Mollerogmadsen Opiniões 24

TrustScore: 1.5 em 5

1,7

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 4 em 5 estrelas

Hele handlen er foregået upåklageligt. Ordrebekræftelse med tracking no . på både 1. (4PX) og 2. (DAO) transportør var påført fra start. ------ Efter at have købt 2 par shorts samt en kjole, forst... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg tilslutter mig koret af kritiske bemærkninger. Hold jer langt væk ! Plejer at tjekke firmaer, men blev distraheret af et solidt dansk navn - dumt, dumt, dumt af mig !!!! Måneders ventetid og et sk... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg har lige modtaget min pakke fra Møller og Madsen. Den lever desværre ikke op til forventningerne og kan selt ikke sammenlignes med de billeder som de har på deres hjemmeside. Hold jer lang væk fra... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Havde jeg dog bare tjekket her først.....venter på 3 uge på tøj, supporter svare på mail, og beklager. Useriøst firma og absolut ingen oplysninger om, at varer sendes fra Kina🙈og priserne er jo almi... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

1,7

Muito mau

TrustScore: 1.5 em 5

24 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Hele handlen foregik upåklageligt

Hele handlen er foregået upåklageligt. Ordrebekræftelse med tracking no . på både 1. (4PX) og 2. (DAO) transportør var påført fra start.
------
Efter at have købt 2 par shorts samt en kjole, forstod jeg at varerne ville blive afsendt fra Kina. Intet tøj havde oplysning omkring stof typer. Nå, jeg fløj straks på Trustpilot, og opdagede at firmanavnet desværre ikke kunne ses på Google Maps. Desuden noterede jeg mig et par dårlige anmeldelser. Så jeg kontaktede min bank for at tilbageføre beløbet, hvilket var for sent, da sælger allerede havde reserveret det. Banken oplyste at modtager ikke var M&M, men derimod et udenlandsk firma. Jeg spærrede mit kort for at undgå evt. ekstra transaktioner, hvilket viste sig at være komplet unødvendigt. Tak for handlen som blev lidt forsinket - som jeg blev oplyst om i god tid. 👍🏼👌🏼

23 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg har lige modtaget min pakke fra…

Jeg har lige modtaget min pakke fra Møller og Madsen. Den lever desværre ikke op til forventningerne og kan selt ikke sammenlignes med de billeder som de har på deres hjemmeside. Hold jer lang væk fra dem. Nu er det spændende om jeg kan få mine penge retur

21 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

NUL stjerner...!

Bestilte sko i str. 48
Fik dem leveret efter en del ventetid, det viste sig at de kom derekte fra Kina...
Jeg ved ikke hvad de forstår ved en str. 48, men skoen var nærmere en str. 45/46, så den passede SLET ikke.
Forsøgte at retunere den, men efter mange skriverier, endte det med at jeg fik 10% af beløbet retur.
Hvilekt ikke er det som deres returpolitik lover.
Så det er under ALT kritik, de skal have NUL tjerner...!
For mig og se er det det rene bedrageri, og jeg kan kun helt og aldeles fraråde at man køber noget som helst fra Møller og Madsen !!!!!

/ Frank M.

17 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Køb ikke ved det FIRMA

Køb ikke ved det FIRMA - hold jer væk !!
Kjolen var 3 uger undervejs og da den endelig kom var det noget værre bras som kommer fra Kina - selvom det er en Dansk hjemmeside fra København.
Det er ikke svarende i str. og så grim at jeg ikke engang vil bruge den som natkjole.

20 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Snyd

Snyd
Det er et svindelfirma. Returnering til Kina, de forsøger med at man kan få 10% tilbage med det samme og beholde varen. Men varen koster Max 10% - så de scorer lige 90% 🤬. Direkte bedrageri

18 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Uetisk Firma!!Betalte 598 kr for 2 kjoler hos dansk…

Betalte 598 kr for 2 kjoler hos dansk firma. Modtog disse fra Kina??!. Kjolerne var ikke dem jeg havde bestilt. Sendte dem tilbage, men fik efter mange mails besked på at de skulle sendes til Kina. Firmaet køber kjoler/tøj i Kina til en billig pris og sælger for en meget dyrere pris i DK. Har kun haft vrøvl og bøvl. Har mistet 423 kr. kan ikke finde et CVR.NR på firmaet. Betaler firmaet skat??

23 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Elendigt produkt…

Jeg tilslutter mig koret af kritiske bemærkninger. Hold jer langt væk ! Plejer at tjekke firmaer, men blev distraheret af et solidt dansk navn - dumt, dumt, dumt af mig !!!! Måneders ventetid og et skodprodukt. Hvorfor er det ikke muligt slet ikke at give nogle stjerner :-/

15 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

SNYD

SNYD.
Bestiller en fin broderet kjole.
Får leveret en Kina kjole i polyester med tryk.

12 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Havde jeg dog bare tjekket her…

Havde jeg dog bare tjekket her først.....venter på 3 uge på tøj, supporter svare på mail, og beklager.
Useriøst firma og absolut ingen oplysninger om, at varer sendes fra Kina🙈og priserne er jo almindelige og ikke engang særlige billige...

9 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Kina-firma

Kina-firma. Ikke dansk. Køb ikke. Virkelig dårlig kvalitet. Returvarer skal sendes til Kina for egen regning/ansvar/toldafgifter.

8 de junho de 2026
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais