Oplichters , ik krijg van Neckermann steeds een schuld die ik nooit heb gedaan met die vieze zaak Neckermann, ik heb nooit daar besteld en eisen hun geld, rotop neckerman oplichters. Ik betaal geen ce... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Na diverse onbeantwoorde mails nu maar hier hoewel dit niet mijn stijl is, maar aangezien telefonisch niet mogelijk is.... Eerst te horen gekregen dat mijn producten "morgen" verstuurd zouden worde... Ver mais
Mijn ouders hebben hier een douchekop besteld. Het zou binnen 1 a 2 dagen geleverd worden. Dat leek ze een prima levertijd. Helaas hebben ze vooraf geen reviews gelezen, anders hadden ze er no... Ver mais
Fiets gekocht, deze bleek niet goed en wil deze door Neckermann laten ophalen (dit is door hen toegezegd). Ik ben nu bijna dagelijks bezig met mails sturen, klantenservice et cetera: maar men koppelt... Ver mais
Informações sobre a empresa
Informações de contacto
Nikkelstraat 4, 1411AJ, Naarden, Holanda
- 085 3011632
- service@nl.neckermann.com
- nl.neckermann.com
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Bestel niks bij neckermann
Bestel niks bij neckermann. 29-12 jl een bestelling geplaats. Tot op heden niks vernomen en kan op geen enkele manier contact krijgen met neckermann! Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug. Ook al gaat het maar om €29,80. Dit is echt het meest slechte bedrijf ooit. Nogmaals, oplichterij ten top. Hier niks bestellen!
Als ik morgen geen contact krijg dan ga ik aangifte doen.
Hele slechte service
Hele slechte service
Ik heb meerdere malen gemaild en gebeld maar geen reactie ik zou graag willen weten waar mijn bestelling blijft maar niemand kan je hier info over geven en je krijgt geen reactie op je mail Dus zeer ontevreden 😤
Bestel niet via deze Site!
Ik heb een TV gekocht via Neckermann, heb 4 weken moeten wachten op mijn bestelling maar na veel aandringen toch ontvangen. Na ontvangst bleek er een pixel stuk, gemaild, gebeld en een brief gestuurd, u raadt het al niemand thuis. Mijn advies bestel niets via Neckermann.
Oplichters!!!!!!!!
Oplichters! Enkele maanden geleden een trui gekocht, welke nooit is geleverd. Bestelling staat nog steeds op niet verzonden. Neckermann reageerd niet op e-mails, de klantenservice is niet bereikbaar. Ik ga aangifte doen!
Je moet veel geduld hebben als je hier iets besteld.
Ik bestel een muismat, GMB Gaming Gaming muismat PRO (XL) tijdens het bestellen waren er 3202 stuks op voorraad.
Twee dagen later is het hele artikel van de site verdwenen, en mijn order blijft op "Wacht op verzending" staan.
Edit: 19-01-2019
Het artikel is weer terug op de site. Vandaag mijn bestelling ontvangen. Dit na 13 dagen na het plaatsen van de bestelling.
Order# ORD67387
Oma fiets actie, nooit iets ontvangen
Oktober een fiets besteld en tot op heden nog niets ontvangen! Begin November kreeg ik onderstaand bericht:
——
“Op 8 nov. 2018 om 12:42 heeft Neckermann Fietsactie het volgende geschreven:
Beste klant,
Zoals u helaas reeds heeft gemerkt, is er wat vertraging ontstaan in de levering van de bestelde omafietsen. Deze vertraging is voortgekomen uit het feit dat we in eerste instantie een overeenkomst hadden met een verzender om de fietsen per reguliere post te kunnen versturen. Later bleek dit niet mogelijk, waardoor we op het laatste moment genoodzaakt zijn geweest gebruik te maken het zakelijke pakketnetwerk voor de levering van de fietsen.
Daarnaast hebben we door het enorme succes van de actie in een zeer korte periode veel meer orders ontvangen dan we initieel verwacht hadden, waardoor we helaas de orders niet snel genoeg hebben kunnen verwerken, waarvoor ons oprechte excuses.
We doen er uiteraard alles aan om alle orders zo spoedig af te handelen, en we zijn momenteel druk bezig met de laatste openstaande orders, waaronder die van u. Alle niet geleverde omafietsen worden in de komende 14 dagen verzonden.
Mocht u de order reeds ontvangen hebbe, of de order toch liever wensen te annuleren, horen we dat graag zodat we dit direct voor u kunnen verwerken.
Nogmaals ons excuses voor dit onvoorziene ongemak.
Met vriendelijke groet
—-
Hierna dus nooit meer iets gezien of vernomen. Ik heb zelf nog tweemaal een mail gestuurd, ook met het verzoek tot terugstorting van het bedrag, omdat ik er al geen vertrouwen meer in had dat er ooit nog een fiets zou gaan komen, maar je krijgt gewoon helemaal nergens een reactie op!!
Als ik al die recensies hier nu allemaal zo lees, denk ik dat het hoog tijd wordt voor kassa!!
Waardeloos
Waardeloos.
Op 21 december een artikel besteld waarvan er volgens de website nog 98 op voorraad zijn.
Bestelling tot nu toe niet geleverd. Neckermann is telefonisch niet bereikbaar en verwijst voor vragen naar een mail adres.
Mails naar dit mailadres worden echter niet beantwoord.
Levering duurde iets langer dan…
Levering duurde iets langer dan verwacht, maar voor de rest was alles prima.
Niet bestellen bij Neckermann!!!
Begin december een bestelling gedaan en meteen betaald. Na 3 weken nog geen levering.
Al mijn pogingen om navraag te doen, leveren niets op.
Bij het bellen van het telefoonnummer hoort men een bandje met het verzoek om een mail te sturen. Hierna wordt het telefonisch contact verbroken. Op mails wordt vervolgens niet gereageerd. Kortom: Hier is sprake van oplichting.
ORD59228
Dual tv besteld op 8 november nog steeds niks binnen naar het sturen van vele e-mails nog steeds geen reactie
Geen terugbetaling / klantenservice niet bereikbaar
Eind oktober 2 paar dameslaarzen besteld en met Ideal betaald. Slechts 1 paar werd geleverd zonder verder bericht over nalevering of terugbetaling. Klantenservice gebeld, geen persoonlijk contact mogelijk. Alle keuzeopties leiden uiteindelijk naar het moeten inzenden van een email. Tot 2 keer toe gemaild zonder daar reactie op te krijgen! Na 2 maanden wacht ik nog steeds op een reactie. De service is dus ronduit zeer slecht en dan druk ik me (noodgedwongen) netjes uit...
Hallo
Hallo, heb een zeer slechte ervaring met neckermann.com .Eind aug 2018 een bestelling gedaan , na 2 mnd nog geen product ontvangen, begin okt 2018 geannuleerd, maar kreeg mijn geld niet terug, vele mails verstuurd maar nog niks.
Via deze site nr gevonden: 035-6299970 dit gebeld, blijf aan de lijn tot dat je iemand aan de telefoon krijgt, deze mw was zeer behulpzaam en begripvol, gaf mij zelfs haar naam, na 2 dgn is mijn geld op de rekening terug gestort, super bedankt Trustpilot !!!!!
NEPPERIJ!!
Bestel hier niet!!!! Dit is niet de neckermann van vroeger en al jaren failliet, ben k achter gekomen nadat ik twijfels kreeg bij mijn bestelling, de geweldige tv voor 400 euro. GELUKKIG afterpay gebruikt en niks gebeurd maar toch gebaald!! Blijkt een grote oplichterij, alle revieuws kloppen. Iemand die hier maar neer heeft gezet dat dit bedrijf uitstekend is zal er wel bij horen!!
ERNSTIGE WAARSCHUWING!!!
ALLE NEGATIEVE BERICHTEN OP DEZE SITE KLOPPEN VOOR 100%.
WAARDELOZE FIRMA DIE OP GEEN ENKELE MANIER ANTWOORD GEEFT OP MAILS. Dat dit nog niet in consumentenprogramma Kassa is geweest snap ik niet.
Nul sterren en als het kon nog minder

Resposta da neckermann.com
Een heel slecht bedrijf komt de…
Een heel slecht bedrijf komt de verplichting niet na. Heb op 28 november een bestelling geplaatst alles betaald en tot nu nog niets ontvangen.
Tevens 5 mailtjes gestuurd en ook geen antwoord ontvangen.
Bellen heeft geen zin je wordt verwezen om een mail te sturen.
Dat je iets niet kan leveren dat kan maar laat dit wel weten aan je klanten.
Vind dat dit bedrijf eigenlijk op de zwarte lijst moet komen.
Dit bedrijf komt zijn verplichtingen niet na.
Als het kon zou ik voor 0 sterren kiezen
Als het kon zou ik voor 0 sterren kiezen... Ik heb een muismat besteld en ze zeiden dat ie binnen 7 werkdagen geleverd zou worden, dat vind ik al veel zeker voor een klein ding als een muismat. En je raad het al 3 maanden later licht ie ook nog eens buiten voor de deur neergepleurd in de hoop dat ie niet gestolen werd. Zeer ontevreden en via mail of telefoon echt niet te bereiken ik wil gewoon mijn geld terug voor die 2,7 maanden die ik lekker heb zitten wachten oplichters
Een ramp! BESTEL HIER NIET!!!!
Een ramp!
Bestelling geplaatst en betaald!! op 30/11/2018.
Op 12/12/2018 kreeg ik de melding dat 1 artikel zou gecrediteerd worden. Heel goed, maar hoe zit het met de rest van mijn bestelling? Ik wil het liefste alles annuleren en mijn geld terug!
Bellen naar Neckermann lukt niet!!!
Elke mogelijke optie die je hebt, heb ik geprobeerd en het wordt altijd automatisch afgebroken.
Wanstaltig
Wanstaltig. Geen levering, geen update over bestelling, geen reactie per mail. Besteld vanwege de goede naam vanuit het verleden. Had ik maar onderzoek gedaan alvorens te bestellen.
Extreem lange levertijd van 2 simpele fietsen
Leuk zo een belofte van levering binnen 7 werkdagen, maar uiteindelijk ruim 2 maanden zitten wachten. Telefonisch zeer slecht te bereiken en als je ze dan aan de lijn hebt kunnen ze geen informatie delen over je order. Via de mail wordt gewoon niet gereageerd en de schuld wordt direct bij de leverancier neergelegd. Zelf geven ze 0 updates over de status of wat dan ook. Service richting de klant bestaat niet bij Neckermann
Nooit meer bestel ik iets bij…Neckermann
Nooit meer bestel ik iets bij Neckermann wat ruk bedrijf telefonisch onbereikbaar wordt gelijk doorverwezen naar de mail. Bestelling blijft gewoon weken staan op wacht op verzending. Geen terug koppeling op weke manier dan ook, nix niet. Zelfs niet na verschillende mails te hebben verstuurd.Meer dan 3wkn wachten en niks krijgen. Bestel ook jaren uit China altijd alles nog gekregen en vaak sneller dan bij Neckermann. Nooit niet meer.Betreft Dual 55 inch ultra HD tv
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.







