Wallpassion Opiniões 

202
•
TrustScore: 4 em 5

4,1

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Wauw...wat een mooi behang. Plakt makkelijk. Aanrader. Levering duurde iets langer dan verwacht maar volledig tevreden.

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

De behangstalen zeer snel ontvangen, helaas nog geen keuze kunnen maken, het zou een mooie aanvulling zijn als je met AI foto's je woonkamer kon bekijken op de website met het behang van Wallpassion.

Classificada 5 em 5 estrelas

Website is great. They have an amazing variety of wallpapers available and also at cheaper price than other websites. They sell matching paint colors as well so you can buy the whole package. Ordering... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Het fotobehang is van goede kwaliteit en super makkelijk te plakken, mits de ondergrond natuurlijk vlak is. Het is makkelijk op maat te maken en het uitlijnen van de verschillende stroken behang gaat... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

4,1

Bom

TrustScore: 4 em 5

202 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Na Trustpilot, focamo-nos em conteúdo criado por pessoas reais. Ainda assim, esta empresa pode usar a nossa ferramenta de respostas assistida por IA, para ajudá-los a redigir respostas.

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,1

Todas as opiniões

(202)

87 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 2 em 5 estrelas

Bestelling kwam nooit aan.

Eerst een bestelling geplaatst die kwam netjes binnen. Vervolgens nog 2 rollen van dezelfde behang besteld omdat ik nog een andere muur met het behang wilde doen. Behangrollen zijn toen niet verzonden kan gebeuren als je er overheen kijkt. Vervolgens werd er beloofd de rollen zo snel mogelijk te verzenden dat was op zaterdag, waarna op woensdag de rollen nogsteeds niet verzonden zijn. Ik denk niet dat ik de overige rollen nog ga ontvangen.
Ik heb de rollen op 24 December besteld en op 7 januari nog steeds niks ontvangen.

30 de dezembro de 2025
logótipo da Wallpassion

Resposta da Wallpassion

Hallo Lisa,

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen en dank dat je de tijd hebt genomen om uit te leggen wat er is gebeurd.

Het spijt ons dat je tweede bestelling met 2 rollen niet meteen is verzonden en dat je, ondanks de belofte van snelle verzending, zo lang hebt moeten wachten. We begrijpen je frustratie en bieden hiervoor onze excuses aan.

We willen je nu een concrete update geven:
Je bestelling is op 8 januari verzonden met UPS.
Je verzendnummer is: 1ZA291856894510063

Met dit nummer kun je je zending rechtstreeks volgen via UPS.

Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging en de ontstane onzekerheid. We hopen dat de rollen snel bij je aankomen zodat je je muur kunt afmaken.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Wallpassion

Classificada 3 em 5 estrelas

Product is goed, levertijd beroerd

Product is goed. Systeem van levertijd is waardeloos. Extra betalen voor korte levertijd en dan dan het nog 4-6 dagen.

19 de dezembro de 2025
logótipo da Wallpassion

Resposta da Wallpassion

Hallo,

Dank u voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het product, maar het spijt ons zeer dat de levertijd niet aan de verwachtingen voldeed ondanks de keuze voor expresslevering.

Dit is uiteraard niet de ervaring die wij willen bieden, en we nemen uw opmerking ter harte. Neem gerust contact op met onze klantenservice, dan kijken we graag hoe we u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet
Wallpassion

Classificada 5 em 5 estrelas

Goede kwaliteit!

Het fotobehang is van goede kwaliteit en super makkelijk te plakken, mits de ondergrond natuurlijk vlak is. Het is makkelijk op maat te maken en het uitlijnen van de verschillende stroken behang gaat ook goed. De naden zijn bijna niet meer zichtbaar! Het lijmpoeder wat ik erbij bestelde is makkelijk te gebruiken, het verbaasde me hoeveel lijm je ermee kunt maken. De levering was daarnaast snel. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

6 de outubro de 2025
Classificada 4 em 5 estrelas

Snel verstuurd

Snel verstuurd, maar voor heel hoog bedrag behang gekocht, dan lijken me verzendkosten wat veel van het goede

30 de novembro de 2025
Classificada 1 em 5 estrelas

Nog steeds niks!

Op 1 december 2 rollen besteld, vandaag, 7 december, nog niks bezorgt. Geen track & trace en als ik ze wil mailen bestaat het mail adres niet...

7 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Wallpassion

Resposta da Wallpassion

Hallo,

Bedankt voor uw bericht en onze oprechte excuses dat u uw levering nog niet heeft ontvangen en dat u geen track & trace-informatie heeft.

Wij verzoeken u vriendelijk contact met ons op te nemen via klantenservice@wallpassion.eu en uw ordernummer te vermelden, zodat wij direct de status van uw levering voor u kunnen controleren en u van een terugkoppeling kunnen voorzien.

Met vriendelijke groet,
Wallpassion klantenservice

Classificada 1 em 5 estrelas

Op 29 november besteld

Op 29 november besteld, maar op 6 december nog geen zicht op bezorging

30 de novembro de 2025
logótipo da Wallpassion

Resposta da Wallpassion

Hoi Elisa,

De bestelling wordt vandaag geleverd vanwege een kleine vertraging bij de koerier. Onze excuses voor de vertraagde levering en we hopen dat je blij zult zijn met je behang.

Met vriendelijke groet,
Wallpassion

Classificada 1 em 5 estrelas

Order 317741- I paid for a speed delivery

Order 317741- I paid for a speed delivery, and was assured on 01.12 that my order will be sent on that day. It is 03.12 and customer service told me my package will be delayed. So far no shipment was sent, I am very disappointed and I want money back for speed delivery. What a joke of a company!

3 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Wallpassion

Resposta da Wallpassion

Hi Domi,

We sincerely apologize for the delay and understand your disappointment, especially since you paid for express delivery. As your order was not shipped as promised, we will issue a refund for the freight.

Your order will be delivred tomorrow and I will now contact you.

Kind regards,
Wallpassion

Classificada 1 em 5 estrelas

Betaald voor expreslevering

Betaald voor expreslevering, een fors bedrag maar vanwege spoed noodzakelijk. Het zou 1-2 dagen duren, ik heb een week moeten wachten en pas verstuurd nadat ik een mail had verstuurd.

27 de novembro de 2025
logótipo da Wallpassion

Resposta da Wallpassion

Hallo Lisa,

Dank u voor uw bericht. We willen graag toelichten dat het door u bestelde behang een levertijd heeft van ongeveer 2–4 werkdagen vanaf onze leverancier, zoals vermeld in onze webshop. Daarna komen er nog 1–2 werkdagen bij voor het transport naar u.

De expresslevering geldt uitsluitend voor het transport van ons naar u en heeft geen invloed op de levertijd van de leverancier. Het spijt ons als dit bij de aankoop niet helemaal duidelijk was. We hopen dat u tevreden bent met uw product en danken u voor uw feedback.

Met vriendelijke groet,
Wallpassion

Classificada 5 em 5 estrelas

Ik had hier eerst wat samples gekocht

Ik had hier eerst wat samples gekocht. Die lieten lang op zich wachten. Uiteindelijk wel aangekomen en na contact met de klantenservice kreeg ik de verzendkosten terug. Een behangetje gekozen waar ik erg blij mee ben. Goede kwaliteit, makkelijk te behangen. Alleen zie je de naden meer dan ik hoopte. Ik weet niet of dat aan het behang ligt (bij een ander behang zie je ze namelijk nauwelijks) of aan mijn behangkunsten 😅 Hoe dan ook, heel blij met dit behang!

7 de agosto de 2025

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais