Newbella Opiniões 216

TrustScore: 2.5 em 5

2,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

The bags might be good, but the customer service is a complete mess. I bought two bags ONLY because the promotion promised a free third — I never would’ve spent the money otherwise. Surprise: the... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

0mg!!! Just recieved my new shoes orange high heels bow on side. My 3rd purchase with Newbella now. I am so hooked now. Shipping was super duper fast. Quality amazing extremely comfortable. Colour lov... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Still have no news of my order on June 29th do not order from that company IS A SCAM. It took them more than a month to answer this unprofessional non consumer experience driven content: Répon... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Warning!!! Newer not bay nothing from this company, because it’s scammers and deceivers! I’m won’t return my order, because don’t like model and quality boots, 2 months customer service don’t give me... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contacto

2,3

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

216 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

New Bella has amazing customer service

New Bella has amazing customer service. They went above and beyond for my particular circumstance.
The sandals I got are so comfortable and look like just the photos.
Give them a try you will be happy with you purchase.

12 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Hi dear,
We are honored to know that we've met your expectations! Thank you so much for the five-star rating.
Your feedback is greatly appreciated.
If you have any photos or videos of your new item that you’d like to share, we’d love to see them! It helps others make informed decisions and is always a joy to see our products in use.
Good day.

Classificada 5 em 5 estrelas

My faourite shoes

0mg!!! Just recieved my new shoes orange high heels bow on side. My 3rd purchase with Newbella now. I am so hooked now. Shipping was super duper fast. Quality amazing extremely comfortable. Colour love it. Great variety to choose from. Can't wait to order another 5 pairs. Ohhhhhh tracking piece of cake. Thanks Team Newbella. 100% Happiest Ever!!! Until next purchase Cheers!

7 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Hi Wendy,
We are honored to know that we've met your expectations! Thank you so much for the five-star rating.
Your feedback is greatly appreciated.
If you have any photos or videos of your new item that you’d like to share, we’d love to see them! It helps others make informed decisions and is always a joy to see our products in use.
Good day.

Classificada 5 em 5 estrelas

So many lovely designs

So many lovely designs, easy to order, prompt delivery and comfortable, oh and not to mention ‘Good Value for Money’

19 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Hi JA,
We are honored to know that we've met your expectations! Thank you so much for the five-star rating.
Your feedback is greatly appreciated.
If you have any photos or videos of your new item that you’d like to share, we’d love to see them! It helps others make informed decisions and is always a joy to see our products in use.
Good day.

Classificada 5 em 5 estrelas

Love the quality

I love how wide and lite it feels even with everything I put in it. Its soft material is great. I got two one medium size and the other one a small for special occasions. Love it!

28 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Hi Jesall,
We are honored to know that we've met your expectations! Thank you so much for the five-star rating.
Your feedback is greatly appreciated.
If you have any photos or videos of your new bag that you’d like to share, we’d love to see them! It helps others make informed decisions and is always a joy to see our products in use.
Good day.

Classificada 5 em 5 estrelas

Love all my purchases from Newbella

Love all my purchases from Newbella. Can’t wait for more colors in the Kelly bag.

14 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Hi,
We're overjoyed with your 5-star rating!
Your appreciation validates our team's efforts.
Thank you for your enthusiastic feedback! It's customers like you who inspire us.
We're looking forward to your next visit!❤️
Best wishes,

Classificada 1 em 5 estrelas

My order

Hello customer Service, I just receive my Sandal and I would like to return it, but I have no information on how to return it. Can you please direct me to that? I really appreciate it. My name is Maria Tibaldi. Thank you

2 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Dear Customer,

Thank you for your continued support. We apologize for any inconvenience caused by our product not meeting your expectations.

Could you please provide me with your order number so that we can look into this for you?

Looking forward to your reply.

Sincerely,

Classificada 4 em 5 estrelas

Beautiful shoes, well packaged, just a took a while to arrive.

Aside from having to wait a couple of weeks, I had a great experience with NewBella.

I kept seeing the ads for the mules, and I know it was likely they came from China, and that was confirmed when I got my shipping confirmation.

But when the shoes arrived, they came well packaged in a lovely box, in individual bags, and I love them. The knitted style is popular for footwear in general, for a reason, comfort. They mules are really comfortable, and they look expensive. I'm a UK size 6, and the EU 39 fit me just fine. I didn't have any issues, so no need to contact Customer Service.

Showed my friend and she also wants a pair of the mules after trying them on and seeing how pretty and comfortable they are. I'd buy again.

8 de julho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Hey dear,
Thank you for being a part of our journey!
Your real feedback is helpful for us and we will try our best to do the best.
Standing with you and help you always.
Have a sweet day.

Best wishes,

Classificada 5 em 5 estrelas

I got my shoes on time

I got my shoes on time. I even send them a message on how to track my order, and customer service sent me a screen shot of the courier. I love the shoes fits really good and comfortable. I will order again soon! Thank u Newbella

21 de junho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Hey dear,
Thank you for being a part of our journey!
Your real feedback is helpful for us and we will try our best to do the best.
Standing with you and help you always.
Have a sweet day.

Best wishes,

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered a bag

I ordered a bag, they sent it to the wrong address and they don't want to resolve it.
I was a fool thinking about buying a bag with free shipping and it turns out bad. better to just buy from Kmart

3 de junho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

HI,
Thanks for your time.
We have verified that your package has been signed for. We suggest you contact the delivery provider for further assistance:

Delivery provider: Australia IMILE
Contact email: customerservice-aus@imile.me
Service hours: Monday to Friday, 8:00-17:00
Query website: IMILE Tracking

If you have any further questions or need assistance, please feel free to ask.

Best regards,

Classificada 1 em 5 estrelas

NEVER BUY FROM HERE

NEVER BUY FROM HERE - ITS A SCAM. I bought a bag and wanted to refund but they only offered 30% refund, which was my only option to accept. THEY HAVE NOT RETURNED THAT 30%. They will
keep your money. Once you buy, u cannot return or exchange. DO NOT BUY FROM HERE IF YOU WANT TO RETURN OR REFUND.

18 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Dear customer,
I am very grateful for your strong support here, and sorry that the product did not meet your expectations and caused you trouble.
May you give me the order number so that we can check it for you?
Looking forward to your reply!
Sincerely,

Classificada 1 em 5 estrelas

At least some of you actually received something

I ordered 2 bags from them, order never arrived. Got an email saying the logistics company could not find my address. This has never happened to me before. I verified my address with their support and they said they would resend. Waited. Emailed them to ask what happened to the order... after several emails, they replied one of the items was not ready to ship. I asked for my money back. They then said it was shipping. Waited. No replies to my emails after asking for status. I moved to What's App where they did reply and provided tracking. Tracking showed the item was out to be delivered, but TODAY, May 7th, I received a message from support saying their logistics was having an issue and I have to pick up the item! Didn't tell me where. Save yourself the aggravation. The products look nice, but you may only ever see them on an ad!

11 de abril de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Dear customer,
I am very grateful for your strong support here, and sorry that the product did not meet your expectations and caused you trouble.
May you give me the order number so that we can check it for you?
Looking forward to your reply!
Sincerely,

Classificada 2 em 5 estrelas

i am a happy customer of yours

i am a happy customer of yours . i purchase 2 of your popular bag last nov.23 i got and im happy .igave one to my sister since she likes it. i purchase again 1 just now i got it but it is not the same that i last purchase from you guys. why do you have to change the size and the quality of your product? made me unhappy .

1 de maio de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Dear customer,
I am very grateful for your strong support here, and sorry that the product did not meet your expectations and caused you trouble.
May you give me the order number so that we can check it for you?
Looking forward to your reply!
Sincerely,

Classificada 1 em 5 estrelas

I tried contacting this company by…

I tried contacting this company by email 4 times about exchanging my shoes because they are too big! No response and no reply.
There's no phone number to contact them.

LE
Order# 116577

4 de abril de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Dear customer,
I am very grateful for your strong support here, and sorry that the product did not meet your expectations and caused you trouble.
May you give me the order number so that we can check it for you?
Looking forward to your reply!
Sincerely,

Classificada 5 em 5 estrelas

I had the best service

I had the best service, I actually ordered the wrong size and I emailed them they fixed it straight away and I just got them and Omg they are so cute on. I love them. Getting more in other colours when available

3 de abril de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Hey dear,
Thank you for being a part of our journey!
Your real feedback is helpful for us and we will try our best to do the best.
Standing with you and help you always.
Have a sweet day.

Best wishes,

Classificada 1 em 5 estrelas

Tried contacting them

Tried contacting them
4 times regarding exchanges.
Zero response !
I'm
Stuck with shoes that do not fit .
All I wanted was a different size!

Do not order from this company !

25 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Dear customer,
I am very grateful for your strong support here, and sorry that the product id not meet your expectations and caused you trouble.
May we have the order id dear so that we can check it for you.
So sorry again and have a nice day.

Best regards,

Classificada 1 em 5 estrelas

Scam

Scam. Refuse to allow you make a return. I ordered 2 sizes to keep one of them; following their return policy- 11 emails later they still won’t provide an address.

27 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Dear customer,
I am very grateful for your strong support here, and sorry that the product id not meet your expectations and caused you trouble.
May we have the order id dear so that we can check it for you.
So sorry again and have a nice day.

Best regards,

Classificada 1 em 5 estrelas

It’s a way of scamming people

I ordered a bag, unfortunately bag was too big for me therefore I got in touch to return the order and request for a FULL refund. In reply they said they can only give me 15% of refund. Sorry but that’s not how it should be. I want a whole refund of my order. They said they can give me 50% voucher but then why not I keep the bag and get 50% refund instead of the voucher? I think it’s a scam of forcing people to buy by offering vouchers.

26 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Hello dear,

I am so sorry for the misunderstanding and hope you may forgive us.

Please allow me to clarify it with you.

You are purchasing a large bag and the size information of this product is listed on the product page, the buyers will read all the information before purchasing the product.

The reason why you requested to return the bag is because you think the bag is too big. We can support return and refund, but we are sorry to inform you that the reason for your return is due to your personal factors. According to our return policy, the shipping fee needs to be borne by the buyer. Here are the return rules:

https://www.shopnewbella.com/pages/return-policy-1

Therefore, we provided several solutions to you,
1.Partial refund.
2.cash code 50%
You did not agree and just want a full refund. If you require a full refund, you may need to return the product to us.

Finally considering that you are our loyal customer, we offered you a 50% of refund and the money was back to you.

I am so sorry again and if you need the help and we will do it for you.

Have a nice day.

Classificada 1 em 5 estrelas

Scammers beware!!!!!!!!!!!

Scammers beware!!!!!!!!!!!
They DO NOT allow you to return items.
They DO NOT refund

17 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Dear customer,

I am very grateful for your strong support here, and sorry that the product did not meet your expectations and caused you trouble.

After checking, we refunded your one of orders and the money was refunded to your account.

For this case, we also provided a coupon for the inconvenience and if you do not get it, kindly contact us.

So sorry again and wish you a nice day.

Sincerely,

Classificada 1 em 5 estrelas

Warning!!

Warning!!! Newer not bay nothing from this company, because it’s scammers and deceivers! I’m won’t return my order, because don’t like model and quality boots, 2 months customer service don’t give me return address and don’t back money! Poor quality for this price. Send stupid letters and messages from WhatsApp and nothing results.

8 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Dear customer,

I am very grateful for your strong support here, and sorry that the product did not meet your expectations and caused you trouble.

First please allow us to clarify it for you.

You purchased 2 pairs of boots and both were shipped to you. The height of the heel is also noted on the website.

The buyers will check the shoe information and return policy before purchasing the product. If you would like to return the shoe because you think the heel is too high, we are sorry you will pay for the shipping cost according to our return policy. The after-sales service caused by subjective problems will be borne by the buyers, so we provide 2 solutions for you to choose from.

We did not mean to refuse to return the product from you, but because the problem is from you, we are also sorry to tell you that you may need to bear the shipping cost.

You can refer to our return policy, https://www.shopnewbella.com/pages/return-policy-1

Considering that you are our loyal customer, we provided you with a 100% of cash code and sent it to your whatsapp account. please check it.

So sorry again and wish you a nice day.

Sincerely,

Classificada 1 em 5 estrelas

Nicht noch einmal! Qualitätsmangel

Lieferungszeit war in Ordnung und Abwicklung war einfach, jedoch ist die Qualität der Tasche keineswegs ihrem Preis entsprechend!
Totale Abzocke und die „free Retours“ bringen einem auch nichts, wenn die Rücksendekosten höher sind als der bezahlte Preis für die Tasche…

5 de março de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Newbella

Resposta da Newbella

Dear customer,
I am very grateful for your strong support here, and sorry that the product did not meet your expectations and caused you trouble.
May we have the order ID from you and we will solve it for you.
So sorry again and kindly reply to us soon.
Looking forward to your reply!
Sincerely,

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais