Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Well this is a refreshing company! Broke the clipper head on a Wahl beard trimmer, expecting it to be like all the other brands I've used previously; throw away so bad for the environment and the... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 2 em 5 estrelas

I have a wahl KM-5 dog clipper which I use ones every month to clip my own dog. It cuts well but worming up quickly. Bought their cooling spray which makes work ok but the clipper noise ma... Ver mais

Classificada 2 em 5 estrelas

Firstly as just a consumer (as opposed to a professional), this is a very automated service that you get. I tried to purchase their products through Amazon and was let down by two different suppli... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I had a beard trimmer I bought on Amazon almost three years ago and suddenly stopped working. I was almost buying a cheap replacement and the had the curiosity to inquire if it was normal average span... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Fabricante de dispositivos electrónicos
  2. também em
  3. Loja de produtos para barbearia
  4. Loja de produtos para cabelo

Escrito pela empresa

Leo Wahl invented the world’s first electromagnetic hair clipper in 1919. Since then, Wahl has created a range of professional and home grooming, styling and personal care products with an unrivalled quality that you can trust.


Informações de contacto

3,4

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

408 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 50% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de um mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,4

Todas as opiniões

(408)

49 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Extremely Poor Customer Service ‘Missing Parcel’

Extremely Poor Customer Service – Lost My Product with No Contact

I’m very disappointed with my experience with Wahl UK. I sent my product to them for exchange due to my package being damaged and missing a item I paid for. The box was so badly damaged that Royal Mail had to wrap in plastic. The clipper blade guard was not on the wahl senior, box contents were missing. On return it was lost in the post—and no one bothered to contact me about it. I only found out after I chased them myself. Week later still no package after spending £160. No tracking id given nothing just told my staff ‘it’s been sent out you should receive it in 2 days…

There was absolutely no communication or acknowledgment from their side, and I had to do all the follow-up. For a company of this size, this level of customer service is completely unacceptable. I expected far better care and responsibility.

Would not recommend based on this experience.

30 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

We’re sincerely sorry to hear that your experience with us hasn’t met your expectations. Complications with the courier meant the parcel was damaged in transit, unfortunately we were only informed that the parcel was delivered. Replacement issued, further complication with the courier for this we have sincerely apologised. Replacement order was then despatched and successfully delivered. Providing a great customer experience is very important to us, and we are sorry that your initial experience did not meet that standard.

Classificada 2 em 5 estrelas

Do not order from outside of the UK...

Do not order from outside of the UK...
Expensive delivery and get hot with custom charges on top of this...avoid

23 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

Wahl has just launched our online store in the Republic of Ireland, unfortunately postage is not cheap but we are working with the courier to get prices down. No additional customs charges will apply to your order.

Classificada 5 em 5 estrelas

Always bought excellent quality good…

Always bought excellent quality good price products from Wahl, a d customer service is superb if there happens to be a minor issue.

24 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

Positive feedback is always nice to hear. I'm so glad to hear that our Customer Service team were able to assist quickly and efficiently. I'll be sure to pass on your positive feedback. Thank you

Classificada 2 em 5 estrelas

Burnt out in 12 months

I am a domestic user. I bought a Wahl hairdryer thinking it would be good quality and last longer than one bought elsewhere. The dryer itself was very heavy to use and noisy. It lasted a few days over 12 months before it stopped working with a puff of black smoke coming out the back of it. I've had cheaper hairdryers last much longer. Would not purchase this brand again

1 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

we’re sincerely sorry to hear that your experience with us hasn’t met your expectations. More importantly, we want to know more about your situation and figure out how we can make this right. Please email customer.services@wahl.co.uk so we can discuss this together, and hopefully earn back your business.

Classificada 3 em 5 estrelas

Ordered an electric knife because I…

Offered me a refund .so all sorted thankyou

14 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

Thank you for working with us to resolve the problems you experienced. Providing a great customer experience is very important to us, and we are sorry that your initial experience did not meet that standard. We appreciate the chance to work with you to resolve the situation, and remain available if you have any further questions or concerns.

Classificada 1 em 5 estrelas

I have bought two whal products KM…

I have bought two whal products KM Cordless and a Bravmini they are both broken after warranty. I have tried to buy replacement parts from them and thy want sale to you. They want repair them for a lot of money with chip Chinese parts for more profits after you have already spent hundreds pounds to buy them in first place. Very unreliable products and poor costumer service . Don't buy them, they chiply made in China for less than 50 pounds and sale to you for 5 times more.

27 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

We’re sincerely sorry to hear that your experience with us hasn’t met your expectations. Wahl Provides a convenient solution to restoring your Wahl clippers or trimmers back to their original working order without having to replace them completely, we always use quality parts manufactured by Wahl.

Classificada 1 em 5 estrelas

I never even received my order and the…

I never even received my order and the costumer service is telling me it has been delivered when i didnt even received it how useless can this be all i want is my money back! Order number #902731 never ordering from here ever again

22 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

Thank you for working with us to resolve the problems you experienced. We established that your order was delivered on time but the delivery was not secure, for this we have apologised and a replacement has been issued and delivered to you. Providing a great customer experience is very important to us, and we are sorry that your initial experience did not meet that standard.

Classificada 3 em 5 estrelas

So disappointed. I thought this was a reputable company.

I have a set of Wahl pet clippers. They weren't cheap but I bought them because I was under the impression Wahl is a reputable company selling quality products. The clippers are still in warranty until June this year. I am a home user, not a business user, and the clippers are still in excellent condition, having only had light use.

Recently the charger for my clippers began to overheat and smell of burning. The clippers are fine. I contacted Wahl to request a new charger, (ticket reference 20712053797). Faulty chargers have been known to catch fire or explode. This is clearly a significant safety issue and needs to be addressed immediately.

Wahl responded to say in order to deal with this I must return the entire set, including blades, grade combs, scissors and other non-mechanical parts, for "inspection". They offered to pay for return shipping but not for packaging or my time and the effort required to pack and return the entire set, over putting a charger in a jiffybag.

The set is in a flimsy plastic case, (already not great for an expensive set of clippers), and will require significant packaging material, and for me to purchase a box, in order to return the entire set without damage. There is also the risk it will be damaged during return to me.

The nature of the fault is clearly evident. The charger is overheating and smelling of burning. It has a sealed transformer, which cannot be repaired, and requires replacement.

Demanding I return the set is a calculated move to make me buy a replacement rather than go through the hassle they are demanding I go through to claim on the warranty.

How is it possible the scissors and grade combs could contribute, at all, to this issue? Why do they need to be "inspected"? Are Wahl looking for excuses to deny the claim completely? Perhaps I haven't cared for the scissors adequately and they are causing the charger to overheat?

The demand also doesn't make business sense. A new charger is £19.99 retail, so will cost Wahl a few pounds at most. The shipping, both ways, will cost more than a replacement charger.

I made this case to customer services but received the same response, repeated practically word for word. I must return the entire set, including all non-mechanical and plastic parts, for "inspection".

At that point I asked for my case to be escalated as a formal complaint. Customer services confirmed, in writing, they had escalated my complaint a week ago. Since then I have received no further contact.

I still buy Wahl products for my pets, and family and friends use Wahl products. This will no longer be the case and I assure Wahl it will cost them far more than a replacement charger would have cost. I will never spend another penny on Wahl products.

I will also be contacting Trading Standards to complain about this serious safety issue not being addressed, or taken remotely seriously.

I am DISGUSTED. This is not the behaviour of a reputable company. This is downright dishonest.

Update: It's now a week since my review was published, and two weeks since I asked Wahl to escalate my complaint. I have had no response here and no further contact from Wahl. Meanwhile, my expensive pet clippers are useless without a useable charger, (which does not have a standard connector so cannot be replaced elsewhere). Disgraceful!

Further update (15/03/2025): This morning a new set of clippers arrived in the post. I've still had no further contact from Wahl so I have no idea what's going on. I only needed a new charger! I've upgraded my rating to 3 stars, from 1, to reflect this update but I still feel this was entirely unnecessary, unneeded stress.

24 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer service

Excellent customer service. Item broke after 13 months but after an email to customer services the item was replaced. Really impressed

28 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

Positive feedback is always nice to hear. I'm so glad to hear that our Customer Service team were able to assist quickly and efficiently. I'll be sure to pass on your positive feedback. Thank you

Classificada 1 em 5 estrelas

DO NOT RECOMMEND!

Bad product, poor customer service, overall bad experience. Do not recommend it at all!

15 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

We’re sincerely sorry to hear that your experience with us hasn’t met your expectations. As discussed your product became faulty due to Water damage, which is unfortunately accidental damage.

Classificada 1 em 5 estrelas

A shaver that does not shave properly

A shaver that does not shave properly! Incredible. I bought a Wahl Vanish shaver about a month ago. It shaves me and produces lots of dust, but afterwards I find that it has missed lots of hairs. I try to go over them a second time, but it will not touch them. So, I end up using a wet razor to finish the job. I cannot recommend this shaver.

8 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Received a clearly USED product

Ordered a new trimmer, arrived today in a damaged box.

Trimmer has clearly been used before covered in marks and scratches looks worn. Requested a refund - thought this was a reputable company - apparently not. Avoid.

Returns process looks like a joke; had to email someone - no label included. No telling when they will come back to me but not a happy customer.

29 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Mungapot

I have written to them with my need.
I got product which is cutting ny skin around sensitive are. I have raise concern and took so long so 14 days have pass.. from hubert you are scam

24 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic product and exceptional back up service.

In short Tracy part of the customer service team. She wen the extra mile for me in sorting my problem.
Superb customer service deserves six stars, Will always use this company in future. So rare to get great service these days like this.

18 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

New WAHL trimmer…but not 'new' ??

I recently purchased a WAHL trimmer directly from their website, but unfortunately, it arrived showing clear signs of prior use and did not function, even after following the recommended initial charging process. The screws and blade appeared worn, and one side of the trimmer was slightly open.

While the customer service team responded promptly, they informed me that it could take up to 30 days to inspect the product and either repair or replace it. For a new item arriving in such a condition, I believe a quicker replacement or refund process would be more appropriate.

Now, I need to send the trimmer back for inspection and wait for the repair or replacement. I sincerely hope they send me a new unit this time. If not, I will have no choice but to request a refund and consider purchasing from a different brand, which would be disappointing.

12 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

Thank you for your review. I can see that we have been in contact yesterday to arrange for the product to be returned. You have 30 days to return the product to us, but our turn around is 7 working days as soon as we have the product back here. If you need anything further please contact us via the ticket you have open with our Customer Service team and we'll be happy to help.

Classificada 1 em 5 estrelas

I have never dealt with such a bad…

I have never dealt with such a bad company!
Email doesn’t work
Phone number is not real!
Ordered combs for clippers!!
I got a toy set!!
Big enough for nostrils!!
Never ever will I use this company again!!
Can’t get through to anyone!!!!!!!

11 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

We’re sincerely sorry to hear that your experience with us hasn’t met your expectations and that the combs you ordered were not the correct ones for your product. More importantly, we want to know more about your situation and figure out how we can make this right, we have reached out and replied to your email that you sent yesterday evening , so we can discuss this together, and hopefully earn back your business.

Classificada 1 em 5 estrelas

Wahl's Black Friday Fail: Price Hike Instead of Discount! 😡🚫

Hi All,
Before writing this review, I waited a long time to ensure what I intend to say is the truth.

The marketing team at Wahl is not only illiterate in their tactics, but they also underestimate their customers. Last year on Black Friday and Boxing Day, the prices were clearly displayed on your website. I have photos and evidence showing that this year's prices are exactly £10 higher than last year's, despite your claims of discounts.

While other companies offer more than 30% off, Wahl has not only failed to give a discount but has also increased the prices compared to last year. Do you really think customers are not aware of these tactics?

Customers do monitor your website and are aware of these discrepancies. If I were the manager of this department, I would reconsider the entire marketing team. This kind of deceit not only prevents me from buying but also compels me to share this experience with others. Word-of-mouth marketing will cause you to lose thousands of customers.

Please understand that these tactics do not build trust. Instead, focus on gaining people's trust rather than trying to deceive them. I hope someone knowledgeable in marketing joins your team soon, so you realize the importance of customer trust.

2 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

We offer a wide range of promotions throughout the year including our Black Friday sale. In regards to our pricing, the rate of inflation and the charge of materials influences all prices. I am sorry that you feel let down and deceived, and if you would like to discuss this further please reach out to our customer Service team at customer.services@wahl.co.uk who will be happy to help.

Classificada 5 em 5 estrelas

I have used Wahl a few times

I have used Wahl a few times, and I have always found their help invaluable, and their service first class. Their items can be pricey, but I suppose you get what you pay for.

20 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

Positive feedback is always nice to hear. I'm so glad to hear that our Customer Service team were able to assist you. I'll be sure to pass on your positive feedback. Thank you

Classificada 1 em 5 estrelas

I had bought a Wahl nose and ear hair…

I had bought a Wahl nose and ear hair trimmer. Because of the ridiculous amount of plastic it was packed in, it took ages to free the trimmer. I complained to Wahl and received an acknowledgement but no answer. They then had the nerve to send me a survey asking me to rate their company service. They should not be using this amount of plastic in this day and age.

1 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

We’re sincerely sorry to hear that your experience with us hasn’t met your expectations. Please do reach out to our customer service team via the ticket you raised and we would be happy to discuss this and our sustainability commitments further, and hopefully earn back your business.

Classificada 5 em 5 estrelas

Top notch customer service

My clippers failed due to an electrical/battery fault after 2 years, I was very disappointed as these were the best cordless clippers I have ever had.

Their customer care team have been genuinely helpful and straightforward, new replacement clippers are on the way to me, and I couldn't be happier.

19 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Wahl (UK) Ltd

Resposta da Wahl (UK) Ltd

Positive feedback is always nice to hear. I'm so glad to hear that our Customer Service team were able to assist quickly and efficiently. I'll be sure to pass on your positive feedback. Thank you

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais