Shelbourne Motors Opiniões 

1476
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,7

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

I wanted to change my manual car to an automatic one. I saw a car I liked and which suited my criteria on the Selbourne, Portadown website. I was nervous about test driving the car because I had... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Purchased my Hyundai Kona EV from them in February. In October a fault came with the main battery. Car is grounded for 4 months waiting on the replacement battery part. No courtesy car. I'm just expec... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Had a great experience buying a car from here. David was helpful all the way through the process from initial seeing the car online to the date of collection. Living in the West of Ireland meant impor... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Just bought a second hand car from David , absolute gentleman with great knowledge of vehicles. Support from David and Gary has made buying a vehicle a pleasure. 100% would recommend using Shelbourne... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Concessionário de veículos motorizados
  2. também em
  3. Agência de aluguer de carros
  4. Concessionário de carros usados
  5. Concessionário Nissan
  6. Concessionário Renault
  7. Concessionário Toyota

Informação fornecida por diversas fontes externas

Award winning car dealers based in Portadown & Newry Co. Armagh NI specialising in New and Used Cars, Servicing, Parts, Accessories and Rental.


Informações de contacto

3,7

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

1 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 91% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,7

Todas as opiniões

(1476)

33 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I am writing this review as someone who did not end up buying

I am writing this review as someone who did not actually end up buying a car due to a change in circumstances. However I wanted to write a review on my experience with Sherborne Renault as it was so positive.
I had been looking for a new Dacia Sandero for a while. Being in England there was very little in stock. I came across Sherborne Renaults website and contacted them. I was put through to Conor Hagan in sales and from the very start he was friendly and really helpful with the car. Whilst we were considering the car we had seen on the site Conor was clambering up a car ramp in the snow to get us a video of the car we were looking to purchase. Not only that he then did a video for a silver version of the car that was on the flat. Nothing was too much trouble for Conor. Sadly our situation changed and we no longer needed the car. I informed Conor and he set about refunding me my full deposit which arrived in a few days. I told him I would definitely use the dealership again and I really mean it. From the first receptionist to Conor the experience of buying a car was very pleasant.
I would highly recommend if you are looking for a car in England also.

12 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Hi Nicola

It’s a pleasure to read such a fantastic review about our Renault dealership. We will make sure and pass this on to the team! Customer satisfaction is so important to us & we are always striving to go the extra mile for our customers

We hope to see you again soon.

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic service, great team.

Very well looked after from enquiry to purchase.
Jamie kept us well informed all the way through the process with his passionate attitude and Darren was a great help too.
I am from Cheshire and travelled across the water to buy the perfect car I wanted. There were no issues involved, the car was well explained to me before I travelled over, the handover was great and communication was brilliant.
A nice refreshing change from some car companies I’ve dealt with back in England.

11 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Luke

It’s a pleasure to read such a fantastic review about our Autoselect dealership. We will make sure and pass this on to Jamie, Darren and the team! Customer satisfaction is so important to us & we are always striving to go the extra mile for our customers.

We hope you have many years happy driving in your new car!

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service at Shelbourne

Excellent service at Shelbourne. Marcus was extremely knowledgeable, patient, professional and helpful and explained everything brilliantly. Would highly recommend for top quality service. Thank you.

7 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Karen

It’s a pleasure to read such a fantastic review about our Autoselect dealership. We will make sure and pass this on to the Marcus and team! Customer satisfaction is so important to us & we are always striving to go the extra mile for our customers.

We hope you have many years happy driving in your new car!

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Shelbourne motors car service…

Just had my car serviced at shelbourne newry.I was welcomed by una ,a service advisor who was an exemplary example of how you should care for your customer. She explained everything in detail.kept me updated regularly on the service progress.she has a very pleasant manner,very easy to talk to and very knowledgeable about shelbourne products.The service was carried out to a very high standard and i was sent a video from the mechanic of the car health check.tyres,breaks,suspension etc which i found very informative. I will definately be back and couldnt recommend them enough.very professional service.Thanks to una and rest of team.

7 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Peter

Thank you so much for your 5 star review! We really appreciate your feedback and very grateful for your business.
As a family business we strive to offer the best customer experience across our dealerships and we are really pleased that this is reflected in your review. We will be sure to pass this on to Una and the team.

We look forward to seeing you again soon.

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Very helpful

Very helpful, good service. Really like my new car too!

3 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Nick,

Thank you very much for your fantastic feedback. We are very proud to receive such positive comments from our customers.

On behalf of the entire team at Shelbourne Motors we want to wish you many future years of happy & safe driving.

We look forward to seeing you again soon,

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

long distance purchase.

I was recently involved in a long distance purchase of a car. Throughout the process I was in contact with Jamie. He was easy to get in contact with, and sent over any information I need in a very timely manner. He sent me over videos of the car, so I could see exactly what I was buying.
Overall I was very happy with the service.

1 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Lorraine,

Firstly, thank you very much for your fantastic feedback. We are very proud to receive such positive comments from our customers.

We will be sure to pass this on to Jamie and the team at. On behalf of the entire team at Shelbourne Motors we want to wish you many future years of happy & safe driving.

We look forward to seeing you again soon,

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Marcus was very helpful to us when we…

Marcus was very helpful to us when we bought our car last week. Went above and beyond. Jamie was also very helpful. Great dealership in Portadown, not as great of an experience in Newry with the head man.

29 de dezembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Aoibheann,

Firstly, thank you very much for your fantastic feedback. We are very proud to receive such positive comments from our customers.

We will be sure to pass this on to Marcus and the team at Autoselect, Portadown. On behalf of the entire team at Shelbourne Motors we want to wish you many future years of happy & safe driving.

We look forward to seeing you again soon,

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid

I feel compelled to write this review after recent very poor experience. Purchased a vehicle recently and had a series of issues.

Bottom line they don't want to know know you once they've sold you the car.

Contacted David Armstrong who is after-sales manager, who unfortunately didn't want to know either. Very poor.

My advise stick to a local dealer.

24 de dezembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Adam,

Thank you for taking the time to leave feedback. We are very disappointed to read that you did not have a positive experience.

Customer service is our main priority and we are constantly working hard with all our teams to ensure that we maintain our outstanding level of customer care which we are proudly renowned for. Our management team would like to investigate your comments further. If you could email us on marketing@shelbournemotors.com, we would really appreciate the opportunity to give you a call so we can try to reinstate your trust in us.

Thanks again for your feedback. This is important to us & we will use it to help us make improvements. We look forward to hearing from you.

Best Regards,
Customer Service Team
ShelbourneMotors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Christy, Meghan,Dillan and Caroline Willis

Such an amazing team in Portadown Renault Shelbourne-
Caroline Willis;
Meghan,Dillan and Christy who went beyond human kindness and bravery to assist,support and provide guidance for me and my mother..
My mother had quite bad car accident on site,I must point out at the bravery of Christy was amazing as he was first to run to help my mum and to make sure she is ok as well as he stayed with us and comforted me and mum (I'm so emotional even writing it now..such a man..a Hero!!!)and practical+first aid assistance from Meghan were both professional and kind,Meghan stayed with mum and I and provided support and care beyond what can be expected!
Caroline Willis supported us all way through ordeal and assisted us with support and guidance as well as orgonised lift home for us as we were coming from other town..I'm speechless at degree of human kindness here..

The team and leadership is absolute credit and blessing to Shelbourne Motors Portadown!

Merry Christmas!!!

21 de dezembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Una,

Firstly, thank you for the fantastic feedback. We are very proud our team members could assist you and your Mother earlier today. We hope you are both are doing Ok and we hope to see you again soon in the near future.
We will be sure to pass your kind comments onto Christy, Megan, Dylan Caroline.

Take care and Merry Christmas!

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 1 em 5 estrelas

Just be careful - Very poor aftersales

Purchased a used vehicle from Shelbourne Motors.

Couple of months later when we entered summer
i noticed the air conditioning wasn't blowing cold (Obviously in this part of the world if you buy a car in winter its very hard to tell if this system is working properly). Called Shelbourne and they told me to bring it in and not to worry as car has 6 month warranty.

Brought it in and parting words from the gentleman, its probably stone chips and wont be covered by warranty. ... Ok

Few hours later surprise surprise, its not covered and will be £xxx

Ok, i'll have my car back please don't carry out any work.

Picked up the car and it broke down as i was driving out of the dealership, i was very close to being involved in an accident. I managed to limp back to the front (thought i was going to have to push), went in explained what had happened (a lot of other surprised potential customers) and the guy blamed everything under the sun as to why this happened (we didn't touch this or that its your fault). They took it away for a few mins and came back and said there was no diesel (yes im aware its low but trip computer was reading 50 miles not empty) and it should be ok now. (Pretty sure they just cleared the fault from the ecu but anyway)

Got home but issue came back within 24 hours. (I don't know what they done to investigate the problem but the car was driving fine before being left in)

Ended up there was an issue somewhere else, which they ended up fixing after 2 more failed attempts, and a lot of fighting with them.

Bottom line be very careful dealing with these guys, its all rosy until something goes wrong, after sales warranty not worth the paper its printed on.

Very disappointed customer, i wont be back

16 de dezembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Customer,

Thank you for taking the time to leave feedback. We are very disappointed to read that you did not have a positive experience.

Customer service is our main priority and we are constantly working hard with all our teams to ensure that we maintain our outstanding level of customer care which we are proudly renowned for. Our customer service manager would like to investigate your comments further. With the information you have provided we are not able to identify you on our system. If you could email us on crm@shelbournemotors.com, we would really appreciate the opportunity to give you a call so we can try to reinstate your trust in us.

Thanks again for your feedback. This is important to us & we will use it to help us make improvements. We look forward to hearing from you.

Best Regards,
Customer Service Team
ShelbourneMotors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Great service from Shelbourne Motors

Great service from Shelbourne Motors in Newry when we purchased a Renault Zoe just recently. We were able to reserve the car when we spotted it online and, as we don’t live close to Newry, it was really helpful to receive almost immediately a short video to show us the detail. Jack Ward was excellent throughout, answering my many questions (this is our first electric car). Thank you, Jack, for putting up with my interrogation! Jack, Michael and all the team at Shelbourne were supportive and thorough at every step along the way. Our new-to-us Zoe was delivered promptly to our home, 50 miles away, saving us the need for another journey. For me, buying a car is not a task I relish, but the team at Shelbourne made it so much easier and we’re very happy with the outcome.

13 de dezembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Pauline,

Firstly, thank you very much for your fantastic feedback. We are very proud to receive such positive comments from our customers.

We will be sure to pass this on to Jack, Michael and the team at Renault Newry. On behalf of the entire team at Shelbourne Motors we want to wish you many future years of happy & safe driving.

We look forward to seeing you again soon,

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Highly Recommended and many thanks to Jack Ward.

I have personally bought 3 cars from Shelbourne over the years and my wider family have also purchased 2 from them in the last 24 months. Having shopped around at various car dealers in Northern Ireland I have to say Shelbourne is the best for level of customer service, support, standard of showroom, level of car prep, and impartial guidance. I would like to give a special mention to Jack Ward whom I have personally dealt with for the purchase of my last car a week ago. To say he went the extra mile in an understatement. Highly recommended.

13 de dezembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Colin,

Firstly, thank you very much for your fantastic feedback. We are very proud to receive such positive comments from our customers.

We will be sure to pass this on to Jack and the team at Renault Newry. On behalf of the entire team at Shelbourne Motors we want to wish you many future years of happy & safe driving.

We look forward to seeing you again soon,

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Great service from start to finish…

Great service from start to finish thanks to Jamie p for all the help you couldn't ask for a better service purchasing my new car the very helpful videos first class service

3 de dezembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear David

Firstly, thank you very much for your fantastic feedback. We are very proud to receive such positive comments from our customers.

We will be sure to pass this on to Jamie and the team at Autoselect. On behalf of the entire team at Shelbourne Motors we want to wish you many future years of happy & safe driving.

We look forward to seeing you again soon,

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Great service, thanks Daniel Taylor!

Thanks for the great service and such a quick turnaround in delivering my new car! In a climate of long waiting times, I managed to get my car within 2 weeks! Delighted with the service and communication provided by Daniel Taylor from the Newry garage. Top man, provided lots of updates, videos and answered all questions. Thanks for the great service Daniel! Highly recommend Daniel if looking to buy a car from Shelbourne Newry! AAA***

2 de dezembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Ray

Firstly, thank you very much for your fantastic feedback. We are very proud to receive such positive comments from our customers.

We will be sure to pass this on to Daniel the team at Kia. On behalf of the entire team at Shelbourne Motors we want to wish you many future years of happy & safe driving.

We look forward to seeing you again soon.

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Great service from start to finish

Recently bought a Seat Alhambra, top service from reserving the car online to the personalised video before viewing in person and then the smooth process of trade in and purchase. Great all round experience. Thanks Jamie P and all the team at Shelbourne.

1 de dezembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Jonathan

Thank you so much for your 5 star review! We really appreciate your feedback and very grateful for your business.
As a family business we strive to offer the best customer experience across our dealerships and we are really pleased that this is reflected in your review. We will be sure to pass this onto Jamie and the team at Autoselect.

We look forward to seeing you again soon and we hope you have many years of happy driving in your new car.

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Refreshingly atypical car salesman

Had a great experience in Shelbourne Motors Portadown. I dealt with Marcus Pringle and would highly recommend him. He is a breath of fresh air among car salesmen! He followed up on queries and really went the further mile. Thanks Marcus.

22 de novembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Colin

It’s a pleasure to read such a fantastic review about our Autoselect dealership. We will make sure and pass this on to Marcus and the team! Customer satisfaction is so important to us & we are always striving to go the extra mile for our customers.

We hope you have many years happy driving in your new car!

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

New car

Received my car yesterday. Brilliant service and great help threw out everything. Thanks again Jamie, loving the new car. 👍

18 de novembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Mark

It’s a pleasure to read such a fantastic review about our Autoselect dealership. We will make sure and pass this on to Jamie and the team! Customer satisfaction is so important to us & we are always striving to go the extra mile for our customers.

We hope you have many years happy driving in your new car!

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

New car

Just collected my new car from Shelbourne motors Portadown,I had the privilege to deal with salesman Jamie Preuss I must say this young man was polite and very helpful in every way Thank you Jamie !

14 de novembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Robert

It’s a pleasure to read such a fantastic review about our Autoselect dealership. We will make sure and pass this on to Jamie and the team! Customer satisfaction is so important to us & we are always striving to go the extra mile for our customers

We hope you have many years happy driving in your new car!

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

2016 VW CC

I have just been delivered my car from Shelbourne. Its my first time dealing with this company and I can honestly say it was a very professional experience from start to finish. I was able to enquire about details of the car using the remote chat on their website, I was then passed to a memeber of the sales team, Marcus, who was able to answer my questions. I found Marcus well informed, courtious and polite. Very professional and not pushy at all. He then sent me a personalised 6 minute video of the car which was excellent. I put a refundable £99 reserve on the car which holds its for 24/48hrs so you can arrange a test drive. The car was better than expected. A price was negotiated and a deal was done. The car was hand delivered, for free, to Belfast the next week after a full service and 150 point check. As I said, all in all, a very professional service from Marcus and a company that seems to take customer care very seriously. Thanks again!
Andrew

13 de novembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Andrew

Thank you so much for your 5 star review! We really appreciate your feedback and very grateful for your business.
As a family business we strive to offer the best customer experience across our dealerships and we are really pleased that this is reflected in your review. We will be sure to pass this onto Marcus and the team at Autoselect.

We look forward to seeing you again soon and we hope you have many years of happy driving in your new car.

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Jamie in autoselect was exceptionally…

Jamie in autoselect was exceptionally helpful and nothing was too much trouble. Very personable and friendly.

12 de novembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Shelbourne Motors

Resposta da Shelbourne Motors

Dear Joanne

It’s a pleasure to read such a fantastic review about our Autoselect dealership. We will make sure and pass this on to the team! Customer satisfaction is so important to us & we are always striving to go the extra mile for our customers

We hope you have many years happy driving in your new car!

Best Regards,
Customer Service Team
Shelbourne Motors.com

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais