Hier hetzelfde. Op 26-01-2021 advertentie op Facebook gezien, kids kasteel van Sanatan-nl.com besteld en betaald, bevestigings-SMS gekregen (ipv email, al raar), met link naar hun website (naar mijn b... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Ook ik ben opgelicht met deze fake website en 1 antwoordmail na bestelling van een miniairpump van 34,95 via Facebook. Deze lichter heeft een account voor ideal betaling via Mollie waardoor het allem... Ver mais
Wij hebben ook niks ontvangen. Kids kasteel besteld voor de 5e verjaardag van onze zoon. Gelukkig hadden we ook nog wat anders, anders had hij niks gekregen. Jammer dat mensen fake bedrijven o... Ver mais
ik ben opgelicht door deze fake website en kreeg 1 antwoordmail na bestelling van een miniairpump van 34,95 via Facebook. Deze oplichter heeft een account voor ideal betaling via Mollie waardoor het a... Ver mais
Informações sobre a empresa
Informações de contacto
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
As pessoas também visitaram
oplicters
oplichting besteld en betaald op 22-02-2021 en nu einde juni nog niks ontvangen
Betaald en niets ontvangen !!
Betaald en niets ontvangen !!
Is niet eerste keer, opgepast van Facebook er zitten veel oplichters op
Pure.oplichters,bestelling 27 jan ll
Pure.oplichters,bestelling 27 jan ll. nooit ontvangen,reageren op niks,puur bedrog
Goed opgelicht. Vertrouw geen advertenties via Facebook.
Opgelicht en ze verkopen nu opnieuw hetzelfde onder een andere naam. Geld kwijt en geen reactie op klacht via Test-aankoop. Had ik maar eerst gezocht naar de betrouwbaarheid van deze site. Mijn kleinkind zag er naar uit. Betaald via IDEAL
Bedrogen!
Ook ik ben dus bedrogen !
Ook ik ben dus bedrogen !! Bestelling gedaan en betaald en niks ontvangen !!!!😖😖😖Ook geen reactie op mijn mail ! De tweede keer dat ik dit meemaak met een Nederlands bedrijf !!! Ik snap niet dat er niets aan gedaan kan worden !!!
Wat een ellende
Wat een ellende. Heel lang geleden al besteld. Nergens contactinfo. Kortom...oplichters ja
Ook ik heb betaald en niks ontvangen
Ook ik heb betaald en niks ontvangen. Enkele mails verstuurd maar ook daar geen enkele reactie op. criminelen! Toch maar melding doen bij Consumentenbund
Ook ik heb betaald en niks ontvangen
Ook ik heb betaald en niks ontvangen. Enkele mails verstuurd maar ook daar geen enkele reactie op. Het zijn inderdaad een stel criminelen!
Pompje besteld niets ontvangen.
Ook ik ben dus bedrogen !
Ook ik ben dus bedrogen !! Bestelling gedaan en betaald en niks ontvangen !!!!😖😖😖Ook geen reactie op mijn mail ! De tweede keer dat ik dit meemaak met een Nederlands bedrijf !!! Ik snap niet dat er niets aan gedaan kan worden !!!
Ook hier flink gepakt
Ook hier flink gepakt, kleinzoon wacht op zijn kasteel, niks niemand te bereiken, les geleerd. Eerst informeren. Maar daarmee wel geld kwijt
Betaald en nooit ontvangen!!!
Maanden geleden besteld en betaald. Dubbele bestelling! Nooit iets ontvangen. Ze reageren ook niet op mails. Criminele organisatie dus. Ook een manier om mensen het geld uit de zakken te kloppen. Bah!!!
Fietspomp
Ook ik heb iets besteld. Nooit aangekomen, wel betaald. Gewoon een stelletje criminelen.
Hier ook niks ontvangen
Hier ook niks ontvangen, had leuke oorbellen besteld maar geen track en trace ontvangen. Geen reacties op mijn mails e.d teruggekregen en heb net gezien dat de site er ook al niet meer is. Kan dus fluiten naar mijn bestelling en mijn geld.
This shop is a scam
This shop is a scam! I purchased a castle through these fraudsters for 45 euro in January, still no goods received, and no refund! Sure enough they are not answering emails. Be careful people
Wij hebben ook niks ontvangen
Wij hebben ook niks ontvangen. Kids kasteel besteld voor de 5e verjaardag van onze zoon. Gelukkig hadden we ook nog wat anders, anders had hij niks gekregen.
Jammer dat mensen fake bedrijven oprichten zoals dit, om vervolgens misbruik te maken van het vertrouwen de kopers. Zeker in Coronatijd, waarbij je veel meer aangewezen bent op de online aankopen.
Mijn man heeft ook via een andere partij een speaker gekocht voor in de keuken, om muziek af te spelen tijdens het koken. Helaas is dat bedrijf ook in rook opgegaan na betaling.
Uiteraard balen en direct een wijze les voor ons (t.w.v. ca. €100,-), om niet blind te vertrouwen op allerlei Facebookreclames en juist wel voor die vertrouwde, bewezen partijen te gaan zoals Intertoys of bol.com.
30 januari een bestelling gedaan
30 januari een bestelling gedaan.
Geen reactie op mail dat er nog niets geleverd is.
🤬🤬
Zag er zo leuk uit
Zag er zo leuk uit, een soort grote knecks om te bouwen. Advertentie kwam veel voorbij, superleuk bouwmateriaal voor de (klein) kinderen en helemaal niets ontvangen! Mijn geld is dus weg begrijp ik? Wie weet wie hier achter zit?
Schandalig.
Schandalig.. Besteld op 17januari en niks ontvangen, ook geen antwoord op mijn mail. Ik snap niet da hier niks aan doen, oplichters pikken geld van werkende mensen,ze zitten op fb en fb doet niks? Ga deze criminelen opzoeken i. P. V. Onschuldige mensen te beboeten.. Ik ga hier verder mee 😡dit kunnen ze onderzoeken
Hier het zelfde verhaal
Hier het zelfde verhaal. Die teringlijers mogen als doen zonder er voor afgerekend worden. Je denkt dat het je niet zal gebeuren ( de meeste zijn wel netjes ), maar je kan het ook niet altijd weten. De volgende keer eerst maar eens op het net zoeken naar het bedrijf.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.







