want to avoid any sizing guesswork, just reply to this email before you place your next order – we’ll be happy to recommend the right sizes and give you a small discount as a thank you for coming back.

We really appreciate your honesty – and the 4 stars. If you ever need help with sizing or anything else, just give us a shout.

All the best,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 1 em 5 estrelas

No product and no reimbursement, Be careful

Extremely disappointed with Fishneo. I placed an order, provided all the necessary documentation (including my Tax ID) as requested, and then simply never received my package. After weeks of follow-ups, they informed me that the package failed customs clearance and would be destroyed. Instead of offering a refund for the product I never received, they had the audacity to offer me a discount on a future purchase. Refusing to reimburse a customer for a lost order is unacceptable business practice. Avoid this store.

13 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Dear Vitor de Mesquita,

Thank you again for your honesty throughout this process. We know this hasn’t been the smoothest experience, and we truly appreciate you sticking with us.

We want to acknowledge that our initial offer didn’t meet your expectations – and you were right to call that out. After re‑examining your case, we discussed it further and reached a revised arrangement that we hope feels fairer and more appropriate to the situation. We're glad we could find common ground, and we appreciate your willingness to work with us on that.

If there’s anything else we can do for you – whether it’s about your order, another product, or even just a question – please don’t hesitate to reply. We’re here to help.

Thank you again for giving us the chance to make things right.

Warmly,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 4 em 5 estrelas

Easy to select the shirts I want and…

Easy to select the shirts I want and easy checkout. Your shipping tracker is NOT easy to navigate and could use simplification.

27 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Dear Doug,

Thanks for taking the time to leave us a review – we really appreciate it.

It's great to hear that you found our site easy to use and checkout smooth – that's exactly what we aim for. And we completely get your point about the shipping tracker. Honestly, it's something we've heard before, and we agree it could be much simpler. We're actively looking at ways to make it clearer and more user‑friendly.

In the meantime, if you ever need to check your order status, you can always DM us with your tracking number and we'll give you a quick update – or use a third‑party site like 17track, which often shows more detail.

We really appreciate the honest feedback – it helps us improve. If you ever need anything else, just reply to this email.

All the best,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 2 em 5 estrelas

Website STILL not clear about shipping…

Website STILL not clear about shipping times and location. They ship from China, yet advertise 1 to 4 business days for delivery. Despite replies to reviews here months ago saying it was being fixed. Clearly that isnt happening for stuff bought in the UK. Because it's fulfilled via China, the items are also synthetic, amd sizing is all off. Disappointing because the designs are great. And people would be much happier if this information was given upfront.

26 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Hi, Laura Oconnor,

Thanks for this – honestly, you're right about a lot of it, and we really appreciate you taking the time to lay it all out. Hearing it straight like this helps more than you'd think.

The shipping thing is a fair call. We've been trying to update the site to make it clearer, but clearly we haven't done a good enough job yet. For context: we do ship from China, and the 1–4 business days you saw refers to the transit time after dispatch. But the production side (cutting, printing, packing) can take 5–7 days, and we haven't been upfront enough about that in the UK checkout flow. That's on us, and we're going to fix it. Not in a "we'll get to it eventually" way – we're actually working on a clearer shipping breakdown that shows total time upfront.

On the synthetic fabric and sizing: we use polyester blends on certain styles because they hold prints better and last longer, but you're not wrong that we should flag that more clearly on the product page. And the sizing – yeah, we've heard this before. We've added a size guide with actual measurements (not just S/M/L), but we know it's still easy to miss. We'll look at making that more prominent.

We don't want to make excuses – you're right that we've been slow to update this stuff, and that's frustrating for customers who just want clear info before they buy. Great designs don't mean much if people feel misled or end up with something that doesn't fit.

If you're open to it, drop us your order number and we'll look at your case directly – we can either exchange the items for a better size or fabric, offer a partial refund, or just make sure you're not left with something you can't use. We'd also love to send you a discount if you ever want to try again (no pressure), because we do want to get it right.

Appreciate you giving it to us straight.

Warmly,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Happy customer

Really happy with the delivery and high quality products I got. Will definitely order again.

26 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Hi, Barbara Hartmann,

Thanks so much for your review – and honestly, it means a lot to hear that you're happy with both the delivery and the quality. That's exactly what we're aiming for, so it's really good to know it landed well with you.

And the fact that you're already planning to order again? That's the best kind of feedback we could ask for. Since you mentioned that – we'd love to make your next order a little sweeter. When you're ready, just reply to this email and we'll send you a special discount code. No pressure, just a thank you for being a great customer.

We'll keep doing our best to make sure your next experience is just as good – if not better.

If you ever need help with sizing, recommendations, or just have questions, give us a shout. We're always around.

Cheers,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Pending receipt

I have not received my order yet so this rating may change. Like the playful nature of the clothing.

25 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Dear Sydney Youngerman,

Thanks for leaving a review already – even before your order's shown up. That says a lot, and we really appreciate it.

We totally get the wait is frustrating. It's something we're actively working on improving, and we know we've got a way to go. The fact that you still took the time to mention you like the playful side of what we do – that genuinely made us smile. That's exactly the spirit we try to bring to our designs.

Hope the order lands with you soon and lives up to the vibe. If it doesn't, or if anything's off, just reply to this – we'll get it sorted.

Thanks for being patient and for giving us a chance.

Warmly,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Total scam

Total scam.
Product not as advertised and refusing to refund.
Currently in a PayPal dispute with them.
Avoid at all costs.

25 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Dear Kath,

Thank you for taking the time to share your honest feedback on Trustpilot. We are genuinely sorry to hear that your experience with us has been disappointing, and we completely understand your frustration.

We take all customer concerns very seriously. To help us understand what went wrong with your order and the issues you raised regarding the product and refund process, could you please reply with your order number? Our team will review your case thoroughly and get back to you as soon as possible.

We are also aware of the PayPal dispute you mentioned, and we will fully cooperate with the PayPal resolution process to ensure a fair and transparent outcome. Our aim is to resolve this matter properly and to improve our service based on your feedback.

We truly appreciate your patience and hope you will give us the opportunity to make things right.

Yours sincerely,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Scam

I ordered two small cotton vests.
They arrived today and the two vests were made from two different slimy synthetic fabrics. Can't even wear it anyway because the "small" is the size of a XXXL.

24 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Dear Janita,

Thank you for your honest review on Trustpilot. We’re truly sorry to hear about your experience with the two cotton vests – and we completely understand your frustration.

Receiving items that differ in fabric and are far larger than expected is not the quality we want for any customer. This is not acceptable, and we take your feedback very seriously.

To help us understand what went wrong, could you please reply with your order number? Our team will investigate the production batch and the sizing issue personally. Once we have your order details, we will contact you directly to find a fair and proper solution.

We appreciate your patience and the opportunity to make things right.

Yours sincerely,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Good deals

Items were just as advertised and fit really well

14 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Hi, Christopher

Thank you for taking the time to leave such a positive review on Trustpilot. We're genuinely delighted to hear that your items were exactly as advertised and that the fit worked well for you – that's exactly what we aim for with every order.

Knowing that our products met your expectations is the best encouragement for us to keep doing what we love. We hope your new pieces become favourites in your wardrobe, and we'd be honoured to welcome you back for more designs in the future.

If you ever have any questions or need help, just contact us and we're always here to help.

Thanks again for choosing Fishneo!

Best regards,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 4 em 5 estrelas

Delivery of the order took a very long…

Delivery of the order took a very long time. I began to think that something had gone wrong with the order. You the seller might have sent a message to let me know the order would require more time to deliver. Nonetheless the t-shirt is excellent.

21 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Dear elena knox,

Thank you for taking the time to share your experience on Trustpilot. We really appreciate your honest feedback, and we're delighted to hear that you love the quality of the t‑shirt – that means a lot to us.

We also completely understand your frustration with the delivery time. A long wait without communication is not the experience we want for any customer, and we're sorry that we didn't keep you updated during the process. We should have sent you a message to let you know that the order would take longer than expected, and we'll make sure to improve our communication going forward.

Thank you again for your patience and for giving us a chance to improve. We're glad the product itself lived up to your expectations, and we hope to welcome you back to Fishneo in the future.

If you ever have any questions or need help with future orders, just contact us– we're always happy to help.

Best regards,
Fishneo Customer Service Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Poor quality, no returns

Quality is poor and they ship from China so you can't return the item once you discover how disappointing it it.

21 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Fishneo

Resposta da Fishneo

Dear Sonia Marcus,

Thank you for your honest feedback on Trustpilot. We are truly sorry to hear that the quality of your item did not meet your expectations, and we completely understand your frustration.

We also recognise that international returns can be inconvenient and costly. To be transparent, our items ship from China, and we want you to know that we do have a return policy in place. If you wish to return the item, we are happy to provide you with the necessary instructions and our return address.

We would kindly ask you to reply with your order number so we can review your case personally and guide you through the return process step by step. Our goal is to help you resolve this in the fairest way possible.

We truly appreciate your feedback and hope you will give us the opportunity to make things right.

Yours sincerely,
Fishneo Customer Service Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais