Jessica at Hyde Shipping was absolutely amazing. Her patience for this novice remained present and professional. Too bad you can’t request her! Thanks Jessica Kim and Reggy Eadie
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Order had an extra charge, after I complain it was refunded & soon but with the exchange rate I still lost money Delivery and product well.
Buyer Beware. I ordered a pair of leopard print sandals over a month ago and never got them. I reached out to customer service and got a nasty response to wait longer for the shipment due to some reas... Ver mais
The experience I had was not the best. I was charged for 3 pairs of glasses and only received 1. By accident I checked off 1 and then when I went back to check it added more. The offer was buy one and... Ver mais
A empresa respondeu
Informações sobre a empresa
Escrito pela empresa
Welcome to our Store. We offer an extensive selection of goods across multiple categories, ensuring we cater to your diverse tastes and preferences.
Informações de contacto
2927 Leatherwood Dr, 37214, Nashville, Estados Unidos da América
- support@unanimousagree.com
- unanimousagree.com
Pede aos clientes que escrevam opiniões
Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas
Respondeu a 23% das suas opiniões negativas
Geralmente responde dentro de duas semanas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
I never got my order
I never got my order. They ripped my money off and never delivered my product. I am requesting a refund but they insist that the package was delivered and IT WAS NOT.
No instructions
It took forever to get it. It comes with several parts and no instructions.
Just received today and used today it…
Just received today and used today it worked great!!!!
Horrible
Horrible! This is not legit. Ordered shoes in May and as of July 5, nothing. They have dodged all attempts in me contacting them. I will continue to escalate in any way I can.
Great product!
Never received my order!
Never received my order!! They say it was delivered by USPS but the tracking number does not belong to USPS!
SCAMMERS!!! DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!
ALSO, THIS COMPANY IS NOT IN THE U.S.!! THEY'RE IN HONG KONG!!
product took to long to arrive at my…
product took to long to arrive at my house..
Waiting for instructions on how to use…
Waiting for instructions on how to use my blender
Jessica at Hyde Shipping was absolutely…
Jessica at Hyde Shipping was absolutely amazing. Her patience for this novice remained present and professional. Too bad you can’t request her!
Thanks Jessica
Kim and Reggy Eadie
It's Heavy and That's Good
It's heavy. Not as big as I thought it would be. It's not smooth. It will last a long time and be used.
Does Not Work as Advertised
I am very disappointed with this eye cream. The product does not deliver any of the results that were promised in the advertisement. After using it as directed, I did not notice any improvement in the appearance of my skin or under-eye area. The commercial made it seem like the results would be noticeable and effective, but that was not my experience at all. In my opinion, the product does not work as advertised, and I would not purchase it again. Unfortunately, I did not like it at all.
DO NOT ORDER FROM THESE SCAM ARTISTS.
DO NOT ORDER FROM THESE SCAM ARTISTS.
I ORDERED A VALENTINE GIFT - A SMALL POUCH WITH ADDED NOTES AS THE GIFT. I NEVER RECEIVED IT AND THEY CONTINUE TO TELL ME THAT I DID AND TO SEARCH FOR IT. THEY NEVER SENT A PICTURE OF THE DELIVERY AND IT'S AN OUT AND OUT LIE. I ASKED FOR A REFUND AND THEY CONTINUE TO IGNORE ME - JUST TELLING ME TO SEARCH FOR MY DELIVERY.
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY
I ordered a Valentine’s gift for my husband based on an advertisement showing a nice decorative box with 60 cards for writing personal messages. What I received was a tiny bracelet sized box containing very small cardboard pieces and tiny red heart stickers. You can barely write one or two words on each piece. The entire item looks like it would cost a couple of dollars at a dollar store.
Shipping took almost three weeks. I paid $29.99 and requested a refund, but the company requires me to pay return shipping and says they will decide whether to approve the refund after inspection. This was a complete letdown and felt very misleading. I do not recommend purchasing from this company.
Dishonest and deceptive practices.
I purchased a 360° Adjustable Vacuum Magnetic Phone Holder × 1 from Unanimousagee. I agreed to the purchase price of $41.02 at checkout; my credit card was charged $53.33. I have attempted to get a refund multiple times. Their last response was “We apologize for the issues that prevented the refund process.
Unfortunately, a notification “You can not refund this type of transaction” popped up when we issued the refund.
Please don’t worry, we are trying to reissue the refund. We appreciate your kind understanding and patience.
Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused. Please let me know how else I can help.
Yours sincerely,
Customer Service Team
Buyer beware!
First of all, they added an extra $9.00 tax AFTER I placed my order. I contacted them and they said they would deduct it, but never did. When the top arrived, it was not a stretchy blend as advertised, but a cheap, thin flannel. I am usually a 1XL, but I ordered a 2XL. The shirt is more like a large, I can’t get my shoulders and arms in it.
I wrote them asking for a refund, but they made me send them a picture of the top, the label on the outside package, and the UPC code, and asked me what “quality” issues I had. Haven’t heard back from them.
Buyer beware!
Horrible customer service
Horrible customer service. My package never arrived, they continue to gaslight me telling me that it did and either my neighbors or post office must have -- which i have told them multiple times is not the case. The carrier did not send a pic or proof of delivery, and the company would not give me the carrier's contact info. Total scam company, unethical and hostile customer service. AVOID.
BUYERS BEWARE
Ordered flowers over a month ago and still have not received. Credit card dispute filed and still nothing
Poor communication! (If any)
Buyer beware :(
I placed an order for a phone case a…
I placed an order for a phone case a month ago. It is STILL not here. I tracked the package and for 2 weeks is says it is in Italy awaiting customs clearance. I emailed the company and asked for a refund due to it taking so long & wondering if the order is legit. They responded with apology & tracking update that now just shows being shipped to the US.
I don’t recommend ordering ANYTHING not only from this company but from NO company outside of the US & who only has a email address for contact
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








