My Jewellery Story Opiniões 

984
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,5

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

I order a pair of Bella earrings in gold and got a silver pair for free. I thought that was a great deal and figured if they are poor quality I didn’t really spend too much. To my surprise, these were... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

This company never fails. The earrings i purchased are substantial and beautiful. I love them because I’m always losing post earrings, but the style of the Bella never fall off. They are so affordable... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I have ordered many pairs of earrings for myself and as 🎁 gifts. Would not gift if I didn't love them. Beautiful colors, quality and appearance. Delivery faster than expected What's not to lik... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Nice earings but God they are cheaply made.. I ordered them after reading hypo-allergenic but I only tried them on n itched like crazy. Total waste of money customer service was crap I was just told t... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Designer de jóias

Escrito pela empresa

Here at My Jewellery Story, we believe that quality jewellery shouldn’t be expensive, must be 100% hypoallergenic, and that everyone should have access to the perfect piece to elevate any look.


Informações de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

984 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 90% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 14 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,5

Todas as opiniões

(984)

88 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Customer service

I am so impressed with the customer service. I purchased the wrong item and the exchange process was flawless. They even reimbursed me for the postage to send the item back.

25 de outubro de 2025
Classificada 1 em 5 estrelas

Nice earings but God they are cheaply…

Nice earings but God they are cheaply made.. I ordered them after reading hypo-allergenic but I only tried them on n itched like crazy. Total waste of money customer service was crap I was just told they are fashion jewellery. Definitely won't buy again or recommend them.

4 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da My Jewellery Story

Resposta da My Jewellery Story

Hi Cebral,

Thank you for sharing your feedback. We're really sorry to hear about your experience with the earrings and that they caused irritation. Our pieces are fashion jewellery and we aim to provide clear information about materials to help avoid any issues like this.

If you can, please reach out to us directly at help@myjs.com and advise us of your order number so we can best assist you with a replacement or refund.

We appreciate the chance to improve.

Warm regards,
Erika
MYJS Customer Care

Classificada 2 em 5 estrelas

I ordered the bogo Bella earrings in 2…

I ordered the bogo Bella earrings in 2 different colors and received 2 pairs of the same color. Unfortunately since there is no U.S. warehouse, I anticipate the exchange will take several weeks also. 🥲

6 de outubro de 2025
logótipo da My Jewellery Story

Resposta da My Jewellery Story

Hi Elisabeth,

Thanks for reaching out, and we’re happy to assist you! Upon checking, it seems the same color — Bella Earrings with 4 Carat Light Sapphire Crystals Silver Plated (SKU: 2-1177-RSPH) — was accidentally selected during checkout, which is why both pairs arrived in the same shade.

No worries — we’ll be happy to assist with an exchange for a different color. I’ll be sending you a return link via email so you can easily return one pair at your convenience. Once you reply to our email with your preferred color, we’ll send out the replacement item in advance.

Warm regards,
Erika
MYJS Customer Care

Classificada 3 em 5 estrelas

I have yet to receive my order placed…

I have yet to receive my order placed on 9/22/25. I cannot give a positive review until I have the item in hand. Should a disclaimer be added on your website stating the length of time to receive products?

16 de setembro de 2025
logótipo da My Jewellery Story

Resposta da My Jewellery Story

Hi Lora,
Oh no — we’re really sorry to hear your order hasn’t arrived yet. That’s absolutely not the experience we want you to have. It looks like there may have been an issue with the shipment, and it’s possible your package was lost in transit.
We’ve just sent you an email to help resolve this as quickly as possible — whether that means sending a replacement or issuing a refund, whichever works best for you.
Thank you for your patience while we make this right. 💚

Warm regards,
Erika
MYJS Customer Care

Classificada 5 em 5 estrelas

GORGEOUS Earrings!

The Bella clear crystal earrings are like shiny glistening diamonds and the aqua crystal earrings are as deep blue glistening ocean water. They both are absolutely beautiful, just gorgeous and a great purchase!!

3 de setembro de 2025
Classificada 3 em 5 estrelas

Nice earrings but customer service lacking

I ordered 2 pairs of earrings on the BOGOF. They are lovely, but wsnted to see if I could change one pair for a different colour. I have contacted using the online form and the email but have not received any acknowledgement from either.

30 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da My Jewellery Story

Resposta da My Jewellery Story

Hi Angela,

Thank you for your feedback – we’re so glad to hear you love your earrings. We’re very sorry to hear you haven’t received a reply to your messages. That’s definitely not the experience we want for our customers.

I’d love to get this sorted for you as quickly as possible. Could you please reach out to us again at help@myjewellerystory.uk with your order number so we can assist with your exchange request right away? We truly appreciate your patience and for bringing this to our attention.

Warm regards,
Erika
MYJS Customer Care

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais