Hele handlen er foregået upåklageligt. Ordrebekræftelse med tracking no . på både 1. (4PX) og 2. (DAO) transportør var påført fra start. ------ Efter at have købt 2 par shorts samt en kjole, forst... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Jeg tilslutter mig koret af kritiske bemærkninger. Hold jer langt væk ! Plejer at tjekke firmaer, men blev distraheret af et solidt dansk navn - dumt, dumt, dumt af mig !!!! Måneders ventetid og et sk... Ver mais
Jeg har lige modtaget min pakke fra Møller og Madsen. Den lever desværre ikke op til forventningerne og kan selt ikke sammenlignes med de billeder som de har på deres hjemmeside. Hold jer lang væk fra... Ver mais
Havde jeg dog bare tjekket her først.....venter på 3 uge på tøj, supporter svare på mail, og beklager. Useriøst firma og absolut ingen oplysninger om, at varer sendes fra Kina🙈og priserne er jo almi... Ver mais
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Hele handlen foregik upåklageligt
Hele handlen er foregået upåklageligt. Ordrebekræftelse med tracking no . på både 1. (4PX) og 2. (DAO) transportør var påført fra start.
------
Efter at have købt 2 par shorts samt en kjole, forstod jeg at varerne ville blive afsendt fra Kina. Intet tøj havde oplysning omkring stof typer. Nå, jeg fløj straks på Trustpilot, og opdagede at firmanavnet desværre ikke kunne ses på Google Maps. Desuden noterede jeg mig et par dårlige anmeldelser. Så jeg kontaktede min bank for at tilbageføre beløbet, hvilket var for sent, da sælger allerede havde reserveret det. Banken oplyste at modtager ikke var M&M, men derimod et udenlandsk firma. Jeg spærrede mit kort for at undgå evt. ekstra transaktioner, hvilket viste sig at være komplet unødvendigt. Tak for handlen som blev lidt forsinket - som jeg blev oplyst om i god tid. 👍🏼👌🏼
Jeg har lige modtaget min pakke fra…
Jeg har lige modtaget min pakke fra Møller og Madsen. Den lever desværre ikke op til forventningerne og kan selt ikke sammenlignes med de billeder som de har på deres hjemmeside. Hold jer lang væk fra dem. Nu er det spændende om jeg kan få mine penge retur
NUL stjerner...!
Bestilte sko i str. 48
Fik dem leveret efter en del ventetid, det viste sig at de kom derekte fra Kina...
Jeg ved ikke hvad de forstår ved en str. 48, men skoen var nærmere en str. 45/46, så den passede SLET ikke.
Forsøgte at retunere den, men efter mange skriverier, endte det med at jeg fik 10% af beløbet retur.
Hvilekt ikke er det som deres returpolitik lover.
Så det er under ALT kritik, de skal have NUL tjerner...!
For mig og se er det det rene bedrageri, og jeg kan kun helt og aldeles fraråde at man køber noget som helst fra Møller og Madsen !!!!!
/ Frank M.
Køb ikke ved det FIRMA
Køb ikke ved det FIRMA - hold jer væk !!
Kjolen var 3 uger undervejs og da den endelig kom var det noget værre bras som kommer fra Kina - selvom det er en Dansk hjemmeside fra København.
Det er ikke svarende i str. og så grim at jeg ikke engang vil bruge den som natkjole.
Snyd og bedrag
Snyd og bedrag. Varerne er billigt skidt fra Kina og ikke dansk. Pas på kortet.
Nu har jeg fået mine varer
Nu har jeg fået mine varer, men de er af meget dårlig kvalitet og kan slet ikke bruges. Det er for dyrt at sende dem retur, så mine penge er spildt.
I får sku ikke nogen stjerner for mig
I får sku ikke nogen stjerner for mig
Syntes jeg er blevet godt snydt
Og anbefaler jer ikke til andre tvært imod
Pas på med at handle på dette firma varerne kommer fra Kina og de er bare noget skrammel
Snyd
Snyd
Det er et svindelfirma. Returnering til Kina, de forsøger med at man kan få 10% tilbage med det samme og beholde varen. Men varen koster Max 10% - så de scorer lige 90% 🤬. Direkte bedrageri
Svindel
De køber ting hos Shein/temu og videresælger det i Danmark til trippel pris.
Dette er et svindelfirma fik misbrugt…
Dette er et svindelfirma fik misbrugt mine kort oplysninger efter at have handlet her!!!
Uetisk Firma!!Betalte 598 kr for 2 kjoler hos dansk…
Betalte 598 kr for 2 kjoler hos dansk firma. Modtog disse fra Kina??!. Kjolerne var ikke dem jeg havde bestilt. Sendte dem tilbage, men fik efter mange mails besked på at de skulle sendes til Kina. Firmaet køber kjoler/tøj i Kina til en billig pris og sælger for en meget dyrere pris i DK. Har kun haft vrøvl og bøvl. Har mistet 423 kr. kan ikke finde et CVR.NR på firmaet. Betaler firmaet skat??
Elendigt produkt…
Jeg tilslutter mig koret af kritiske bemærkninger. Hold jer langt væk ! Plejer at tjekke firmaer, men blev distraheret af et solidt dansk navn - dumt, dumt, dumt af mig !!!! Måneders ventetid og et skodprodukt. Hvorfor er det ikke muligt slet ikke at give nogle stjerner :-/
SNYD
SNYD.
Bestiller en fin broderet kjole.
Får leveret en Kina kjole i polyester med tryk.
Fup.
Vær opmærksom på at man ikke kan betale med hverken dankort eller mobilpay. Det er et Fup - firma
Havde jeg dog bare tjekket her…
Havde jeg dog bare tjekket her først.....venter på 3 uge på tøj, supporter svare på mail, og beklager.
Useriøst firma og absolut ingen oplysninger om, at varer sendes fra Kina🙈og priserne er jo almindelige og ikke engang særlige billige...
Kina-firma
Kina-firma. Ikke dansk. Køb ikke. Virkelig dårlig kvalitet. Returvarer skal sendes til Kina for egen regning/ansvar/toldafgifter.
Endnu et kinesisk fake firma
Endnu et kinesisk fake firma, der udgiver sig for at være et godt gedignt dansk mærke.
Firmaadressen er løgn
Firmaadressen er løgn, telefonnummer er løgn. Firmaet eksisterer ikke ifgl VIRK.DK.
brug ikke firmaet!!
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








