Har i dag besøgt butikken, hvor gavepapir står skiltet til 19,-kr (alle slags repræsenteret som pakker i en udstilling) Dette gælder så åbenbart ikke for den slags der står i kurve… ekspedienten give... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Fantastisk kundevenligt. Modtog en skål som var blevet ødelagt under forsendelsen, næste dag fik jeg tilsendt en ny. Dejligt at opleve denne hjælpsomhed som efterhånden finder til sjældenhederne.... Ver mais
Jeg har købt glasrammer forskellige steder i København, og de er fluks blevet pakket ind i pap.( Jeg cykler, så det værdsætter jeg) Idag købte jeg en glasramme ca 40×60 hos Nortre Dame og da hun lagd... Ver mais
Min vare blev leveret på under 24 timer! 👍 Derudover forsvarligt pakket ind uden for meget spild af unødvendige ting. Bestilte tirsdag formiddag og pakken blev modtaget onsdag morgen. Her handler... Ver mais
Informações sobre a empresa
Informação fornecida por diversas fontes externas
Brugskunstbutik beliggende i hjertet af København.
Informações de contacto
Nørregade 7, 1165, København K, Dinamarca
- 33151703
- info@notredame.dk
- notredame.dk
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Não respondeu a opiniões negativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Hurtig og forsvarlig levering
Hurtig og forsvarlig levering. Alt er som det skal være.
Top-klasse kundebehandling
Snakkede med webshop-kundeservice, da jeg havde nogle problemer med at gavekort. Det fik vi let og enkelt løst, og jeg føler at medarbejderen gik den ekstra vej for at få mig til at føle mig rigtigt godt behandlet.
I disse corona-tider tror jeg der er mange virksomheder der er udfordret og det er dejligt at mærke at der er nogen der ikke har tabt modet, og prøver at udnytte situationen til det bedste. stor ros til jer!
derudover en super fin butik med mange lækre ting til fair priser ;)
God og pålidelig service
Bestilte fredag, fik pakken mandag. Desværre var to tallerkner gået i stykker under transporten. Jeg kontaktede Notre Dame, de sendte to nye kvit og frit, som jeg modtog dagen efter - Fremragende!
Intet og sætte en finger på
Min vare blev leveret på under 24 timer! 👍 Derudover forsvarligt pakket ind uden for meget spild af unødvendige ting.
Bestilte tirsdag formiddag og pakken blev modtaget onsdag morgen.
Her handler jeg gerne igen. 😊
Super hurtig afsendelse og levering
Super hurtig afsendelse og levering. Varer pakkket forsvarligt ind men også uden for meget spild.
Super god kundeservice
Super god kundeservice. Min glaslampe havde en defekt, og ingen problemer - ny pendel blev afsendt :-)
Fantastisk kundevenligt.
Fantastisk kundevenligt.
Modtog en skål som var blevet ødelagt under forsendelsen, næste dag fik jeg tilsendt en ny.
Dejligt at opleve denne hjælpsomhed som efterhånden finder til sjældenhederne.
Absolut ikke sidste gang at jeg køber produkter herfra.
Jeg giver dem mine bedste anbefalinger.
VH. Susanne
Fantastisk service og hurtig levering…
Fantastisk service og hurtig levering ved bestilling online.
Modtog en ødelagt lysestage, men skrev blot til kundeservice og dagen efter blev der tilsendt en ny uden beregning, og kundeservice svarede hurtigt på mailen.
Ikke sidste gang jeg handler ved Notre Dame.
Tak for en skøn service og god handel.
Det absolut bedste service jeg har…
Det absolut bedste service jeg har oplevet i MANGE ÅR!!! Både i butikken og i deres kundeservice. Ubeskrivelig overskud, tålmodighed, hjælpsomhed og ikke mindst følgen op på de ting de lover. Jeg er virkelig overvældet og kan klart anbefale at handle her. En sådan service skal man godt nok lede længe efter - tak🙏🏻😘
Rigtig dårlig oplevelse i dag.
Jeg har i dag, som ofte før, været i Notre Dame og købe lidt til min boligindretning, denne gang julepynt for kr. 934,00. Da jeg kommer hjem med mine indkøb mangler der 3 små juleophæng á kr. 29 i min pose, jeg har betalt dem de fremgår af min kvittering og jeg så de blev pakket ind, ingen herregård men dog ærgerligt så jeg ringer til butikken. Den medarbejder der tager telefonen går i kassen og spørger de 3 medarbejdere om nogen af dem har mine juleophæng liggende det har de ikke, og dermed ryger bevisbyrden åbenbart over på mig! Jeg får oplyst at jeg skal pakke alle mine indkøb ind igen, og tage dem med ind i butikken, hvor en medarbejder så vil gennemgå kvitteringen op mod mine varer. Det er en meget mærkelig fremgangsmåde, for hvis jeg ville snyde kunne jeg jo bare lade de 3 juleophæng ligge hjemme. Det vil være yderst besværligt for mig at fiske alt pap, bobleplast osv op af skraldespanden, pakke det hele ind igen og derefter køre ind til Notre Dame . Jeg købte for kr. 934,00 og skal have alt det besvær for kr. 87,00, jeg tør ikke tænke på hvad avancen på de små juleophæng er, men jeg er sikker på at den er rigtig god, så jeg forstår simpelthen ikke at butikken vil være bekendt at yde så dårlig en service. Derfor får de en dårlig anmeldelse her af mig. Så mit råd til dig er at dobbelt tjekke du får det hele med inden du forlader butikken, for du kan ikke regne med nogen som helst service efterfølgende.
Fantastisk personale
Fantastisk personale, fantastisk udvalg og fantastisk stemning. Især her til jul <3
Notre Dame
Fantatisk boligforretning placeret i skønne København. Hjemmesiden er også fin, men foretrækker klart butikken som er fyldt med smukke genstande til både små og store penge.
Hurtig levering
Hurtig levering. Der var en skade på det ene produkt, som Notre Dame ikke kunne have opdaget inden afsendelse. Reklamationen gik smertefrit og der blev ombyttet uden problemer
Super hurtig levering og meget fine …
Super hurtig levering og meget fine varer- svar på spørgsmål til ordre samme dag:)
Hurtig levering
Bestilte varer på shoppen i går, og hentede pakken i dag. Fine varer, omhyggeligt pakket ned i kassen, og forsvarligt pakket ind.
Helt klart et sted jeg igen vil handle.
Min yndlings-brugskunst forretning
Forretning med et stort udvalg af spændende varer, fine priser og rigtig god kundeservice. Kan varmt anbefale et besøg i Notre Dame.
Positiv oplevelse.
Jeg bestilte et spejl, og det ankom allerede 2 dage efter.
Så... først og fremmest rigtig god og hurtig levering!
Da jeg fik åbnet pakken og set på spejlet, opdagede jeg nogle ridser, en del afslåede steder samt en bøjet ramme. Jeg kontaktede kundeservice samme dag og fik at vide, at jeg skulle sende nogle billeder af beskadigelserne til deres mail. Det gjorde jeg kort tid efter telefonsamtalen. Indenfor mindre end en halv time modtog jeg svar tilbage, at jeg selvfølgelig ud fra billederne var berettiget et ordenligt og dermed nyt spejl, og de sendte det samme dag.
2 dage efter ankom det nye spejl. En meget bedre indpakning, ingenting at komme efter og oven i købet en lille overraskelse i form af lidt snoller :)
En rigtig god oplevelse trods beskadiget spejl i første omgang!
Kan varmt anbefale at handle på denne hjemmeside!
svært at få byttet gave
jeg købte 2 fine halskæder til personalet i vores institution, i forbindelse med, at min søn skulle fra vuggestuen og over i børnehaven. planen var at han skulle være flyttet over i starten af denne måned og jeg købte derfor kæderne i sidste uge, men planerne blev ændret til 1. juni, og så var det, at jeg kom i tanke om, at jeg havde fået at vide i butikken, at der var en måneds bytteret. jeg var i området lige før weekenden og gik ind for at høre, om man evt. kunne bytte ud over en måned, eller om der blev holdt meget på datoer, hvad jeg fik at vide at de gjorde. jeg fik så at vide i butikken, at jeg kunne komme ind og få pengene tilbage, hvad der skulle ske inden 14 dage (og ellers ved byt inden for en måned),og kørte så derind i dag i den tro, at jeg kunne få pengene tilbage og så købe dem igen om en uges tid, så der var god tid at løbe på for modtagerne hvis de skulle ønske at bytte til noget andet. jeg har haft posen derfra med gaverne liggende i siden jeg købte dem, og det er selvfølgeligt min egen fejl, at jeg ikke kontrollerede at bonnen var der da jeg købte dem, men faktum var, at der ikke var en bon i posen og jeg kunne så ikke få pengene retur. det var sådan set også ligemeget, da jeg jo alligevel ville købe dem igen, bare med en ny dato for bytningsdatoen på. ekspedienten blev ved med, at komme med begrundelser for, at jeg ikke kunne bytte dem, som eksempeltvis, at regnskabet ikke ville stemme, og at hun jo skulle udfylde en eller anden retur seddel til regnskabet, og jeg tror egentligt at det var mit held, at der formede sig en kø, for jeg "fik lov" til at få ny byttedato på, men blev belært om, at det var ekstra og ud over hvad der er sædvanlig praksis for butikken. hold da op hvor føler man sig dårligt behandlet, og hvor er det ringe service og mangel på respekt for kunden. jeg ærger mig rigtigt meget over, at jeg har lagt mine penge i den butik og ikke et sted hvor der er venlig og god service.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








