Heartbit Opiniões 

167
•
TrustScore: 3 em 5

2,9

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

I have never down loaded this heartbit app but have been getting charged 9.99 every Sunday for god knows how long! I’ve emailed them to cancel the subscription, they’ve emailed back saying they have... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

It’s great! I found it easy to maneuver through and find all of the answers to the questions that I had was very informative about the different areas that interests me about what’s going on with my... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Débit de 29,99€ que je ne reconnais pas le 17 août à 15h25 par Apple Pay sans abonnement et traces d’échange. L’appli ne reconnaît pas de compte. Je demande donc à HeartBit d’expliquer à quel compt... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

It is a good app for maintaining overall health. I was expecting it to measure my blood sugar level, but it only helps enter my blood sugar numbers and monitor. Thanks for giving me a refund. If the a... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Empresa de software

Escrito pela empresa

HeartBit is a personal wellness companion designed to help you understand how your body feels throughout the day. We know how overwhelming health tracking can become — endless numbers, conflicting advice, and dashboards that leave you more confused than informed. HeartBit is built on a different idea: that paying attention to your body should feel calm, clear, and genuinely useful. Built for iPhone and Apple Watch, our widgets turn your current state into something you can read at a glance. Instead of raw numbers, you see friendly characters reflecting how you are right now — whether your body is calm, energized, under pressure, or simply asking for a pause. HeartBit brings together the essential signals that shape your day: stress, energy, heart, and glucose trends. It draws on your Apple Watch and Apple Health data. If you care about your long-term wellbeing, HeartBit is made for you.


Informações de contacto

2,9

Aceitável

TrustScore: 3 em 5

167 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 98% das suas opiniões negativas

Geralmente leva mais de um mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,9

Todas as opiniões

(167)

124 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Downloaded app but decided it was not…

Downloaded app but decided it was not the right app for me. Contacted support, who promptly contacted me back, and was refunded.

20 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

Thanks for giving HeartBit a try, Karan. We're glad our support team could help you out quickly with the refund. If you ever want to give heart rate tracking another shot, we'd love to have you back.

The HeartBit Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I downloaded the app and then I was…

I downloaded the app and then I was charged several times and I was asked to do this review for a full refund.

11 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

We're sorry you experienced unexpected charges after downloading. We take billing issues seriously and want to make this right. Please email us at help@heartbit.app with your account details so we can review your refund request and resolve this as quickly as possible.

The HeartBit Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Asked for free trial then 99p came out…

Asked for free trial then 99p came out my account then £6 then £29.99
When I complained and asked for refund I was told I would get £6 but not £29.99
How are these disgraceful scammers being allowed to get away with it

13 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

We're truly sorry for the frustration around the charges. We want to make this right — please reach out to help@heartbit.app with your account details so we can review your refund request properly and explain what happened with those charges.

The HeartBit Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolute disgrace!!!

Absolute disgrace!!!
After asking for a £30 refund they send this email
Hi Tracy,
Thanks for reaching out.
To support our small team, we kindly ask you to leave a positive review (5 stars) on Trustpilot before we proceed with your refund.
You will receive the link to leave a review within 5 minutes to your email.
Once you've done this, please send us a screenshot so we can immediately issue your refund.
We really appreciate your help!
Best regards, Support Team

They are basically blackmailing me so I receive a refund!!

14 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

Tracy, we sincerely apologize. That email does not represent our values or how we handle refunds, and we're investigating this immediately. Please contact help@heartbit.app directly so we can review your refund request right away and address what happened.

The HeartBit Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Numerous amounts went out of my account…

Numerous amounts went out of my account in 3 days but contacted support and was given a refund

13 de maio de 2026
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

We're really glad you reached out and that our support team could help resolve the billing issue quickly. We take these situations seriously and appreciate your patience while we sorted it out. If anything else comes up, we're just an email away at help@heartbit.app.

The HeartBit Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Scammed on Facebook

Clicked on this on Facebook didn’t realise it wasn’t free as £0 came up on Apple Pay to download. However within minutes £0.99 then £6.00 was taken now a week later another £29.99 and all for an app I don’t have and don’t want to subscribe to. No idea how to cancel this and request a refund.

7 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

We're truly sorry this happened, Caroline. We understand how frustrating unexpected charges are. Please email us directly at help@heartbit.app with your details so we can review your refund request and help you resolve this immediately.

The HeartBit Team

Classificada 5 em 5 estrelas

I have looked at the app and decided…

I have looked at the app and decided that it’s not what I’m looking for . I reached out to the company and they decided that they would cancel my subscription Of which I’m great full for. A quick response to my question was given

13 de maio de 2026
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

Thanks so much for reaching out to us directly and for the kind words about our support team. We're glad we could help you quickly, even though the app wasn't the right fit for you right now. If you ever want to give heart health tracking another try, we'll be here!

The HeartBit Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Everything was good!!

13 de maio de 2026
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

We're so glad you're enjoying HeartBit! It means a lot to hear everything is working well for you. Feel free to share the app with friends who'd love better insights into their heart health.

The HeartBit Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Heartbit thank you so much for your…

Heartbit thank you so much for your quick reply to my situation it was dealt with outstanding thank you

13 de maio de 2026
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

We're really glad we could help sort things out for you quickly. Your trust means everything to us, and we're here whenever you need support. If you know anyone who'd benefit from better heart health insights, we'd love for you to share HeartBit with them.

The HeartBit Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Good support

12 de maio de 2026
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

We're so glad our support team could help you out! If you ever need anything else, we're just an email away. Feel free to share HeartBit with friends who might benefit from better heart health tracking.

The HeartBit Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I had issues convincing them I had…

I had issues convincing them I had account and wanted to cancel. This is a direct quote from their email to me:

Hi Margret,
Thanks for reaching out.
​We provide monthly access to our app, and since you hadn't cancelled your subscription before the renewal payment was due, you have been billed.

To support our small team, we kindly ask you to leave a positive review (5 stars) on Trustpilot before we proceed with your refund.

You will receive the link to leave a review within 5 minutes in your email.

Once you’ve done this, please send us a screenshot so we can immediately issue your refund.

We really appreciate your help!

Best regards,
Support Team

Blackmail!

12 de maio de 2026
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

We're genuinely sorry for this experience. That message does not represent our values or how we handle refunds, and we're investigating this immediately. Please email help@heartbit.app directly so we can resolve this properly.

The HeartBit Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Bad service still waiting for my…

Bad service still waiting for my refund!!

8 de maio de 2026
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

We're sorry you're still waiting the resolution of your case. Please email us directly at help@heartbit.app with your account details so we can prioritize this and get it resolved for you right away.

The HeartBit Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I downloaded app they took 29.99 from…

I downloaded app they took 29.99 from bank .I was misled and did not want to subscribe .they have offered me 50%back .this is not acceptable. At the moment payment is pending when payment has cleared I will open a dispute as I want a 100% refund. This is nothing short of a scam .you replied to review.i emailed again asking for full refund but recieved a generic email .so still.not resolved

7 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

We're sorry you felt misled during the signup process. We take these concerns seriously and want to make this right. Please reach out to help@heartbit.app with your account details so our team can review your refund request and work toward a resolution.

The HeartBit Team

Classificada 1 em 5 estrelas

pls contact me regarding continual…

pls contact me regarding continual charges after my trial subscription was cancelled. thank you.

29 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

We’re really sorry for the confusion around your subscription and how frustrating this situation feels. Please contact us at help@heartbit.app
so we can review your account details and sort this out together.

The HeartBit Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered the Heartbit trial for 1…

I ordered the Heartbit trial for 1 month and paid $6.99 on April 11, 2026. I immediately cancelled because I only wanted to try it for 1 month. On April 24, my account was charged $29.99 ....The trial period had not expired. It was next to impossible to figure out how to ask for refund. I emailed and they immediately responded that all they could do was refund me 1/2. This is totally unacceptable. I sent photos proving that I had NOT subscribed for $29.99. Live and learn, I suppose...but I DO NOT recommend this app....and on top of that, it didn't even do what it advertised!! Very disappointing. It wasn't even worth the 1 star that I had to give.

24 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

We’re really sorry for how frustrating this experience has been, especially with the unexpected charge and the trouble getting support. This isn’t the experience we want for anyone, and we’d like to take another careful look at your case and the details you’ve shared. Please reach out again at help@heartbit.app so we can review everything and work toward a fair resolution.

The HeartBit Team

Classificada 4 em 5 estrelas

quick response

quick response

23 de abril de 2026
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

Glad you noticed the quick response, that’s exactly what we aim for! If you keep using HeartBit, we hope it continues to support your wellness routine, and feel free to share it with friends too.

The HeartBit Team

Classificada 5 em 5 estrelas

The team was very responsive

The team was very responsive and handled all queries well.

21 de abril de 2026
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

Thanks so much, Felipe! Really glad we could help you out quickly. If you know anyone who'd benefit from better heart health insights, we'd love for you to share HeartBit with them.

The HeartBit Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Good communication

Good communication. Good understanding company to deal with
Appropriate app

13 de abril de 2026
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

We're so glad the communication stood out to you, Anne! It means a lot that you felt heard and understood throughout. If you know anyone who'd benefit from tracking their heart health, we'd love for you to share HeartBit with them.

The HeartBit Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I have not used th subscription 3/22, 3/29, 4/3, 4/10, 4/12, 4/17

I have not used this subscription, I’m having difficulties with subscription cancellation, including ongoing charges. Customers also finding the cancellation process difficult, with many unable to stop subscriptions or contact customer service effectively. The price of the app was frequently criticized as being too expensive.
Date I was charged for 3/22, 3/29, 4/3, 4/10, 4/12, 4/17 cancel my subscription, and I want a refund

21 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Heartbit

Resposta da Heartbit

Julie, we're sorry you've been struggling with this. We take billing concerns seriously and want to make this right for you. Please email help@heartbit.app with your account details and those charge dates so our team can review your subscription.

The HeartBit Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais