Notre Dame Opiniões 40

TrustScore: 3 em 5

2,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Har i dag besøgt butikken, hvor gavepapir står skiltet til 19,-kr (alle slags repræsenteret som pakker i en udstilling) Dette gælder så åbenbart ikke for den slags der står i kurve… ekspedienten give... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastisk kundevenligt. Modtog en skål som var blevet ødelagt under forsendelsen, næste dag fik jeg tilsendt en ny. Dejligt at opleve denne hjælpsomhed som efterhånden finder til sjældenhederne.... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg har købt glasrammer forskellige steder i København, og de er fluks blevet pakket ind i pap.( Jeg cykler, så det værdsætter jeg) Idag købte jeg en glasramme ca 40×60 hos Nortre Dame og da hun lagd... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Min vare blev leveret på under 24 timer! 👍 Derudover forsvarligt pakket ind uden for meget spild af unødvendige ting. Bestilte tirsdag formiddag og pakken blev modtaget onsdag morgen. Her handler... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Grande armazém

Informação fornecida por diversas fontes externas

Brugskunstbutik beliggende i hjertet af København.


Informações de contacto

2,8

Aceitável

TrustScore: 3 em 5

40 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Så kan du bare handle et andet sted

Har i dag besøgt butikken, hvor gavepapir står skiltet til 19,-kr (alle slags repræsenteret som pakker i en udstilling)
Dette gælder så åbenbart ikke for den slags der står i kurve… ekspedienten giver mig ret i forkert skiltning men vælger at fastholde den højere pris og da jeg fortæller, at jeg syntes det er dårlig kundeservice er svaret “så kan du bare handle et andet sted

8 de novembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I love this shop

I love this shop. However, today I went in there with a gift certifikat - a maternity present - which was due to be used a couple of weeks ago, and they basically told me "too bad". I am aware that a date is a date, but I feel that this is terrible customer service. Imagine how my impression of the shop had been, had they said; "you're alright, you'll come back again if you leave here happy". Also, mum-brain is real...

9 de outubro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg har købt glasrammer forskellige…

Jeg har købt glasrammer forskellige steder i København, og de er fluks blevet pakket ind i pap.( Jeg cykler, så det værdsætter jeg) Idag købte jeg en glasramme ca 40×60 hos Nortre Dame og da hun lagde den ned i posen undrede jeg mig over, at den ikke blev pakket ind ? Så fik jeg at vide at de normalt ikke pakker glasrammer ind, da det giver en falsk beskyttelse ? ? Rimelig mærkeligt, Så de andre butikker tager åbenbart fejl.

2 de novembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Dårlig kundeservice

Købte tre keramikkrus og da jeg kom hjem og pakkede krusene ud, var der slået et lille flig af et af krusene. Henvendte mig dagen efter i butikken med henblik på at få kruset byttet, men der var ingen hjælp at hente. Virkelig dårlig kundeservice.

1 de maio de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Notre Dame

Resposta da Notre Dame

Hej Emma,

Tak for dit besøg og køb i vores butik.
Vi har benyttet vores normale indpaknings prucedure på dine krus som er: Visuel bestigtigelse, indpakning med silkepapir og bølgepap, som sikre en fornuftig og stødsikker indpaking. Vi er sikre på at krusene alle har været i orden og har forladt vores butik indtakte. Indpakingen er selvfølgelig ikke en 100% stødsikring, som for eksempel en papkasse eller lign. Og den skal derfor selvfølgelig behandles derefter når den tages videre med hjem.
I dit tilfælde er det vurdreret at skaden er af et sådanne omfang, at den er sket efter vores udlevering, og derfor kan vi desværre ikke erstatte det defekte krus.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller kommentarer, tager vi dem gerne igennem vores kundeservice, som kan kontaktes her: 33 15 16 15.

Med venlig hilsen
Per Jensen
Notre Dame.

Classificada 5 em 5 estrelas

Hurtig levering samt fantastisk kundeservice!

God og hurtig levering samt fantastisk kundeservice!

Jeg glemte at hente varen i kiosken således at pakken blev leveret tilbage til firmaet. Da jeg opdagede dette ringede jeg ind og kom hurtigt i kontant med en sød kundeservicemedarbejder der fortalte mig hvordan jeg skulle bære mig ad (Skulle kun betale for den nye fragt). De sendte pakken inden for 2 timer og jeg havde den i armene under 24 timer fra opkaldet sluttede. Virkelig god og hurtig service!
Så nåede gaven alligevel at blive givet til tiden :-)

Produktet er derudover i virkelig god kvalitet :-D

23 de setembro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Hurtigt og smertefrit 😄

Lavede en bestilling på nogle glasflasker mandag eftermiddag, og har modtaget dem i dag onsdag. De var pakket forsvarligt ind, så intet kunne gå i stykker 😃

21 de setembro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

Super fin service

Super fin service. Modtog defekt vare, hvilket jeg gjorde opmærksom på og under 1 uge efter havde jeg modtaget en erstatningsvare, som fungerede fint.

20 de junho de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Bestilte et Opvaskestativ som jeg har…

Bestilte et Opvaskestativ som jeg har betalt 349 kr for. Det første var helt skævt og jeg fik et nyt tilsendt. Det er ikke meget bedre og den nederste bakke er så lille at man ikke kan få ting derind. Køb det ikke!

20 de abril de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Notre Dame

Resposta da Notre Dame

Hej Lis,

Tak for din ordre hos os.
Er ked af at høre at du stadig er utilfreds med produktet. Vi har solgt hundredvis af dette produkt og har ikke tidligere haft nogle klager. I sådanne tilfælde bør du rette henvendelse til vores kundeservice som selvfølgelig vil finde en løsning til dig.

Mvh.
notredame.dk

Classificada 5 em 5 estrelas

Hurtig og god kundeservice

Jeg bestilte en selvvander i glas og modtog den allerede dagen efter. Desværre var den beskadiget (grundet dårlig pakkehåndtering hos PostNord). Jeg skrev til Notre Dame og de sendte med det samme en ny, som jeg modtog to dage senere. Super hurtig betjening og fantastisk kundeservice. Kan kun anbefale 👏🏼👏🏼

31 de outubro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Fik en krukke fra Notre dame

Fik en krukke fra Notre dame. Da jeg vil returnere den, bliver jeg afvist, da den er en dag over, så jeg kunne modtage et til gode bevis? Jamen, hvorfor har notre dame ikke sat bytte mærke på?
Jeg er ikke til nips ting og nu er jeg blevet tvunget til at bruge et til gode bevis til notre dame.
Aldrig oplevet en så langt ude "service". Tænker de må være i økonomisk underskud, siden man tager kunder som gidsel.

24 de outubro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Ikke så meget at rafle om!

Varen bestilt d. 11/10 og leveret d.13/10.
Ingen problemer - de holder hvad de lover.
Normalt så giver jeg 4 stjerner, hvis jeg er godt tilfreds, og det er meget sjældent jeg giver 5, da jeg mener at den 5.stjerne kun skal gives, hvis der har været noget helt unikt omkring handlen. Notre-Dame får faktisk sin 5. stjerne for ikke at gøre noget som helst.
Det sker jo tit når man handler på nettet at man bliver spurgt om forretningen må kontakte en igen og fortælle om nyheder og tilbud. Selvom man takker nej, bliver det altid overhørt og forretningen har den frækhed at fremsende deres nyhedsbrev alligevel, men ikke her - jeg er hverken blevet kontaktet med nyhedsbreve eller omkring en undersøgelse, hvor de gerne vil have lov til at stille 400 spørgsmål. Tak for det Notre Dame!

13 de outubro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Kundeservice ud over det sædvanlige

Kundeservice ud over det sædvanlige. Jeg har handlet hos Notre Dame og de sendte alle varerne lynhurtigt. Desværre havde den ene af varerne en lille transportskade da jeg modtog pakken, men så snart Notre Dame modtog min mail om det, sendte de en ny som jeg modtog 24 timer efter de havde læst min mail. Jeg handler helt sikkert hos dem igen. I øvrigt levede varerne fult ud op til forventningerne.

16 de junho de 2021
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Hold da op en verdens klasse service

Jeg skulle ha en opsats og kunne ik finde det på nettet. Jeg henvendt mig til selve virksomheden som laver dem. De anbefalede at kigge i Notre dame. Jeg kunne ik finde opsatsen på hjemmesiden. Jeg ringede derfor til dem. De hjalp mig med at finde det på hjemmesiden, jeg bestilte den og dagen efter har jeg fået opsatsen med posten. Det kalder jeg service. Kæmpe anbefaling herfra.

11 de junho de 2021
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

3 ud af 5 urtepotte ophæng var knækket…

3 ud af 5 urtepotte ophæng var knækket ved levering, tydeligt at se kvaliteten var dårlig...

8 de abril de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Notre Dame

Resposta da Notre Dame

Hej Danny,

Tak for din ordre hos os.
Beklager mange gange de defekte varer du har modtaget.
I sådanne tilfælde bør du rette henvendelse til vores kundeservice som selvfølgelig vil finde en løsning til dig.

Mvh.
notredame.dk

Classificada 5 em 5 estrelas

Jeg købte 2 glasskåle

Jeg købte 2 glasskåle. Hurtig levering. Desværre var den ene skål ridset i bunden. Jeg skrev en mail til dem. De svarede hurtigt, at de ville sende en ny, den kom også hurtigt ☺️ Det er ikke sidste gang jeg handler der, god kundeservice 👍

12 de março de 2021
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

En rigtig god købsoplevelse

En rigtig god købsoplevelse. Bestilt på en fredag. Forsendelse skete næste mandag og modtagelse af varerne skete dagen efter om tirsdagen.

Produkterne er pakket mere end forsvarligt og de fungerer helt fint og efter hensigten.

9 de fevereiro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Super god oplevelse

Havde nogle spørgsmål til en lampe, så ringede til deres kundeservice.
Fantastisk service i telefonen. Der blev svaret på spørgsmål og foreslået alternativer.
Endte med at jeg fik tilsendt billeder fra butikken, hvor lampen også hænger, så jeg kunne se den i et andet lys.

Besluttede at købe to lamper. De kom meget hurtigt. Den ene var dog beskadiget ved ankomst - lignede en fabriksfejl.
Ringede til deres kundeservice, hvorefter der blev sendt en ny lampe med det samme.

Virkelig, virkelig god oplevelse og vil klart anbefale at handle der :-)

4 de fevereiro de 2021
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais