We've Got The Key Opiniões 

1480
•
TrustScore: 4 em 5

3,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Called as recommended by another supplier. I have locked myself out of 2005 defender and lost both keys. After waiting on phone for 20mins they quoted me £1100 + vat and I would have to contact main d... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer service. Kev P (Gateshead) went above and beyond to help me. My vehicle proved difficult to get a key as it was an old model. Kev went back to my vehicle for the second time in 2 da... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Weekend away to Liverpool from South Wales and the morning we leave the driver locked the keys inside the van….mortified as you can imagine and all tired and wanting to be home… We called We’ve got t... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I am absolutely in love at how we got treated, he was so independent, didn’t need to be watched we left him to do his thing which took 45 mins approximately l. I’d recommend him to anyone especially b... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Serviço de serralheiro de emergência

Escrito pela empresa

We provide emergency and non-emergency auto locksmith services throughout the UK. Our locksmiths are on duty 24 hours a day, 7 days a week, so you are never left out in the cold. We’re always on hand to help.


Informações de contacto

3,8

Bom

TrustScore: 4 em 5

1 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 42% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,8

Todas as opiniões

(1480)

89 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Bad tools, Bad job, Bad management

The key supplied does not function properly.
The locksmith that came out did not have the tools to program a Ford key by his own admission. The result? I have a key that sometimes I have to press three times to open the driver's side passenger door and more than four times to open the passenger door, devaluing my car. He tried to tell me that he prefers this and has it on his van, ridiculous. I am now considering my legal options in light of their management's arrogance and refusal to refund even in part, and ultimately their refusal to comply with consumer law. They even attempting to refer me to the FCA. They are not accredited by the FCA obviously, you will need to seek independent legal recourse which I might do out of principle when I have time. Or, you know, just choose another company ... your call.

6 de junho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Horrific Customer Service

Referred to this company by RAC breakdown cover as I locked my keys in my car boot.

Initially they were very quick to contact me and told me that a locksmith would be out to see my car by late morning/noon.

Noon comes and goes and my husband has stayed home from work with my car to ensure someone is in whilst I'm at work.

By 4pm still no locksmith.

My husband tried to call their customer service line and was on hold 45 minutes without getting through.

He tried to ring again later and got through to someone who said they would check what was happening with my job. We are still on hold now waiting for an update and it's been over half an hour.

Ridiculous for a company that has a repetitive hold message saying they are a "trusted partner" who are "reliable", "committed" and deal with things "promptly."

You can't even cancel the job and get a quicker and more reliable company to come out as their cancellation fee is the full amount of the job. That's £120 down the drain when they refuse to send someone out despite guaranteeing a time.

Absolutely horrific company with no customer service to speak of.

If you're with the RAC don't bother calling them to report a lost or broken key and just go straight to a local company, you'll be miles better off.

24 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Hi Rebecca,

We are truly sorry that we were unable to support your needs within the timeframe you deserved. This is never the experience we want for our customers, and we sincerely apologise for the inconvenience caused.

We genuinely hope that your alternative provider was able to get you back up and running promptly.

Regarding your comments about payment, we are a little unsure, as our records confirm that you were refunded in full. If there is anything that still appears unclear on your end, please let us know so we can help resolve it straight away.

If you have any further questions or need any assistance, please do not hesitate to get in touch.

Kind regards,

Classificada 1 em 5 estrelas

Partner called rac they sent her to…

Partner called rac they sent her to this company told her pay 150_00first once paid assured her they would attend asap 4.5 hours in the pouring rain still no response and told locks smith was in way from one area then said he was in another area no call back absolutely disgusting irresponsible to leave a woman with health conditions waiting in the pouring rain, the rac should also take responsibility for aligning and telling clients to use this failure of a company. And they charge almost the complete call out fee if you cancel which is totally excessive and they can also make you wait unless they cancel to get a refund!

14 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Thank you for your feedback. We're committed to continuously improving our service, so would like to discuss your experience directly to understand the challenges you faced.

Thank you for taking the time to share your feedback. If possible, we kindly ask that you contact us via our complaints mailbox at complaints@wgtk.co.uk so that we can look further into the concerns you have raised.

Unfortunately, we have been unable to locate your file in our system, which prevents us from reaching out to you directly. We are keen to review your experience in detail and address any issues appropriately.

Thank you once again.
We’ve Got The Key

Classificada 5 em 5 estrelas

Perfect service, helpful and efficient…

Control room very helpful and efficient. Gave good clear answers to any questions.
Technician texted to say he was on his way, turned up on time, didn't mind waiting few minutes for me. Again very helpful and efficient.
Excellent service highly recommend.

11 de novembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Poor service

When my car was broken into the company were initially very responsive and helpful via WhatsApp. They informed me that they needed to order a part for the car which would cost £300 and take 2-3 days. They organised for an auto locksmith to come out to fix the vehicle. Unfortunately the locksmith was not sent photos of the car and could not provide enough information about the extent of the damage when he assessed the vehicle. He informed me that he would discuss the damage with colleagues and provide a further quote for the repairs. My WhatsApp messages went unanswered after that and I was told by another mechanic that the part I paid for was a rip off and I could have sourced it much cheaper online.

26 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Good afternoon, Catherine,

If at all possible, would you be able to get in touch with us via our complaints mailbox at complaints@wgtk.co.uk, so that we may look further into the points you have raised?

Regrettably, we are unable to locate your file to reach out to you directly. We would really like to review and understand the substance behind your raised concerns.

Many thanks,
We've Got The Key

Classificada 1 em 5 estrelas

Didn't do as promised

Disappointing service - promises not kept. Paid for someone to attend my car and key within 24hrs to 48 hrs - but unfortunately that hasn't happened. I must express my disappointment. Had I known the accurate timescales, I probably would have taken my business elsewhere.

4 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Good afternoon Charles,

We’re very sorry to hear about your disappointment and truly apologise for the mix-up when scheduling your appointment. Unfortunately, a simple booking error regarding the locksmith’s route caused the delay when quoting you our estimated time of arrival, and we completely understand how frustrating that must have been, especially after expecting attendance within 24–48 hours.

We’re glad, however, that we were still able to attend and resolve the issue within 72 hours, and we appreciate your patience while we corrected the scheduling mistake.

Your feedback helps us improve our processes to ensure clearer communication and more accurate timeframes in the future.
The We’ve Got The Key Team

Classificada 5 em 5 estrelas

DAVE WAS FIRST CLASS. GREAT WORK.

Fantastic! Ten out of ten for this great service while I was in Suffolk, England. Dave was absolutely first class and reached me in record time. My kia soul car keys had been snapped in half, Dave programmed two new keys for me in record time- in the pitch black dark and during a gale! He was informative and highly impressive, had perfect customer care skills and really knew his business inside out. I'm thoroughly delighted with this company and found Dave and the call centre operator really professional. This is an invaluable and unbeatable service from a company that is clearly very highly organised and well run. Thank you!

4 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Good afternoon Hermione,

Thank you so much for such an amazing and detailed review! We’re so very happy to hear about your experience in Suffolk and so pleased that Dave was able to help you so efficiently, even in those challenging conditions!

Your kind words about Dave and our call centre team mean a lot, we’ll be sure to share your feedback with everyone involved. It’s fantastic to know that you found our service professional, organised, and reliable.

Thank you again for taking the time to share your experience and for choosing We’ve Got The Key!
The We’ve Got The Key Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Thank you Demi!!

I work for a van hire company in Croydon that often uses Weve Got The Key. I've never had a bad experience!! Massive shout out to Demi who ALWAYS goes above and beyond to keep our vans on the road. Thank you!!!

4 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Good afternoon Jake,

Thank you so much for your amazing review! We really appreciate your continued trust in us and are delighted to hear that our team — especially Demi — has been such a great help in keeping your vans on the road. We’ll make sure your kind words are passed on to her!

Thanks again for your ongoing support from everyone here at We’ve Got The Key.
The We’ve Got The Key Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Fast and reliable 10/10

28 de outubro de 2025
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Good afternoon,

Thank you for the fantastic review! We’re so glad you found our service fast and reliable, that’s exactly what we aim for. Your 10/10 rating means a lot to us!

The We’ve Got The Key Team

Classificada 4 em 5 estrelas

Updated Review

Had a previous review but couldn't access my account to update it - After more clarity, The locksmith that came out (John) was very kind and supportive, and managed to get my key programmed and got my car back up and running.

The only issue I had here, was a few things mentioned in my previous review, however, this was the fault of head office/head locksmith sending out the incorrect part to the locksmith, which caused two weeks delays.

I'd like to commend John for doing everything he could, and ultimately, getting my wee car back up and running,

26 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Good afternoon Liam,

Thank you so much for updating your review and for sharing your experience. We’re really pleased to hear that John provided such kind and supportive service and was able to get your car back up and running, we’ll make sure your praise is passed on to him!

We’re sorry again for the earlier delay caused by the incorrect part being sent out, and we truly appreciate your patience and understanding while we got everything sorted.

Thanks for choosing We’ve Got The Key, and for giving us the opportunity to make things right!
The We’ve Got The Key Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Worst service I have received.

Made a claim Sunday PM, wasn't confirmed until Monday midday. Was told they'd be with me Tuesday. Tuesday was a no show, had to call them to find out. Then had it confirmed twice they would be with me Wednesday, once by phone and once by text. Another no show on Wednesday, I had to call them myself to find out they wouldn't be coming again. Now saying they won't be with me until the Friday. Tbh I have no faith they will actually show up on Friday, I guess time will tell. Slowest key recovery ever.

Can't reply so editting. Your locksmith said I was lying and that there was no broken key and it was a issue with a different component that you could fix for £700. A couple days later I pulled the key fragment out myself, with a pair of pliers that I purchased for about £2 it's worth noting, then had a local locksmith cut and code a new key.
Your locksmith also left my car unlocked on the main road, kept a copy of the key he cut for my vehicle (left site with it), and also had opened my boot and left some of my belongings on the floor in the road.

20 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Hi Joshua,

We’re really sorry for the frustration and inconvenience caused by the failed attendances and the delay in getting your issue resolved. That’s not the level of service we aim to deliver, and we completely understand how disappointing that experience must have been.

We’ve raised this internally to understand exactly what went wrong and are taking it seriously — our goal is to make sure situations like this don’t happen again. Your feedback has been genuinely helpful in highlighting where we need to do better.

Thank you for your patience and for bringing this to our attention.

Kind regards,
We've Got The Key

Classificada 5 em 5 estrelas

Super friendly and helpful customer…

Super friendly and helpful customer service.

21 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Good afternoon Matthew,

Thank you so much for your lovely review! We’re very happy to hear that you found our customer service friendly and helpful, our team will be thrilled to read your feedback.

We really appreciate you taking the time to share your experience. Thanks for choosing We’ve Got The Key!

The We’ve Got The Key Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Very impressed with the service

Very impressed with the service. The mechanic arrived promptly and opened the car so quickly. We were back on the road within an hour of phoning. Also appreciated the excellent communication showing the tracking and vehicle info as it made its way to us. Well done and thank you!

18 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Good afternoon Jenny,

Thank you so much for your kind review! We’re delighted to hear that our technician arrived promptly and got you back on the road so quickly. It’s great to know you found the live tracking and communication helpful, we always aim to keep our customers informed every step of the way.

We really appreciate your feedback and support, thank you for choosing We’ve Got The Key!

The We’ve Got The Key Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolute crap

Where to begin: So my scenario was an "All keys lost situation" which was reported over two weeks ago. I was given an engineer attending date (12.10.25) the locksmith came out, spent like 3-4 hours getting a new lock and key but failed to program the key.

Apparently he couldn't finish as he wasn't given enough time to carry out the works and had to leave the job without finishing. I phoned up to see what's going on and apparently he was ill equipped foe the job and wasn't given the correct parts to get to the immobiliser. I was then given a date a week away ( today - 19th October) and after the " Head Locksmith" issues the required parts, turn out it was the wrong part and after spending a FURTHER three hours battering my cars dashboard with a hammer ( video proof) the job failed again. Wasted two weeks of my time, absolutely abysmal service, contact centre folk telling me different things and now I'm hunting for more reliable services to fix what this incompetent company can't do. The amount of money wasted and stress caused is a joke.

Today the engineer did try and failed, I commend him for that and I know this isn't on him, but this company is trash, and don't bother commenting with your usual robotic copy and paste responses, you failed to carry out works and caused alot of hassle. Now after you wasted my time i now need to waste more time finding another company to do so.

Use these guys for simple, caveman level jobs, for anything more complex, go elsewhere as I was informed they issue their locksmiths 90 minutes per job.

Bloody joke.

19 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Dear Liam,

We sincerely apologise for the dissatisfaction and inconvenience you experienced during your recent service. While we acknowledge that the work was unfortunately delayed, we are pleased to note that the job was ultimately completed successfully and that you have since left a positive review after being fully back up and running.

We take all feedback seriously, and the delays and communication issues encountered in this case have been formally raised internally for review. Our team is actively working to implement improvements to our service delivery and logistics processes to help prevent similar situations from occurring in the future.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to make things right.

All the best,
We've Got The Key

Classificada 5 em 5 estrelas

reconmended bySheila's wheels key cover

I had lost my key so called RAC(used by sheilas wheels) whom put me through to this company. I called at 4PM which was too late for them to arrange someone but following morning at 9am I received a call from we've got the key and arranged a time slot for 12 till 4. The gentle man came at around 12 and made a new key for my vehicle also coded the spare key I had. 5 star service. Also I would recommend having a key cover its only a small add on insurance policy but saves a lot of money if the car key is lost.

15 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Good afternoon Nasir,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We’re delighted to hear that we were able to get you back on the road quickly and that our technician provided such great service.

Thanks again for choosing We’ve Got The Key. We’re always here to help if you ever need us in the future!

The We’ve Got The Key Team

Classificada 1 em 5 estrelas

DO NOT TRUST THIS COMPANY

DO NOT TRUST THIS COMPANY - TAKING ADVANTAGE OF PEOPLE IN SHOCK/STRESS

A couple of months ago, my car key failed. I was in a lot of stress as I was supposed to be going to work at my new job, so I was panicking that I would be late. I phoned the RAC, and explained that I had called a local locksmith, who kindly came to help but was unsuccessful.

The RAC then recommended that I speak to someone from we've got the key, who called me and told me that they could send someone out who could definitely get into the car - even if they had to smash a window / damage the car. I wanted to avoid this as much as possible, they also were charging a £168 fee which you had to pay there and then.

I didn't have time to think and I tried to ask different questions, but I felt like the man on the phone was really pressuring me into just paying - he also told me it would be a 2 hour wait for a locksmith and that he would be in contact with me (but didn't give me a contact for them).

After panicking and paying, I realised I had made a mistake and asked the RAC to send someone out (for free), which they did and he managed to get the car open - all of the advice I was given was false, and a money-making scheme.

The locksmith on the phone was lovely, and he had just been finishing off his last job when he called me. I told him I had managed to get into the car, and he said that it was no issue, and he would try and get me a full refund as I hadn't wasted any of his time (he hadn't even got in his van yet).

I then didn't get contacted from the company for several weeks, and had to find a way to contact them so I could enquire about the refund. Apparently they had "forgotten" to call me and informed me that I couldn't get a refund. I think this is disgusting and it is so typical of a big corporation.

Any local locksmith would have been decent, whereas this company are money-grabbing. The sales team are awful, he never gave me the option of taking a couple of minutes to think about it, and I felt forced into paying the money - and had no way to call them back after I had or I would've cancelled it straight away.

I wrote a formal complaint to the company, but didn't get a result. They came back with a ridiculous response.

I didn't have the money in order to afford this, plus having to get a new set of keys and paying for multiple locksmiths labour - I am a young woman, and I. think its disgusting people will take advantage of others in shock/stress.

Avoid this company at all costs, and stick with local locksmiths instead.

6 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Hi Louise,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear you were dissatisfied with your experience. Following a full internal review, including the sales call and technical assessment, we found no evidence of misconduct or mis-selling. However, we understand this situation was distressing and regret that our service did not meet your expectations.

We’ve taken your feedback seriously and have used it to inform further staff training. While a cancellation fee was applicable as per our terms, we reduced it fairly given the circumstances.

We sincerely apologise for the inconvenience caused.

Kind regards,
The We’ve Got The Key Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Expensive time wasters

Wasted an hour waiting to speak to someone over 3 phone calls, gave post code and registration. Company gave price, when I agreed job, went from 380 plus vat to over 500 plus vat, and couldn’t do job 4-5 days time ‘at the earliest’ Called a local company who could do it in 2 days for 200. I rest my case.

4 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Hi Sarah,

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear about your experience. We’d like the opportunity to look into this further and resolve any outstanding concerns.

To help us do so, please email us at complaints@wgtk.co.uk with more details about your case — including your name, contact information, and any relevant reference numbers.

We take all complaints seriously and are committed to addressing them thoroughly.

Kind regards,
We’ve Got The Key Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Diabolical service

Good afternoon,

I wish to formally express my utmost disappointment with the service I received from your company. It was, without doubt, one of the worst experiences I've ever had. The claim that you have a key is utterly laughable. I contacted your company and was assured someone would attend to me the following day. I waited with my vehicle for over 16 hours, having lost my keys, which was very inconvenient.

Despite this, the engineer sent was not competent and clearly did not know what he was doing. I had previously used the same engineer personally and had to call him again to my vehicle, only for him to fail to complete the job. To make matters worse, you then sent the same individual out once more and charged me a £120 cancellation fee, which I am now disputing with my bank.

Your customer service team has been thoroughly poor and showed no regard for me as a customer. I cannot recommend your company at all; it seems you are merely brokers looking to rip people off. I advise others to contact companies directly, as they are far cheaper and more reliable.

Your lack of care and professionalism has been utterly disappointing. 😠🚗🔑

Kind regards.

1 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da We've Got The Key

Resposta da We've Got The Key

Good afternoon Mr Lawton,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to hear about your recent experience and appreciate the frustration and inconvenience this situation has caused you.

Regrettably, in this instance, our engineer was unable to proceed with the key programming because your vehicle would not communicate via its OBD (On-Board Diagnostic) port. This is a critical step in the key programming process, and without that communication link, we are unable to complete the work — regardless of the tools or technician present.

Unfortunately, vehicle-side issues such as this do sometimes occur and are beyond our control. While we always aim to provide a swift and efficient service, we are occasionally presented with circumstances that prevent a successful outcome through no fault of our own.

We do apologise for any confusion and for the inconvenience caused. We take all feedback seriously and are reviewing the service interaction internally to ensure your concerns are properly addressed.

Should you wish to discuss this further, please don’t hesitate to contact our customer service team directly.

Kind regards,
The We’ve Got The Key Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais