Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

I received a broken product, they refused to refund or offer a replacement. The product was poorly made and barely resembled what was sold. I would never recommend buying a product from them

Classificada 5 em 5 estrelas

I have received numerous compliments and subsequent inquiries about where I bought this case. NO unsightly, irritating clasp and the folio design flops closed when you store it or place it down, aide... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Took forever to receive. Advertised 7-10 days for delivery, turns out that meant 7-10 business days after we finally ship your product. Took nearly 3 weeks to receive. Yes, this did still meet the gui... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

The item wasn't as advertised, the pictures show the lip on the edges coming up and somewhat covering the phone but the actual product barely had enough to cover the edges. Return communications were... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

1,5

Muito mau

TrustScore: 1.5 em 5

96 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 50% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

1,5

Todas as opiniões

(96)

4 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

I received a broken product

I received a broken product, they refused to refund or offer a replacement.
The product was poorly made and barely resembled what was sold.
I would never recommend buying a product from them

27 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

POOR CUSTOMER SERVICE

Edit this is not a fake review i am happy to post the conversations i have had with styleeo about their misconduct!!! And now accusing my review of being fake 🤣🤣 they are just mad i made a charge back against their DROP SHIP Company. Also im screen shotting tbis and adding it to the ACCC case i have against them atm
EDIT : phone cases arrived today. Cheap weak magnets cant even hold a pop socket up.... company REFUSING to reply to emails. Awful customer service. Have filed a charge back.

Never recived order conformation.... contacted company through their email address listed on website no response.... contacted company again no response contacted company a 3rd time asking for order to be cancelled as it seems dodgy to not respond funny how as soon as I request a refund and to cancel Order I recive a response basically accusing me of not checking my junk or spam WHICH I did and let them know in my first initial email told I order was already processed which was a lie as there was no conformation email or dispatch information. Made a charge back request with my bank and low and behold today 4 days after purchase dispatch information recived. So my order still had time to be cancelled they just didn't want to refund. Do not buy through these people.dodgy accusatory. Will return to sender products IF they even arrive.

7 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da styleeo.com

Resposta da styleeo.com

This is a fake review by competitors.

Classificada 1 em 5 estrelas

If I could pick zero stars I would.

If I could pick zero stars, i would. Please don't waiste your money with their products, you may as well buy a product from China off ebay for a quarter of the price. The item took so long to arrive to Australia (as was coming from China). Box was crumpled and didn't include instructions. Car phone holder did not hold my phone in place, and the magnetic circle would come off my phone and stick to the holder itself, deeming it absolutely useless as a phone holder. When requesting a new circle magnet or a refund they asked for photos and videos. I provided these and they offered a $5 refund to spend on tape to stick the now bent and damaged ring (from needing to get it off the phone holder). Im now stuck with a product i can't use, and need to spend money to purchase a new phone holder. I will not be purchasing from this company again and I suggest you don't either.

2 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da styleeo.com

Resposta da styleeo.com

Thank you for your feedback.

Once an order has been delivered, customers are responsible for how the product is used and handled. In this case, the product was used, and the damage described appears to be due to handling rather than a manufacturing defect.

As acknowledged in your review, the ring was damaged during use. Despite this, we offered a partial cashback as a goodwill gesture. However, a full refund cannot be provided for items that have already been used.

We always aim to be fair and transparent, and appreciate your understanding.

Kind regards,
Styleeo

Classificada 1 em 5 estrelas

Even if the item was delivered…

Even if the item was delivered incorrectly, there is no return or refund at all
the worst company

29 de setembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da styleeo.com

Resposta da styleeo.com

Hello Kentaro,

Thank you for your feedback.
Our records show that your order was delivered as per the details provided at the time of purchase. As the product has been used and damaged, we’re unable to accept it for return or replacement.

For more information, please refer to our Refund and Return Policy.

Best regards,
Styleeo

Classificada 5 em 5 estrelas

Customer service was great

Customer service was great, I recieved the the Magnetic iPhone cover and did not fit my phone. After sending some photos as they requested they send me the replacement product in less then 10 days. Product quality is good. I am happy with my purchase.

1 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

TEEEEEEERRIBLE customer service!

TEEEEEEERRIBLE customer service!! I recently placed an order for a phone cover. The second the order was placed, I noticed it was the wrong size, something I had missed prior payment. I immediately completed a Customer Form, order number, email address, & a clear request to correct the order before it was to be processed was included. This particular page conformed a 12hr response, giving comfort my error would be an easy fix. Perfect! Did I receive a reply? No. Instead, silence for a couple of days, followed by confirmation today of the incorrect item being shipped?! As for customer service, nothing but attempts to blame me (& customers in general in clear email form) for "struggling to acknowledge their mistakes." It read like a manipulative teenager with insecurities was replying to my fair email. Zero ownership of not abiding by their "12hr response time." And requests for a screenshot confirming a customer form was completed as they "didn't receive one." A dispute will be filed, along with a copy of the feeble attempts to deter blame. Having read other reviews, there is further validation their response service is absolute false advertising. Not to mention, very concerning refund issues from other customers. This company's integrity to their "service", their childlike attempts to discredit their customers in documented writing, & track record is a no-brainer to see they are a joke. AVOID AVOID AVOID!! Good luck if your order is wrong also!

26 de novembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible Customer Service

Ordered the wrong phone case and tried to cancel the order the same day but was told it was too late to cancel the order. I tried to return the order but was told that I had to pay for the return shipping and a 25% restocking fee. Customer service is terrible. Won't be doing business with this company again.

2 de novembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I never received this product

I never received this product. When I contacted the company they had little concern, gave me the tracking and basically said deal with it yourself.

10 de julho de 2023
logótipo da styleeo.com

Resposta da styleeo.com

Dear James Lovett,

We appreciate your feedback. According to our records, your order was successfully delivered to your address on July 22nd.

We offer tracking information to allow customers to monitor their orders. It's important to note that we are not responsible for product delivery or tracking detail updates, as these matters are managed by logistics and postal services such as USPS.

Best regards,
Styleeo

Classificada 4 em 5 estrelas

Great fit

Great fit, quality seems evident. Durability not yet determined. Expect delivery time at higher range provided + at time of order, difficult to track coming from China.

21 de junho de 2023
Classificada 1 em 5 estrelas

They lie about origin and material

They lie about two things. One is being an Australian company. NOT TRUE. They are CHINESE and they know that many people wouldn't buy their crap if they knew where it comes from, so they lie. This isn't the first time I've ended up with a fake "leather" product from China, so I try to avoid buying stuff from there, but the said they were Australian. They wish!
Shipment left from South China Sort Facility through East China Sort Facility to Shanghai, and then LA. Tracking info shows it clearly.
Second, they lie about "premium leather". This phone case isn't even leather at all, let alone premium. This manufacturer from China has no idea about what leather products look, feel, or smell like, or they think we in the US just don't know what leather is and believe their lies.

Regarding STYLEEO'S RESPONSE:
"You can easily find our business address on our website", I tried to find the information before I ordered the item and again after your response.
I can't find your physical address. I looked under the About Us and Contact Us sections. If it is on your website, please indicate where exactly or share it here.

About the material. You are saying it is "Premium PU Leather" and indeed, PU is in the detailed description. I think you are trying to deceive shopper's by "hiding" this information. If not, why are you calling your product "Premium Leather Wallet Case For Samsung Galaxy S22/Plus/Ultra" instead of Premium PU Leather Wallet Case For Samsung Galaxy S22/Plus/Ultra?!

You are hiding these pieces of information to deceive those online shoppers who try to find the 10% real leather phone cases that don't come from China.

6 de julho de 2023
logótipo da styleeo.com

Resposta da styleeo.com

Hello Eva Janos,

Thank you for providing feedback.

We appreciate your purchase from our store. As an Australian-based company, we work with suppliers and operate our fulfillment center in China. You can easily find our business address on our website, along with our policies, which also specify the origin of our products as mentioned in our shipping policy.

It is important to note that over 90% of phone accessories worldwide are manufactured in China. Therefore, it is not uncommon for products in this industry to originate from China.

Regarding the phone case you purchased, it is crafted using Premium PU Leather. PU leather is an artificial leather polymer made from polyurethane.

We would kindly request you to carefully read the product description as it clearly specifies the material used.

In fact, 99% of our leather phone cases are made using PU leather, and this information is explicitly mentioned in the product details.

Premium does not mean real leather. In general, when a product is labeled as being made from "Premium material," it suggests that the material possesses certain desirable characteristics such as higher quality.

We value your satisfaction and aim to provide transparent information about our products to ensure a positive shopping experience.

Best Regards,
Styleeo




Classificada 1 em 5 estrelas

Poor product and lack of company accountability

The product took very long to ship to my house. The case fits my phone, but is too flexible and easily comes off do it does not reliably protect the corners of my phone. I sent an email saying I was dissatisfied with the product with a picture, and they said it looked like I just needed to push my phone into the case (duh, I was complaining because it easily comes out of its case!). They asked for a video. But either way, Styleeo isn't going to pay for shipping fees if I return the case. So I'm just done and I will NOT recommend products from this company to anyone. If any friends consider to, I will tell them not to buy from them. Very dissatisfied.

25 de abril de 2023
logótipo da styleeo.com

Resposta da styleeo.com


Dear Kimberly Coronado,

Thank you for your valuable feedback.

We are pleased to inform you that your order was delivered promptly, well within the estimated delivery time frame provided during checkout.

In accordance with our refund return policy, we kindly request customers to provide a photo or video demonstrating the issue (depending on the nature of the problem). Upon reviewing the photo you sent, we encountered difficulties in determining the specific issue due to its nature. Therefore, we requested you to provide a video for a more comprehensive assessment.

If you have any further inquiries or concerns, please do not hesitate to reach out to us. We are here to assist you.

Best Regards,
Styleeo




Classificada 1 em 5 estrelas

We purchased a wallet style cover for…

We purchased a wallet style cover for an iPhone 11 Max pro. The delivery promise was a joke. We even paid extra for “overnight” and their promised 5-7 days was over 2 weeks. It took longer than 7 days just to notify us it had been processed and shipped. Then it took another 7 day to “overnight” it to us.

When it arrived it was the wrong color. Itself item description also said it was magnetic. It had a magnet but it did not work correctly. Normally in a wallet style cover, the magnet turns off the iPhone when closed. This does not.

We checked the return policy and it was a joke. Even if it was completely their fault, YOU have to pay the return shipping. We did not bother. We also did not try to get our extra money back for the “overnight”. We don’t want to deal with this company any longer.

Always trust the FAKESPOT score.

Do not give this company your money.

Update:
Styleo replied I had inaccuracies in my review.

1) they do not offer overnight delivery. They offer expedited shipping and that I chose the clearly specified 5-7 business days. My bad on the wording, but this was the actual timeline:
• Purchased Wed 3/29 with express shipping paid. Indicated Est delivery time 5-7 days.
• Indicated Shipped Thurs 4/6/23 (8 days: 6 bus days). Just to grab it off the shelf, package and ship it. Gave tracking number. Indicated to allow 3-5 days just to get tracking details updated.
• Emailed that it was out for delivery on Sat 4-15: it arrived that day. (17 days: 12 bus days). That’s a hard miss.

They then indicated that USPS does the delivering and they were clear about the 5-7 days. Sure, but 12?

Next they indicated “ we can assure you that we sent you the exact color case that you ordered. If there had been any mistake in the color, we encourage customers to contact us, but we received no such communication from you.” We ordered Blue and received Grey. It is nothing like the online photo (while “updating” my review, we can no longer attach images) We wanted to return it but the return policy would have us pay return shipping. That’s over a full month round trip “expedited”. The policy indicates I would be responsible for return shipping. Plus a 25% restocking fee, Plus there are ample warnings of delayed refunds, including checking with my bank (projecting blame). That plus the original shipping time problem did not instill confidence so we gave up not even wanting to bother contacting them.

Lastly they clarified the magnets. I agree it did not specify what I expected so I do apologize and do not blame them on this issue. I should have asked before I ordered.

I cannot in good faith change my rating. I do appreciate their quick, professional response.

29 de março de 2023
logótipo da styleeo.com

Resposta da styleeo.com

Dear Robert,

Thank you for providing feedback. We value honest feedback but would like to address some inaccuracies in your comments.

Firstly, we want to clarify that we do not offer "overnight delivery" as part of our services.

Secondly, your order was delivered within the estimated delivery time frame. You specifically selected the 5-7 business days option, which clearly indicates that business days are Monday to Friday.

Thirdly, we would like to emphasize that we do not personally handle the delivery of products. Instead, USPS is entrusted with the responsibility of delivering the product to you. The delivery time frame is estimated and clearly outlined in our shipping policy and on the checkout page when you select the shipping option.

Fourthly, we can assure you that we sent you the exact color case that you ordered. If there had been any mistake in the color, we encourage customers to contact us, but we received no such communication from you.

Fifthly, please be aware that we do not offer free returns for change-of-mind returns. This policy is in place to ensure fair and sustainable business practices.

Lastly, regarding the wallet case magnets, they do not turn off the phone when closed. We apologize if there was any confusion, but we have no information on our product page suggesting this feature.

We hope this clarifies the misunderstandings, and we appreciate your understanding.

Best regards,
Styleeo

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais