Als je in de zaak komt eten krijg je enorme hompen kipfilet en lange slierten bami maar geen enkele mes verkrijgbaar. Neem je een toetje in dit geval een ijsje krijg je een kartonnen bekertje met een... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Locatie Alexander Rotterdam; Phở smaakte OK, bouillon was waarschijnlijk niet lang getrokken, maar kant en klaar. Noodles waren perfect gekookt. Hoewel de portie rundvlees goed was, was dit helemaa... Ver mais
Bediening ongeïnteresseerd. De bestelde loempia's waren koud. Teruggeven wat irritatie gaf bij het personeel. De loempia's werden mer hap eruit terug in het vet gegooid en kregen we aangebrand en bagg... Ver mais
Normaliter altijd erg tevreden genoeg groentes en vlees maar wat ze met die kip gedaan hebben is echt niet lekker, het lijkt wel of t voorgegaarde kip is inplaats van rauw gewokte kipfilet wat ze vro... Ver mais
Informações sobre a empresa
Informações de contacto
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Normaal gesproken ben ik super tevreden…
Normaal gesproken ben ik super tevreden over Eazie Wok Rotterdam: altijd goed en snel. Vandaag ben ik echter bij de nieuw geopende Eazie in Spijkenisse geweest, en dat was helaas een heel andere ervaring.
Het personeel leek niet te weten wat ze moesten doen en kon duidelijk niet goed omgaan met de werkdruk. Er werd ruim een kwartier gediscussieerd over van wie een bepaalde bestelling was. Daarnaast kregen mensen die net binnenkwamen hun eten sneller dan klanten die via internet hadden besteld.
Mijn bestelling stond gepland voor 19.20 uur, maar ze konden deze eerst niet vinden. Uiteindelijk werd de bestelling toch teruggevonden, maar hij bleek nog niet eens klaar te zijn — met als gevolg dat ik nóg langer moest wachten.
Ik begrijp dat een nieuw restaurant in het begin tegen dingen kan aanlopen, maar zó rommelig zou het niet moeten zijn. Op dit moment kan ik het helaas niemand aanbevelen. Hopelijk verbetert het in de loop van de tijd.
Wok kipfilet met sate besteld
Wok kipfilet met sate besteld. Betaald voor extra kip en extra satesaus, maar de kip was er bijna niet en er zat helemaal geen satesaus in. Groente was ook schaars. Droge ramen noedels gegeten.
Koude maaltijden
Ik bestel regelmatig bij Eazie Stationweg in Leiden. Tot nu toe alles was prima, maar laatste twee keer heb ik koude poke bowl tempeh gekregen, blijkbaar lang in de koelkast gestaan. De rijst was koud en hard. Bij de laatste bestelling was ook verpakking van buitenkant vies, plakkerig van saus ofzo. Ik plaats bestellingen paar uren van te voren, is dat niet genoeg tijd om verse maaltijd te kunnen voorbereiden? Kant en klaar eten kan ik bij Albert Heijn kopen. Voor prijs meer dan 11 euro kan ik toch, denk ik, verse eten verwachten.
Niet slecht, kan beter!
Locatie Alexander Rotterdam; Phở smaakte OK, bouillon was waarschijnlijk niet lang getrokken, maar kant en klaar. Noodles waren perfect gekookt. Hoewel de portie rundvlees goed was, was dit helemaal doorgekookt. Taai en metaal-achtig van smaak.
Verder stond de muziek heel hard met een enorme galm in de speakers. Toch kwam het keukenpersoneel daar ruim bovenuit met luidkeelse discussies over bestellingen, leveringen en hoe laat ze klaar zouden zijn met werken.
Al met al, neem de trap naar boven en geniet van Viet Foods voor een echte Phở, smakelijke wok of Oosterse salade!
loempia’s waren koud
De samengestelde noodles waren lekker. Maar de loempia’s en gioza’s waren koud. Niet lauw, echt koud. Onvriendelijke bediening.
Super slechte ervaring
Super slechte ervaring, bestelling geplaatst, blijkt de bestelling niet te kloppen. Ik heb met hen gebeld, zou een nieuwe krijgen, uur later niks binnen. Ik neem contact op en vraag waar het eten blijft, geven ze aan dat ze zich bedacht hebben en geen nieuwe bestelling opsturen. Wat een slechte service en misleiding, ik heb betaald voor iets wat ik niet heb besteld of kan eten en eindstand krijg ik m’n eten niet.
Heerlijk gegeten
Heerlijk gegeten . Lekker warm ook en snel bezorgd door een vriendelijke bezorger Vincenzo 😃👏🏻
Wat leuk had kunnen zijn maar helaas niet was.
Gistermiddag persoonlijk een bestelling gedaan voor 4 pers en om 19.00 uur afhalen, wat ik om 19.00 uur aantrof was een grote ongeorganiseerde puinhoop. pas om 19.55 uur ging ik na meerdere keren vragen met mijn eten naar huis toe. De eigenaar/manager had geen overzicht meer maar kon wel een klant in zijn eigen taal bedienen die eerder weg ging dan ik. Thuis gekomen was het eten matig van smaak. Dus mensen ga NOOIT naar Eazie in Nootdorp tenzij je uren wilt wachten op een matige hap voor teveel geld.
Echt nooit iets bestellen zijn langzaam…
Echt nooit iets bestellen zijn langzaam en je krijgt echt niks voor je geld
Goedkopere kipfilet niet meer halal!
Eazie was vroeger, lees een jaar of 10 geleden echt top! Goede prijs kwaliteit verhouding en een large was ook echt een large. Tegenwoordig is het een stuk minder. Als je een large besteld en geen extra saus neemt dan krijg je vaak een droge maaltijd zonder de authentieke smaak van de saus die je hebt besteld, zeker bij de locatie Leiden-Stationsweg Sinds een paar weken is de kipfilet ook niet meer van een goede kwaliteit, maar gebruiken ze een goedkopere voor gegaarde kipfilet variant die kwa smaak en structuur echt de hele maaltijd verpest! Dit heb ik geconstateerd bij Eazie Leiden-Breestraat en Eazie Leiden-Stationsweg. Deze goedkopere horeca kipfilet variant is ook NIET halal en dat proef je! Erg jammer want we kwamen er wekelijks en soms zelfs meermaals per week. Het personeel, zeker aan de Stationsweg is altijd super vriendelijk en gastvrij en dat is wel een pluspunt waard, vandaar dat het ook geen 1 ster krijgt. Ik hoop echt dat ze weer de normale halal kipfilet gaan gebruiken want de kipfilet die ze nu gebruiken is kwa kwaliteit ver beneden de maat.
Easy leyweg behulpzaam personeel
Gisteren gegeten op de Leyweg en ik ben erg tevreden.
De service was top: aan de kassa had ik veel vragen over de verschillende mogelijkheden, maar de dame achter de kassa bleef vriendelijk, behulpzaam en geduldig tot ik mijn keuze had gemaakt. Ze gaf me goed advies en het eten was snel klaar en op de juiste temperatuur.
Het enige minpuntje was dat we zeker drie keer van plek moesten wisselen omdat veel tafels vies waren, uiteindelijk aangegeven bij de kassa en de tafels werden meteen schoongemaakt en zaten we aan een schone tafel.
Verder was het eten lekker en vers, het personeel heel vriendelijk en er hing een rustige, prettige sfeer. Bij vertrek werden we netjes gegroet. Ik kom zeker terug! 👍🌷
Ik bestel al jarenlang bij jullie en…
Ik bestel al jarenlang bij jullie
(Zoetermeer, Oranjelaan) en was altijd redelijk tevreden, maar deze keer was het ronduit slecht. Ik had drie boxen besteld en één daarvan – de variant met knoflooksaus – was gewoon een bak gekookte rijst met wat flauwe groenten. Geen smaak, geen saus, helemaal niets. Dit lijkt eerder een fout of een slechte grap dan een maaltijd.
prijzig voor de kwaliteit!
prijzig voor de kwaliteit!
met 4 gaan eten in eazie breda, chicken miso ramen nul smaak, kip nog half rauw.
lemonade : watermelon fiesta : siroop met voor ons eigen neus 'KRAANWATER'! en wat ijs.
Chicken Gyoza uit diepvries nog bevrozen nat vanbinnen.
Service super traag en was totaal niet druk.
Pokebowl was precies met rijst van de dag ervoor.
nooit meer
26-7
Ik voelde me niet goed en werd goed geholpen door een medewerkster, het eten was ook lekker en goede porties!
Ik moest 1 uur wachten op mijn eten
Ik moest 1 uur wachten op mijn eten
Teleurstellende ervaring, niet voor herhaling vatbaar
Op zondag 13 juli rond 15:00 bezocht ik samen met een vriend deze eetgelegenheid. We bestelden beiden een broodje teriyaki chicken, maar wat volgde was een ronduit frustrerende ervaring. Ondanks dat er slechts één andere gast aanwezig was en er vijf medewerkers in de keuken stonden, hebben wij maar liefst anderhalf uur moeten wachten op twee eenvoudige broodjes.
Na ongeveer een uur wachten vroegen wij beleefd naar de status van onze bestelling. Een medewerker gaf toen pas aan dat de broodjes werden klaargemaakt. Enkele minuten later werden ze eindelijk geserveerd. De lange wachttijd was al teleurstellend genoeg, maar helaas was de kwaliteit van het eten niet veel beter. Het broodje was overdadig gevuld met rodekool en sla, de kip was nauwelijks terug te vinden, en de hoeveelheid saus maakte het geheel onaangenaam.
Wat ook opviel, was dat één van de medewerkers tijdens het inpakken van de broodjes bijzonder traag en ongeïnteresseerd overkwam. Het leek alsof hij er met tegenzin stond en nauwelijks moeite deed. Dit droeg niet bepaald bij aan een prettige sfeer
het toilet was erg smerig en geen handzeep aanwezig! Ernstig aangezien hygiëne belangrijk is in een horeca zaak, iets waar ook een andere bezoeker zijn ongenoegen over uitte. Hygiëne lijkt hier helaas geen prioriteit te zijn.
Tip
Nr.1: hygiëne op orde hebben
Nr.2: klantvriendelijkheid waarborgen, wees vriendelijk in de bediening.
Wij bestellen op zich graag bij Eazie…
Wij bestellen op zich graag bij Eazie omdat het eten erg goed is. Maar de service ?! Laatste drie bestellingen nooit geen stokjes. Dus vandaag dacht ik, ik bestel het, vernoem het extra bij opmerkingen en als klap op de vuurpijl bel ik ook nog even voor de zekerheid. Vergeet de stokjes niet aub. Tuurlijk meneer, haha. En wat krijg je, geen stokjes. Nou denk je, maak je je druk om. Nou, ik wil gewoon stokjes want daar genieten we van bij Aziatisch eten. Ik weer bellen, en wat denk je, zelfde bent aan de lijn, doet alsof ie van niets weet en als ik geïrriteerd wordt hangt mannetje gewoon op . Conclusie, vestiging Dordrecht wordt geleid door niet al te slimme mensen die ook nog is onbeschoft zijn. Eten is top, maar bij deze vestiging moet je niet rekenen op snelle en goede service . Erg jammer
Te lang wachten en eten koud!
Ik bestel en haal heel erg vaak eten. Nu voor het eerst bij Eazie Capelle aan den IJssel. Bestellen via schermen prima, maar dan. Meer dan een half uur wachten. 6 bestellingen na mij werden eerder uitgeleverd! Niet dat ik wat bijzonders had, maar het leek wel of de dame moeite had met het lezen van de bonnen en de hoeveelheid aangeleverde eten niet kon verwerken. Bij thuiskomst, maar 5 minuten later, was AL het eten koud. Niet eens lauw, maar koud! Het heeft daar dus duidelijk nog heel lang op de uitgifte balie gestaan. Zien ze mij daar nog terug? Ik denk het niet.
Voorheen kwam ik regelmatig in Rotterdam. Daar was het eten altijd prima en werd het tijdig gemaakt en uitgeleverd. Dit heb ik zelden meegemaakt.
SCAMERS!
WARNING! Eazie membership and points saving = a huge scam!
I've been a loyal customer of this restaurant for several months and have always appreciated the food and overall experience. However, I'm extremely disappointed with how the loyalty rewards program is being handled.
After collecting points over many orders, I recently tried to redeem them for the prize that was being offered - not only have I not received the item, but the points has been deducted from my total saved extras. It's been a month now awaiting my hoodie and they are lying that it was sent - I didn't even get a track & trace!
This experience has made me feel undervalued as a customer, and it's unfortunate that such a long-standing relationship is being soured by poor communication and unfulfilled promises.
Eazie.nl, goodbye forever!
Geen stokjes bij gekregen ipv daarvan…
Geen stokjes bij gekregen ipv daarvan lepel en vork. Gekozen voor 'extra' zalm waar ik dan uiteraard 'extra' voor betaald heb. Je krijgt gewoon een 'normaal' portie zalm tegen een 'extra' betaling!
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








