Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Received an email saying my order would be 4-6 weeks late and according to the other reviews on here it appears to be a different excuse each time *AVOID* at all costs. Even after waiting 7 WEEKS!! I... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

I received the three clear acrylic sheets for my greenhouse, but unfortunately the one angled sheet had not been cut to size correctly. It was delivered with matching side lengths. I had specifie... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I needed to replace the window frame on my shed..decided to use twin wall polycarbonate sheet..eg easy to handle, weight etc & price..after measuring up I found what I wanted here at an acceptable pri... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

I recently bought from Polycarbonate Xpress and was overall quite happy with the experience. The prices were excellent, with good product options, and my order was cut to the right size. Delivery was... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Fornecedor de folhas de polietileno e plástico

Escrito pela empresa

Polycarbonate Express is the number one choice for all your Polycarbonate Sheeting supplies, all of our products are offered on a fast delivery and also a cut to size service is available.


Informações de contacto

3,1

Aceitável

TrustScore: 3 em 5

361 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,1

Todas as opiniões

(361)

0 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible customer service

Could not supply what I ordered on time, then promised me a refund due to this, however 14 days later still no refund and cannot be bothered to even respond to emails now after fibbing me off before saying refund is in progress when it blatantly is not.
Wish could give less than one star.
Avoid the company like the plague!!!!!

1 de maio de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

if I could give zero I would

if I could give zero I would , gave them the benefit of doubt after reading reviews , they sent my order a week later than promised, and surprise one of the two identical sheets I ordered is the wrong dimensions , seems impossible to get a replacement from them. terrible service despite their promises to sort, looking up their addresses doesn't bring up the now obviously photoshopped building on their web site or even a google listed business. avoid at all costs

29 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

We apologise that you feel that way and that your order was not delivered when expected. We estimate our deliveries 3-7 working days however we let our customers on on our website when ordered and emails this could take longer due to delays. We have communicated as much as we can about any updates due to delivery. We have been in communication with you back and fourth via email numerous of times.

We had sent a replacement out via 3rd party courier however this was found lost. As soon as we were informed we then sent out another replacement to you, which you will be receiving tomorrow. This was also communicated to you with tracking information.

We are currently in the middle of changing addresses which will be updated on our website. The address shown was our old unit in Coalville which is now unattended.

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid this company at all costs

Avoid this company at all costs. Had an issue with the product it is getting condensation in it. We are a professional roofing company and had our professional roofers fit it so they know what they are doing. Daniel the owner will not phone back I have been phoning for over a month and always busy and never returns calls. Now we are out of pocket as we had to order more sheets from another company.

28 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

Firstly we would like to say that we appreciate any feedback, but would expect feedback from customers of ours which you are not. However We had a look at the images of the product sent to us from the customer we had dealt with (associated with yourself) and there was no issue found. Our management team have been trying to contact yourself and the customer but have not managed to get through. We also had to do checks as we did not want to get scammed by the customer in question as we are aware this has happened many times before.

Classificada 1 em 5 estrelas

What a joke this company is!

Avoid this company at all costs ...I have now been waiting over a month for 4 small sheets to arrive. I've requested a refund and they refused stating it's in their terms and conditions that it has been sent and it's the problem with the courier, first it was because of Easter weekend. Then it was because of four drivers had not returned after a weekend. And now they're refusing to answer my emails. It has just been one excuse after another. I will be reporting them to trading standards.

26 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

We are sorry you feel this way. We firstly have no record on our system with this name. We aim to get our orders out for delivery with our carrier 3-7 working days but unfortunately delays can occur as per terms and conditions.

Classificada 1 em 5 estrelas

One star only because I can't give 0

I am only giving one star simply as I cannot give less ! I was enitially told 3 to 7 working days ,then some lie regarding we have to delay your order due to not wanting to use 3rd party courier to save any damage, next lie our own vehicle is having problems so your order will be delayed again , next lie your order is out for delivery today, guess what never appeared ! This was seemingly due to the bank Holiday, I have contacted Daniel Tansly ,the big boss 🤣 he has the same level of customer service, none! I guess his staff have had training from him I will be contacting my bank first thing to get my money back. Do not buy from this bunch of absolute imbasiles Trading standards have been informed !

10 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

We apologise you had a bad experience with our company. We aim to get our orders out for delivery with our carrier 3-7 working days but unfortunately delays can occur as per terms and conditions. We want to make sure that all orders are out and not received damaged, therefore we aim to not use 3rd party couriers if this can be helped due to this reason. Our company as well as the courier/carriers were closed over the bank holiday which unfortunately made extra delays. We made sure to update yourself on any delays that were made. However all we received was abusive language to our employees which we do not tolerate.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent quality

Excellent quality, great communication and delivered within agreed time.

23 de março de 2025
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

Thank you so much for your feedback!! We really appreciate you taking time out of your day. We are so pleased you are happy with the quality, delivery and customer service.

Classificada 1 em 5 estrelas

This company could improve there…

This company could improve there delivery service ,3 to,7 days they say and I'm still waiting after 10 days. Rang them today they said well ring back , still waiting , quality products but useless delivery service

11 de abril de 2025
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

Please be aware all of our customers are made aware delivery could take up 3-7 WORKING days but could take longer to unfortune delays, location and/or size of orders. We aim to keep our customers up to date as much as we can with information and updates we get / chase up from our courier. We apologise you had such a bad experience. We thank you for your feedback and will take this onboard.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent product

I have only just fitted the sheets to the greenhouse as I was waiting for it to be moved into place. The sheets fit perfectly, the delivery was extremely fast and I have no complaints.

3 de novembro de 2024
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

We are so happy that you are happy with your product and delivery. Thank you so much for leaving such amazing feedback!

Classificada 1 em 5 estrelas

Do Not Trust Their Delivery Lead Time

Well, after waiting, on the 8th working day I rang. I was told that the delivery should be with me in the next 2 x days, transport was blamed. When I questioned 'should' with what their published delivery times are, I was told to read their terms and conditions! Alarm bells!
We are now at 15 x working days and I've had the text to say delivery will be this afternoon, 3 weeks from order!
My order was only for two cut pieces of 2mm Clear Poly. Something that can be cut within a couple of hours.
Clear Amber gave a better price but because I was short of time, I did not wait for it. Their advertised delivery time looks very good.

26 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

We apologise that you had a bad experience with us. We have been having some issues with transport and have been working on these issues. We updated you and all of our customers affected as much as we could. The cutting of the sheets were not an issue, this was simply with our transport as mentioned to yourself. We make our customers aware that delivery can sometimes unfortunately have delays and to check our terms and conditions so that they can see this was communicated on our website and transport emails. We will take your feedback on board.

Classificada 4 em 5 estrelas

I was able to place my order over the…

I was able to place my order over the phone and talk to a human being. Good follow-up service with delivery date enquiries. Items arrived well packaged.

18 de fevereiro de 2025
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

We are pleased that you are happy with the service we provided. We appreciate your feedback. Thank you

Classificada 1 em 5 estrelas

Listen to what the customer says

Listen to what the customer says

18 de fevereiro de 2025
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

We apologise that you feel we did not listen to you, however on numerous occasions we had contacted you to make sure your sizes were correct you had confirmed they were correct. When you had come to collect you then stated the sizes were wrong, we then said we will get replacements for you, even with this being your own error. You then told us that you did not want us to do this. We have done all we can in this situation. Thanks

Classificada 5 em 5 estrelas

I would 100% recommend

After placing our order we received a delivery date the following day which was arrived on the date specified.

A Massive thank you to Abi who always responded the same day to any questions and was very helpful. Great customer service.

I would 100% recommend this company

16 de fevereiro de 2025
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

Thank you so much for your feedback! We a delighted you are happy with our service and staff. Much appreciated :)

Classificada 3 em 5 estrelas

I was upset as to how long I waited for…

I was upset as to how long I waited for the product to come,it mentioned 3-7 days from order placed but actually took 10 days to come ,on the day it came ,I was advised I’ll receive a text or email regarding time,I never received either infact I was unsure wether it was going to be delivered on the day .I drove to sight to sit and hopefully get the delivery but instead it turned up at 6 o’clock in the morning and was left outside on the grass
Wasn’t impressed,the products themselves were good

18 de fevereiro de 2025
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

We appreciate you taking time out of your day to leave feedback. We sincerely apologise that your order was delayed. We aim for our orders to be delivered to our customers 3-7 working days but could take longer due to size of orders/sheets, location and delays with transport. We apologise you did not receive any communication on this, on our system it shows you were contacted by both email and text, however this may have been due to failed to deliver text/email, or sent to spam folder. We are in the middle of changing units, therefore noone was at the address shown on our website which will be updated. Apologies again and we are pleased you were happy with our products. Thank you for your feedback.

Classificada 1 em 5 estrelas

Great Pre-Sales, Absolutely Awful After-Sales and Support

I live on the Isle of Wight, and at the beginning of December I bought and paid for several 25mm sheets along with snapdown bars and ancillaries. As it was an Island, they would only deliver to Southampton and I then had to find a way across which was an extra £90, but at the time, still cheaper than I could get it locally. Anyway, the order arrived just before Christmas so with the holidays could only start the work early January, when I discovered the sheets did not fit with the snapdown bars provided, they were too shallow, even though I had ordered 25mm sheets and bars to go with.

So, I contacted Brendan, as he seems to be the order taker, delivery guy and customer service operative all rolled in to one and I even took a picture of the non-working items and explained what the issue was.

On that first customer service experience I was promised that the technical department would call me back, they never did...I was also told that i could return the faulty items but that I would have to pay the postage off the Island as they would not collect.

Anyway, on subsequent phone calls and many, many emails I was promised to be called by the manager Daniel, well that never happened either and I was promised he would call me on more than one occasion.

This company is very poor at not only delivering what the customer has actually ordered, but when they F it up, there is not even an apology or an attempt at rectification, everything just goes in to a black hole and gets forgotten about. DO NOT USE!

9 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

We firstly apologise that you found you had a bad experience with us. Unfortunately as you are in the Isle of wight we had to make extra amendments to get this delivered to you which were communicated to you via phone call. We had offered you a choice of deliver to alternative location or cancel and refund. You then chose alternative location option which our carrier was happy to do.
We have more staff that deal with delivery and customer service, however as Brendan had spoken to you previously we had found this was going to be more helpful for you than to speak to someone else not in the know of the situation. If you wish to contact us on our sales email we will be happy to resolve any issues that can be sorted.


Classificada 5 em 5 estrelas

Very good service from Brendan who…

Very good service from Brendan who promptly returns calls. Good product

Disappointing with delivery time.

17 de fevereiro de 2025
logótipo da Polycarbonate Xpress

Resposta da Polycarbonate Xpress

Thank you for you great feedback, we appreciate your words and will be sure to let Brendan know what great job he has done. Many thanks

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais