Stephen James BMW Opiniões 

157
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,7

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

I've had my car serviced here for the past few years at Hedin Automotive Woolwich. But recently, customer service has been poor when I took my car for MOT. Minor work had to be done on the car.... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Would highly recommend Danny Vizzacchero of Hedin BMW Enfield for any vehicle purchase! From the moment I first placed the enquiry, Danny was quick to respond (especially compared to some rival manuf... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 2 em 5 estrelas

Bromley Branch - very nice and helpful until they've sold you the car. Very good experience buying the car, but of course after you've got the car impossible to get any further assistance or any custo... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

I have some serious safety concerns with my vehicle. Steven at the Woolwich branch was disrespectful, unhelpful, dismissive and a complete time waster. I believe that he deleted data from their system... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Concessionário BMW
  2. também em
  3. Concessionário MINI

Escrito pela empresa

An authorised #BMW retailer with centres in Bromley, Enfield, Ruxley and Woolwich.


Informações de contacto

2,7

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

157 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 83% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,7

Todas as opiniões

(157)

13 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Poor customer service

Appalling service at Stephen James Enfield. I came to collect my car from the bodyshop and was left waiting over 30 minutes with no communication whatsoever. When I asked the receptionist what was happening, she brushed me off and said, “I don’t deal with this — you should ask her.” I had no idea who “her” was. Completely unprofessional and dismissive.

The receptionist was completely useless — unhelpful, disengaged, and clearly uninterested in providing even the most basic level of customer service. She made no effort to assist or direct me to the right person. If I hadn’t chased for an update myself, I’d probably still be sitting there.

It’s genuinely not surprising this dealership has so many one star reviews — the service is shocking. To be fair, the bodyshop repairs were done to a good standard, but the front-of-house experience was so poor it completely overshadowed the work.

I’ve had far better service at other BMW franchises, and after this experience, I won’t be returning to Stephen James Enfield for servicing, repairs, or any future vehicle purchases. BMW should seriously reconsider who’s representing their brand here.

30 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Dear Stephanie

We are equally appalled with the level of service that you have received, this should not happen in our business. Would you kindly reach out to john.cotrim@stephenjames.co.uk as we would like some further information so we can carry out an investigation.

Thank you.

Karen

Classificada 1 em 5 estrelas

An absolute disgrace for a car…

An absolute disgrace for a car dealership. Asked for a test drive for a 2 series coupe and confirmed- yet when i turned up there was no car for a drive . A senior manager came out and told me - well there is one but it is at Woolwich and I would need to wait an hour- now this was a complete lie - as another manager from the service section who knew me gave me the car to drive within 10 min . So either these people don’t know or disinterested or pathetic liars . The long and short of it is that I did buy the car but from Sytner s who are way better in the way they look after their customers . My advice as BMW customer- steer clear

10 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

We are sorry that you had a poor experience and apologise for what was a catalogue of errors and miscommunication. There is no excuse.

Whilst your comments are clearly disappointing, we have taken them on board and sat down with our team as part of a wider training exercise.

We hope you enjoy your new vehicle.

Classificada 1 em 5 estrelas

The warning signs were there early on…

The warning signs were there early on when they offered me £1,800 less than We Buy Any Car for my trade-in. Still, I decided to go ahead based on the BMW name — a decision I now regret.

After putting down a deposit, I asked for two simple issues on the car to be fixed before collection. Neither was done. That set the tone for what has become a consistently poor experience ever since.

Since taking delivery, I’ve faced a string of failures in service and communication. After raising concerns, I received an email apologising and acknowledging their mishandling — and promising a follow-up call. That call never came. I even waited an extra day. Still nothing.

So not only did they fail to deliver a basic level of service initially, they managed to fail at fixing it, too. It’s genuinely exhausting chasing after a dealership that shows so little accountability or care for its customers.

At this stage, I’m considering escalating this to the Motor Ombudsman and exploring the possibility of returning the vehicle due to an un repaired fault

If you’re considering buying from Stephen James — don’t. Go elsewhere. Save yourself the stress

17 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Thank you for taking the time to share your experience — it’s clear that you've been let down at multiple stages, and, understandably, your frustration has built up over time.

If you could respond to my email I will do everything I can to make it right.

Kind Regards,

Chris Poole
Used Car Sales Manager

Classificada 5 em 5 estrelas

Edit: big success and improvement on customer satisfaction- RE:negative perception :( - see improvement on my edit

I had a great experience last Monday (25th of November 2025).
Thank you for your help — I would definitely recommend you to anyone!

I’m happy to update my review to 5 stars. It originally started very low, but after the significant improvements, I have no hesitation in giving a full 5 stars now.

…..

Over the years, I’ve had multiple visits, but I’ve consistently felt unwelcome. Despite the presence of advanced CRM systems, there’s been no effective follow-up, and emails have gone unanswered.

About four years ago, I had shortlisted 2 vehicles and tried to get in touch with the sales team of Stephen James —unfortunately, I received no response. Ultimately, I purchased my BMW 520i from Arnold Clark. Ironically, it wasn’t a win for their sales team—it was more the result of being pushed away by the lack of engagement from Stephen James.

More recently, I paid for a vehicle inspection and received the report as expected. However, again, there was no follow-up, no communication, and even a follow-up email from my side was ignored.

Sadly, these repeated experiences have left me with a negative perception of the brand and its customer engagement.

Edit 1 - 10th of May,2025 : I saw remarkable improvement on my today’s sales & service related visit which is good indication .
+ perfectly washed my car before delivery
+ email communication eventually gets more important than legacy phone call
+ warm welcome
+ good experience with sales team

So moving my review one step ahead i mean into 3 stars. I will do a review after December visit of mine. I believe it will be 4 stars 👏

Edit 2 : 7th of June , 2025.
I had an interaction with the sales team regarding my next car. The experience was very positive — I received excellent support and felt genuinely welcomed. I’m updating my rating to an early 4 stars in recognition of the remarkable improvement.

25 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Dear Muhammet
I am obviously so sorry to read your review of Stephen James BMW. In order to investigate this more fully, it would be really helpful if you could let me know which of our Centres you visited and where you had your vehicle inspection. Registration number would also be helpful.

I apologise again for your experience which I assure you is not the normal.

Once we have more information, we will get back to you.

Many thanks.

Karen
Response from Head of Business Woolwich:

I’m sorry to hear that you have had two negative experiences with our brand and Stephen James has not met your expectations on two occasions. According to our records I can see that you purchased your vehicle in February 2022 and your vehicle was last in with us in December 2024. Please feel free to reach out to me personally and I will ensure that your next visit to Stephen James and Brand BMW runs smoothly. I am the head of business here at Stephen James Woolwich and can be reached via iain.mackay@stephenjames.co.uk.
We value you all our customers and their feedback and I would look forward to an opportunity to restore your faith in not only Stephen James but also the BMW brand.

Hi Muhammet

Thanks so much for updating your review. I am so delighted that you have firstly had a much better experience which is the standard of customer care that we do strive always to provide. But secondly that you have kindly taken the time to update your review.

We appreciate you doing this and look forward to welcoming you back to our Centre another time.

Best wishes

Karen

Dear Muhammet

We are delighted that you've felt happy to award us a 5 star review. Thank you for taking the time to lot your improvements with us. It is really helpful. We obviously need to know when our service has not been as it should be and welcome the opportunity to improve, so thank you.

We look forward to welcoming you back.

Best wishes

Karen

Classificada 1 em 5 estrelas

Disappointing service

I recently took my BMW to the Ruxley branch for a recall repair on the exhaust-gas recirculation (EGR) cooler, which had been booked over a month in advance. Despite the long lead time, they did not have the necessary parts in stock, I’ve received a call midday when I was ready to go and collect it for them to tell me my car had to stay an extra 24 hours—completely unexpected and inconvenient.

After the repair was supposedly completed, I noticed that the system hadn’t been updated properly, and the fault is still showing both in the car and the BMW app. This gives me little confidence that the issue was actually resolved.

To make matters worse, I was charged £640 for a full service that clearly lacked attention to detail. Basic checks, like tyre pressure, were ignored—even though there was a warning signal on the dashboard, which was still active when I picked up the car and became more obvious as soon as I started driving.

This level of service is very disappointing, especially coming from a brand like BMW that prides itself on quality and professionalism. I expected far better.

16 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Dear Daniel
We are sorry to read of the unsatisfactory experience you have had at Stephen James Ruxley. Obviously this is not something we like to read as we endeavour to deliver the best customer service possible. One of the team from Ruxley will be contacting you to investigate the situation more fully.

Again, we are sorry to read this and sincerely hope that we can remedy the situation.

Classificada 2 em 5 estrelas

Poor Recall Service Experience

I had a frustrating experience with Stephen James BMW Bromley regarding a recall for a software issue. Despite checking in online to inform them of the problem, they couldn’t fix it on the first day due to an error. I had to return the next day, only to be told the part wasn’t available. Now, I have to book another appointment. Wasting time dropping off and collecting the car repeatedly for an unresolved issue is disappointing. Not the level of service I expected.

16 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Thank you for your feedback. I understand that the vehicle came in to Bromley for a Software update under a BMW Quality enhancement. Unfortunately we were unable to complete this update due to a fault within the FZD, which is not something that could have been known prior to the attempted programming of the vehicle and not a component kept in stock. Frustratingly the part did not arrive the following day as planned and you were unable to return the following day so we have rescheduled for the replacement of the FZD and programming for the following week. I understand the situation has not been ideal and may have caused some inconvenience for which we are sincerely sorry, however neither delay was something we could have foreseen or prevented.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent Customer Service from Iain Mackay at Woolwich

I bought my used BMW 545e from Stephen James Woolwich. The Salesman; Kacper, was both polite and professional, but there were a couple of issues with the car which came to light through no fault of the salesman. I contacted the dealership manager Iain Mackay directly and I can’t speak highly enough of the way he treated me. I was not passed on to someone else, he took ownership of the issues personally and took immediate action to correct them. He arranged for my car to be collected, even though I live some distance away, and an equal replacement was left with me whilst the problems were corrected. He kept me updated with progress and it was quite simply the best way you could possibly treat a customer ! Even the delivery driver Sean was excellent.

The service I received was exemplary from Iain Mackay and I would have no hesitation in recommending Stephen James Woolwich as a direct result of his excellent service.

10 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Dear John
Thank you so much for taking the time to write such an excellent review for Stephen James Woolwich, and notably Iain Mackay.
Iain has been at Stephen James many years and knows exactly how our customers should be treated and I am delighted that you were so happy with the service provided.
Many thanks again for taking the time to send in your review.

With best wishes


Karen

Classificada 5 em 5 estrelas

Outstanding aftersales care

Some weeks following the purchase of a new electric mini I needed help with starting my car. Lee Madden, who sold me the car, answered my email promptly and guided me through the steps o follow. Problem resolved but advised to take the new mini for diagnostics, which were all good. Mini delivered home. But above all the kind, polite a helpful way I was treated was outstanding! I found out that Lee was on his day off when he answered my email. What a beacon for this company!

13 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Dear Dr Cabot
Thanks so much for taking the time to leave such a great review for Lee Madden at Stephen James Woolwich. Lee is an outstanding and valued member of the Woolwich team and we are delighted that you were happy with the service he provided. I have passed your comments on to him.
We look forward to welcoming you back to Stephen James .

Classificada 1 em 5 estrelas

Safety issue with BMW breaking system being ignored

I have some serious safety concerns with my vehicle. Steven at the Woolwich branch was disrespectful, unhelpful, dismissive and a complete time waster. I believe that he deleted data from their system which is in breach of GDPR. The dangerous issue still persists with the vehicle randomly breaking without cause. The BMW brand has been severely let down by this branch and the manager's disgusting blatant disregard to its customers.

6 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Dear Mr Renaud
I am sorry that you were not happy with the experience you had at Stephen James Woolwich. I know that you have been in continued correspondence with the Head of Business at Woolwich and that he has followed up on your complaint. The Head of Business has utmost integrity and will always put his customers' needs first and I know he will do as much as he can to help you.

Classificada 5 em 5 estrelas

Lovely smiley staff and quick work!

I brought my car in for my back brakes to be done, and the experience was lovely. Easy to book in, arrived, walked straight into reception to hand my key over and was greeted by 2 smiley welcoming members of staff who took my details, offered and got me a coffee and sat me down at the correct desk. Everyone introduced themselves by name and had actual customer service which is rare nowadays. I handed my key over, they set me up at a table with wifi and a plug so i could work whilst my car was being done.
They said it would take 90 mins, and it spot on.
They also washed my car for free after asking if this is something I would like!
I paid, booked in for another appointment regarding an oil leak (which my fantastic warranty covers) and then i was off. I felt really safe and looked after in the reception and look forward to future appts if they are all like this! :)

07.03.25 response to business - yes the branch was Ruxley :) Clive was fab as always as were all the staff. They and their managers should be proud. thanks!

5 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Thank you so much for taking the time to give us such a positive review. Our aim is always to provide the highest quality customer service and we are delighted that you were pleased with your visit.
It would be helpful to know which Stephen James Centre you visited so that I can forward your review to them.
Many thanks.

Karen

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service from Woolwich branch

Easy to book and follow-up text confirmations with the Woolwich branch. Excellent service from Tanvir Mohshin, friendly, knowledgeable and helpful. An asset to the branch.

19 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Thank you so much for taking the time to leave such a positive review. We are delighted that you were happy with the service provided, particularly by Tanvir and will pass your comments onto him.

Classificada 2 em 5 estrelas

Really disappointed...

After having our key stolen I called to ask what I should do... Bring the key in to have it reprogrammed they said.
The wife dropped in only to be told that the locks had to be replaced at a huge cost.
Really disappointed at the lack of knowledge from these experts.

It was Bromley.
HF22GDJ

20 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Dear Mr Chandler

I am sorry to hear of your disappointment. Could you let me know which Stephen James Centre you call in to and what the car registration number is.
Many thanks.

Karen

Thank you for the detail. I will forward your review to our Bromley Centre.

Having spoken to our centre in Bromley they said that when you spoke to the Contact Centre and reported a key stolen they woud have said that they could block the stolen key. However when your wife came in the Service Team will have explained with a little more detail, we can "block" the stolen key which will prevent the key remote being used and starting the car but unless the locks are changed, the stolen key will still be able to access the vehicle due to there being a blade within the key that can be used to manually enter the vehicle. We will always recommend the locks are changed but it is completely the customers choice to do this or simply block the key.
We usually recommend any customer that loses a key or has one stolen that they notify their insurer, they will usually request the locks are changed.

We are sorry if you felt misinformed but the Centre will have wanted you to be fully aware of the risks of not changing the locks.

Classificada 5 em 5 estrelas

i had the pleasure of dealing with…

i had the pleasure of dealing with Jamie in the parts department. He was very professional and knowledgeable and was very patient as i needed quite a few parts. He got all the part correct first time. Every time i spoke to any of parts staff, they were courteous and polite. Jamie is definatly an asset to Stephen James Enfied.

27 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Thank you so much for leaving such a great review for Jamie from our Parts Department at Stephen James Enfield. He is a great asset to the team. We look forward to welcoming you back.

Classificada 1 em 5 estrelas

Trying to get through to the parts…

Trying to get through to the parts department is impossible and infuriating. Can get through to the sales team straight away (surprise surprise) but parts and servicing is impossible and infuriating especially when you get to the front position in the phone queue and the phone line goes dead. This garage charge over £200 per hour for this service - you need your brain examining to as to why you should use a company that offers such poor service.

20 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Dear Mark
I am sorry to read that you had trouble getting through to our Parts Department yesterday. For some reason yesterday the department received a 43% increase in calls, coupled with a couple of being being off sick.
However, I am pleased that you were eventually able to order the parts that you needed.
We apologise again for the time you had to spend to get through but sincerely hope that we can continue to provide any of your needs for your car.

Classificada 1 em 5 estrelas

A Warning About Stephen James BMW…

A Warning About Stephen James BMW garage (Ruxley, Maidstone Road)

I want to share my recent experience with Stephen James BMW to warn others about their service. My car was recalled for an EGR cooler replacement, and what should have been a straightforward process turned into a headache.

They replaced EGR cooler & performed a vehicle health check, claiming my car needed a downpipe flexi joint replacement for £832, saying it was "missing." Trusting them, I assumed this was legitimate.

Just three days later, the engine light came on. Thinking it was related to their suggested repair, I visited other garages, on the hunt for this part. Only after one garage decided to lift the car & to our surprise the repair wasn’t needed at all. Then, when the car engine was inspected, it turned out the EGR cooler they had supposedly fixed hadn’t even been connected at all, hence engine light on the dashboard.

On top of that, the heating in my car stopped working, something that was fine before their work. When I confronted them, both the service manager and mechanic lied straight to my face, claiming the heating failure was a "random coincidence." The mechanic even confidently said my flexi joint was cracked—without knowing my car's number plate.

To add insult to injury, the service manager suggested I pay £199 for diagnostics to find where the problems are, which their team caused in the first place, plus extra for the repairs!

This experience has left me furious and questioning whether this was negligence, a scam, or an attempt to boost their year-end budgets. Either way, I would advise anyone to think twice before trusting these BMW services.

10 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Steven James

Steven James, London, Woolwich,
The gearbox oil change due on my app saying it cost me £52 plus VAT when I went to BMW in Woolwich I ask the guy how much he said to me £275, when I showed him the price on the app, the guy look like he was embarrassed. I don’t want to go there anymore.

26 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

I’m sorry to hear that your visit to Stephen James Woolwich didn’t go as planned. I’d like to understand where the issue lies over the price variances, as the £52 quoted online wouldn’t even cover the cost of the oil. Please feel free to email your contact details to iain@stephenjames.co.uk along with your vehicle registration number and I’ll be in touch to discuss and resolve for you.
Kind Regards
Iain

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid if you don't want to go broke

I wish I could give 0 stars but no option. Avoid. I have been a customer for 10 years and for the last 2 years they seem to have no clue what they are doing. From mis-selling, to unaware of what they are doing in service, to giving 1 price and increasing once you get in and many more. I got a 5 series £60k+, service was supposedly included, warranty on the vehicle for being under 3years and insured for everything. However, when I went in for service I was told it wasn't covered had to pay additional for this. Then came around issues with the alloys, approved by BMW however the tyres kept going flat. Now I am in to fix this, insurance doesn't cover alloys properly you are covered to have you alloys pretty much polished that's all. Cracks not covered, stephen james gives one price over the phone or via email and when you get there the parts are not available or price has gone up. They kept me going in back and forth since the 18th of October and still hasn't been fixed. I don't believe anyone here knows what they are doing or selling anymore. Avoid getting insurance to cover parts of the vehicle you are only paying extra for nothing.

18 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Dear Eda,

We are sorry to read your review and the disappointment you experienced during your recent visit.

Our Group Head of Bodyshop would be happy to speak to you further to discuss the terms of your alloy wheel policy and what it covers, this would hopefully give you some comfort and reassurance in knowing when to use this policy in the future. They would also be able to clarify any Service Plan queries you might have too.

Please email jason.draper@stephenjames.co.uk

Many thanks

Classificada 1 em 5 estrelas

My X6 displayed an engine management…

My X6 displayed an engine management issue. The car was taken to BMW Ruxley for an initial diagnosis at a cost of £198. I was advised the EGR valve needed to be replaced, which would cost, including labour a further £565.85. Therefore, total cost of £763.85. Within an hour of taking the vehicle home, the engine management light came back on and the same issues reappeared. BMW Ruxley collected the vehicle and ran some further tests and advised the throttle valve also needed replacing. The cost of the part alone is £307 + VAT. No idea of what the labour charge will be. I have been advised that if the throttle valve is replaced then other issues may also arise. Do these people have no shame??😳 Disgusting, despicable and bordering on theft. Don’t ever use these rogues if you want your vehicle fixed by professionals.

14 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

We are sorry to read this review but understand that Matthew Ricketts, Aftersales Manager at Ruxley, is liaising with you directly.

Classificada 1 em 5 estrelas

Sold me my BMW with 12k miles with warped brake discs, and was told its my fault!!!

Sold me a second hand 3 series that I paid hard earned cash for in May 2024. I chose the car for its low mileage and took out an extended 4 year warranty so I would get hassle free motoring or so I thought. I live in Birmingham but liked the car so much I took the train to go and buy it. I bought the car with 12k miles on it, i took it for its FIRST major service to be told all 4 brake discs are warped and they all needed changing, surprise surprise the warranty meant nothing, I was told it wasn't covered, it probably only covers your indicators if they stop working! The car in total has done 17k miles and has 11% wear on the pads but the discs are warped, how?. Stay WELL CLEAR from them, if you are foolish enough to buy a car from them you have been warned. LOOK ELESWHERE or if you HAVE to make sure you get down on your hands and knees even if the floor is wet and dirty and check the discs as you would with every car you buy. I wouldn't even do this if I had bought it from a non verified BMW dealer, disgraceful customer service. They also wouldn't leave me alone phoning me to see if I wanted to buy a new car and also buy into their Motability scheme garbage. Quick enough to take your money but when your left driving a dangerous car they don't want to know anything about it, thanks Stephen James great customer service you should be proud of!!
I should of mentioned I'm 55 years old, MPG is more important to me than racing around as that is what they insinuated I was doing, my driving style, even if I was do you build cars to it's performance model but then put rubbish brakes on it, as said the pads have 11% wear on them but the discs are damaged. Proof, October their App 68 MPG ,73% less CO2 emissions than other 3 series 330 drivers, 57% share drive than 82% of other 330e drivers, 76% more efficient than other BMW drivers, basically as the month previous says WELL DONE on my driving style, either I'm a rally driver or your App is lying and useless, I'll let you decide!!
I spoke with BMW UK before I spoke to you as I knew they would understand the issue better and hopefully be able to offer me some help and a resolution to the problem, even if they made a contribution towards the replacements. They totally understood the issue and couldn't understand why this has happened. With this in mind they have booked my car in for replacement discs at their cost, thank you BMW UK you have made my Xmas. I haven't now had to try and get the money together over this difficult and expensive time of year especially as I'm not employed anymore after being made redundant.
Don't reply to this as it's not even worth me reading or other reviewers reading, you should be ashamed of yourselves for not even offering ANY help whatsoever.

16 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

Dear James

Really sorry to hear that you are having issues with your brake discs,. Upon looking further into this particular case I notice that you have covered more than 4000 miles since collection and this would put any rectification work required out of any goodwill from us. As previously explained when you purchase an approved used vehicle you get a 12-month warranty and any perishable/service items required are covered for up to four months/4000 miles whichever comes first.

As previously explained, I have emailed BMW customer services but am still awaiting a response.

Kind regards

Chris Poole

Classificada 3 em 5 estrelas

A simple yes or no answer would suffice

I’ve been a customer for many years-love the cars, the service I received until my last visit was superb.
I only had a last visit last week due to a safety recall for the drivers airbag and I left super happy like I am most visits.

I was ready to give a 5 star review until my detailer came out to clay bar my car the morning after.

The first thing he said was why is there a dent on your passenger door, it looks like someone full on slammed a car door straight into it. I said that’s strange as it had barely moved since his last visit , and is only driven to one place where it is parked on its own. So I emailed my service guy who had been excellent during my visit and asked him if they had done a ‘check in ‘ video as I wanted to know if it was there upon arrival or if it happened by accident whilst with them.

It has happened to me once before, many years ago; they checked the cctv saw they had done it and fixed it straight away. It just required a simple ‘yes or no ‘ answer. Instead, I have received radio silence after spending thousands there over the years. It takes away the trust and puts me off the brand which is a shame. If it wasn’t for the safety recall then my car would never have been there in the first instance.

21 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Stephen James BMW

Resposta da Stephen James BMW

I am very sorry to hear that you were not happy with the customer service provided to you. It would really help us if you could provide your registration number so that we can more easily locate your vehicle details.
You can either provide here or email karen@stephenjame.co.uk
Many thanks

Karen

Dear Sarah, upon following this up further, it appears that Andrew Fergus, the Service Team Manager at Bromley, emailed you to ask for video of the damaged door of your vehicle and you have not responded to him. We of course would want to check any damage you think was caused at Stephen James but would need to have this video. If you still wish to follow this up, please email Andrew at the address you wrote to in the first instance.
Many thanks.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais