Jeg skal ikke gi en stjerne fordi butik…
Jeg skal ikke gi en stjerne fordi butik er fup jeg har bestil 14 dages siden, jeg har ikke set min kjole endnu.
Træls sørgelig
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Jeg skal ikke gi en stjerne fordi butik er fup jeg har bestil 14 dages siden, jeg har ikke set min kjole endnu.
Træls sørgelig
Ingen pakke modtaget. Forsendelsen kan ikke spores, og pengene er trukket på kontonummer.
Forsøgte, at ringe på det oplyste mobilnr. I deres butik i Kbh.
Fik et engelsktalende robotsvar. Kunne ikke komme til at tale med nogen. Har derfor sendt en mail til dem d.d.
Ville spørge til tolkning af deres størrelsesguide. Den kjole jeg ville købe har jeg også set på Temu. Det er ikke Ok.
Tak for advarsel fra anmeldelserne. Tør ikke bestille noget hos møllerogmadsen.
Køb af dunjakke, 610 kr. Det var en gave. Ville returnere den da modtageren allerede havde en tilsvarende. Det kunne jeg ikke - tilbud om 15 % nedslag ved et nyt køb! Og jeg er velkommen til at beholde jakken (som jeg HAR betalt for men ikke set skyggen af her en uge efter! ALTID TJEK TRUSTPILOT!
Jeg skriver det mens jeg stadig venter på min bestilling. Der er gået 14 dage og min bestilling er ikke kommet. Der står at leveringstid er 3- 8 dage..varen kommer åbenbart fra Kina men det oplyser de ikke. Jeg har prøvet at skrive et par gange, men det er e robot der svarer til øst og vest. Rigtig dårlig
Købte en t-shirt i god tro, da jeg troede det gik til Kræftens Bekæmpelses kampagne "Støt brysterne"
Det viser sig så desværre det er et fup firma fra Kina.
Hold jer langt væk det er kun billige kina varer købte for 14 dages siden en guldring Der var intet guld ren kobber som ikke må sælges i dk
Den dårligste kundeservice når man skal have penge tilbage. Har ikke fået mine varer. De siger dem der skulle levere varerne skal erstatte. Det er 3 parts firma, i et andet land, som hedder Yunexpress(Who's that😳
Nu må vi se om mine penge overhovedet kommer☹️
Kan se andre her på trustpilot har haft samme oplevelse med dette “firma”
Jeg har fået min t-shirt fra Hongkong og sikke noget skrammel, ligner slet ikke den jeg bestilte på deres billeder . Brug aldrig denne hjemmeside det er fup
Og tænk at de ydermere skriver ved køb af denne T-shirt skriver man “støtter brysterne” derfor bestilte jeg den faktisk oprindeligt, men det er også fup
BRUG IKKE DENNE HJEMMESIDE
fup og fake. Er i den grad blevet snydt. De burde politi anmeldes for, at bruge Kræftens Bekæmpelses navn.
Total fake og varen kommer fra Hong Kong så lang vente tid. Varen leves ikke op til, hverken pasform og farve.
Køb ikke herfra. De reklamerer med støt brysterne. Der sidder noget et sted og lever fedt på at det er umuligt at få pengene tilbage og sende produktet retur. Total scam. Siden burde lukkes ned.
Fup fup fup. Opdagede desværre først efter at have bestilt og modtaget en t shirt til støtte for brystkræft at det var fup. Den dårligste kvalitet - sendt fra Kina. Og så slet ikke ud som på billedet. Ærgeligt jeg ikke læste trust pilot først
Største fup firma ever
Bestilte en t shirt, som skulle støtte brystkræft… den har været længe undervejs, og jeg tror ikke på conceptet… den kommer jo fra Kina… det eneste gode er at den er af bomuld, ellers ligner den noget fra Temu… lidt øv, gav jo over 200kr for den
Fup og fidus, de påstår man støtter brystkræft og hjerteforening. Det passer ikke. Heldigvis købte jeg kun en billig t-shirt, og derned kun lidt snydt. Kvaliteten ER billig, stift stof, dårligt tryk. Laaang leveringstid samtidig med "opmuntrende" mails om at pakken er på vej. Det vakte min mistanke om at pakken kom langvejs fra og ikke fra Danmark. Køb ikke noget fra denne hjemmeside.
Fake hjemmeside - Hold nalderne væk. Bliver harm over at annoncerer sig på lyserød August med kræfttema, når det ikke støtter formålet, men benytter det som salgstrick.
Virksomheden er uden CVR og varer kommet fra Østen.
OBS. Det er en falsk hjemmeside !!!!
Køb ikke noget der fra …
Ingen cvr nr. og varerne skal returneres til HONGKONG !!!!!!!
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.