Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Tolle App, faire Preise und immer mehr Partner bei Ladepunkten. Lade aktuell während unseres Urlaubs in Friesland, und auch auf der Anfahrt, ausschließlich mit Bonnet und hatte bisher keinerlei Probl... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Aus dem Nichts diese Mail! Ich habe die AGB daraufhin gelesen und keine Verstoß gefunden. Ich habe Bonnet eine Anfrage geschickt und bis jetzt keine Antwort erhalten! Your account has b... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Started using Bonnet back in March 2022 and never used it much, as the weeks went by more networks were added like ESB & Genie point. A fair few networks now and should be more over the coming month... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

The Bonnet App is well worth subscribing to. There are 2 levels of subscriptions, £2 a month gives you 10% off the normal charger rates, whilst £8 per month gives you 15% off the normal charger rates... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Posto de abastecimento de veículos eléctricos
  2. também em
  3. Empresa de software
  4. Empresa fornecedora de energia eléctrica

Sobre Bonnet

Escrito pela empresa

Founded in 2019, Bonnet is a user-friendly platform that aggregates EV charge points across numerous charging networks, allowing EV drivers to use and identify available charging points through one simple app.
The platform leverages real-time data to ensure drivers always know which charging points are available. The excellent user experience is enhanced by the platform’s inbuilt customer service tool, providing instant support to any EV driver.
Bonnet has a flexible pricing structure, guaranteeing cheaper rates (up to £0.25/kWh) through a monthly payment plan (Monthly Refills), no matter the type of charger you use (fast, rapid or even ultra-rapid one). Not only that, we do not charge any additional fee (overstay, plug-in fee, etc).
For more information about our pricing, visit: https://www.joinbonnet.com/pricing
Coverage: - Alfa Power - Allego - Char.gy - ESB - Fastned - Franklin Energy - Plug-N-Go - Shell Recharge - EV Box - Osprey - Connected Kerb
For more information about our coverage visit https://www.joinbonnet.com/coverage

Informações de contacto

4,0

Bom

TrustScore: 4 em 5

400 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,0

Todas as opiniões

(400)

1 opinião nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Good support.

Good support.
Cherry did a good job helping to solve a problem with the new Android App 2.4.0

8 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Thank you so much for your review much appreciate so glad we could help you resolve your issue.

Classificada 5 em 5 estrelas

Nice flawless communication.

Nice flawless communication.
Quick to respond. The software works as expected as well

8 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Thank you for your review we appreciate it, we are super happy that you are enjoying using our services and are finding them flawless I will let the team know. Have a great day

Classificada 1 em 5 estrelas

Finger weg von diesem Anbieter!

Bonnet sperrt ohne vorherige Ankündigung Nutzerkonten auf denen sich rechtmäßig erworbenes kWh Guthaben befindet aus älteren Verträgen/Abos befindet. Bei mir sind mehrere hundert Euro weg die ich an Bonnet gezahlt habe. Ständige AGB Änderungen. Ständige Änderungen des Preismodells lassen diesen Anbieter mittlerweile nur noch unseriös wirken. Kontaktaufnahme mit dem Service ist nicht möglich, es werden nur copypaste Antworten gesendet!

Finger weg!

4 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Thank you for your opinion, we appreciate the time you have taken, we are dealing with a large number of cases at the moment and we are advising each person on what is happening, it is taking time. a little longer than expected, but we assure you that everyone will receive an answer from us. Have a nice day

Classificada 1 em 5 estrelas

Keine Stellungnahme bei negativ Kommentar.

Offensichtlich reagiert das Unternehmen seit Anfang der Woche nicht auf negative Bewertungen.
Das finde ich bedenklich.

5 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there, thanks for leaving your feedback.
Due to a high volume of direct messages we received, we have put 100% of our efforts to answer them first and help our users in a high priority.
If you have any questions, don't hesitate to contact us as well.
Team Bonnet

Classificada 1 em 5 estrelas

Scam. They steel your Money! Don't trust them!

I used Bonnet for about 1 Year without any complaints... good app, good prices, good service...
2 Days ago they closed my account without any reason. I had still more than 200 KWh credit on the account, for which I had payed!!!
So the stole my money. DO NOT TRUST THEM THEY WILL ALSO STEEL YOUR MONEY WITHOUT ANY REASON! They are probably on the brink of bankruptcy and trying to save themselves by cheating paying customers...

5 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there, thank you for raising this.
We are terribly sorry to hear that, but please rest assured our team will have a look at your issue and come up with the solution.
Team Bonnet

Classificada 1 em 5 estrelas

Was great but now they have stolen my…

Was great but now they have stolen my purchased credits and closed my account with no communication. Help desk not responding and social media covered with complaints. Not much point paying for a service they won't provide.

4 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there, thank you for reporting!
We are very sorry to hear that! Due to a high volume of queries, our response time has been affected, though we aim to take care of every single user who got through to us and contact them directly.
Team Bonnet

Classificada 1 em 5 estrelas

Finger weg!!!!!!

Nachdem Monate lang alles mitgemacht wurde, was von Bonnet mit seinen Kunden veranstaltet wurde, man weiterhin Monate lang neue Kunden geworben hat und immer weniger von Bonnet dafür belohnt wurde, hat es gestern tatsächlich den Höhepunkt erreicht. Bonnet hat Weltweit hunderte wenn nicht gar tausenden seiner zahlenden Kunden einfach so die Accounts gelöscht. Accounts mit mühsam erarbeiteten Guthaben das man dafür bekommen hat Bonnet dabei zu unterstützen seine ziemlich schlechte App und den mittlerweile überteuerten Service zu pushen. Mit fadenscheinigen ausreden man hätte gegen die Nutzungsbedinungen verstoßen wurden die Kunden abgespeist. Ohne mit einem Wort zu erläutern was man falsch gemacht hat. Viele der Kunden haben für hohe Summen Guthaben gekauft das nun futsch ist. Dieser Laden ist Kriminell durch und durch. Also lasst die Finger weg!!!!!

3 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there, thank you for your feedback!
We are really sorry to hear that, but please rest assured we are tirelessly working on a solution, so our valued users will be given further updates as soon as possible.
Team Bonnet

Classificada 1 em 5 estrelas

Accounts gesperrt

Mein Account und der Account meiner Frau wurden grundlos gesperrt. Angeblich wegen Verstoß gegen die ToS, obwohl wir Guthaben gekauft haben. Ich warte seit Tagen vergeblich auf Entsperrung meiner Konten, das nennt sich Betrug! Vorsicht!

2 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there, thank you for your feedback!
Really sorry to hear your waiting time is longer than expected, we are doing the best we can to get through to all accounts affected.
Team Bonnet

Classificada 1 em 5 estrelas

Bonnet started out to be a good idea…

Bonnet started out to be a good idea with good prices. I used Bonnet for 7 months. Yesterday, the closed my account. No information why. I had bought in the past several kwh to charge and have now no access to my account. I tried to contact support but they don't react. It looks like the company has a liquidity problem. I can also say be carefull if you want to start using this service now! In my case it looks like a scam and I lost money.

3 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there, thank you for your feedback!
Sorry to hear you have trouble accessing your profile, though we would like to reassure you there is no liquidity problem involved, and accounts were put on hold for different reasons. Once our team checks the accounts affected, they get back to the users explaining their case.
Team Bonnet

Classificada 1 em 5 estrelas

Your account has been disabled

Aus dem Nichts diese Mail!
Ich habe die AGB daraufhin gelesen und keine Verstoß gefunden. Ich habe Bonnet eine Anfrage geschickt und bis jetzt keine Antwort erhalten!

Your account has been permanently disabled due to a violation of our Terms and Conditions.

For more information about our Terms and Conditions, please follow this link.

If you believe that your account was incorrectly affected or you have any other questions, please contact our team at xxxx

Thank you for your understanding in this matter,
Team Bonnet

Über Monate hinweg habe ich Geld gezahlt ob Kwh für den Urlaub und Langstrecke zu sparen. Alles weg! Das in Bonnet gesetzte Vertrauen bereue ich heute zu tiefst.

3 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there, thank you for your feedback!
We are terribly sorry to hear your account has been disabled, but please rest assured we keep investigating as many accounts as we can and aim to provide the solution as quickly as possible.
Team Bonnet

Classificada 1 em 5 estrelas

Bonnet hat Konto ohne Angaben von Gründen gelöscht.

Ich bin circa ein Jahr, Bonnetnutzer "gewesen". Seit gestern den 04.01.2023 war eine Anmeldung in der App nicht mehr möglich. Da ich die App kaum nutze und trotzdem das Jahr über die 200'er Refillpakete laufen ließ, hat sich ein Guthaben von circa 800kw angesammelt gehabt.

Als die Anmeldung scheiterte und ich das Passwort zurücksetzen wollte, kam jedoch die Fehlermeldung "disabled via Administrator". Direkt habe ich den Support von Bonnet kontaktiert, welche mich jedoch darauf verwiesen, dass ich meine Antwort in einer separaten Email erhalten.

Keine 2 Minuten später teilte die automatische Emailantwort mir mit, dass ich scheinbar gegen die Terms&Conditions verstoßen habe.

Hä? Leute, ich habe die App aufgrund meines zwischenzeitigen Autoverkaufs, für 3 Monate nicht genutzt und kann mich mein Guthaben, welches circa 400€ ausmacht nicht nutzen?

Parallel zu dieser Bewertung muss ich feststelle, dass in Foren wie "going electric" und "tff-forum", nicht der einzige bin, der scheinbar grundlos gesperrt worden ist.

3 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there, thank you for your feedback!
We can see this is definitely not an experience we want our valued users to get, so it is our goal to provide further updates on this and similar cases.
Team Bonnet

Classificada 1 em 5 estrelas

Shitty service

Shitty service . Ze hebben mijn account geblokkeerd en ze kunnen me niet vertellen waardoor. Honderden kWh kwijt

3 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir konzentrieren uns derzeit darauf und arbeiten jeden einzelnen Benutzer durch, sobald wir einige Updates erhalten, werden Sie darauf aufmerksam gemacht

Das Team ist sich bewusst vielen Dank

Team-Haube

Classificada 1 em 5 estrelas

The company locks my account without…

The company locks my account without giving me the reason why this happens....

3 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Thank you for taking time for your honest option we do appreciate all feedback

I will let the team know your concerns

Team Bonnet

Classificada 1 em 5 estrelas

Legacy Credit Fraud

My legacy refill credit is randomly withdrawn by the bonnet team. I (and many other users) got an email saying that there was some "unusual acitivity". Some user accounts are blocked now, some credit balances are gone and so on.
I think next week there is an insolvency.

3 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

We really appreciate your honest opinion on this thank you. The team are aware of this

Classificada 5 em 5 estrelas

Good service

Always worked well for me and the discounts every so often are helpful..when I needed help cherry was helpful..

2 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there!
Thank you for your time to leave this feedback, it's great to know you enjoy the product and a service we provide.
Team Bonnet

Classificada 5 em 5 estrelas

Cherrys schnelle Hilfe

Ich habe die Hilfe von Cherry als sehr schnell und überaus freundlich wahrgenommen. Sie hat sich meines Problems umgehend angenommen und eine schnelle Lösung gefunden. Gern wieder mit Cherry, falls ein Problem auftreten sollte!

26 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there!
Thank you for leaving your feedback, we are really happy to see you got fast and effective support!
Team Bonnet

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent support

Very prompt support from Cherry who solved the problem straight away.

22 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there!
Thank you for leaving your feedback, it's great to know you got quick and efficient support from Cherry!
Team Bonnet

Classificada 5 em 5 estrelas

I use Bonnet as a reserve in case of…

I use Bonnet as a reserve in case of emergency. Works very well and if you get issues, the support line is stellar. Just ask for Cherry and she will make your day a fabulous day.

19 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there!
Many thanks for such a positive feedback, we are truly happy to see you get amazing support from Cherry!
Team Bonnet

Classificada 5 em 5 estrelas

Customer service is excellent

Customer service is excellent. Any issues are resolved instantly unlike so many other companies - I'm looking at you booking.com.

19 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there!
Thank you for providing your feedback, we are glad to hear our Customer Support Team gave you assistance that met your expectations!
Team Bonnet

Classificada 2 em 5 estrelas

Initially this was great, then went downhill.

Initially this was great, lots of sign up bonuses, and with a growing network (of networks) it looked hopeful.

Then something changed a few months ago.

There's a confusing membership plan and trying to trigger a charge in-app is horrendous. It's almost like they're trying to put people off driving an EV.

Such a shame as it started out so good.

I currently have over 300kWh on my account and don't seem to be able to use it forcing me to pay over the odds directly to the station/network.

How many times does someone really need to restart an app or unplug and re-set a charge station?

This is almost as poor as the BP Pulse network.

20 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Bonnet

Resposta da Bonnet

Hello there!
Thank you for leaving us this review! We are really sorry to hear you are facing difficulties starting the charge, so we will have a closer look into your charging issues to detect and fix the reasons behind them.
Team Bonnet

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais