Wearynew Opiniões 

5
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,5

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de roupa
  2. também em
  3. Loja de moda feminina
  4. Loja de moda masculina

Escrito pela empresa

Wearynew offers distinctive casual clothing designed for individuality and everyday comfort. Our collection includes graphic T-shirts, shirts, hoodies, sweatshirts, jackets, pants, and more, featuring themes such as music, nature, vintage art, Western culture, faith, and mythology. We ship internationally and provide order tracking and customer support. We value every customer’s honest feedback and use it to continually improve our products, service, and shopping experience.


Informações de contacto

2,5

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

5 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,5

Todas as opiniões

(5)

5 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião

Realizamos verificações das opiniões

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Item received nothing like that ordered.

I ordered a great looking shirt shown on wearynew's Facebook advertisement and what I received resembled nothing like the advertised image.
Cheap, flimsy material, and even the printing on the shirt differed to that advertised.
They offered a full refund on return of the shirt, which in itself, I found unacceptable given the cost and inconvenience. They then offered a part refund which I reluctantly accepted.
Like another disgruntled customer on Trustpilot stated, It's a pity I couldn't post images of the two shirts.

24 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Wearynew

Resposta da Wearynew

Dear Ken,

We sincerely apologize for the disappointing experience with your shirt order.

We fully understand your frustration regarding the return requirement for a full refund and the inconvenience this brings.

We appreciate you accepting the partial refund as a resolution. Your feedback is really important for us to improve our product quality and advertising presentation.

Please do not hesitate to contact us if you have any further concerns.


Wearynew Trustpilot Team
complaint@wearynew.com

Classificada 1 em 5 estrelas

DO NOT TRUST AND BUY ANYTHING

DO NOT TRUST AND BUY ANYTHING, FROM THIS RIPOFF SCAM ARTIST WEBSITE WEARYNEW. AFTER I PLACE MY ORDER WITH THEM THEY DID SEND ME ANY SHIPPING TRACKING INFORMATION. SPREAD THE WORD EVERYWAY YOU CAN. TO AS MANY PEOPLE AS POSSIBLE.

"SO THEY WON'T GET RIPOFFED FROM WEARYNEW TOO"!

8 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Wearynew

Resposta da Wearynew

Hi,
If you placed an order on our website, you will receive an email with tracking information once your package is shipped. If you did not receive it, please kindly check your spam folder.

We are unable to locate your order and verify the details. Kindly fill out the "Request information" form and provide your order details so we can update you promptly.

Thank you for your cooperation.

Wearynew Trustpilot Team
complaint@wearynew.com

Classificada 1 em 5 estrelas

Items look great in photos and…

Items look great in photos and description but items arrived are completely poor quality and material, thin and printed. Just a pity I can’t upload photos. Customer services then expect you to pay expensive shipping to return shoddy items to China. Avoid at all costs.

Update. I did not assume return to China by myself, the email from your company did.

Further update: After involving PayPal the case was awarded to me and company sent full refund.

18 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Wearynew

Resposta da Wearynew

Dear Sandra,

We are truly sorry that the items you received failing to match the photos and description on our site.

Upon checking our email records, we notice our customer service team has not yet sent you a return address. Please do not assume any return address on your own.

Our customer complaint team has sent a follow-up email for your order, aiming to work out a satisfactory solution for you. Kindly check your email and reply to us should you have any other concerns as well.

Best regards,

Update reply:
Just as we mentioned in our previous reply, our customer service team has not yet provided the return address. Please refer to the email from our customer service team for the details.

Wearynew Trustpilot Team
complaint@wearynew.com

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered 20 t shirts from this company…

I ordered 20 t shirts from this company 2 months ago. I tracked the package for 35 days. It finally said it was delivered. It was not at my address and I sent several emails to customer service with 0 responses. This company is based out of China. There lack of response shows they do not care. I will never order from any company based out of China again. Purchase from them at your own risk. Last of all there are 2nsites with this similar name. Wearyew and wearynew. You did not respond to my emails and the similar web addresses are decieving. I have the reciept from my order. You can keep the money and this review stays I would be willing to bet no one from either of your web addresses responds. Keep the money. Have a nice day.

10 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Wearynew

Resposta da Wearynew

Dear Michael Mariani,

First of all, our customer service team always responds to emails within 24 hours and will never disregard any emails.

Secondly, after searching through all our order records based on your description, we could not locate any matching order. Please kindly verify if you placed your purchase on our official website.
‑ If you did order from us, please complete the "Request information" form, which will help us find your order.
‑ If your order was placed on another website, we would appreciate it if you could post your review on the relevant business.

Thank you for your cooperation.

Update reply:
We would like to restate that we never ignore any customer emails.

We could not locate any order matching your description in our system. Besides, you mentioned us(Wearynew) and another similarly‑named website in your review. Please be advised that we do not have any sister companies. Kindly do not confuse our business with other third‑party merchants. If your order details confirm you did not purchase from Wearynew, please move your review to the corresponding platform.

If you did place your order on Wearynew, please submit your order details via the “Request information” form.


Wearynew Trustpilot Team
complaint@wearynew.com

Classificada 1 em 5 estrelas

Shorts fell apart first day I wore them…

Shorts fell apart first day I wore them seems rips on back and from and they weren’t tight don’t buy from this site super cheap material. Quality is shit You respond here but didn’t answer my emails leading me to have to write a bad review to get your attention

1 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Wearynew

Resposta da Wearynew

Hi Joseph,

We are extremely sorry that your shorts tore at the front and back on your first wear. We deeply regret the unsatisfactory product quality that brought you such a bad shopping experience.

We have sent a follow‑up email to your email address, hoping to discuss a proper solution with you. Please check your inbox and reply to us.

We look forward to resolving your concerns promptly.

Update reply:
When we replied to your review, we also sent you an email on September 9. You forwarded and replied to our email on September 10. This contradicts your statement that “You respond here but didn’t answer my emails”. We kindly ask you to refer to the actual communication records.

After receiving your email dated September 10, we sent you a corresponding reply. We have not heard back from you since then.

Please kindly check your email inbox and reply to us.

Thank you for your cooperation.

Wearynew Trustpilot Team
complaint@wearynew.com

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais