World Tour Store Opiniões 

1499
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

World Tour Store is a reliable service, and they’re always here to help you out! They genuinely care about your journey, and you're bound to love your experience, insha Allah. Feel free to reach out... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

This website is a scam, trying to make extra money by increasing the price of the original fare and requesting payment via dodgy links/bank transfer to personal bank account even though payment was al... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Thank you Yash. I received an Excellent service from Yash at this flight Agency. His patience, clear explanations and genuine care made the booking process smooth and trustworthy. He restored my conf... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Sandy was very polite when having the conversation with me and when booking the flight. He supported me for my request and he is going above and beyond in his job role..

Informações sobre a empresa

  1. Companhia aérea

Escrito pela empresa

World Tour Store strongly believes and follows the concept of “Travel with a Smile”. Our team at World tour Store are passionate travellers themselves, and strive to provide you with the best experience you deserve. We understand the ever-evolving needs of travellers, and ensure every trip is planned to perfection. So, whether you are travelling to see your loved ones, up a business trip, a leisure holiday or an adventurous excursion- just let us know your travel needs, budget and specific desires & we'll plan and organize for you the Most Memorable Holiday! Complementing our decades long industry exposure, we have built strong corporate alliance with over 200 airlines and thousands of renowned hotels globally. This enables World Tour Store to offer you an exclusive deal each time you fly which would rightly fit your budget. Our easy payments schemes are designed to support you further, as we will always make you smile when you travel.


Informações de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

1 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 48% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,3

Todas as opiniões

(1499)

578 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

SCAMMERS

The way they operate is exactly as described by others; take a booking and your money, then bully to change the date because this fantastic price they displayed to get your money is not available. It's bad enough they secure the booking based on false pricing, but then getting the money back involved over a week's worth of hassle and a threat of police report of fraud and a small claims court. I have multiple written confirmations of the booking being eventually cancelled, to then be told it wasn't. I have also been told and written to confirming that they processed a refund and it's my credit card provider's fault the money hadn't reach my account yet, to later prove they never processed the refund. I've never heard so many lies in my life. Best part was when they eventually called and offered the original ticket at the original price when I was at a point of submitting my small claims court documentation.... I thought I will fall off the chair laughing. The level of their desperation is beyond belief. I am still waiting for the refund which they claim was processed and provided a partial screenshot of it (proving they lied about processing it a week ago....). Still no money back, but I'll give it a few days before simply going to police, claiming it via credit card and suing. They need to be taught a lesson, particularly as their 'director' appears to be an accountant by profession.... SHOCKING

7 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da World Tour Store

Resposta da World Tour Store

Dear Magda,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear how frustrating and disappointing this experience has been for you.

We understand your concerns regarding the booking, the subsequent request to consider alternative travel arrangements, and the time taken to complete the refund process. We appreciate that, from your perspective, the situation caused significant inconvenience and uncertainty, particularly after payment had already been made.

We would like to clarify that flight bookings operate within a dynamic airline inventory environment where fares and seat availability can change rapidly. In some instances, an itinerary that appears available at the time of selection may no longer be available for confirmation by the time the booking process is completed. While this is an industry-wide challenge, we fully recognize that this does not lessen the frustration experienced by customers when it affects their travel plans.

Our records show that when it became apparent that the selected departure could not be confirmed, our team attempted to discuss the available options with you. We understand that you had already made alternative arrangements and requested a refund instead, which we completely respected. A full refund request was subsequently raised, refund communications were issued, and the booking was ultimately cancelled with the refund processed on 3rd August 2026.

That said, we acknowledge that the communication surrounding the booking status and refund process did not meet the standard you should reasonably expect. We understand that receiving different updates at various stages may have caused confusion and led to a loss of confidence in the process. For this, we sincerely apologies.

Your feedback has been taken seriously and will be reviewed internally as we continue to improve both our communication processes and the way booking exceptions are handled.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience and frustration caused. We appreciate you bringing your concerns to our attention and regret that your experience did not reflect the level of service we strive to provide.


Kind regards,
Customer Support Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Soniya provides the best customer service

Soniya was amazing in rescheduling my flights and getting new flights and dates to suit my preferences, she’s really awesome, and she provides 24/7 service to meet my travel requirements, the best customer service, thank you so much Soniya.

27 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I would add this point to the…

⭐ 1 Star – Eventually Resolved, But An Extremely Stressful Experience

I booked Emirates flights through World Tour Store and, unfortunately, the experience was extremely stressful from the outset.

Before booking, I specifically checked that the fare included 2 x 23kg checked bags and 1 x 7kg cabin bag per passenger. After payment, I contacted customer service because I had not received confirmation. Rahul told me he would check with the ticketing team, which he did, and said he would confirm everything with me afterwards.

However, the confirmation I received did not include the baggage allowance. When I contacted Rahul again, he denied that our previous conversation had taken place, which was extremely concerning.

Things then became even more frustrating. During one conversation, Amaaira Ruhbaab told me to “take a chill pill,” “have dinner,” and “relax.” I found this completely unacceptable and unprofessional, particularly as I was dealing with flights for elderly parents travelling for medical appointments.

I was also given conflicting information about the booking and was presented with alternative options that involved different baggage allowances and additional costs. At one point, I was told that keeping the original booking would require an additional £80 payment.

I contacted Emirates directly, and they confirmed that the booking was on hold awaiting ticket issuance and that there were no restrictions preventing the tickets from being issued. This made the conflicting information I was receiving from World Tour Store even more frustrating.

After further escalation, Rishi eventually stepped in and resolved the immediate issue by arranging for the tickets to be issued. I appreciate that he ultimately helped get the tickets sorted, although they arrived slightly later than originally promised.

However, Rishi also told me that he would look after my complaint and follow up on everything that had happened. Since then, despite trying to contact him, he no longer answers my calls.

So while the booking was eventually resolved, the complaint and customer-service issues have effectively been left unanswered.

This was a 1-star experience for me.

The problem was not simply the delay in receiving the tickets. It was the combination of poor communication, contradictory information, repeated calls, potential additional charges, and the way I was spoken to when trying to resolve a genuine concern.

I would strongly advise anyone booking through World Tour Store to take screenshots of everything before paying and get all important information confirmed in writing.

The flights were eventually issued, but the amount of stress, uncertainty and time required to get there was completely unnecessary.

4 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da World Tour Store

Resposta da World Tour Store

Dear Salou,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback. As discussed during our call, we sincerely apologise for the experience you had with us and for the stress, uncertainty, and inconvenience caused throughout the booking process.

We completely understand that your concern was not only about the time taken to receive the tickets, but also about the conflicting information regarding the booking and baggage allowance, the additional payment discussed, the repeated follow-ups, and most importantly, the manner in which some of your concerns were addressed. We especially regret this given that the travel arrangements were important for your elderly parents and their medical appointments.

We are pleased that, following further escalation, our team was able to arrange the ticket issuance and that your flights were ultimately confirmed. At the same time, we acknowledge that the process should have been much smoother and that you should not have had to make repeated calls to obtain clarity and reassurance.

We also sincerely apologise for any comments or communication during your interactions with our team that made you feel your concerns were not being treated with the professionalism and respect you deserved. This is not the standard of customer service we aim to provide.

As discussed over the call, we have taken your feedback seriously and will share your concerns with the relevant team for internal review. We truly appreciate you taking the time to speak with us and giving us the opportunity to understand your experience better.

If you feel that our efforts to address your concerns and the resolution provided have made a positive difference, we would be grateful if you would consider updating your Trustpilot review to reflect the overall resolution. Your feedback is valuable to us and helps us continue improving our service.

Should you require any further assistance with your booking or future travel arrangements, please feel free to reach out to us. We will be happy to assist.

Once again, thank you for speaking with us, and please accept our sincere apologies for the experience you had.

Kind regards,
Customer Support Team

Classificada 1 em 5 estrelas

No refund

I was promised a full refund within 3 - 5 working days after I discovered they had taken funds but not actually booked the flights an were then attempting to extort more money from us. Total Scam do not book!

This review does not highlight how I was gaslight and the fact that it took several interventions and the fact that the refund was only received after direct threats and was nearly two weeks after the fact! Do not book

4 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da World Tour Store

Resposta da World Tour Store

Dear John,

Thank you for sharing your feedback. We are genuinely sorry that your experience left you feeling this way, and we completely understand your frustration regarding the booking and the communication you received during the process.

We would like to sincerely apologise for the inconvenience caused. Following an issue with the booking, we understand that you contacted us after being advised that the reservation could not be confirmed with the airline. Once the matter was raised, our team initiated the refund process and kept the case under follow-up until the refund was completed.

The full refund for the affected reservations was processed on 4 August 2026, and when our team subsequently contacted you on 11 August, you kindly confirmed that the refund had been received.

That said, we acknowledge that the communication throughout the process could have been clearer and more timely. We understand how this may have caused concern, particularly when payment had already been made and the booking could not be confirmed as expected. We sincerely regret the inconvenience and frustration this caused you.

Please be assured that your feedback has been taken seriously and will be shared with the relevant team to help us improve the way we communicate with customers in similar situations.

We are pleased that the refund has now been received, and we sincerely apologise again for the experience you had with us.

Thankyou
World Tour Store

Classificada 1 em 5 estrelas

Completely SCAM company

I am updating my review because the situation has only gotten worse.

I have called customer service multiple times to ask about my refund. Every agent gave me a different excuse to delay the process. They kept making false promises and provided inconsistent and misleading information instead of resolving the issue.

It has now been 10 days. My payment was taken immediately, yet I have received neither my flight ticket nor my refund. They continue to hold my money without offering any real solution.

In my experience, this company has been completely unreliable and untrustworthy. I feel extremely disappointed and frustrated by the way I have been treated. I strongly recommend that others think twice before booking flights through this company to avoid going through the same experience.

3 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da World Tour Store

Resposta da World Tour Store

Dear Lindsey wang,

Thank you for sharing your updated feedback. We sincerely apologies for the frustration and uncertainty you experienced regarding your booking and refund.

We understand that your payment was successfully received, but the outbound flight could not be confirmed due to an availability/RBD issue. As the available alternatives were not suitable for you and you decided not to proceed with the travel plans, a full refund request was raised on 24 July 2026.

We would also like to provide some context regarding airline fares and availability. Flight bookings are a dynamic process, with millions of customers making reservations across airlines and travel websites worldwide at any given time. It is possible for a selected itinerary to become unavailable after passenger and payment details have been completed, even if the same itinerary continues to appear temporarily on the website or other platforms. This can occur due to changes in airline inventory, fare availability, or temporarily cached system information. Fares and seat availability are dynamic and can change instantly.

We also acknowledge your concerns regarding the repeated follow-ups and the different timelines provided for the refund and transaction details. We sincerely regret that the communication was not as clear and consistent as it should have been.

As per our records, the booking was cancelled and marked as refunded on 3 August 2026. We also tried reaching you on 13 August and 15 August to provide further assistance, but unfortunately, we were unable to connect with you.

If you have not yet received the refunded amount, please feel free to contact us with your booking details. We will be happy to check the refund status and assist you with the transaction details.

We sincerely apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience. We value your feedback and will use it to improve our booking and refund processes.

Should you require any further assistance with your future travel arrangements, please feel free to reach out to us. We will be happy to assist.

Kind regards,
Customer Support Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Don’t buy plane tickets from this…

Don’t buy plane tickets from this company — it’s a scam company.
They first trick you with low prices to get you to buy the tickets, then claim there are no tickets available and force you to pay extra.
If you refuse and want a refund, they come up with all kinds of excuses to make you wait.
Very bad experience, I do not recommend this company.

24 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da World Tour Store

Resposta da World Tour Store

Dear Honglei yang,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologise for the frustration and inconvenience you experienced during your booking process.

We understand your concern regarding the fare displayed at the time of booking and the subsequent communication regarding ticket availability and additional charges. We appreciate that being informed that the selected itinerary could no longer be confirmed at the original fare can be disappointing and confusing.

We would also like to provide some context regarding airline fares and availability. Flight bookings are a dynamic process, with millions of customers making reservations across airlines and travel websites worldwide at any given time. It is possible for a selected itinerary to become unavailable after passenger and payment details have been completed, even if the same itinerary continues to appear temporarily on the website or other platforms. This can occur due to changes in airline inventory, fare availability, or temporarily cached system information. Fares and seat availability are dynamic and can change instantly.

We also understand your concerns regarding the refund process and sincerely apologise if the communication or timelines provided to you were not as clear and consistent as expected.

Our team has also tried to contact you to discuss your concerns and assist you further; however, unfortunately, we were unable to connect with you.

We are sorry that your experience did not meet the standard of service we aim to provide. Your feedback has been taken seriously and will be shared with the relevant team to help us improve our booking and refund processes.

If you have any outstanding concerns regarding your booking or refund, please feel free to contact us with your booking details. Our team will be happy to review the matter and assist you further.

Should you require any assistance with your future travel arrangements, please feel free to reach out to us. We will be happy to assist.

Kind regards,
Customer Support Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Scam alert

Scam alert! The take your money and do not actually book with the airline! They then request additional funding saying the fare has gone up! Check with the airline! All a scam to get you hooked then extort funds!!!
You are promised your cash within 3-5 days, it does not arrive! You are then gaslight when following up. Do not use this agency!

31 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da World Tour Store

Resposta da World Tour Store

Dear John,

Thank you for sharing your feedback. We are genuinely sorry that your experience left you feeling this way, and we completely understand your frustration regarding the booking and the communication you received during the process.

We would like to sincerely apologies for the inconvenience caused. Following an issue with the booking, we understand that you contacted us after being advised that the reservation could not be confirmed with the airline. Once the matter was raised, our team initiated the refund process and kept the case under follow-up until the refund was completed.

The full refund for the affected reservations was processed on 4 August 2026, and when our team subsequently contacted you on 11 August, you kindly confirmed that the refund had been received.

That said, we acknowledge that the communication throughout the process could have been clearer and more timely. We understand how this may have caused concern, particularly when payment had already been made and the booking could not be confirmed as expected. We sincerely regret the inconvenience and frustration this caused you.

Please be assured that your feedback has been taken seriously and will be shared with the relevant team to help us improve the way we communicate with customers in similar situations.

We are pleased that the refund has now been received, and we sincerely apologies again for the experience you had with us.

Thankyou
World Tour Store

Classificada 5 em 5 estrelas

Exceptional service from Honey!"

Exceptional service from Honey!"
Huge thank you to Honey for organizing our European trip. Honey's attention to detail is unmatched—every recommendation, from hotel locations to local tour suggestions, was spot on. Even when we had a last-minute flight time change, Honey resolved it instantly and updated our transfers without any fuss. It's rare to find this level of dedication and customer care. If you're booking a trip, ask for Honey!

18 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Bhavna from world tour store assisted…

Bhavna from world tour store assisted me and helped me through my booking process , although at first the booking I booked on cheap flights caused complications, Bhavna went above and beyond and assisted me to get the best solution.

29 de julho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

⭐⭐⭐⭐⭐ Excellent Service


⭐⭐⭐⭐⭐ Excellent Service

I had a very positive experience with Soniya at World Tour Store. She was professional, patient, and extremely helpful throughout the entire booking process. She answered all my questions clearly, helped arrange everything smoothly, and made the whole experience stress-free.

Her customer service was outstanding, and she went above and beyond to ensure everything was handled perfectly. I truly appreciate her kindness, efficiency, and dedication.

I highly recommend World Tour Store, especially Soniya, to anyone looking for reliable and professional travel services.

Thank you, Soniya, for your excellent support. I look forward to booking with you again
Kind regards
Ahmed Osman

31 de julho de 2026
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais