FULDSTÆNDIG IMPONERET. Er ved at renovere en ret gammel kommode som nok er fra omkring 1880-1900 måske ældre. Det ene skuffegreb manglede den del man trækker i for at få skuffen ud. Jeg søgte og søgte... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
FULDSTÆNDIG IMPONERET. Er ved at renovere en ret gammel kommode som nok er fra omkring 1880-1900 måske ældre. Det ene skuffegreb manglede den del man trækker i for at få skuffen ud. Jeg søgte og søgte... Ver mais
A empresa respondeu
Endnu en gammel københavnerforretning måtte lukke - på grund af en grådig udlejer, der tvang huslejen op. Skam over ham! Tak til de ansatte for alle de gange siden 1980'erne, hvor jeg er kommet i de... Ver mais
FANTASTISK SERVICE Manglede nogle møtrikker til et gammelt bord. Jeg blev bedt om at sende nogle billeder, så vi kunne ramme den rigtige størrelse. Da jeg fik dem hjem, passede de, og jeg blev meget... Ver mais
A empresa respondeu
Skulle bruge en flot håndklædestang. Billedmaterialet var noget haltende på hjemmesiden, men på mail var de søde og rare til at sende nogle bedre billeder. Vi er glade for håndklædestangen den dag... Ver mais
A empresa respondeu
Møller & Mammen har siden 1876 ligget på samme hjørne i Gothersgade, og har siden da været specialist i beslag, dørgreb, møbelbeslag, skruer & bolte, værktøj, el-artikler, el-pærer, snor, wire og kæde, gardinstænger og tilbehør. Desuden har vi en mindre afdeling med de mest almindelige køkkenting. Vi har i alle årene troet på, at vejen til tilfredse kunder er altid at levere en god oplevelse gennem et stort vareudvalg, faguddannet personale og god service.
Gothersgade 42, 1123, København K, Dinamarca
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
FULDSTÆNDIG IMPONERET. Er ved at renovere en ret gammel kommode som nok er fra omkring 1880-1900 måske ældre. Det ene skuffegreb manglede den del man trækker i for at få skuffen ud. Jeg søgte og søgte, og så pludeslig fandt jer jeres side - og jeg tabte kæben da jeg fandt helt fuldstændig nøjagtig det samme greb - tænk at det stadig kan købes - jeg har lige modtaget dem i dag og jeg er SÅ glad. Mange tak.

Resposta da Møller & Mammen ApS
De gør langt mer end de skal. Og har virkelig fagkundskab. Har fortalt meg ting betjening på Carl Ras og weblåsefirmaer IKKE vidste. Som hvornår D line begyndte med kuglelejre på sine greb. Jeg købte 4 AJ greb af dem på nettet. De havde kun de 3, som de sendte med det samme. 3 dager senere sender de det fjerde. De kunde jo godt have væntet. Der manglede en penolskrue. De fik åbnet pakken med nr 4 og lagt i. Det er bare ikke vanlig med en sådan service. Og nemme at få fat i på telefonen.
Fuld plade. Fornøjelse at Møller & Mammen er genåbnet i nye og moderne lækre lokaler i stedet for det gamle, og slidte. Altid tid til personlig betjening

Resposta da Møller & Mammen ApS
Møller & Mammen er - og har altid været - en fantastisk butik!! Super venlig betjening, de kender deres varelager, og så kan man få alt det, som de ikke har andre steder. Fik fx. I dag nogle tommeskruer til nogle vintage spisestuestole fra 50'erne, som selv fabrikanten ikke har på lager mere. Har handlet der hele mit liv, og det bliver jeg ved med!!! Tak for jer. Mvh. Grete Madsen
M&M HAR BARE alt det kram, som man har brug for til huset, men som man ikke længere kan få i byggemarkederne. Man kan ovenikøbet få det i små kvantiteter. Jeg betaler gerne mere, bare jeg kan FÅ dimserne! Uden M&M ville jeg have været på r---- flere gange ifm. reparationer på mit hus.
TAK M&M! Keep eksisting :-)

Resposta da Møller & Mammen ApS
Endnu en gammel københavnerforretning måtte lukke - på grund af en grådig udlejer, der tvang huslejen op. Skam over ham!
Tak til de ansatte for alle de gange siden 1980'erne, hvor jeg er kommet i denne forretning med dens specialiserede udvalg af beslag, skruer, osv. osv. og er gået ud derfra med ordentlige varer og gode råd fra folk, der vidste, hvad de handlede med.
FANTASTISK SERVICE
Manglede nogle møtrikker til et gammelt bord. Jeg blev bedt om at sende nogle billeder, så vi kunne ramme den rigtige størrelse. Da jeg fik dem hjem, passede de, og jeg blev meget glad. Mail korrespondance fungerede bare 100 % og Jan var meget service minded! kan KLART anbefales. :)

Resposta da Møller & Mammen ApS
SÅ super flot 👍 jeg bestiller 01. januar og fik pakke leveret allerede den 03. januar, og så kan det vist ikke gøres hverken hurtigere eller bedre, TAK 👏👍👏👍
Alle ved Møller og Mammen ønskes et rigtig godt nytår

Resposta da Møller & Mammen ApS
Har aldrig oplevet bedre service. Jeg købte gardinstænger, som skulle sendes med PostNord. Da stængerne kom, var de bøjede (af PostNord). Da det er afsenderen, der skal anmelde skaden, sendte jeg dokumentation for skaden til Møller & Mammen. Få dage efter modtog jeg nye gardinstænger. Da jeg spurgte, om ikke de skulle vente på erstatning fra PostNord svarede de, at nej - det skulle de nok ordne - jeg skulle bare have de gardinstænger, jeg havde betalt for. Og alt dette midt i julehandelen. Kæmpe tak for overraskende god service.

Resposta da Møller & Mammen ApS
Endnu engang en god oplevelse! Jeg knuselsker Møller & Mammen - længere er den ikke.
Jeg kommer tilbage til butikken igen og igen, når der lige mangler noget fra deres sortiment.
Det koster lidt mere end andre steder, men til gengæld er der en fantastisk engageret betjening, og deres placering i indre by er fantastisk når man "lige mangler noget" fra deres sortiment.
Deres hjemmeside er ikke noget at skrive hjem om, men skidt med det - for det er butikken!
...og så er deres skrue, møtrik og små metaldimse udvalg uovertruffent, og det er en kæmpe glæde at man kan købe enkeltstyk til enkelte kroner stykket, så der ikke er en masse spild og kasser med søm/skruer og lignende der ligger og fylder derhjemme.
Husk at brug butikker som deres, vi vil gerne have at de bliver der ❤️

Resposta da Møller & Mammen ApS
Solgt mig noget der ikke virker og så ville de ikke bytte det. Mest uhøflige medarbejder nogensinde der kan finde på at svine kunde til uanset situation.

Resposta da Møller & Mammen ApS
Super god og hurtig service og god løsningsorienteret 😊

Resposta da Møller & Mammen ApS
Hurtig levering, fin kommunikation, og vildt imponerende at man kan købe messingskruer stykvis!

Resposta da Møller & Mammen ApS
Har købt et Møbelgreb med nøglehul i poleret messing med lak.
Nøj hvor er det fint 😍 Det er helt som forventet og mere til.
Manglede dog kun, at der stod om skruer medfølger, da jeg endte med at tilkøbe skruer, fordi det ikke fremgik om de var med.
Men det er jo virkelig det mindste.
Blev leveret hurtigt og er glad for købet.

Resposta da Møller & Mammen ApS
Lokalt, stort udvalg og god betjening til fair priser

Resposta da Møller & Mammen ApS
Tænk at den slags forretninger stadig findes! Det gjorde mig glad. Gammeldags venlig og kompetent betjening af voksne mennesker. Og de havde selvfølgelig præcis hvad jeg skulle bruge.

Resposta da Møller & Mammen ApS
Rigtig godt firma med et kæmpe stort udvalg og levering fra dag til dag jeg kan kun anbefale Møller & Mammen . Tak for en super god service.

Resposta da Møller & Mammen ApS

Resposta da Møller & Mammen ApS
Skulle bruge en flot håndklædestang. Billedmaterialet var noget haltende på hjemmesiden, men på mail var de søde og rare til at sende nogle bedre billeder.
Vi er glade for håndklædestangen den dag i dag.

Resposta da Møller & Mammen ApS

Resposta da Møller & Mammen ApS
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.