WaggingRights Opiniões 

1529
•
TrustScore: 4 em 5

4,0

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered the extra large dog bed. When it arrived I couldn’t open one of the zips as the lining had been sewn over part of the zip. This is an extremely expensive bed which made the shoddy workmanshi... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Quality product. Constant communication. First class service, delivered next day, as advertised, packaged perfectly. Mackenzie loves her new travel system, though due to illness she is currentl... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

These dog beds are absolutely amazing, highly recommend, both my dogs love them; they are both senior dogs so these beds are just ideal for them. I even use one in the house as my male senior dog... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I had debated investing in the isofix bed for a while and wish I had done it sooner. Great quality, quick delivery and one safe/cosy fur baby. When I initially had the delivery, I thought it wasn’t... Ver mais


Informações de contacto

4,0

Bom

TrustScore: 4 em 5

2 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 64% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,0

Todas as opiniões

(1529)

1503 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

The product is excellent and I have had…

The product is excellent and I have had 2 different dogs in the small basket and they both settled so well. I had a problem with a cushion and this was dealt with really well by the company who responded very quickly. The basket is really good quality and it is really easy to move around the car which works well for me.

23 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hi Jill,

Thank you so much for your lovely review! 🐾 We’re delighted to hear that both pups are settling in so well and that you’re enjoying the quality and versatility of the basket. We’re also glad we could quickly help with the cushion issue. :)

Cheers,
Max

Classificada 5 em 5 estrelas

Safety First

It gives me comfort that my dog would be safe in a crash. He does like it and fell asleep in it during his first time riding in it. The only thing is the fabric gets hot quickly in the sun.

20 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Gracie,

Thank you for sharing your experience! We’re so glad your dog feels comfortable and secure in the seat, and that he even managed to fall asleep on his first ride. We appreciate your feedback about the fabric getting warm in the sun and will definitely keep it in mind. <3

Cheers,
Max

Classificada 5 em 5 estrelas

My Tilly loves it

My Tilly loves it. She is right at home as we ride around. She was not a fan of her first carseat so that’s how I know this one is a winner!

21 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Thank you for sharing! We’re so happy to hear Tilly loves her new car seat and feels right at home during your rides. It means a lot to know she’s found one she truly enjoys! :)

Cheers,
Max

Classificada 5 em 5 estrelas

I have a Nissan 350Z and was concerned…

I have a Nissan 350Z and was concerned that this wasn’t going to fit in my car. I ordered the medium size for my 38 pound dog and was pleasantly surprised it fits perfectly. There is no way the large would have fit but the medium is just right. So for all of you that have a 2 seater and wonder about fit I can attest the medium works.
The bed is high quality and I am extremely pleased with my purchase so far!

21 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Thank you for sharing your experience! We’re so glad the medium size fits your 350Z perfectly and that you’re happy with the quality. We really appreciate you sharing this helpful insight for other two-seater owners!

Cheers,
Max

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid - questions over whether orders are genuine.

Please beware of this company. I ordered one of their beds (relatively high value item) at the weekend, the bed seems to vanished in the black hole of couriers, despite Royal Mail saying they are waiting for the item and have been waiting for it since Tuesday. I emailed the company yesterday and my actual concerns were not addressed, it felt like a standard AI message, linking me to the tracking link which is what I've been looking at and where my concerns came from. Looking at the reviews from others this seems to be a scam, so avoid at all costs.

12 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Thank you for sharing your feedback, Bryan. I’m really sorry that your order and our previous response left you feeling concerned. I completely understand how frustrating and worrying this situation is, especially with a high value order. I’ll reach out to you directly so I can look into this personally and get everything sorted out.

Cheers,
Max

Classificada 5 em 5 estrelas

Great Product!

Recieved the dog dock for the car and it was easy to assemble and install. Have had the dog dock for about a month and our dog is so much more comfortable and calm during car rides now! We like the dog dock/bed so much we recommended it to two family members whose dogs don't enjoy car rides.

6 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Meghan,

Thank you so much for the wonderful review and recommendation! We’re thrilled to hear that your dog is more comfortable and calm during car rides. It means a lot to know you’ve recommended the Dog Dock to your family as well!

Cheers,
Max

Classificada 1 em 5 estrelas

Don't bother

I ordered a dog dock during the labor day sale. A few days later a received an apologetic email from Max that he oversold and my item was out of stock. It was just the color, not a huge deal. I was offered a different color, my order would be prioritized plus express two day shipping. The email exchange itself took 3 days. Ok. Days go by, no shipping update. I email Max requesting an update. He responded it would ship that day. Two to three days go by, no shipping notification. I email again, this time requesting a refund because my order still hadn't shipped. Lo and behold, it suddenly ships. Ugh. Fine. So I expect my order in 2 days. Nope again! It was shipped ground and have to wait almost a week. I do not recommend buying from Wagging Rights.

5 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Corinne,

I’m genuinely sorry for the delays, the miscommunication and the frustration this caused. I understand why you’re disappointed, especially after being promised expedited shipping. I’ll reach out to you directly to sort everything out and make this right.

Cheers,
Max

Classificada 4 em 5 estrelas

The beds are really good quality and…

The beds are really good quality and they look good and they’re easy to install and my dogs love them. There was a bit of a delay in mine coming but I appreciated the fact that they kept emailing me to explain the reasons which were for sure out of their control….. really good product

1 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Charlotte,

We’re delighted to hear that you’re happy with the quality and design of the beds, and that your dogs love them too. We really appreciate your patience and understanding regarding the delivery delay. Thank you very much!

Cheers,
Max

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible Customer Service - Deceptive Advertising practices

Deceptive advertising practices. I purchased a dog bed and did not receive as advertised 3 to 5 day DHL delivery. I sent them an email asking about my order and 1.5 week later they said that it was a pre order when they are advertising that they have too many dog beds and do not have storage space! I have requested for a refund and have not received my refund. This company should NOT be trusted.

17 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hi Juan,

I’m really sorry for the delay with your order and refund. I understand how frustrating it must be, especially after waiting for a response. I’ll reach out to you directly so we can get this sorted out.

Cheers,
Max

Classificada 1 em 5 estrelas

Withholding refund!

This company is a scam. Ordered on 9/7 told on 9/9 they don’t have what I ordered in stock and won’t for several weeks. Initiated a refund on 9/9.

No contact from the company until I posted my first trust pilot review. After that review, I received an immediate follow up saying I would be refunded. This company did not initiate my refund until 9/16. That means I have to wait an additional 5 to 7 days for my money. By the time I get my refund, it will almost be a month of this company holding onto my money and not sending me my order.

This is a scam. Buyer beware.

16 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Lindsay,

’m sorry for the delay and frustration caused by your refund experience. I’ll reach out to you directly so we can sort everything out and ensure this is properly addressed.

Cheers,
Max

Classificada 5 em 5 estrelas

My puppy LOVES his Wagging Rights dog…

My puppy LOVES his Wagging Rights dog bed. I purchased the XL as he is a growing puppy AKITA and he has never been happier traveling in the car with me. He is able to sit up or lay down completely stretched out and sleep. He enjoys it so much that he actually grunts at me when I am trying to take him out of the car! With all other dog beds, he couldn't wait to get out. The bed came quickly when ordered and the bed was easy to put together and secure in the car ... I latch him in and am confident that he is safe in the bed in the backseat. I am so happy with my purchase that I ordered 2nd one for my other car!

7 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Marina,

Thank you so much for the amazing review! We’re thrilled to hear your Akita loves his Wagging Rights bed so much and even grunts when it’s time to get out! 😂 It’s wonderful to know he can comfortably stretch out, relax, and travel safely with you. We truly appreciate you coming back for a second one for your other car! 🐾

Cheers,
Max

Classificada 1 em 5 estrelas

LABOR DAY SCAM SALE

Like some others, ordered beds during the Labor Day sale. Not available, offered simple choice no questions asked and I chose REFUND. Still waiting. SCAM.
Not sure "Max" is even real. The website today shows all sized and colors as IN-STOCK. Horrible scammers. STAY AWAY AND DON'T BELIEVE THIS COMPANY.

6 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Richard,

I’m sorry for the frustration and the delay with your refund. I understand why this has been upsetting, especially after being told the item wasn’t available. I’ll reach out directly to get this sorted out and make sure your concerns are addressed.

Cheers,
Max

Classificada 5 em 5 estrelas

build quality is great

build quality is great. exactly as advertised.

1 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Joey,

We’re thrilled to hear that you’re happy with the build quality and that the product was exactly as advertised. We truly appreciate your support. Thank you so much!

Cheers,
Max

Classificada 1 em 5 estrelas

Pictures are deceiving!


Pictures are deceiving!! I am not satisfied with this bed. It is not as long as it appears in your ads and not enough room on the bed itself for my dog. I am not a fan of your product. The idea is good, (the safety features) but needs improvement. The cushions are way too fluffy for my dog to even comfortably get in it (80 lb German short haired pointer) and the bed itself needs to be longer to fit the whole back seat of my car as it looks in all the ads. Misleading!
(Sneaky how you guys email me, asking for my review, but sneakily put two links in the email. If you click “good”, it sends you to this review. But if you click “needs improvement” it doesn’t send you here but to another site that doesn’t post your actual “bad” review. You guys are screening all your good reviews to show here and NONE of your bad ones. That’s also DECEIVING. Unethical)

12 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Mika,

I’m sorry to hear that the bed didn’t meet your expectations and I understand your frustration. I’ll personally reach out so we can discuss your concerns and work toward getting everything sorted out.

Cheers,
Max

Classificada 5 em 5 estrelas

Great beds

Ordered my large bed, which was listed as out of stock but I could pre order.
Kept up to date on the delivery process.
When bed arrived I followed instructions on putting it together.
My dog loves it. He is not a great car traveller, but I think because this cushions him on all side he feels more secure and settles much better. Easy to carry back indoors with the handles as well.

1 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Jennifer,

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear your pup loves the bed and feels more comfortable and secure during car rides. It’s wonderful to know the cushioned sides and handles have been helpful too. We really appreciate your support!

Cheers,
Max

Classificada 5 em 5 estrelas

GREAT PRODUCT AND DOGS LAYED DOWN ON IT…

GREAT PRODUCT AND DOGS LAYED DOWN ON IT RIGHT AWAY. DELIVERY WAS EFFICIENT

3 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Sue,

Thank you so much for the wonderful review! We’re thrilled to hear your dogs loved it right away and that your delivery arrived smoothly. We truly appreciate you taking the time to share your experience!

Cheers,
Max

Classificada 2 em 5 estrelas

FB Ads Got Me Again

Ugh, Facebook ads got me again. Purchased this a month or so ago and just got to opening up the package to try it out. The box advertised that it was “Made in China,” and that is exactly the quality that I got. The zippers on the shell were malfunctioning - when I closed it, the other side was opening (had to open and close a few times before it stayed zipped), and one of the pillows/stuffing had already busted and when I fluffed it out as they vacuum pack it, it was blowing out microfibers. We will see how it withstands time, but the first impression has already said a lot. If anybody is reading this review hope it balances it out with all the glowing reviews that it pushes to have a more balanced perspective and lead to better consumer choices!

11 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Sung,

Thank you for sharing your feedback. I’m sorry to hear about the issues with your purchase, especially the zipper and pillow stuffing. I’ll personally reach out to you to understand what happened and get everything sorted out.

Cheers,
Max

Classificada 3 em 5 estrelas

Taking Order for Items Not in Stock and Not Providing Timely Refunds

Ordered during Labor Sale and learned they didn't have the items in stock even though I got a confirmation of my order email. I received an email saying stock would be in 3 weeks and asked if I wanted to wait or get a refund. I asked for a refund only to receive a 2nd email again asking me to wait another the 3 weeks for a small 10% credit with no refund processed yet. I again said no thank and to please refund me today. No response yet. This is really frustrating.

Edit: 9/11 - Customer Support has been responsive and has processed my refund. I appreciate the quick follow.

7 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Anne,

I’m truly sorry we’ve made this refund process so difficult. I completely understand why you’re frustrated, especially after clearly requesting a refund and having to follow up. I’ll personally reach out to make sure this is properly sorted for you.

Cheers,
Max

Classificada 5 em 5 estrelas

Redeemed! Thank you

I ordered one Medium bed. We received it and liked it. I ordered a second. I decided not to keep the second order and requested a return label. The response was slow but I did receive the return along with answers to questions I requested. They definitely came through. Thank you! My poodle is happy! So am I

9 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

I’m really sorry you’ve been kept waiting for the return label for the second bed, especially after enjoying your first one. I’ll personally reach out and make sure we get this sorted for you as quickly as possible.

Cheers,
Max

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered product yesterday--now not available

Ordered product yesterday. Today I was told they were out of stock and I can either 1) wait 3 weeks; 2) swap for another product; or 3 refund. Yet, when you go to the website, they are still saying they are in stock. Scam - stay far away!!

9 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da WaggingRights

Resposta da WaggingRights

Hello Mary,

I’m really sorry about what happened, Mary. I completely understand how frustrating and disappointing this must have been, especially seeing the product still listed as in stock.

I’ve also confirmed that your full refund has been issued. We sincerely apologize for the confusion and inconvenience, and we appreciate your patience and understanding.

Cheers,
Max

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais